Dit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:36 schreef marc0871 het volgende:
zou ik alleen bespreekbaar vinden als die 'andere seksuele contacten' met een vrouw zou zijn.
Dit wel. Ik denk niet dat een open relatie voor mij zou werken, maar het is wat dat betreft wel bespreekbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:24 schreef Sekhmet het volgende:
Het is zeker bespreekbaar. Maar wil wel weten waarom hij dit zou willen en hoe hij er 'invulling' aan wil geven.
Ook zou ik wel willen dat er duidelijke afspraken gemaakt kunnen worden waar we ons beide goed bij voelen.
Was ook niet zo dat partners in de kroeg opgepikt werden en er met dat doel uitgegaan werd. Op die manier hoeft het om mij ook niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:22 schreef jaha het volgende:
Het is wel iets dat meestal vanaf het begin toch wel duidelijk is lijkt me?
Sommige mensen zijn nu eenmaal seksueel onverzadigbaar.
Het zou voor mij geen dealbreker zijn, maar ik zou het ook niet erg fijn vinden. Ik zou er niet tegen kunnen als mijn partner achter mijn rug met anderen flirt met als doel om seks met hen te hebben. Maar als ze een open relatie voorstaat dan accepteer je dat er dingen als dat kunnen gebeuren.
Voorstellen mag toch altijd?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:25 schreef Blijdoener het volgende:
Ik zou liever hebben dat mijn vriend stiekem vreemdgaat en ik er niet achter kom. Zodat hij er wel een rotgevoel aan over houdt.
Denk dat er dan meer overblijft van de relatie dan met een open relatie. Als hij dat zou voorstellen zou ik het meteen uitmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Zo nu en dan neuk je gewoon liever een andere kerelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:45 schreef Koettie het volgende:
Tja, ik heb er een dus kan moeilijk nog doen alsof ik het me niet kan voorstellen.
Maar mijn vriend had wel iets van huh toen ik het voorstelde. Was nog tijdens het daten. Hij vroeg of het exclusief was nu en ik had daar eigenlijk nog geen zin in. Kwam net uit een lange relatie en vond het wel goed zo. Hij vond het eerst vreemd maar inmiddels 2 jaar samen en nog steeds open relatie. Hij snapt dat een open relatie helemaal geen afbreuk doet aan liefde en hoe gek ik op hem ben.
Zolang?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit wel. Ik denk niet dat een open relatie voor mij zou werken, maar het is wat dat betreft wel bespreekbaar.
Hoewel ik er meer zo'n beeld bij heb dat dat pas aan bod zou kunnen komen als we al 40 jaar samen zijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |