Hoger rendement = hoger risico.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Nu eens kijken hoe slimmer met mn spaargeld om te gaan... rente levert echt niets op
Weet ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoger rendement = hoger risico.
Zeg de helft zit in een beleggingsconstructie ... De andere helft op een kut spaarrekeninkje ... Daar wil ik dus iets mee doen ...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn spaargeld staat deels vast in deposito's en deels vrij opneembaar op de spaarrekening. Had ooit ledencertificaten van de Rabobank, maar toen dat veranderde heb ik ze weer verkocht
Dit was te mooi om niet uit te rekenen...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik reken het nooit uit, als werkkapitaal groeit is het goed.
Die oude zooi laatst was iets van 200% in 2 weken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was te mooi om niet uit te rekenen...
Die computers?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die oude zooi laatst was iets van 200% in 2 weken.
dus 1 E werd 1500 E ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik had afgelopen week ruim 1500% rendement...
illegaal afgetapt?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zo'n rietje diepvriessperma zit ook leuke marge.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:17 schreef chufi het volgende:
Ik was op zoek naar een nieuwe afzuigkap ... Hoe toevallig ...
slapen is overratedquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
Denk je dat je al uren ligt te slapen..... Nee DDM leest nog steeds mee
kan toch nog niet slapen en de radio erbij zorgt voor flink wat vermaakquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
Denk je dat je al uren ligt te slapen..... Nee DDM leest nog steeds mee
als ik ga liggen slaap ik wel denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan toch nog niet slapen en de radio erbij zorgt voor flink wat vermaak
Ja sorry ... my requestquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan toch nog niet slapen en de radio erbij zorgt voor flink wat vermaak
Ik dacht dat de F! ergens halverwege de nacht was.. Nee dus .. 7 uur pas... Dus denk dat ik er zo in duikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik ga liggen slaap ik wel denk ik.
ik zit dan ook nog op de bank, nog geen zin in slapen
Valt ook wel mee hoor tegenwoordig.. Eigen apparatuur bij eleke provider met eigen lijntje ... Vroeger moesten ze bellen met idd een juridisch bevel.... EN dan was het heel simpel ip-adress soeken en alles opslaan/wegsluizenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel regeltjes daar aan vasthangen.
Geloof ik best ...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij rietjes diepgevroren sperma is het veeeeeeel strenger.
Ik pik er 1 regel uitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
http://www.nrcreader.nl/a(...)g-paardkloon-is-lief
Ja, mooie zin wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik pik er 1 regel uit
Dat is problematisch, want fokkers hebben al de neiging
Ik ga dat niet doen. Neem zo het hele zootje over.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
Maar wat Fann gisteren al meldde .. Iedereen naar MUz radio 49
Je kunt el draaien daar als je wilt... Hoef je niet al die YT te posten... Kun je zelfs sets klaar zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga dat niet doen. Neem zo het hele zootje over.
Ik weet maar ga het toch niet doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt el draaien daar als je wilt... Hoef je niet al die YT te posten... Kun je zelfs sets klaar zetten
Voor de gein kan ik wel keer een setje doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:21 schreef chufi het volgende:
ja daar heb je gelijk aan,,, Alles wat ik verzoek hebben ze niet op de lijst....
Er zijn nog genoeg vrije time-slots .. Kijk maarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor de gein kan ik wel keer een setje doen.
Zal eens kijken, heb nog wel aantal sets op HD staan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg vrije time-slots .. Kijk maar
Kijk maar .. Denk dat je met dat pushen op de site er wel uitkomt...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal eens kijken, heb nog wel aantal sets op HD staan.
Het is een hobby sjoef, kies altijd zelf uit waar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk maar .. Denk dat je met dat pushen op de site er wel uitkomt...
Wie weet extra prono voor je
Draai je dan altijd overal gratis ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een hobby sjoef, kies altijd zelf uit waar.
OKquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, wil alleen gratis drank en goede plek voor mijn auto.
Ik was daar waarschijnlijk een ander jaar ...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
De grootste fun had ik op festival met totaal andere muziek en daar met Chill out van 14:00u tot 20:00u.
Waarschijnlijk was je daar helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was daar waarschijnlijk een ander jaar ...
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was je daar helemaal niet.
Ikke niet hoor....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
Maar wat Fann gisteren al meldde .. Iedereen naar MUz radio 49
hier ben ik weerquote:
Ik zorg voor de koffiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik rij straks eventjes bij je langs, Fann...
nķg erger?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga naar Almere vanmiddag, da's nog erger dan A'dam Noord.
jawel, want ik ben daar wel eens geweest, dat is inderdaad vele malen ergerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je ken het jezelf haast niet voorstellen.
Dat doe ik dan weer nooit eigenlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
A'dam Noord is wel tof met de prijzen voor afhaalmaaltijden.
Ja, die andere kant is overrated.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer nooit eigenlijkdus dat weet ik niet...
maar je hebt hier wel leuke tentjes waar je iets kan eten of drinken, met uitzicht op
het IJ enzo
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, die andere kant is overrated.
tja... dat is vaak zo ....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook, maar de nacht was te kort...
Rustig aan, ik lig nog op bed...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:24 schreef FANN het volgende:
[..]
tja... dat is vaak zo ....![]()
Ik ga vast douchen, dan ben ik weer fris als je straks op de koffie komt
quote:
Ajb:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
binnen 3 weken 5 kilo kwijt, is niet goed
hartzeer, gaat wel weer over. Bekend fenomeen bij mij.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje nee! Is er meer aan de hand dan de rug? Zie je wel een arts?
Tijd heelt alle wonden etcquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hartzeer, gaat wel weer over. Bekend fenomeen bij mij.
ik taal echt niet meer naar chocola. Misschien toch maar weer beginnen en dan weer stoppen als ik verder weer genoeg eten binnenkrijg. Ik weet dat ik, na even doorzetten, chocola altijd vrij makkelijk wegkrijg, maar ik probeer het nu nog even met verstandigere keuzes als smoothies. Doe wel een uur over een smoothie, maar hij gaat wel naar binnen. Gelukkig vandaag en morgen op mijn werk eten, dan eet ik tenminste nog wat en ik hoop dat de sushi maandag ook lukt en misschien heb ik het dan weer doorbroken.quote:
Magnoliaquote:
ik zie geen afbeelding er staatquote:
ik zie ook geen afbeelding staanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zie geen afbeelding er staat
magnolia-1.jpg
Ja die ruiken lekker
Nu zie ik niets ...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie ook geen afbeelding staan![]()
[ afbeelding ]
nu wel...
Dan moet je het maar zien als ''elk nadeel hep zijn voordeel''quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:30 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerste kilo was door het laten staan van de chocola, dus dat werkte prima. Zal komende week eens kijken, ik gok dat ik al mijn spijkerbroeken weer pas.
Zo is dat !!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je het maar zien als ''elk nadeel hep zijn voordeel''![]()
Omdat je toch wilde afvallen.... ja je moet toch altijd de positieve kant zoeken toch?
Maar je weegt al bijna niets ....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan altijd maar, maar ik geef toe, soms is het lastig
Nee, dat niet....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zal best.... Maar nog geen hartbrekende zaken
Ja maar veel langer niet hoor... Heb meelij met Mo... In zn familie gaan ze tot over de 100, dus die is nog maar net halverwege...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja we zijn er nog niet Chufmisschien moeten we nog 30 jaar ofzo
in het clipje van Finkersquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:52 schreef FANN het volgende:
Van 10 liter bietensap knap je ook niet op
Nee, zo oud hoeft voor mij ook niet, of het moet zonder problemen gaan, maar dat zal wel niet ....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar veel langer niet hoor... Heb meelij met Mo... In zn familie gaan ze tot over de 100, dus die is nog maar net halverwege...
We hebben nu al genoeg te klagen ...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, zo oud hoeft voor mij ook niet, of het moet zonder problemen gaan, maar dat zal wel niet ....
Ja was grappig..... Finkers is een enorme droogkloot... Ik mag hem welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:54 schreef FANN het volgende:
[..]
grappig clipje. moet je effe luisteren dan
ja lekker dat droge, kan ik ook wel om lachenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was grappig..... Finkers is een enorme droogkloot... Ik mag hem wel
Bij de supermarkt is de koffie altijd gratis ... Niet dat ik het neem...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:09 schreef FANN het volgende:
Ik was in Amstelveen koffiedrinken in de Bijenkorf, staat er gewoon een automaat
moet je zelf op een knoppie drukken en je kopje eronder zetten, 2.75 euro![]()
Belachelijk eigenlijk, maar goed was wel lekkere koffieen het gebakje was ook niet
smerig
Wat let je? Pizzas genoegquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:12 schreef FANN het volgende:
Ik heb écht zin om vandaag een lekkere gore vette Pizza te eten eigenlijk
Ik ga niet naar de Supermarkt om koffie te drinkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de supermarkt is de koffie altijd gratis ... Niet dat ik het neem...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow.. dat ga ik eens even bekijken.... een Roti zou ook wel lekker zijn eigenlijk, zonder de kip danquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de Supermarkt om koffie te drinkenals je toevallig een keertje neemt
omdat je er aan toe bent oké, heb ik 1x gedaan bij AH, maar om nou daar met je krantje
te gaan zitten ...![]()
en die mensen heb je...Mijn Spaanse schoonmoeder ging speciaal voor de koffie naar de Appie en dan kwam ze weer thuis met een pak grijs toiletpapier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Spaanse schoonmoeder ging speciaal voor de koffie naar de Appie en dan kwam ze weer thuis met een pak grijs toiletpapier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een ramp.... sorry ik was even aan het kijken bij dat eten enzo![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:40 schreef chufi het volgende:
Shit, kruidenmaalding schiet los boven mn eten... Gelukkig was het nog ongemalen en was het redelijk makkelijk weg te scheppen ...
Das heel andere koek !! ook fijn gemalen en zo ....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef FANN het volgende:
En een keer per ongeluk kaneel in mijn aardappelpuree i.p.v. nootmuskaat, da's ook
vrij goor kan ik je vertellen
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Das heel andere koek !! ook fijn gemalen en zo ....
ik ook nietquote:
Ja ik ga ook straks eten, Pizza is besteldquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik merk het straks wel wanneer ik het ga eten,....Suddert nog even lekker door....
Wel bij Dominos tochquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik ga ook straks eten, Pizza is besteld
O, la maar lekker over de rooie gaan .... ik zal er niet minder om etenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan gaan er weer mensen over de rooie ....
Zal je worst wezen dusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
O, la maar lekker over de rooie gaan .... ik zal er niet minder om eten
ja eigenlijk welquote:
Smakelijk Fann Latersquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel![]()
ik ga zo lekker eten en daarna nog even Better Call Saul kijken...![]()
tot later
doei
Wie gaat er over de rooie als Fann een pizza bij Domino's besteld?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan gaan er weer mensen over de rooie ....
Mocht het zover komen, dan zit ik mijn tijd wel uit hoor. Er is nog van alles te doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar veel langer niet hoor... Heb meelij met Mo... In zn familie gaan ze tot over de 100, dus die is nog maar net halverwege...
Ik ga geen namen meer noemen...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie gaat er over de rooie als Fann een pizza bij Domino's besteld?
Was pittig met die extra kruiden.... En als de stroom er mee ophoudt kijkik wel gewoon bij de burenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht het zover komen, dan zit ik mijn tijd wel uit hoor. Er is nog van alles te doen.
Toch bedankt dat je meelij hebt, dat vind ik wel aardig van je. En dat is geen grap, dat meen ik.
Smakelijk eten luitjes, dat ga ik nu ook maar even doen, ik kan wel een hapje gebruiken.
Hopelijk voor de voetballiefhebbers straks geen stroomstoring, want dan worden ze gek en gaan rare dingen doen.
behoorlijk maar daar trek ik me weinig van aan....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:04 schreef sacha het volgende:
[..]
maakt het uit, de sfeer hier is toch al zwaar verziekt
Ik kan wel wat stimulea gebruiken....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zal ik wat sfeerverhogende clipjes posten dan?
Als je vegetariër bent is alles goor?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Fann is vegetarier dus dan maakt het niet uit ....
Juist, daar wen je dan aanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je vegetariër bent is alles goor?.
daar kan King je alles over vertellen maar die heeft momenteel nogal last van zijn PTSSquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Fokkers aan de string? Oeh, sexy... en hoe bevalt het?.
zelfs de sexquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je vegetariër bent is alles goor?.
precies, anders zijn het aannamesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst eens proberen voor ik daar een uitlating over doe
Beetje laf, eerst de boel proberen op te naaien en dan terug krabbelen.quote:
ik ga slapenquote:
dus ik kan álles eten omdat ik vegetarier ben?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Fann is vegetarier dus dan maakt het niet uit ....
Nou.... en niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
daar kan King je alles over vertellen maar die heeft momenteel nogal last van zijn PTSS
oe... ik herkende je bijna niet nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Fokkers aan de string? Oeh, sexy... en hoe bevalt het?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:18 schreef chufi het volgende:
Mijn Spaanse schoonmoeder ging speciaal voor de koffie naar de Appie en dan kwam ze weer thuis met een pak grijs toiletpapier...Een maand je schmoeder op bezoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En die koffie van appie idd ik snap niet goed waarom er van die koffiecorners zijn daar![]()
Dat mag pas om 2 uur hoor, anders werkt het niet!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef FANN het volgende:
Vannacht moet de klok een uur vooruit toch? Kan ik beter straks effe gaan doen anders
vergeet ik het weer....
Ik kon best, en zéker de laatste 10 jaar voordat ze ziek werd, goed met mijn schoonma opschieten,quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een maand je schmoeder op bezoek![]()
![]()
En die koffie van appie idd ik snap niet goed waarom er van die koffiecorners zijn daar
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat mag pas om 2 uur hoor, anders werkt het niet!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zelfs IK zou daar niet in trappen![]()
ik ga zo weer verder kijken naar mijn serie, effe koffie pauze...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tikkie terug Jaap, neuh ik ga breed.
De klok in mijn auto staat weer goed morgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef FANN het volgende:
Vannacht moet de klok een uur vooruit toch? Kan ik beter straks effe gaan doen anders
vergeet ik het weer....
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De klok in mijn auto staat weer goed morgen.
die van mijn koffiemasjien morgen ook!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De klok in mijn auto staat weer goed morgen.
en de klok op het fornuisquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:01 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mijn koffiemasjien morgen ook!
slachtoffers?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Die coffiecorners zijn ook raar................... in sommige AH's hebben ze er hele grote tafels bij gezet
dus daar zitten dan allemaal van die slachtoffers gratis koffie te leuten![]()
daar zit ie over 20 jaar zelf ook als alle sociale voorzieningen helemaal wegbezuinigd zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, zo noemt die Griek ze altijddan zegt ie... kijk zitten er weer een paar slachtoffers
Ik heb een goed pensioen geloof ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
daar zit ie over 20 jaar zelf ook als alle sociale voorzieningen helemaal wegbezuinigd zijn
Ja .. Op tijd naar bed om Maxje te zien scheuren .....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gelukkig is er vannacht een uur minder om te toeteren.
ja, daar moet ook een hufterproof deur tussenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Op tijd naar bed om Maxje te zien scheuren .....
Het blijft een gevaarlijke sport zelfs voor de toeschouwers
Wel de jongste debutant op rij 3 en dat zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
6e startplek is best wel knap in 2e race met zo'n gare Renault..
dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel de jongste debutant op rij 3 en dat zonder rijbewijs
Op betere plek heeft zijn pa in al die jaren niet gestaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel de jongste debutant op rij 3 en dat zonder rijbewijs
Die deed koplopers crashen.....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op betere plek heeft zijn pa in al die jaren niet gestaan.
Zijn bijnaam was toch "de grindbak"?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die deed koplopers crashen.....
http://www.dailymotion.co(...)in-brazil-2001_sport
Die worden hier niet staande gehouden.... DIe rijden gewoon door in hun vette Mercedessenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik voorspel toeterende Turken die geen bekeuring krijgen.
mag ik je nu aanraken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ex buurman gaf hm ook wel een lastige bal....
wat moet ik in godesnaam met een autoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en dan mag je een auto van hem uitzoeken
sorry Wesley, nu even niet, ik heb Yolanthe op de andere lijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Wesley, hier Klaas Jan, ik duik nu de diepte in.
Voor je deur zetten .... En aap mee naar school brengenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:59 schreef sacha het volgende:
[..]
wat moet ik in godesnaam met een auto
neh...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor je deur zetten .... En aap mee naar school brengen
Ik hou mn balkon geslotenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het alternatief is toeterende Turken.
Helaas .....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deksele Dirk had het verschil gemaakt, die kegelt met Turken.
Zn vader begon er meequote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
En welke dwaas verzint het nu om voetballer op te stellen die Blind heet?
Niet te hard tochquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moest werken, anders had ik ws ook wel gekeken
nee joh. Er flipte er alleen eentje en die gilt en krijst dan nogal, dus beetje doof aan mijn rechteroor.quote:
Alsof ik het nog een keer wil zien... Nabeschouwing hoeft ook niet , maar zal wel vermakelijk zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het blijft een aanrader deze wedstrijd terug te kijken wanneer je moeilijk in slaap komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |