Waar is Aloulou?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:18 schreef Aloulu het volgende:
Idlib is eindelijk vrij !![]()
![]()
Geweldige mokerslag in het gezicht van Assad's leger.
wachtwoord = lost en email bestaat niet meerquote:
twitter:EjmAlrai twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:46:04Congratulation to #JN #AQ: Today, #Syria/n rebels are saying what they said a few years ago:"We are all Nusra". See @Gen_Idriss above . reageer retweet
twitter:
Geen idee. Dacht een troll account ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:21 schreef Aloulu het volgende:
[..]
wachtwoord = lost en email bestaat niet meer![]()
maar aloulu is slechts zonder de "o", geen probleem toch?
Yeah, allahs snackbar!!!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:18 schreef Aloulu het volgende:
Idlib is eindelijk vrij !![]()
![]()
Geweldige mokerslag in het gezicht van Assad's leger.
Nope.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:23 schreef rakotto het volgende:
Geen idee. Dacht een troll account ofzo.
Gewoon Soennieten die hun ware pro-"sharia als enige wet" en pro-Kalifaat gezicht laten zien.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:23 schreef rakotto het volgende:
[..]
Geen idee. Dacht een troll account ofzo.
Sheikh al Islam Ibn Taymiyya en de Mujaddid Muhammed ibn Abdelwahhab. Je weet zelluf IPAquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gewoon Soennieten die hun ware pro-"sharia als enige wet" en pro-Kalifaat gezicht laten zien.
Aloulou, Slayage en Triggershot maken zich hier allemaal schuldig aan.
Verschil is alleen dat de vluchtelingen in Libanon en Turkije, terug gaan voor het grootste deel. Diegene die de EU binnen komen, blijven daarentegen gegarandeerd. Als de vluchtelingen allemaal terug gingen, zouden niet veel mensen problemen er mee hebben. Maar men weet dat eenmaal in EU, betekent dat ze hier ook blijven.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heel de EU samen opgeteld heeft niet eens 10% van de vluchtelingen wat Libanon en Turkije heeft opgenomen, the fuck heb jij het over?
In EU wel ja, maar ik ben er wel voor om financiele steun te verlenen aan de buurlanden zodat zij die vluchtelingen wel opvangen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iedere vluchteling is er 1 teveel.
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:
maar ik ben er wel voor om financiele steun te verlenen aan de buurlanden zodat zij die vluchtelingen wel opvangen.
Raket.quote:
Een aantal hier hebben hun ware gezicht vandaag wel laten zien ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gewoon Soennieten die hun ware pro-"sharia als enige wet" en pro-Kalifaat gezicht laten zien.
Aloulou, Slayage en Triggershot maken zich hier allemaal schuldig aan.
Dit is de shit die je krijgt wanneer je als land en volk zijnde je eigen normen en waarden niet dwingend oplegt aan immigranten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:55 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Een aantal hier hebben hun ware gezicht vandaag wel laten zien ja.
Al was het achteraf slechts bevestiging van vermoedens.
SPOILER: Waarschuwing: ranzig op het eindOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
Klopt, hadden we eigenlijk van begins af aan moeten doen. Maar ik snap de naiviteit wel. Joodse migranten deden nooit zo moeilijk in de Gouden eeuw....Slavische uit de Baltische staten en Oostzeegebied kwamen en assimileerden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dit is de shit die je krijgt wanneer je als land en volk zijnde je eigen normen en waarden niet dwingend oplegt aan immigranten.
Links nihilistisch gif. Cultureel marxisme etc. etc.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Klopt, hadden we eigenlijk van begins af aan moeten doen. Maar ik snap de naiviteit wel. Joodse migranten deden nooit zo moeilijk in de Gouden eeuw....Slavische uit de Baltische staten en Oostzeegebied kwamen en assimileerden.
Die fucking kneusjes zijn nog lang niet uitgespeeld, ze rekruteren gewoon door. Vroeg of laat zal er toch echt serieus opgetreden moeten worden tegen dit tuig.twitter:zaidbenjamin twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 22:38:58The training of "the caliphate lions" in Deir ez-Zor #Syria has concluded according to #ISIL official media http://t.co/c8kB0I3cm9 reageer retweet
Mag jij drie keer raden wie dat dan weer moet doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:20 schreef UpsideDown het volgende:
Die fucking kneusjes zijn nog lang niet uitgespeeld, ze rekruteren gewoon door. Vroeg of laat zal er toch echt serieus opgetreden moeten worden tegen dit tuig.twitter:zaidbenjamin twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 22:38:58The training of "the caliphate lions" in Deir ez-Zor #Syria has concluded according to #ISIL official media http://t.co/c8kB0I3cm9 reageer retweet
Hezbollah en de PKK?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:21 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Mag jij drie keer raden wie dat dan weer moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |