Hoger rendement = hoger risico.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Nu eens kijken hoe slimmer met mn spaargeld om te gaan... rente levert echt niets op
Weet ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoger rendement = hoger risico.
Zeg de helft zit in een beleggingsconstructie ... De andere helft op een kut spaarrekeninkje ... Daar wil ik dus iets mee doen ...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn spaargeld staat deels vast in deposito's en deels vrij opneembaar op de spaarrekening. Had ooit ledencertificaten van de Rabobank, maar toen dat veranderde heb ik ze weer verkocht
Dit was te mooi om niet uit te rekenen...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik reken het nooit uit, als werkkapitaal groeit is het goed.
Die oude zooi laatst was iets van 200% in 2 weken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was te mooi om niet uit te rekenen...
Die computers?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die oude zooi laatst was iets van 200% in 2 weken.
dus 1 E werd 1500 E ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik had afgelopen week ruim 1500% rendement...
illegaal afgetapt?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zo'n rietje diepvriessperma zit ook leuke marge.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:17 schreef chufi het volgende:
Ik was op zoek naar een nieuwe afzuigkap ... Hoe toevallig ...
slapen is overratedquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
Denk je dat je al uren ligt te slapen..... Nee DDM leest nog steeds mee
kan toch nog niet slapen en de radio erbij zorgt voor flink wat vermaakquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
Denk je dat je al uren ligt te slapen..... Nee DDM leest nog steeds mee
als ik ga liggen slaap ik wel denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan toch nog niet slapen en de radio erbij zorgt voor flink wat vermaak
Ja sorry ... my requestquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan toch nog niet slapen en de radio erbij zorgt voor flink wat vermaak
Ik dacht dat de F! ergens halverwege de nacht was.. Nee dus .. 7 uur pas... Dus denk dat ik er zo in duikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik ga liggen slaap ik wel denk ik.
ik zit dan ook nog op de bank, nog geen zin in slapen
Valt ook wel mee hoor tegenwoordig.. Eigen apparatuur bij eleke provider met eigen lijntje ... Vroeger moesten ze bellen met idd een juridisch bevel.... EN dan was het heel simpel ip-adress soeken en alles opslaan/wegsluizenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel regeltjes daar aan vasthangen.
Geloof ik best ...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij rietjes diepgevroren sperma is het veeeeeeel strenger.
Ik pik er 1 regel uitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
http://www.nrcreader.nl/a(...)g-paardkloon-is-lief
Ja, mooie zin wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik pik er 1 regel uit
Dat is problematisch, want fokkers hebben al de neiging
Ik ga dat niet doen. Neem zo het hele zootje over.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
Maar wat Fann gisteren al meldde .. Iedereen naar MUz radio 49
Je kunt el draaien daar als je wilt... Hoef je niet al die YT te posten... Kun je zelfs sets klaar zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga dat niet doen. Neem zo het hele zootje over.
Ik weet maar ga het toch niet doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt el draaien daar als je wilt... Hoef je niet al die YT te posten... Kun je zelfs sets klaar zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |