als je je er niet lekker bij voelt, moet je het niet doen nee.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:02 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat als één van de partners minder zelfverzekerd en aantrekkelijk is er geen sprake is van een gelijke situatie en zich er minder lekker bij voelt.
je kan ook een open relatie hebben zonder uberhaupt elke week door een ander aangedouwd te wíllen worden natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:55 schreef speknek het volgende:
Haha nope no way.
Volgens mij wordt bij open relaties de vrouw ook altijd elke week door een ander aangedouwd terwijl de man als een cuckold op zichzelf is aangewezen.
Inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan ook een open relatie hebben zonder uberhaupt elke week door een ander aangedouwd te wíllen worden natuurlijk.
Mensen op fok zeggen toch van niet? Wie ben jij dan om te zeggen dat het anders kan!?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
je kan ook een open relatie hebben zonder uberhaupt elke week door een ander aangedouwd te wíllen worden natuurlijk.
Nee, echt nog lang nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:47 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zolang?
Zelf geen verlangen om verder te kijken?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:49 schreef Renesite het volgende:
Ben zelf wat te jaloers aangelegd voor zo'n commitment.
Interessant gezichtspunt, alleen denk ik niet dat ik het er mee eens ben: allereerst zijn mannen veel makkelijker in het overstappen op een andere partner - en ten tweede geloof ik ook niet dat een gesloten relatie je in principe behoedt tegen jalozie, haantjesgedrag en partners die het gras in de andere tuin groener zien dan in hun eigen tuin.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:21 schreef Niltag het volgende:
Ik hink op twee gedachten. Aan de ene kant lijkt het me van toegevoegde waarde om zo nu en dan eens wat andere seksuele ervaringen op te doen. Ik merk dat ik, ondanks dat ik me er overheen kan zetten, best wat meer verschillende vrouwen zou willen nemen. Dit blijft toch een beetje een natuurlijke drang. Andersom heb ik er ook niet echt problemen mee als mijn vriendin eens door iemand anders wordt verwend.
Waar ik wel bang voor ben is dat het dan zo'n hanengevecht wordt. Dat zij contact legt met allemaal single mannen die eigenlijk alleen in de race zijn om zelf een relatie aan te gaan / haar af te pakken. Als je maar lang genoeg probeert vind je altijd iets dat beter lijkt (of is). Wat dat betreft zijn mannen volgens mij in het nadeel. Een man zit niet zo snel te wachten op een volledig nieuw pakket (huishouden, schoonfamilie, huis inrichten, andere rompslomp) terwijl een vrouw toch sneller gecharmeerd is van een man met bijvoorbeeld net wat meer financiële middelen.
Ik weet dus niet precies wat ik zou zeggen. Ligt dus ook een beetje aan de regels.
Dat vind ik altijd zo vreemd, je moet toch tegen elkaar zulke dingen kunnen zeggen? Ik heb er persoonlijk niet veel mee en ben eerder jaloers als er seks is met een ander dan een geestelijke connectie (emotioneel vreemdgaan vind ik onzin) maar bespreekbaar moet alles wel kunnen zijn in een relatie, juist op seksueel gebied.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Het voorstel alleen al betekent voor mij einde relatie.
En daarbij is seksuele aantrekkingskracht voor veel vrouwen totaal niet met een baan of inkomen verbonden als het om een man gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:31 schreef jaha het volgende:
[..]
Interessant gezichtspunt, alleen denk ik niet dat ik het er mee eens ben: allereerst zijn mannen veel makkelijker in het overstappen op een andere partner - en ten tweede geloof ik ook niet dat een gesloten relatie je in principe behoedt tegen jalozie, haantjesgedrag en partners die het gras in de andere tuin groener zien dan in hun eigen tuin.
Een goede relatie kenmerkt zich door een gedeeld verwachtingspatroon over de toekomst. Daar staat seks in mijn optiek grotendeels buiten.
JE HEBT EEN ANDER HEquote:Op maandag 30 maart 2015 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, echt nog lang nietWie weet denken we daar over 10 jaar anders over, maar ik voorzie geen relatieproblemen in de enigszins nabije toekomst
Je zit dan in een onmogelijk situatie. Het betekent namelijk meestal dat je partner als iemand op het oog heeft waarmee hij/zij het wilt doen. Sta ik het toe dan ga ik tegen mijn normen en waarden met betrekking tot een relatie in. Weiger ik het dan kan zij gefrustreerd zijn omdat haar vrijheid belemmert wordt of ik krijg een gevoel van wantrouwen dat zij alsnog vreemd zou gaan. Om dat voor te zijn maak ik het liever maar meteen helemaal uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vreemd, je moet toch tegen elkaar zulke dingen kunnen zeggen? Ik heb er persoonlijk niet veel mee en ben eerder jaloers als er seks is met een ander dan een geestelijke connectie (emotioneel vreemdgaan vind ik onzin) maar bespreekbaar moet alles wel kunnen zijn in een relatie, juist op seksueel gebied.
Oh nee? http://www.businessinside(...)en-more-orgasms?IR=Tquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En daarbij is seksuele aantrekkingskracht voor veel vrouwen totaal niet met een baan of inkomen verbonden als het om een man gaat.
dat er geen interesse is in jou?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:08 schreef Opoefiets het volgende:
Ik heb een open relatie, maar ik doe er vrij weinig mee. Ik heb een druk leven en geen tijd voor een extra seksueel contact. En daarnaast heb ik altijd het idee dat men me toch niet ziet staan, maar dat is een ander verhaal
Denk het wel deels.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En daarbij is seksuele aantrekkingskracht voor veel vrouwen totaal niet met een baan of inkomen verbonden als het om een man gaat.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 03:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JE HEBT EEN ANDER HE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf geen behoefte aan open relatie. Wellicht dat een seksuele ervaring met anderen wel leuk kan zijn maar dan moet je dat samen doen als dat goed voelt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit wel. Ik denk niet dat een open relatie voor mij zou werken, maar het is wat dat betreft wel bespreekbaar.
Hoewel ik er meer zo'n beeld bij heb dat dat pas aan bod zou kunnen komen als we al 40 jaar samen zijn ofzo
Idd, ''dus je loopt graag je pik achterna?'', ''vind zij dat ook goed?'', ''je bent een loser die geen commitment wil/kan tonen'', ''hou je wel echt van haar?'' of ''als je echt van iemand zou houden zou je geen behoefte hebben aan anderen''.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Altijd dat 'heb je niet genoeg aan je partner?!?!' ook
Of suggereren dat er relatieproblemen zijn als je n open relatie hebt/wil.![]()
Minder stress?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:39 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Oh nee? http://www.businessinside(...)en-more-orgasms?IR=T
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |