abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151144389
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:20 schreef PizzaMizza het volgende:
Ted Cruz gaat het niet worden trouwens he, over Jeb Bush heb je wel gelijk. Ik denk niet dat hij een nieuwe grondoorlog wil starten gezien het verleden van zijn familie.

Maar Republikeinen hebben slechte kandidaten deze verkiezingen. Ik denk toch dat Clinton de president gaat worden.
Cruz gaat het niet worden nee en grootste kanshebber aan Republikeinse kant is Bush idd. Ook hele geldlobby achter zich enzo. En ik vermoed dat die ook geen zin heeft in boots on the ground in Syrie. In dat geval moeten we ermee leren leven dat ISIS aankomende 5 jaar zeker nog aanwezig is in het noorden van dat land, hoewel de overige rebellen wel meer nader tot elkaar zijn gekomen (zie Idlib bijv) en verenigd zijn. Vooral de andere Islamitische strijdgroepen als Ahrar al-Sham, Nusrah, Islamic Front etc. Het is nu echt ISIS die de vreemde eend in de bijt it en tegen alles en iedereen vooralsnog takfir verricht. Als hun macht verder afneemt kan het ook dat hun moment weg is en je ook krijgt dat bijv Nusrah populairder wordt dan ISIS. Bij Syriers zelf is dit zeker al het geval in de gebieden van de rebellen. Op de langere termijn kan Nusrah die strijd wel winnen van ISIS om de "hearts and minds".
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151144562
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:26 schreef Aloulu het volgende:
hoewel de overige rebellen wel meer nader tot elkaar zijn gekomen (zie Idlib bijv) en verenigd zijn. Vooral de andere Islamitische strijdgroepen als Ahrar al-Sham, Nusrah, Islamic Front etc. Het is nu echt ISIS die de vreemde eend in de bijt it en tegen alles en iedereen vooralsnog takfir verricht.
Dit is wel interessant wat je zegt, want als ISIS heel erg verzwakt dreigt te worden, kunnen ze nog wel eens hun principes weggooien en samenwerken met de andere islamisten. Dan zou er een hele grote islamistenfront bijkomen die meteen een hele grote dreiging zal vormen voor iedereen in de regio.

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:26 schreef Aloulu het volgende:
Als hun macht verder afneemt kan het ook dat hun moment weg is en je ook krijgt dat bijv Nusrah populairder wordt dan ISIS. Bij Syriers zelf is dit zeker al het geval in de gebieden van de rebellen.
Dit is idd een klote ontwikkeling, want zo zal 't weer verschuiven van ISIS naar Al-Nusra. :N
#freefrederike
pi_151145014
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:32 schreef PizzaMizza het volgende:
Dit is wel interessant wat je zegt, want als ISIS heel erg verzwakt dreigt te worden, kunnen ze nog wel eens hun principes weggooien en samenwerken met de andere islamisten. Dan zou er een hele grote islamistenfront bijkomen die meteen een hele grote dreiging zal vormen voor iedereen in de regio.
Dat hopen pro-Islamisten die minder sektarisch Islamistisch zijn naar andere strijdgroepen in Syrie. Zelfs Nusrah wilde de verschillen en vooral onenigheid wel met ISIS beslechten voor een onafhankelijke sharia-rechtbank maar ISIS weigerde dat ook en daarmee zijn ze heel geisoleerd omdat ze zich volledig op zichzelf focussen en niet echt met andere groepen intensief samenwerken in bijv Noord-Syrie. Uitzonderingen daargelaten in andere delen van Syrie waar ze niet direct verbonden zijn (geografisch) met hun kalifaat en dus wel moeten.

quote:
Dit is idd een klote ontwikkeling, want zo zal 't weer verschuiven van ISIS naar Al-Nusra. :N
Ik vermoed dat dat het op termijn zeker gaat worden. Nusrah is Syrisch waar ISIS een aanzienlijk vreemdelingenlegioen kent. Nusrah is officieel gericht op het verdrijven van Assad allereerst waar ISIS nogal gierig zelf aan hun eigen staat werkt en daar extreem sektarisch in is; Nusrah-leden zijn er zelfs hun leven niet veilig en worden als afvalligen onthoofd _O-
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151145205
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:18 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Militair gezien kunnen de Turken het. Alleen hebben ze sinds de oprichting van het moderne Turkije zo'n grote rol waarbij ook flinke verliezen horen en veel geld erin investeren nooit echt op zich gehad. Dat gezeik met Cyprus is niets bij Syrie binnenvallen en daarmee Syrische soevereiniteit overtreden en Bashar op zijn pik trappen en dan nog eens jihadisten bevechten die inmiddels nogal een kalifaatje hebben. Die rol willen Turken helemaal niet. Beter passiever wat invloeden middels (smerige) realpolitik (om de YPG klein te houden) en geen bakken geld investeren noch je militairen blootstellen aan zo'n smerige oorlog op Syrisch terrein waar je de gevolgen totaal niet van kan overzien. Gaan de Turken niet doen dus, en daarmee blijft Amerika de grote baas hoe het ISIS probleem in ieder geval wat minder schadelijk gemaakt gaat worden en paar koppen kleiner te timmeren. Helemaal weg krijg je ze voorlopig niet. En mijn vermoeden is dat ook een nieuwe president als Jepp Bush of Ted Cruz wellicht geen manschappen gaat willen sturen naar Syrie en zodoende ISIS er voorlopig nog wel gaat blijven, hetzij in een wat bescheidener kalifaatje :P
.
Murad Alemdar lukt het wel.
pi_151145215
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:46 schreef Aloulu het volgende:
Dat hopen pro-Islamisten die minder sektarisch Islamistisch zijn naar andere strijdgroepen in Syrie. Zelfs Nusrah wilde de verschillen en vooral onenigheid wel met ISIS beslechten voor een onafhankelijke sharia-rechtbank maar ISIS weigerde dat ook en daarmee zijn ze heel geisoleerd omdat ze zich volledig op zichzelf focussen en niet echt met andere groepen intensief samenwerken in bijv Noord-Syrie. Uitzonderingen daargelaten in andere delen van Syrie waar ze niet direct verbonden zijn (geografisch) met hun kalifaat en dus wel moeten.
Ja klopt, maar die dingen kunnen dus veranderen als het ISIS uitkomt en dat is best wel zorgelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:46 schreef Aloulu het volgende:
Ik vermoed dat dat het op termijn zeker gaat worden. Nusrah is Syrisch waar ISIS een aanzienlijk vreemdelingenlegioen kent. Nusrah is officieel gericht op het verdrijven van Assad allereerst waar ISIS nogal gierig zelf aan hun eigen staat werkt en daar extreem sektarisch in is; Nusrah-leden zijn er zelfs hun leven niet veilig en worden als afvalligen onthoofd _O-
Klopt. Maar je ziet ook dat GolfArabieren de laatste tijd kritiek hadden op Nusra omdat ze nog steeds geailleerd waren aan Qaida en er geen afstand van wilden doen. Blijkbaar heeft zelfs de Golf het door dat Nusra ''the next thing'' wordt.
#freefrederike
pi_151145238
quote:
9s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Murad Alemdar lukt het wel.
Ik dacht...Is vast wel een generaal ofzo. En toen kwam ik dit tegen :') :

#freefrederike
pi_151145261
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:56 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik dacht...Is vast wel een generaal ofzo. En toen kwam ik dit tegen :') :

[ afbeelding ]
heheheh
pi_151145293
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

heheheh
Turkije heeft hem nodig:

#freefrederike
pi_151145318
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:55 schreef PizzaMizza het volgende:
Klopt. Maar je ziet ook dat GolfArabieren de laatste tijd kritiek hadden op Nusra omdat ze nog steeds geailleerd waren aan Qaida en er geen afstand van wilden doen. Blijkbaar heeft zelfs de Golf het door dat Nusra ''the next thing'' wordt.
Maar dat komt omdat zodra Nusrah afstand doet van al-Qaida die Golfarabieren met hun vet gevreten vleesklauwtjes dan eindelijk massaal Nusrah financieel kunnen steunen. Alleen gaat Nusrah geen afstand van al-Qaida doen dus blijven er slechts privedonoren uit de Golf over die hen steunen ipv de overheden direct.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151145325
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:58 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Turkije heeft hem nodig:

[ afbeelding ]
Ergens wel, ergens niet eigenlijk.
pi_151145369
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:59 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat zodra Nusrah afstand doet van al-Qaida die Golfarabieren met hun vet gevreten vleesklauwtjes dan eindelijk massaal Nusrah financieel kunnen steunen. Alleen gaat Nusrah geen afstand van al-Qaida doen dus blijven er slechts privedonoren uit de Golf over die hen steunen ipv de overheden direct.
Ja idd, dat is ook precies de reden. Ze willen Nusra legitiem maken. Die Golfratten zijn bereid met iedereen samen te werken zolang die maar puppets van hen worden.
#freefrederike
pi_151145374
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ergens wel, ergens niet eigenlijk.
why?
#freefrederike
pi_151145398
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

why?
Ozal was te soft, te diplomatisch, wat Turkije echt nodig heeft is psycho van een Fidan als PM.
pi_151145482
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ozal was te soft, te diplomatisch, wat Turkije echt nodig heeft is psycho van een Fidan als PM.
Hij ziet er lief uit joh, wie wil nou Ozals hartje breken? O+

Ken je deze chickies trouwens:

#freefrederike
pi_151145497
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:06 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Hij ziet er lief uit joh, wie wil nou Ozals hartje breken? O+

Ken je deze chickies trouwens:

[ afbeelding ]
hehe

Jazeker, de 'poesjes' van Adnan Oktar.
Why?
pi_151145506
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:01 schreef PizzaMizza het volgende:
Ja idd, dat is ook precies de reden. Ze willen Nusra legitiem maken. Die Golfratten zijn bereid met iedereen samen te werken zolang die maar puppets van hen worden.
Iemand moet ze ook een keer terugpakken die omhooggevallen zandhappers in de Golf.
Ik hoop zelf stiekem dat de dag dat Assad valt (en dat gaat gebeuren) hij alles wat ie heeft schiet op de Golfstaten en met name Koeweit en Qatar als laatste revanche. Die dag zal ik een Assad-vlaggetje op mijn auto plakken. Iran mag het ook doen mocht de dag komen dat Israel ze aanvalt. Alles in de Golf laten branden als payback.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151145528
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hehe

Jazeker, de 'poesjes' van Adnan Oktar.
Why?
Omdat die gast kapot grappig is. _O- Ik ben atheist, maar als hij mijn geloof moest verdedigen, zou ik mij echt schamen joh. Hij maakt van de islam een disco :')
#freefrederike
pi_151145560
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:07 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Iemand moet ze ook een keer terugpakken die omhooggevallen zandhappers in de Golf.
Ik hoop zelf stiekem dat de dag dat Assad valt (en dat gaat gebeuren) hij alles wat ie heeft schiet op de Golfstaten en met name Koeweit en Qatar als laatste revanche. Die dag zal ik een Assad-vlaggetje op mijn auto plakken. Iran mag het ook doen mocht de dag komen dat Israel ze aanvalt. Alles in de Golf laten branden als payback.
we mogen het eigenlijk niet zo zeggen hier, maar ik voel je wel idd. Dat is iets waar ik al heel lang op hoop. Vooral Qatar moet eens goed aangepakt worden op een ''vredevolle'' manier.
#freefrederike
pi_151145563
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef PizzaMizza het volgende:
Omdat die gast kapot grappig is. _O- Ik ben atheist, maar als hij mijn geloof moest verdedigen, zou ik mij echt schamen joh. Hij maakt van de islam een disco :')
Hij is nazaat van de profeet :s)
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151145583
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Omdat die gast kapot grappig is. _O- Ik ben atheist, maar als hij mijn geloof moest verdedigen, zou ik mij echt schamen joh. Hij maakt van de islam een disco :')
ja maar die gast spoort ook compleet niet, van grootste jodenhater naar grootste jodenfanboy, van pragmatist naar pornoclubhouder. :')
pi_151145619
Verdomme Pizza, nu heb ik zin om een liedje van hem te beluisteren.
pi_151145651
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ja maar die gast spoort ook compleet niet, van grootste jodenhater naar grootste jodenfanboy, van pragmatist naar pornoclubhouder. :')
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:09 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Hij is nazaat van de profeet :s)
#freefrederike
pi_151145661
quote:

op het einde:

"wanneer ze buiten zijn, zijn ze wel van top tot teen gesluierd, mashallah"

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 01:14:20 ]
pi_151145692
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]


op het einde:

"wanneer ze buiten zijn, zijn ze wel van top tot teen gesluierd, mashallah"
_O- _O- _O- _O- _O-

Hoeveel betaalt hij die vrouwen? :')
#freefrederike
pi_151145745
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:14 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-

Hoeveel betaalt hij die vrouwen? :')
geen idee, ik weet wel dat zijn uitgaven onuitputtelijk lijken met alles wat hij doet.
pi_151145793
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

geen idee, ik weet wel dat zijn uitgaven onuitputtelijk lijken met alles wat hij doet.
Kijk, zo'n imaams als hij hebben we nodig in Europa. Stel een paar van zijn soort in, en de islam krijgt een goed imago, geloof me! Jammer dat wij opgescheept zitten met de conservatieve en Turken zulke leuke imaams krijgen.
#freefrederike
pi_151145821
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]


op het einde:

"wanneer ze buiten zijn, zijn ze wel van top tot teen gesluierd, mashallah"
Wat een gore wijven :D
pi_151145825
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:18 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Kijk, zo'n imaams als hij hebben we nodig in Europa. Stel een paar van zijn soort in, en de islam krijgt een goed imago, geloof me! Jammer dat wij opgescheept zitten met de conservatieve en Turken zulke leuke imaams krijgen.
Je vergist je, hij is enorm anti atheisme, evolutie etc, nadat je je suf hebt gerukt ben je er wel klaar mee en ga je radicale imams opzoeken voor een pownews Item.
pi_151145856
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat een gore wijven :D
vermoedelijk Russische prostituees ook wel bekend als 'Natasha's'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')