Dat mag pas om 2 uur hoor, anders werkt het niet!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef FANN het volgende:
Vannacht moet de klok een uur vooruit toch? Kan ik beter straks effe gaan doen anders
vergeet ik het weer....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon best, en zéker de laatste 10 jaar voordat ze ziek werd, goed met mijn schoonma opschieten,quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een maand je schmoeder op bezoek![]()
![]()
En die koffie van appie idd ik snap niet goed waarom er van die koffiecorners zijn daar
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat mag pas om 2 uur hoor, anders werkt het niet!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zelfs IK zou daar niet in trappen![]()
ik ga zo weer verder kijken naar mijn serie, effe koffie pauze...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tikkie terug Jaap, neuh ik ga breed.
De klok in mijn auto staat weer goed morgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef FANN het volgende:
Vannacht moet de klok een uur vooruit toch? Kan ik beter straks effe gaan doen anders
vergeet ik het weer....
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De klok in mijn auto staat weer goed morgen.
die van mijn koffiemasjien morgen ook!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De klok in mijn auto staat weer goed morgen.
en de klok op het fornuisquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:01 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mijn koffiemasjien morgen ook!
slachtoffers?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Die coffiecorners zijn ook raar................... in sommige AH's hebben ze er hele grote tafels bij gezet
dus daar zitten dan allemaal van die slachtoffers gratis koffie te leuten![]()
daar zit ie over 20 jaar zelf ook als alle sociale voorzieningen helemaal wegbezuinigd zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, zo noemt die Griek ze altijddan zegt ie... kijk zitten er weer een paar slachtoffers
Ik heb een goed pensioen geloof ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
daar zit ie over 20 jaar zelf ook als alle sociale voorzieningen helemaal wegbezuinigd zijn
Ja .. Op tijd naar bed om Maxje te zien scheuren .....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gelukkig is er vannacht een uur minder om te toeteren.
ja, daar moet ook een hufterproof deur tussenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Op tijd naar bed om Maxje te zien scheuren .....
Het blijft een gevaarlijke sport zelfs voor de toeschouwers
Wel de jongste debutant op rij 3 en dat zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
6e startplek is best wel knap in 2e race met zo'n gare Renault..
dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel de jongste debutant op rij 3 en dat zonder rijbewijs
Op betere plek heeft zijn pa in al die jaren niet gestaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel de jongste debutant op rij 3 en dat zonder rijbewijs
Die deed koplopers crashen.....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op betere plek heeft zijn pa in al die jaren niet gestaan.
Zijn bijnaam was toch "de grindbak"?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die deed koplopers crashen.....
http://www.dailymotion.co(...)in-brazil-2001_sport
Die worden hier niet staande gehouden.... DIe rijden gewoon door in hun vette Mercedessenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik voorspel toeterende Turken die geen bekeuring krijgen.
mag ik je nu aanraken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ex buurman gaf hm ook wel een lastige bal....
wat moet ik in godesnaam met een autoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en dan mag je een auto van hem uitzoeken
sorry Wesley, nu even niet, ik heb Yolanthe op de andere lijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Wesley, hier Klaas Jan, ik duik nu de diepte in.
Voor je deur zetten .... En aap mee naar school brengenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:59 schreef sacha het volgende:
[..]
wat moet ik in godesnaam met een auto
neh...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor je deur zetten .... En aap mee naar school brengen
Ik hou mn balkon geslotenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het alternatief is toeterende Turken.
Helaas .....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deksele Dirk had het verschil gemaakt, die kegelt met Turken.
Zn vader begon er meequote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
En welke dwaas verzint het nu om voetballer op te stellen die Blind heet?
Niet te hard tochquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moest werken, anders had ik ws ook wel gekeken
nee joh. Er flipte er alleen eentje en die gilt en krijst dan nogal, dus beetje doof aan mijn rechteroor.quote:
Alsof ik het nog een keer wil zien... Nabeschouwing hoeft ook niet , maar zal wel vermakelijk zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het blijft een aanrader deze wedstrijd terug te kijken wanneer je moeilijk in slaap komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |