abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151145325
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:58 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Turkije heeft hem nodig:

[ afbeelding ]
Ergens wel, ergens niet eigenlijk.
pi_151145369
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:59 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat zodra Nusrah afstand doet van al-Qaida die Golfarabieren met hun vet gevreten vleesklauwtjes dan eindelijk massaal Nusrah financieel kunnen steunen. Alleen gaat Nusrah geen afstand van al-Qaida doen dus blijven er slechts privedonoren uit de Golf over die hen steunen ipv de overheden direct.
Ja idd, dat is ook precies de reden. Ze willen Nusra legitiem maken. Die Golfratten zijn bereid met iedereen samen te werken zolang die maar puppets van hen worden.
#freefrederike
pi_151145374
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ergens wel, ergens niet eigenlijk.
why?
#freefrederike
pi_151145398
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

why?
Ozal was te soft, te diplomatisch, wat Turkije echt nodig heeft is psycho van een Fidan als PM.
pi_151145482
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ozal was te soft, te diplomatisch, wat Turkije echt nodig heeft is psycho van een Fidan als PM.
Hij ziet er lief uit joh, wie wil nou Ozals hartje breken? O+

Ken je deze chickies trouwens:

#freefrederike
pi_151145497
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:06 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Hij ziet er lief uit joh, wie wil nou Ozals hartje breken? O+

Ken je deze chickies trouwens:

[ afbeelding ]
hehe

Jazeker, de 'poesjes' van Adnan Oktar.
Why?
pi_151145506
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:01 schreef PizzaMizza het volgende:
Ja idd, dat is ook precies de reden. Ze willen Nusra legitiem maken. Die Golfratten zijn bereid met iedereen samen te werken zolang die maar puppets van hen worden.
Iemand moet ze ook een keer terugpakken die omhooggevallen zandhappers in de Golf.
Ik hoop zelf stiekem dat de dag dat Assad valt (en dat gaat gebeuren) hij alles wat ie heeft schiet op de Golfstaten en met name Koeweit en Qatar als laatste revanche. Die dag zal ik een Assad-vlaggetje op mijn auto plakken. Iran mag het ook doen mocht de dag komen dat Israel ze aanvalt. Alles in de Golf laten branden als payback.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151145528
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hehe

Jazeker, de 'poesjes' van Adnan Oktar.
Why?
Omdat die gast kapot grappig is. _O- Ik ben atheist, maar als hij mijn geloof moest verdedigen, zou ik mij echt schamen joh. Hij maakt van de islam een disco :')
#freefrederike
pi_151145560
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:07 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Iemand moet ze ook een keer terugpakken die omhooggevallen zandhappers in de Golf.
Ik hoop zelf stiekem dat de dag dat Assad valt (en dat gaat gebeuren) hij alles wat ie heeft schiet op de Golfstaten en met name Koeweit en Qatar als laatste revanche. Die dag zal ik een Assad-vlaggetje op mijn auto plakken. Iran mag het ook doen mocht de dag komen dat Israel ze aanvalt. Alles in de Golf laten branden als payback.
we mogen het eigenlijk niet zo zeggen hier, maar ik voel je wel idd. Dat is iets waar ik al heel lang op hoop. Vooral Qatar moet eens goed aangepakt worden op een ''vredevolle'' manier.
#freefrederike
pi_151145563
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef PizzaMizza het volgende:
Omdat die gast kapot grappig is. _O- Ik ben atheist, maar als hij mijn geloof moest verdedigen, zou ik mij echt schamen joh. Hij maakt van de islam een disco :')
Hij is nazaat van de profeet :s)
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151145583
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Omdat die gast kapot grappig is. _O- Ik ben atheist, maar als hij mijn geloof moest verdedigen, zou ik mij echt schamen joh. Hij maakt van de islam een disco :')
ja maar die gast spoort ook compleet niet, van grootste jodenhater naar grootste jodenfanboy, van pragmatist naar pornoclubhouder. :')
pi_151145619
Verdomme Pizza, nu heb ik zin om een liedje van hem te beluisteren.
pi_151145651
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ja maar die gast spoort ook compleet niet, van grootste jodenhater naar grootste jodenfanboy, van pragmatist naar pornoclubhouder. :')
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:09 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Hij is nazaat van de profeet :s)
#freefrederike
pi_151145661
quote:

op het einde:

"wanneer ze buiten zijn, zijn ze wel van top tot teen gesluierd, mashallah"

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 01:14:20 ]
pi_151145692
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]


op het einde:

"wanneer ze buiten zijn, zijn ze wel van top tot teen gesluierd, mashallah"
_O- _O- _O- _O- _O-

Hoeveel betaalt hij die vrouwen? :')
#freefrederike
pi_151145745
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:14 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-

Hoeveel betaalt hij die vrouwen? :')
geen idee, ik weet wel dat zijn uitgaven onuitputtelijk lijken met alles wat hij doet.
pi_151145793
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

geen idee, ik weet wel dat zijn uitgaven onuitputtelijk lijken met alles wat hij doet.
Kijk, zo'n imaams als hij hebben we nodig in Europa. Stel een paar van zijn soort in, en de islam krijgt een goed imago, geloof me! Jammer dat wij opgescheept zitten met de conservatieve en Turken zulke leuke imaams krijgen.
#freefrederike
pi_151145821
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]


op het einde:

"wanneer ze buiten zijn, zijn ze wel van top tot teen gesluierd, mashallah"
Wat een gore wijven :D
pi_151145825
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:18 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Kijk, zo'n imaams als hij hebben we nodig in Europa. Stel een paar van zijn soort in, en de islam krijgt een goed imago, geloof me! Jammer dat wij opgescheept zitten met de conservatieve en Turken zulke leuke imaams krijgen.
Je vergist je, hij is enorm anti atheisme, evolutie etc, nadat je je suf hebt gerukt ben je er wel klaar mee en ga je radicale imams opzoeken voor een pownews Item.
pi_151145856
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat een gore wijven :D
vermoedelijk Russische prostituees ook wel bekend als 'Natasha's'
  zondag 29 maart 2015 @ 01:22:08 #271
365082 IPA35
Patriarch
pi_151145877
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

vermoedelijk Russische prostituees ook wel bekend als 'Natasha's'
Hij had ook een keer zo'n versche Servische die alleen maar mashallah zei de hele tijd.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151145878
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je vergist je, hij is enorm anti atheisme, evolutie etc, nadat je je suf hebt gerukt ben je er wel klaar mee en ga je radicale imams opzoeken voor een pownews Item.
Ja, ik ken hem van een atheismeforum. Hij gelooft heel erg sterk in creationisme. Maar hij wil wel debatteren en zulks, dus dan is hij snel uitgeluld. Plus hij is patriottistisch. Veel beter dan die geheimzinnige imaams in NL.
#freefrederike
pi_151145907
wrm gaat het hier ineens over porno-architect-imam?
  zondag 29 maart 2015 @ 01:24:04 #274
365082 IPA35
Patriarch
pi_151145915
De enige echte porno imam is de Aga Khan.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151145949
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:24 schreef IPA35 het volgende:
De enige echte porno imam is de Aga Khan.
Kenk niet.
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')