Op welke manieren verschillen ze zoal van die in het echte leven?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Vrouwen op fok zijn niet echt een gemiddelde afspiegeling.
Ik ben 18, dus dat telt ook niet helemaal denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Frappant om hier te constateren dat vrouwen er vaker voor open lijken te staan.
Mij lijkt het echt helemaal niets.
Of je hebt last van chronische ontevredenheid.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:02 schreef Nammie het volgende:
Nooit. Volgens mij ben je dan gewoon uitgekeken op elkaar, maar durf je elkaar niet te verlaten ofzo.
Juist op je achttiende vind ik het vreemd om zoiets te willen. Lijkt mij meer iets voor dertigers/veertigers die uitgekeken zijn op elkaar, maar toch niet weg willen van elkaar om wat voor reden dan ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben 18, dus dat telt ook niet helemaal denk ik.
Het young en wild en free idee is na een paar jaar ook weer weg.
Er is niks moderns of hips aan volgens mij. Volgens mij delen veel stellen dat ook niet met de buitenwereld hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het lijkt ook wel een beetje een dingetje te zijn om modern en hip over te komen. Uiteindelijk zal het in de meeste gevallen niet gelukkig maken, gok ik zo.
Ik heb nu juist dat ik niet weg wil bij m'n kerel gewoon omdat. Maar we zijn jong en dit is de tijd om ongeneerd dit soort dingen te doen, genieten van die studentenleef. Waarom inhouden als we het beiden willen?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Juist op je achttiende vind ik het vreemd om zoiets te willen. Lijkt mij meer iets voor dertigers/veertigers die uitgekeken zijn op elkaar, maar toch niet weg willen van elkaar om wat voor reden dan ook.
Dat dus.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Trouw zijn vind ik belangrijk en dit past daar niet bij.
Nogal bekrompen gedacht.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:02 schreef Nammie het volgende:
Nooit. Volgens mij ben je dan gewoon uitgekeken op elkaar, maar durf je elkaar niet te verlaten ofzo.
Als ik probeer na te denken over hoe ik er later in zal staan is het denk ik ook zoiets. Heb gewoon het idee dat het niet meer hoeft van me als alles huisje boompje beestje is, de dagen vastigheid hebben en het hele leven op zich minder 'yolo' wordt. Tijd zal dan inderdaad ook meetellenquote:Op zondag 29 maart 2015 14:14 schreef snakelady het volgende:
Ik heb er ook gewoon geen tijd voor, met mijn vriend, gezin, werk, school, sociale leven en hobby's heb ik het al druk genoeg.
Ik heb totaal geen behoefte om daat nog een persoon in te gooien die aandacht wil.
Het is ook niet dat ik per definitie iets tegen open relaties heb, het past alleen niet bij ons.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik probeer na te denken over hoe ik er later in zal staan is het denk ik ook zoiets. Heb gewoon het idee dat het niet meer hoeft van me als alles huisje boompje beestje is, de dagen vastigheid hebben en het hele leven op zich minder 'yolo' wordt. Tijd zal dan inderdaad ook meetellen.
Dat is niet frappant dat is logisch. Seksuele exclusiviteit is vooral voor mannen belangrijk: zij willen de verzekering dat het kind dat de vrouw baart door hen verwekt is. Voor vrouwen geldt veel meer dat zij mentale exclusiviteit willen hebben, zodat de tijd, geld en moeite die de man steekt in het onderhoud van het gezin ten bate komt van haar en haar kinderen en niet ten bate van eventuele andere vrouwen (kapers op de kust).quote:Op zondag 29 maart 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Soms heb ik wel het idee dat voor vrouwen geldt dat ze op hun 18e (jouw leeftijd) zo'n beetje met alles en iedereen naar bed willen gaan "om het maar mee te maken", mannen op hun 18e nog overwegend maagd zijn, en vanaf een jaar of 30 het andersom geldt. Vrouwen zijn nergens meer voor in en mannen nemen de ene minnares naar de anderequote:Op zondag 29 maart 2015 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik probeer na te denken over hoe ik er later in zal staan is het denk ik ook zoiets. Heb gewoon het idee dat het niet meer hoeft van me als alles huisje boompje beestje is, de dagen vastigheid hebben en het hele leven op zich minder 'yolo' wordt. Tijd zal dan inderdaad ook meetellen.
Zou best kunnen dat het over het algemeen zoiets is, weet ik niet. Bij mij is dat in ieder geval niet de reden, dan zou het namelijk meer zijn omdat het 'moet' en niet omdat ik het zelf wil.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:02 schreef jaha het volgende:
[..]
Soms heb ik wel het idee dat voor vrouwen geldt dat ze op hun 18e (jouw leeftijd) zo'n beetje met alles en iedereen naar bed willen gaan "om het maar mee te maken", mannen op hun 18e nog overwegend maagd zijn, en vanaf een jaar of 30 het andersom geldt. Vrouwen zijn nergens meer voor in en mannen nemen de ene minnares naar de andere
Ditquote:Op zondag 29 maart 2015 14:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Het voorstel alleen al betekent voor mij einde relatie.
Omdat vrouwen het niet kunnen hebben als je als man je problemen bespreekt met een andere vrouw en alleen de ander dat in vertrouwen verteld.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
wat heeft die eerste zin ermee te maken?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:32 schreef gewoonmeppen het volgende:
Als je beide zelfverzekerd genoeg bent en er goed uitziet, waarom niet?
Ik sta in principe overal wel voor open en ben niet jaloers.
Het lijkt mij dat als één van de partners minder zelfverzekerd en aantrekkelijk is er geen sprake is van een gelijke situatie en zich er minder lekker bij voelt.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat heeft die eerste zin ermee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |