abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151136553
Idlib is eindelijk vrij ! *O* :7

Geweldige mokerslag in het gezicht van Assad's leger.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:18:48 #202
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_151136570
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:18 schreef Aloulu het volgende:
Idlib is eindelijk vrij ! *O* :7

Geweldige mokerslag in het gezicht van Assad's leger.
Waar is Aloulou?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_151136692
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:18 schreef rakotto het volgende:

[..]

Waar is Aloulou?
wachtwoord = lost en email bestaat niet meer :{

maar aloulu is slechts zonder de "o", geen probleem toch?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:23:18 #204
365082 IPA35
Patriarch
pi_151136748
EjmAlrai twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:46:04 Congratulation to #JN #AQ: Today, #Syria/n rebels are saying what they said a few years ago:"We are all Nusra". See @Gen_Idriss above . reageer retweet
_O-

EjmAlrai twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:43:44 #Breaking RT:@Gen_Idriss "I made a mistake criticizing #JN role n #Syria they're d only party tt represent aspirations of Syrians w action." reageer retweet
*)
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:23:23 #205
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_151136751
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:21 schreef Aloulu het volgende:

[..]

wachtwoord = lost en email bestaat niet meer :{

maar aloulu is slechts zonder de "o", geen probleem toch?
Geen idee. Dacht een troll account ofzo.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_151136765
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:18 schreef Aloulu het volgende:
Idlib is eindelijk vrij ! *O* :7

Geweldige mokerslag in het gezicht van Assad's leger.
Yeah, allahs snackbar!!!!!!

Met extra varken in de frikandellen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_151136780
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:23 schreef rakotto het volgende:
Geen idee. Dacht een troll account ofzo.
Nope.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:24:34 #208
365082 IPA35
Patriarch
pi_151136817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:23 schreef rakotto het volgende:

[..]

Geen idee. Dacht een troll account ofzo.
Gewoon Soennieten die hun ware pro-"sharia als enige wet" en pro-Kalifaat gezicht laten zien.
Aloulou, Slayage en Triggershot maken zich hier allemaal schuldig aan.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151137131
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:24 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Gewoon Soennieten die hun ware pro-"sharia als enige wet" en pro-Kalifaat gezicht laten zien.
Aloulou, Slayage en Triggershot maken zich hier allemaal schuldig aan.
Sheikh al Islam Ibn Taymiyya en de Mujaddid Muhammed ibn Abdelwahhab. Je weet zelluf IPA :7 8-)
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151137134
Barrel bombs O+ :9~
pi_151138109
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heel de EU samen opgeteld heeft niet eens 10% van de vluchtelingen wat Libanon en Turkije heeft opgenomen, the fuck heb jij het over?
Verschil is alleen dat de vluchtelingen in Libanon en Turkije, terug gaan voor het grootste deel. Diegene die de EU binnen komen, blijven daarentegen gegarandeerd. Als de vluchtelingen allemaal terug gingen, zouden niet veel mensen problemen er mee hebben. Maar men weet dat eenmaal in EU, betekent dat ze hier ook blijven.

Je kunt het ons ook niet kwalijk nemen dat wij ons land voornamelijk Europees willen houden, zowel in bloed als in cultuur. Is er een volk op de wereld dat er mee instemt om een grote demografische ontwikkeling te zien in zijn eigen land? Nee. Mensen zijn terecht bezorgd.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Iedere vluchteling is er 1 teveel.
In EU wel ja, maar ik ben er wel voor om financiele steun te verlenen aan de buurlanden zodat zij die vluchtelingen wel opvangen. ^O^
#freefrederike
  zaterdag 28 maart 2015 @ 22:00:54 #212
365082 IPA35
Patriarch
pi_151138531
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:
maar ik ben er wel voor om financiele steun te verlenen aan de buurlanden zodat zij die vluchtelingen wel opvangen. ^O^
Ik niet.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 28 maart 2015 @ 22:21:27 #213
365082 IPA35
Patriarch
pi_151139538
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151139969
Is nu al duidelijk welke partijen de jihadisten wapens en munitie leveren of zijn er alleen vermoedens?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 22:29:13 ]
  zaterdag 28 maart 2015 @ 22:37:22 #216
365082 IPA35
Patriarch
pi_151140526
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Luchtaanval?
Raket.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 28 maart 2015 @ 22:55:27 #217
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151141483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:24 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Gewoon Soennieten die hun ware pro-"sharia als enige wet" en pro-Kalifaat gezicht laten zien.
Aloulou, Slayage en Triggershot maken zich hier allemaal schuldig aan.
Een aantal hier hebben hun ware gezicht vandaag wel laten zien ja.

Al was het achteraf slechts bevestiging van vermoedens.
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 22:56:20 #218
365082 IPA35
Patriarch
pi_151141525
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:55 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Een aantal hier hebben hun ware gezicht vandaag wel laten zien ja.

Al was het achteraf slechts bevestiging van vermoedens.
Dit is de shit die je krijgt wanneer je als land en volk zijnde je eigen normen en waarden niet dwingend oplegt aan immigranten.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:09:45 #219
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151142123
ISIS onthoofdt Syrische militairen in Hama in een nieuwe video

SPOILER: Waarschuwing: ranzig op het eind
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:16:48 #220
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151142368
Die kinderen in de video ook, lekker messen uitdelen en met geweren lopen :')
Say what?
pi_151142386
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:56 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dit is de shit die je krijgt wanneer je als land en volk zijnde je eigen normen en waarden niet dwingend oplegt aan immigranten.
Klopt, hadden we eigenlijk van begins af aan moeten doen. Maar ik snap de naiviteit wel. Joodse migranten deden nooit zo moeilijk in de Gouden eeuw....Slavische uit de Baltische staten en Oostzeegebied kwamen en assimileerden.
#freefrederike
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:18:26 #222
365082 IPA35
Patriarch
pi_151142419
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:17 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Klopt, hadden we eigenlijk van begins af aan moeten doen. Maar ik snap de naiviteit wel. Joodse migranten deden nooit zo moeilijk in de Gouden eeuw....Slavische uit de Baltische staten en Oostzeegebied kwamen en assimileerden.
Links nihilistisch gif. Cultureel marxisme etc. etc.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:20:32 #223
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151142485
zaidbenjamin twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 22:38:58 The training of "the caliphate lions" in Deir ez-Zor #Syria has concluded according to #ISIL official media http://t.co/c8kB0I3cm9 reageer retweet
Die fucking kneusjes zijn nog lang niet uitgespeeld, ze rekruteren gewoon door. Vroeg of laat zal er toch echt serieus opgetreden moeten worden tegen dit tuig.
Say what?
pi_151142512
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:20 schreef UpsideDown het volgende:
zaidbenjamin twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 22:38:58 The training of "the caliphate lions" in Deir ez-Zor #Syria has concluded according to #ISIL official media http://t.co/c8kB0I3cm9 reageer retweet
Die fucking kneusjes zijn nog lang niet uitgespeeld, ze rekruteren gewoon door. Vroeg of laat zal er toch echt serieus opgetreden moeten worden tegen dit tuig.
Mag jij drie keer raden wie dat dan weer moet doen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:25:42 #225
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151142642
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:21 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Mag jij drie keer raden wie dat dan weer moet doen.
Hezbollah en de PKK?
Say what?
pi_151142667
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:21 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Mag jij drie keer raden wie dat dan weer moet doen.
#freefrederike
pi_151142822
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Verschil is alleen dat de vluchtelingen in Libanon en Turkije, terug gaan voor het grootste deel. Diegene die de EU binnen komen, blijven daarentegen gegarandeerd. Als de vluchtelingen allemaal terug gingen, zouden niet veel mensen problemen er mee hebben. Maar men weet dat eenmaal in EU, betekent dat ze hier ook blijven.
Mwuah, Turkije heeft al de vluchtelingen een verblijf en werkvergunning gegeven zodat ze hier verder een leven kunnen opbouwen en meer zijn dan alleen vluchtelingen, dus of men terug wil keren of niet zal een keuze zijn en niet vanwege omstandigheden in Turkije. Vergeet niet dat Turkije een land is en het al nabij de 2 miljoen vluchtelingen heeft ontvangen, waarbij de EU landen en de VN hebben toegezegd financieel hulp te verlenen in de miljarden en tot nu toe is dit in totaal onder de 350 miljoen gebleven terwijl dit Turkije zelf al 5 miljard euro heeft gekost begin 2015. Uiteraard dankbaarheid voor ieder euro en ieder ziel wat is opgenomen, maar doen alsof dit een enorme opoffering is enerzijds is te bizar, niet jouw reacties, maar sommigen hiero impliceren dat wel.

Daarnaast worden er natuurlijk zelfs vandaag de dag nog mensen gedeporteerd die hier zijn gekomen als vluchteling omdat het inmiddels wel veilig zou zijn of vanwege dubieuze verklaringen, dus eenmaal in de EU, blijft in de EU is ook niet waar natuurlijk.

quote:
Je kunt het ons ook niet kwalijk nemen dat wij ons land voornamelijk Europees willen houden, zowel in bloed als in cultuur. Is er een volk op de wereld dat er mee instemt om een grote demografische ontwikkeling te zien in zijn eigen land? Nee. Mensen zijn terecht bezorgd.
Ik neem het niets of niemand kwalijk, als je geen geld wilt doneren doe je het lekker niet, of je nu een land of individu bent, maar dat neem ook niet weg dat er beloftes niet worden nagekomen.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:35:29 #228
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151142931
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:56 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dit is de shit die je krijgt wanneer je als land en volk zijnde je eigen normen en waarden niet dwingend oplegt aan immigranten.
Dit soort mensen:
melikos_ twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 22:29:00 Krijg het nieuws nu pas mee. Vandaag is #Idlib bevrijdt, Assas is bijna heel zijn macht in het Noord-Westen van Syrie kwijt! *tatataaam* reageer retweet
Hier nog een leuk overzicht van de vrienden uit Idlib:
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:37:37 #229
365082 IPA35
Patriarch
pi_151142994
Waarom hebben onze (groot-)ouders besloten die zelf-hatende Grieken te laten blijven nadat er geen werk meer voor ze was, althans zonder te selecteren op beschaafdheid?

Nu zitten we met een land vol met tienduizende Al-Qaeida fans. Lekker is dat.

Maar we mogen niet oordelen hoor mensen!
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151143046
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:25 schreef UpsideDown het volgende:
Hezbollah en de PKK?
Hizbullah moet eerst maar eens het Qalamoungebergte volledig zien te zuiveren dit opeenvolgende jaar. De PKK was nergens in Kobane zonder Amerikaanse luchtsteun. De Yanks mogen dus weer de kastanjes uit het vuur gaan halen. Zonder hun doorslaggevende steun zal ISIS al helemaal niet uit Syrie verdwijnen. Bashar's faalleger heeft net Idlib verloren en moet hard zijn best doen de vier belangrijke steden in handen te houden en de rebellen in het Zuiden te stoppen.

US > hele M-O bij elkaar.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151143226
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:31 schreef Triggershot het volgende:

Mwuah, Turkije heeft al de vluchtelingen een verblijf en werkvergunning gegeven zodat ze hier verder een leven kunnen opbouwen en meer zijn dan alleen vluchtelingen, dus of men terug wil keren of niet zal een keuze zijn en niet vanwege omstandigheden in Turkije.
verblijf en werkvergunning kun je in vrijwel elk land krijgen. Gaat natuurlijk om nationaliteit verkrijgen. Daarnaast is Turkije's levensstandaard niet zoals die in de EU. In de EU krijgen vluchtelingen 500(!) euro + een huisvesting, terwijl in Turkije hard gewerkt moet worden door de vluchtelingen(waar ik achter sta).

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:31 schreef Triggershot het volgende:
Vergeet niet dat Turkije een land is en het al nabij de 2 miljoen vluchtelingen heeft ontvangen, waarbij de EU landen en de VN hebben toegezegd financieel hulp te verlenen in de miljarden en tot nu toe is dit in totaal onder de 350 miljoen gebleven terwijl dit Turkije zelf al 5 miljard euro heeft gekost begin 2015.
Turkije krijgt wel ongeveer 1 miljard per jaar aan gratis geld, onder de excuus van ''toetredingsgeld'' ofzoiets van de EU, dat moet ook niet vergeten worden. Daarnaast is Turkije niet alleen in dat, Libanon heeft meer dan 1 miljoen vluchtelingen opgenomen op een bevolking van ongeveer 5 miljoen(dus ongv. 18-20% van de bevolking is vluchteling daar!) en de KRG ongeveer 1.4 miljoen op een bevolking van 9 miljoen. Al die landen krijgen mooie beloftes, maar helaas heeft de UN zelfs te weinig contributiegeld, laat staan genoeg geld om alle plaatsen te compenseren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:31 schreef Triggershot het volgende:
Daarnaast worden er natuurlijk zelfs vandaag de dag nog mensen gedeporteerd die hier zijn gekomen als vluchteling omdat het inmiddels wel veilig zou zijn of vanwege dubieuze verklaringen, dus eenmaal in de EU, blijft in de EU is ook niet waar natuurlijk.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingsgevallen, maar we hebben het over het overgrote deel. Daarnaast kunnen zelfs uitgeprocedeerde vluchtelingen, langer dan 10 jaar hier nog rondhangen. Daar zijn talloze voorbeelden van.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:31 schreef Triggershot het volgende:
Ik neem het niets of niemand kwalijk, als je geen geld wilt doneren doe je het lekker niet, of je nu een land of individu bent, maar dat neem ook niet weg dat er beloftes niet worden nagekomen.
Ik vind het ook triest dat de EU niet meer geld doneert. Mijns inziens kan zowel VS als de EU een stuk meer doneren aan de landen in het middenoosten die vluchtelingen opvangen(dus ook aan Turkije meer doneren).
#freefrederike
pi_151143375
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:37 schreef IPA35 het volgende:
Waarom hebben onze (groot-)ouders besloten die zelf-hatende Grieken te laten blijven nadat er geen werk meer voor ze was, althans zonder te selecteren op beschaafdheid?
Ja, zoals ik al zei: omdat zij gewend waren dat migraten zouden assimileren. De migranten in de Oostzeegebieden deden dat altijd zo goed en ook de Joodse migranten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:37 schreef IPA35 het volgende:
Nu zitten we met een land vol met tienduizende Al-Qaeida fans. Lekker is dat.
Een deel van het probleem ligt ook bij onszelf. Nederlandse(eigenlijk alle Europese landen) mensen maken veel te weinig kinderen, als wij het 6 voudige aan kinderen maken, zullen de migranten geforceerd te worden zich te assimileren. Maar we worden steeds minder door vergrijzing terwijl het aantal islamitische migranten niet steeds minder wordt.
#freefrederike
pi_151143409
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:39 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Hizbullah moet eerst maar eens het Qalamoungebergte volledig zien te zuiveren dit opeenvolgende jaar. De PKK was nergens in Kobane zonder Amerikaanse luchtsteun. De Yanks mogen dus weer de kastanjes uit het vuur gaan halen. Zonder hun doorslaggevende steun zal ISIS al helemaal niet uit Syrie verdwijnen. Bashar's faalleger heeft net Idlib verloren en moet hard zijn best doen de vier belangrijke steden in handen te houden en de rebellen in het Zuiden te stoppen.

US > hele M-O bij elkaar.
US > elk land.

De wereld heef nog nooit zo'n macht gekend als de VS. Romeinse Rijk, Spaanse Rijk, Mongoolse rijk...allemaal wel leuk maar niets zoals de VS.
#freefrederike
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:50:50 #234
365082 IPA35
Patriarch
pi_151143417
Ons "probleem" is dat onze normen & waarden en onze nationale identiteit zijn gesloopt door de nihilistische linkschmensen in de jaren 60.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:52:24 #235
365082 IPA35
Patriarch
pi_151143471
...die onze beschaafde West-Europese cultuur met haar rijke traditie en geschiedenis gelijk schaarde aan dat van analfabeten uit inteelt bergdorpjes, in plaats van deze mensen te onderwerpen aan een beperkte vorm van assimilatie.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151143588
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:50 schreef PizzaMizza het volgende:
US > elk land.

De wereld heef nog nooit zo'n macht gekend als de VS. Romeinse Rijk, Spaanse Rijk, Mongoolse rijk...allemaal wel leuk maar niets zoals de VS.
China en Rusland zijn de enige landen waar de VS echt geen oorlog mee wil. Omdat het te grote consequenties heeft. Dat hele M-Oosten wil elk groepje maar elke keer dat de VS hun kastanjes uit het vuur haalt en verwacht dan dat de Yanks dat helemaal voor niets doen. Maar zo gaat het natuurlijk niet. ISIS kan alleen flink beperkt worden zo niet op termijn langzaam uitgeroeid met Amerikaanse actieve hulp. Die staten, overheden of lokale milities eromheen zijn slechts beperkt effectief nu ISIS over een aardig gebied beschikt en ook natuurlijke hulpbronnen die hen van eigen inkomsten voorziet. De PKK mag met de eer strijken in Kobane maar zonder Amerikaane steun had nu de zwarte vlag van ISIS in Kobane gewapperd en het Ayn al-Islam geheten.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151143884
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:56 schreef Aloulu het volgende:
China en Rusland zijn de enige landen waar de VS echt geen oorlog mee wil. Omdat het te grote consequenties heeft.
Klopt, dankzij nukes is niemand de winnaar in zo'n conflict. Maar in andere termen(bijvoorbeeld politieke, economische, culturele macht) domineert Amerika de andere landen heel erg.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:56 schreef Aloulu het volgende:
t. Dat hele M-Oosten wil elk groepje maar elke keer dat de VS hun kastanjes uit het vuur haalt en verwacht dan dat de Yanks dat helemaal voor niets doen. Maar zo gaat het natuurlijk niet. ISIS kan alleen flink beperkt worden zo niet op termijn langzaam uitgeroeid met Amerikaanse actieve hulp
Turkije kan het ook wel in een full-scale war, maar andere dingen zitten daar in de weg. Zoals dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:56 schreef Aloulu het volgende:
p. Die staten, overheden of lokale milities eromheen zijn slechts beperkt effectief nu ISIS over een aardig gebied beschikt en ook natuurlijke hulpbronnen die hen van eigen inkomsten voorziet. De PKK mag met de eer strijken in Kobane maar zonder Amerikaane steun had nu de zwarte vlag van ISIS in Kobane gewapperd en het Ayn al-Islam geheten.
Natuurlijk is dat zo. De Amerikanen hebben de doorslaggevende factor gespeeld in Kobane, net zoals in de Eerste en Tweede wereldoorlogen. Vooral het middenoosten heeft de VS nodig. Dat zagen we ook toen Saddam met z'n tanks aan de grens van Saudi stond en Saudi zo snel als mogelijk bij Amerika huilde....
#freefrederike
  zondag 29 maart 2015 @ 00:06:23 #238
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151143895
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:49 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Een deel van het probleem ligt ook bij onszelf. Nederlandse(eigenlijk alle Europese landen) mensen maken veel te weinig kinderen, als wij het 6 voudige aan kinderen maken, zullen de migranten geforceerd te worden zich te assimileren. Maar we worden steeds minder door vergrijzing terwijl het aantal islamitische migranten niet steeds minder wordt.
Eerder andersom, wij genoeg en zij teveel. Zoveel mensen is op langer termijn niet gezond voor de planeet.
Say what?
pi_151144199
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:06 schreef PizzaMizza het volgende:
Turkije kan het ook wel in een full-scale war, maar andere dingen zitten daar in de weg. Zoals dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Militair gezien kunnen de Turken het. Alleen hebben ze sinds de oprichting van het moderne Turkije zo'n grote rol waarbij ook flinke verliezen horen en veel geld erin investeren nooit echt op zich gehad. Dat gezeik met Cyprus is niets bij Syrie binnenvallen en daarmee Syrische soevereiniteit overtreden en Bashar op zijn pik trappen en dan nog eens jihadisten bevechten die inmiddels nogal een kalifaatje hebben. Die rol willen Turken helemaal niet. Beter passiever wat invloeden middels (smerige) realpolitik (om de YPG klein te houden) en geen bakken geld investeren noch je militairen blootstellen aan zo'n smerige oorlog op Syrisch terrein waar je de gevolgen totaal niet van kan overzien. Gaan de Turken niet doen dus, en daarmee blijft Amerika de grote baas hoe het ISIS probleem in ieder geval wat minder schadelijk gemaakt gaat worden en paar koppen kleiner te timmeren. Helemaal weg krijg je ze voorlopig niet. En mijn vermoeden is dat ook een nieuwe president als Jepp Bush of Ted Cruz wellicht geen manschappen gaat willen sturen naar Syrie en zodoende ISIS er voorlopig nog wel gaat blijven, hetzij in een wat bescheidener kalifaatje :P
.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151144255
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:18 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Militair gezien kunnen de Turken het. Alleen hebben ze sinds de oprichting van het moderne Turkije zo'n grote rol waarbij ook flinke verliezen horen en veel geld erin investeren nooit echt op zich gehad. Dat gezeik met Cyprus is niets bij Syrie binnenvallen en daarmee Syrische soevereiniteit overtreden en Bashar op zijn pik trappen en dan nog eens jihadisten bevechten die inmiddels nogal een kalifaatje hebben. Die rol willen Turken helemaal niet. Beter passiever wat invloeden middels (smerige) realpolitik (om de YPG klein te houden) en geen bakken geld investeren noch je militairen blootstellen aan zo'n smerige oorlog op Syrisch terrein waar je de gevolgen totaal niet van kan overzien. Gaan de Turken niet doen dus, en daarmee blijft Amerika de grote baas hoe het ISIS probleem in ieder geval wat minder schadelijk gemaakt gaat worden en paar koppen kleiner te timmeren. Helemaal weg krijg je ze voorlopig niet. En mijn vermoeden is dat ook een nieuwe president als Jepp Bush of Ted Cruz wellicht geen manschappen gaat willen sturen naar Syrie en zodoende ISIS er voorlopig nog wel gaat blijven, hetzij in een wat bescheidener kalifaatje :P
.
Ted Cruz gaat het niet worden trouwens he, over Jeb Bush heb je wel gelijk. Ik denk niet dat hij een nieuwe grondoorlog wil starten gezien het verleden van zijn familie.

Maar Republikeinen hebben slechte kandidaten deze verkiezingen. Ik denk toch dat Clinton de president gaat worden.

wat betreft Turkije: Turkije stond op het punt om Syrie binnen te vallen, maar toen hebben mensen het plan uitgelekt. Hier heb je een deel van audiotape-vertalingen:

http://pastebin.com/hVAT6TD1

En hier heb je het originele bestand:

#freefrederike
pi_151144389
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:20 schreef PizzaMizza het volgende:
Ted Cruz gaat het niet worden trouwens he, over Jeb Bush heb je wel gelijk. Ik denk niet dat hij een nieuwe grondoorlog wil starten gezien het verleden van zijn familie.

Maar Republikeinen hebben slechte kandidaten deze verkiezingen. Ik denk toch dat Clinton de president gaat worden.
Cruz gaat het niet worden nee en grootste kanshebber aan Republikeinse kant is Bush idd. Ook hele geldlobby achter zich enzo. En ik vermoed dat die ook geen zin heeft in boots on the ground in Syrie. In dat geval moeten we ermee leren leven dat ISIS aankomende 5 jaar zeker nog aanwezig is in het noorden van dat land, hoewel de overige rebellen wel meer nader tot elkaar zijn gekomen (zie Idlib bijv) en verenigd zijn. Vooral de andere Islamitische strijdgroepen als Ahrar al-Sham, Nusrah, Islamic Front etc. Het is nu echt ISIS die de vreemde eend in de bijt it en tegen alles en iedereen vooralsnog takfir verricht. Als hun macht verder afneemt kan het ook dat hun moment weg is en je ook krijgt dat bijv Nusrah populairder wordt dan ISIS. Bij Syriers zelf is dit zeker al het geval in de gebieden van de rebellen. Op de langere termijn kan Nusrah die strijd wel winnen van ISIS om de "hearts and minds".
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151144562
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:26 schreef Aloulu het volgende:
hoewel de overige rebellen wel meer nader tot elkaar zijn gekomen (zie Idlib bijv) en verenigd zijn. Vooral de andere Islamitische strijdgroepen als Ahrar al-Sham, Nusrah, Islamic Front etc. Het is nu echt ISIS die de vreemde eend in de bijt it en tegen alles en iedereen vooralsnog takfir verricht.
Dit is wel interessant wat je zegt, want als ISIS heel erg verzwakt dreigt te worden, kunnen ze nog wel eens hun principes weggooien en samenwerken met de andere islamisten. Dan zou er een hele grote islamistenfront bijkomen die meteen een hele grote dreiging zal vormen voor iedereen in de regio.

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:26 schreef Aloulu het volgende:
Als hun macht verder afneemt kan het ook dat hun moment weg is en je ook krijgt dat bijv Nusrah populairder wordt dan ISIS. Bij Syriers zelf is dit zeker al het geval in de gebieden van de rebellen.
Dit is idd een klote ontwikkeling, want zo zal 't weer verschuiven van ISIS naar Al-Nusra. :N
#freefrederike
pi_151145014
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:32 schreef PizzaMizza het volgende:
Dit is wel interessant wat je zegt, want als ISIS heel erg verzwakt dreigt te worden, kunnen ze nog wel eens hun principes weggooien en samenwerken met de andere islamisten. Dan zou er een hele grote islamistenfront bijkomen die meteen een hele grote dreiging zal vormen voor iedereen in de regio.
Dat hopen pro-Islamisten die minder sektarisch Islamistisch zijn naar andere strijdgroepen in Syrie. Zelfs Nusrah wilde de verschillen en vooral onenigheid wel met ISIS beslechten voor een onafhankelijke sharia-rechtbank maar ISIS weigerde dat ook en daarmee zijn ze heel geisoleerd omdat ze zich volledig op zichzelf focussen en niet echt met andere groepen intensief samenwerken in bijv Noord-Syrie. Uitzonderingen daargelaten in andere delen van Syrie waar ze niet direct verbonden zijn (geografisch) met hun kalifaat en dus wel moeten.

quote:
Dit is idd een klote ontwikkeling, want zo zal 't weer verschuiven van ISIS naar Al-Nusra. :N
Ik vermoed dat dat het op termijn zeker gaat worden. Nusrah is Syrisch waar ISIS een aanzienlijk vreemdelingenlegioen kent. Nusrah is officieel gericht op het verdrijven van Assad allereerst waar ISIS nogal gierig zelf aan hun eigen staat werkt en daar extreem sektarisch in is; Nusrah-leden zijn er zelfs hun leven niet veilig en worden als afvalligen onthoofd _O-
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151145205
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:18 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Militair gezien kunnen de Turken het. Alleen hebben ze sinds de oprichting van het moderne Turkije zo'n grote rol waarbij ook flinke verliezen horen en veel geld erin investeren nooit echt op zich gehad. Dat gezeik met Cyprus is niets bij Syrie binnenvallen en daarmee Syrische soevereiniteit overtreden en Bashar op zijn pik trappen en dan nog eens jihadisten bevechten die inmiddels nogal een kalifaatje hebben. Die rol willen Turken helemaal niet. Beter passiever wat invloeden middels (smerige) realpolitik (om de YPG klein te houden) en geen bakken geld investeren noch je militairen blootstellen aan zo'n smerige oorlog op Syrisch terrein waar je de gevolgen totaal niet van kan overzien. Gaan de Turken niet doen dus, en daarmee blijft Amerika de grote baas hoe het ISIS probleem in ieder geval wat minder schadelijk gemaakt gaat worden en paar koppen kleiner te timmeren. Helemaal weg krijg je ze voorlopig niet. En mijn vermoeden is dat ook een nieuwe president als Jepp Bush of Ted Cruz wellicht geen manschappen gaat willen sturen naar Syrie en zodoende ISIS er voorlopig nog wel gaat blijven, hetzij in een wat bescheidener kalifaatje :P
.
Murad Alemdar lukt het wel.
pi_151145215
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:46 schreef Aloulu het volgende:
Dat hopen pro-Islamisten die minder sektarisch Islamistisch zijn naar andere strijdgroepen in Syrie. Zelfs Nusrah wilde de verschillen en vooral onenigheid wel met ISIS beslechten voor een onafhankelijke sharia-rechtbank maar ISIS weigerde dat ook en daarmee zijn ze heel geisoleerd omdat ze zich volledig op zichzelf focussen en niet echt met andere groepen intensief samenwerken in bijv Noord-Syrie. Uitzonderingen daargelaten in andere delen van Syrie waar ze niet direct verbonden zijn (geografisch) met hun kalifaat en dus wel moeten.
Ja klopt, maar die dingen kunnen dus veranderen als het ISIS uitkomt en dat is best wel zorgelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:46 schreef Aloulu het volgende:
Ik vermoed dat dat het op termijn zeker gaat worden. Nusrah is Syrisch waar ISIS een aanzienlijk vreemdelingenlegioen kent. Nusrah is officieel gericht op het verdrijven van Assad allereerst waar ISIS nogal gierig zelf aan hun eigen staat werkt en daar extreem sektarisch in is; Nusrah-leden zijn er zelfs hun leven niet veilig en worden als afvalligen onthoofd _O-
Klopt. Maar je ziet ook dat GolfArabieren de laatste tijd kritiek hadden op Nusra omdat ze nog steeds geailleerd waren aan Qaida en er geen afstand van wilden doen. Blijkbaar heeft zelfs de Golf het door dat Nusra ''the next thing'' wordt.
#freefrederike
pi_151145238
quote:
9s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Murad Alemdar lukt het wel.
Ik dacht...Is vast wel een generaal ofzo. En toen kwam ik dit tegen :') :

#freefrederike
pi_151145261
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:56 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik dacht...Is vast wel een generaal ofzo. En toen kwam ik dit tegen :') :

[ afbeelding ]
heheheh
pi_151145293
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

heheheh
Turkije heeft hem nodig:

#freefrederike
pi_151145318
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:55 schreef PizzaMizza het volgende:
Klopt. Maar je ziet ook dat GolfArabieren de laatste tijd kritiek hadden op Nusra omdat ze nog steeds geailleerd waren aan Qaida en er geen afstand van wilden doen. Blijkbaar heeft zelfs de Golf het door dat Nusra ''the next thing'' wordt.
Maar dat komt omdat zodra Nusrah afstand doet van al-Qaida die Golfarabieren met hun vet gevreten vleesklauwtjes dan eindelijk massaal Nusrah financieel kunnen steunen. Alleen gaat Nusrah geen afstand van al-Qaida doen dus blijven er slechts privedonoren uit de Golf over die hen steunen ipv de overheden direct.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151145325
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:58 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Turkije heeft hem nodig:

[ afbeelding ]
Ergens wel, ergens niet eigenlijk.
pi_151145369
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:59 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat zodra Nusrah afstand doet van al-Qaida die Golfarabieren met hun vet gevreten vleesklauwtjes dan eindelijk massaal Nusrah financieel kunnen steunen. Alleen gaat Nusrah geen afstand van al-Qaida doen dus blijven er slechts privedonoren uit de Golf over die hen steunen ipv de overheden direct.
Ja idd, dat is ook precies de reden. Ze willen Nusra legitiem maken. Die Golfratten zijn bereid met iedereen samen te werken zolang die maar puppets van hen worden.
#freefrederike
pi_151145374
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ergens wel, ergens niet eigenlijk.
why?
#freefrederike
pi_151145398
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

why?
Ozal was te soft, te diplomatisch, wat Turkije echt nodig heeft is psycho van een Fidan als PM.
pi_151145482
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ozal was te soft, te diplomatisch, wat Turkije echt nodig heeft is psycho van een Fidan als PM.
Hij ziet er lief uit joh, wie wil nou Ozals hartje breken? O+

Ken je deze chickies trouwens:

#freefrederike
pi_151145497
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:06 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Hij ziet er lief uit joh, wie wil nou Ozals hartje breken? O+

Ken je deze chickies trouwens:

[ afbeelding ]
hehe

Jazeker, de 'poesjes' van Adnan Oktar.
Why?
pi_151145506
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:01 schreef PizzaMizza het volgende:
Ja idd, dat is ook precies de reden. Ze willen Nusra legitiem maken. Die Golfratten zijn bereid met iedereen samen te werken zolang die maar puppets van hen worden.
Iemand moet ze ook een keer terugpakken die omhooggevallen zandhappers in de Golf.
Ik hoop zelf stiekem dat de dag dat Assad valt (en dat gaat gebeuren) hij alles wat ie heeft schiet op de Golfstaten en met name Koeweit en Qatar als laatste revanche. Die dag zal ik een Assad-vlaggetje op mijn auto plakken. Iran mag het ook doen mocht de dag komen dat Israel ze aanvalt. Alles in de Golf laten branden als payback.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151145528
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hehe

Jazeker, de 'poesjes' van Adnan Oktar.
Why?
Omdat die gast kapot grappig is. _O- Ik ben atheist, maar als hij mijn geloof moest verdedigen, zou ik mij echt schamen joh. Hij maakt van de islam een disco :')
#freefrederike
pi_151145560
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:07 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Iemand moet ze ook een keer terugpakken die omhooggevallen zandhappers in de Golf.
Ik hoop zelf stiekem dat de dag dat Assad valt (en dat gaat gebeuren) hij alles wat ie heeft schiet op de Golfstaten en met name Koeweit en Qatar als laatste revanche. Die dag zal ik een Assad-vlaggetje op mijn auto plakken. Iran mag het ook doen mocht de dag komen dat Israel ze aanvalt. Alles in de Golf laten branden als payback.
we mogen het eigenlijk niet zo zeggen hier, maar ik voel je wel idd. Dat is iets waar ik al heel lang op hoop. Vooral Qatar moet eens goed aangepakt worden op een ''vredevolle'' manier.
#freefrederike
pi_151145563
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef PizzaMizza het volgende:
Omdat die gast kapot grappig is. _O- Ik ben atheist, maar als hij mijn geloof moest verdedigen, zou ik mij echt schamen joh. Hij maakt van de islam een disco :')
Hij is nazaat van de profeet :s)
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151145583
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Omdat die gast kapot grappig is. _O- Ik ben atheist, maar als hij mijn geloof moest verdedigen, zou ik mij echt schamen joh. Hij maakt van de islam een disco :')
ja maar die gast spoort ook compleet niet, van grootste jodenhater naar grootste jodenfanboy, van pragmatist naar pornoclubhouder. :')
pi_151145619
Verdomme Pizza, nu heb ik zin om een liedje van hem te beluisteren.
pi_151145651
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ja maar die gast spoort ook compleet niet, van grootste jodenhater naar grootste jodenfanboy, van pragmatist naar pornoclubhouder. :')
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:09 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Hij is nazaat van de profeet :s)
#freefrederike
pi_151145661
quote:

op het einde:

"wanneer ze buiten zijn, zijn ze wel van top tot teen gesluierd, mashallah"

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 01:14:20 ]
pi_151145692
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]


op het einde:

"wanneer ze buiten zijn, zijn ze wel van top tot teen gesluierd, mashallah"
_O- _O- _O- _O- _O-

Hoeveel betaalt hij die vrouwen? :')
#freefrederike
pi_151145745
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:14 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-

Hoeveel betaalt hij die vrouwen? :')
geen idee, ik weet wel dat zijn uitgaven onuitputtelijk lijken met alles wat hij doet.
pi_151145793
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

geen idee, ik weet wel dat zijn uitgaven onuitputtelijk lijken met alles wat hij doet.
Kijk, zo'n imaams als hij hebben we nodig in Europa. Stel een paar van zijn soort in, en de islam krijgt een goed imago, geloof me! Jammer dat wij opgescheept zitten met de conservatieve en Turken zulke leuke imaams krijgen.
#freefrederike
pi_151145821
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]


op het einde:

"wanneer ze buiten zijn, zijn ze wel van top tot teen gesluierd, mashallah"
Wat een gore wijven :D
pi_151145825
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:18 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Kijk, zo'n imaams als hij hebben we nodig in Europa. Stel een paar van zijn soort in, en de islam krijgt een goed imago, geloof me! Jammer dat wij opgescheept zitten met de conservatieve en Turken zulke leuke imaams krijgen.
Je vergist je, hij is enorm anti atheisme, evolutie etc, nadat je je suf hebt gerukt ben je er wel klaar mee en ga je radicale imams opzoeken voor een pownews Item.
pi_151145856
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat een gore wijven :D
vermoedelijk Russische prostituees ook wel bekend als 'Natasha's'
  zondag 29 maart 2015 @ 01:22:08 #271
365082 IPA35
Patriarch
pi_151145877
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

vermoedelijk Russische prostituees ook wel bekend als 'Natasha's'
Hij had ook een keer zo'n versche Servische die alleen maar mashallah zei de hele tijd.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151145878
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je vergist je, hij is enorm anti atheisme, evolutie etc, nadat je je suf hebt gerukt ben je er wel klaar mee en ga je radicale imams opzoeken voor een pownews Item.
Ja, ik ken hem van een atheismeforum. Hij gelooft heel erg sterk in creationisme. Maar hij wil wel debatteren en zulks, dus dan is hij snel uitgeluld. Plus hij is patriottistisch. Veel beter dan die geheimzinnige imaams in NL.
#freefrederike
pi_151145907
wrm gaat het hier ineens over porno-architect-imam?
  zondag 29 maart 2015 @ 01:24:04 #274
365082 IPA35
Patriarch
pi_151145915
De enige echte porno imam is de Aga Khan.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151145949
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:24 schreef IPA35 het volgende:
De enige echte porno imam is de Aga Khan.
Kenk niet.
#freefrederike
  zondag 29 maart 2015 @ 01:25:15 #276
365082 IPA35
Patriarch
pi_151145953
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 29 maart 2015 @ 01:25:32 #277
365082 IPA35
Patriarch
pi_151145965
Zou bay'ah doen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151145974
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:25 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
Dayuuuuuum. Ik ga ook imaam worden.
#freefrederike
pi_151145999
Het verbaast me altijd dat sommigen hier zo makkelijk over de dood spreken. Zijn jullie de realiteit verloren ofzo?
  zondag 29 maart 2015 @ 01:29:07 #281
365082 IPA35
Patriarch
pi_151146052
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151146137
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:29 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Serbija stronk
  zondag 29 maart 2015 @ 01:39:54 #283
365082 IPA35
Patriarch
pi_151146279
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Derka derka :D


(Let ook op het detail van 1:37.)
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151146304
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:39 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Derka derka :D


(Let ook op het detail van 1:37.)
:')
  zondag 29 maart 2015 @ 01:41:57 #285
365082 IPA35
Patriarch
pi_151146323
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:')
#FreeRatko
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151146352
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:41 schreef IPA35 het volgende:

[..]

#FreeRatko
  zondag 29 maart 2015 @ 01:44:21 #287
365082 IPA35
Patriarch
pi_151146374


Tekbir
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151146419
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:44 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]

Tekbir
Al-Fatiha.
  zondag 29 maart 2015 @ 01:52:26 #289
365082 IPA35
Patriarch
pi_151146498
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Al-Fatiha.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151147570
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:56 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

En een aantal users hier staan ook oprecht te juichen. :r :')
*O* *O* *O* *O* *O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151147592
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:24 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Gewoon Soennieten die hun ware pro-"sharia als enige wet" en pro-Kalifaat gezicht laten zien.
Aloulou, Slayage en Triggershot maken zich hier allemaal schuldig aan.
schuldig ~:)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151147702
archicivilians twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 17:53:29 #Turkey: Syrians in #Reyhanli City celebrating after the Rebel victory in #Idlib City. #Syria http://t.co/BPbYUMh4ho reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151147710
Gen_Idriss twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:27:27 I made a mistake criticizing Al Nusra's role in #Syria they're now the only party involved that represent aspirations of Syrians with action reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151147717
TahrirSy twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 20:29:59 Note: This is a fake account. #Salim_Idriss is not on twitter. http://t.co/Iwun5DxV4f reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151147739
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151147746
sarahussein twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 17:01:42 #Syria regime has just lost provincial capital #Idlib, this is what's live on state TV now: http://t.co/2gng0qbaT1 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151147750
5
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151147751
4
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151147753
3
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151147756
2
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')