quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:06 schreef IPA35 het volgende:
De AKP brigade is er ook om hun broeders van JAN toe te juichen zie ik.
My point proven
"we zijn aan het hergroeperen" is een eufemisme voor "we zijn em gesmeerd"quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:12 schreef IPA35 het volgende:
SAA zit iets verder noordelijk nog. Is aan het hergroeperen met soldaten uit Mastouma.
Maar goed, iig is het zinloos om te vechten. Toch roepen er mensen die zeggen dat er nog een poging tot een tegenaanval gaat komen. Ik ben daar zeer sceptisch over.
dat is ook wat ze grotendeels doen, verstandig ook, alleen het risico is dat ze alle randprovincies volledig kwijtraken op termijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:15 schreef UpsideDown het volgende:
Ze kunnen beter wat onbelangrijke plekken laten vallen en zich concentreren langs de kust en rond Homs en Hama.
Idlib was dan ook totaal ruk om te verdedigen. Zeker als het wordt verdedigd door spray & pray milities.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat is ook wat ze grotendeels doen, verstandig ook, alleen het risico is dat ze alle randprovincies volledig kwijtraken op termijn
haas?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Idlib was dan ook totaal ruk om te verdedigen. Zeker als het wordt verdedigd door spray & pray milities.
Maar aan de andere kant heeft JAN/HAAS straks een enorm stuk aaneengesloten land waar de Sultan met alle gemak trainingskampen kan gaan opzetten en dergelijke. Maar aan de andere kant zal JAN consolideren samen met HAAS. Dit zal wellicht resulteren in Amerikaanse bombardementen op hen.
JAN is al diverse malen gebombardeerd in Idlib door de coalitie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
haas?
zag ook een tweet langskomen dat nusra en ahrar verwacht dat de vs straks ook hen zal bombarderen, de turken en de vs moeten op 1 lijn komen wat syrie betreft maar dat ze lukt ze maar niet
twitter:AFP twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 14:24:22#BREAKING: Syria's Idlib city falls to Qaeda affiliate, allies: monitor reageer retweet
twitter:
Muhahahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:10 schreef Slayage het volgende:
dat was em dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom alles dood en kapot?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:31 schreef UpsideDown het volgende:
Waar blijven die vatbommen? Plat met de handel.
________twitter:PetoLucem twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 14:45:46Opp.sources: Al #Nusra terrorists and other insurgent groups declared full capture of #Idlib city. #Syria http://t.co/9gVd6rr6iC reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Voor diegene die Al-Nusra en co steunen he. Besef je even goed dat je staat achter kindermoordenaars, vrouwenverkrachters en mensen die onschuldige mensen vermoorden.
Moet je trots op zijn.
twitter:PetoLucem twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 15:25:30Loy. s.: #SAA performs reassembly process in the south of #Idlib city in preparation to face militants. #Syria via @syria24english reageer retweet
twitter:archicivilians twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 15:28:13MAP: Rebel Groups Involved in the Battle of #Idlib City, #Syria. http://t.co/N2lkJ6bxmx http://t.co/5bbKbghn51 reageer retweet
En een aantal users hier staan ook oprecht te juichen.quote:Syrische provincie Idlib in handen van terreurbeweging Al-Nusra
De provincie Idlib in het westen van Syri is volledig in handen van terroristen gekomen.
Terreurbeweging al-Nusra heeft zaterdag met andere strijders de gelijknamige provinciehoofdstad Idlib ingenomen na hevige gevechten met het regeringsleger van president Bashar al-Assad.
Dat meldt het activistische Syrische Observatorium voor Mensenrechten.
Idlib is daarmee de tweede provincie die in handen komt van militanten in Syri, naast het noordelijke al-Raqqah waar terreurbeweging Islamitische Staat (IS) de macht heeft.
Het leger bombardeert rondom de stad Idlib om de islamisten te verjagen. In de stad hebben rebellen vier dagen gevochten met het regeringsleger. Zaterdag opende onder meer al-Nusra, de Syrische bondgenoot van al-Qaeda, een grote aanval op de stad van zo'n honderdduizend inwoners.
Damascus en Aleppo
Idlib ligt nabij een belangrijke snelweg die de steden Damascus en Aleppo met elkaar verbindt. Ook komen de militanten dicht bij de kustprovincie Latakia, waar het merendeel van de bevolking president Assad steunt. Op videobeelden is te zien hoe tientallen strijders van al-Nusra rondlopen in wat lijkt op Idlib.
Het Syrische Observatorium baseert zich op een netwerk van activisten in Syri. Vanwege de veiligheidssituatie in het land is informatie moeilijk te controleren.
Door: ANP
quote:A new terrorist mortar attack killed eight civilians and injured 25 others in Aleppo city on Saturday.
Terrorists positioned in Bani Zaid neighborhood targeted al-Khaldiyeh neighborhood and al-Nil Street in the city with a number of mortar shells, leaving 8 civilians dead and 25 others injured, the Police told SANA.
The injured were taken to al-Razi and al-Jami’a (university) hospitals.
The source also said the terrorist attack caused material damage to a number of houses, shops and cars.
Is het minder erg wanneer Assad's troepen dit doen dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Voor diegene die Al-Nusra en co steunen he. Besef je even goed dat je staat achter kindermoordenaars, vrouwenverkrachters en mensen die onschuldige mensen vermoorden.
Moet je trots op zijn.
Dat zijn incidenten, bij Nusra is het hun ideologie...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het minder erg wanneer Assad's troepen dit doen dan?
Massaverkrachtingen zijn incidenten ja?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:13 schreef reza1 het volgende:
[..]
Dat zijn incidenten, bij Nusra is het hun ideologie...
Die hebben zijn er niet geweest door het SAA.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Massaverkrachtingen zijn incidenten ja?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:16 schreef reza1 het volgende:
[..]
Die hebben zijn er niet geweest door het SAA.
Nope, even erg. Verschil is alleen dat Assad's troepen je wel met rust zouden laten als je gewoon overgeeft als bevolking, terwijl Nusra bereid is de hele bevolking uit te moorden als ze hun ideologie niet steunen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het minder erg wanneer Assad's troepen dit doen dan?
Neuh, zie link hierboven waar het met name gaat over gevangenen, vrouwen en kinderen, onder meer als een middel om bekentenissen en info te verkrijgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nope, even erg. Verschil is alleen dat Assad's troepen je wel met rust zouden laten als je gewoon overgeeft als bevolking, terwijl Nusra bereid is de hele bevolking uit te moorden als ze hun ideologie niet steunen.
Waarom verdedig je Erdogan als je HRW gelooft?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van achter jouw veilige scherm gezien vast niet nee.
The fuck heeft Erdogan met massaverkrachting tussen 2 barbaren te maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:20 schreef reza1 het volgende:
[..]
Waarom verdedig je Erdogan als je HRW gelooft?![]()
HRW is totaal niet objectief.
quote:
Alleen wanneer het je uitkomt dus of?quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:43 schreef reza1 het volgende:
Human Rights Watch Report On Kurdish Abuses In Northern Iraq
[..]
http://musingsoniraq.blog(...)-on-kurdish.html?m=1
Walgelijk die door Iran gesteunde soennitische Peshmerga terroristen![]()
Niks, dat zeg ik ook niet. Jij verdedigt alleen Erdogan terwijl HRW hem constant sterk bekritiseert.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
The fuck heeft Erdogan met massaverkrachting tussen 2 barbaren te maken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Human_Rights_Watchquote:Serieus, waar heb je het over met je objectief.
Sarcasme.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Alleen wanneer het je uitkomt dus of?
fuck Erdogan met alles waar hij aandeel heeft in het leed van Syrie, sowieso, z'n fokkin stamboom.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:30 schreef reza1 het volgende:
[..]
Niks, dat zeg ik ook niet. Jij verdedigt alleen Erdogan terwijl HRW hem constant sterk bekritiseert.
quote:
selectief ben je wel hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:43 schreef reza1 het volgende:
Human Rights Watch Report On Kurdish Abuses In Northern Iraq
[..]
http://musingsoniraq.blog(...)-on-kurdish.html?m=1
Walgelijk die door Iran gesteunde soennitische Peshmerga terroristen![]()
uhuh, praten over de objectiviteit van HRW maar gebruiken wanneer het toekomt, praten over objectiviteit maar blogspot als link noooo problem, juist ja.quote:
Hrw rapporten zijn vaak objectief, maar ze zijn niet betrouwbaar. Veel leunen op getuigen van enkele mensen ipv op een heel onderzoek. Kijk, als het vast staat dat je politieke gevangenen interviewt, en ze vertellen allemaal hetzelfde verhaal los van elkaar, dan is er enige betrouwbaarheid waar te nemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
uhuh, praten over de objectiviteit van HRW maar gebruiken wanneer het toekomt, praten over objectiviteit maar blogspot als link noooo problem, juist ja.
Ik heb het niet over Erdogan maar zijn binnenland beleid, het vervolgen van opponenten, vrijheid van meningsuiting beperken enz.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:32 schreef Triggershot het volgende:
fuck Erdogan met alles waar hij aandeel heeft in het leed van Syrie, sowieso, z'n fokkin stamboom.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
uhuh, praten over de objectiviteit van HRW maar gebruiken wanneer het toekomt, praten over objectiviteit maar blogspot als link noooo problem, juist ja.
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:50 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ja, ging me erom dat sommige hier klagen over de milities en tegelijk de Peshmerga steunen.
twitter:highoffHAZEE twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 22:23:50Mall in Northern California 😭❤️ http://t.co/OogHOsv2eB reageer retweet
Je kunt kritiek hebben op de methodologie van HRW, maar dat is 1 orgaan, Amnesty en VN komen ook op dezelfde conclusies uit, over de bronnen gesproken, van wie hoor je liever het 'echte' verhaal, van mij of de persoon die verkracht is instead? Dat het gaat om de betrokkenen te interviewen lijkt me vanzelfsprekend, is dat niet per definitie hoe uberhaupt nieuwsverslag plaatsvindt, betrokkenen, getuigen etc te interviewen, als dat een methodologie is wat we verwerpen of onbetrouwbaar achten moeten we het complete nieuws eruit gooien.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hrw rapporten zijn vaak objectief, maar ze zijn niet betrouwbaar. Veel leunen op getuigen van enkele mensen ipv op een heel onderzoek. Kijk, als het vast staat dat je politieke gevangenen interviewt, en ze vertellen allemaal hetzelfde verhaal los van elkaar, dan is er enige betrouwbaarheid waar te nemen.
Als meerdere mensen hetzelfde zeggen moet je ze wel in een categorie stoppen en daaruit een conclusie trekken, zo werkt het overal, maar desalniettemin zoals ik al eerder zei HRW is lang niet de enige die met vergelijkbare claims komt over Assad en matties.quote:Maar zoiets is niet altijd het geval bij hrw. Ze nemen verschillende getuigen die verschillende verhalen vertellen en gooien 't op 1 hoop, snap je?
Met alle respect, maar als jij denkt een inhoudelijk discussie met mij te kunnen voeren over de gang van zaken in Turkije en Erdogan dan zie ik je graag verschijnen in een daarvoor toegewijd topic, waarbij ik je graag te woord sta.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:35 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Erdogan maar zijn binnenland beleid, het vervolgen van opponenten, vrijheid van meningsuiting beperken enz.
Ik heb het over de door jou geraadpleegde bronnen om een -sarcastisch- punt te maken, iets te onderbouwen, dat snap je toch heus wel, de selectieve karakter daarvan?quote:![]()
Nogmaals was sarcasme omdat sommige haten op de milties zogenaamd vanwege mensenrechten en tegelijk de Peshmerga steunen.
Ik wil helemaal geen inhoudelijke discussie met jou daarover, dat is zinloos met mensen die nog steeds aanhanger van hem zijn. Het gaat me erover dat je hem verdedigt terwijl HRW en Amensty die jij zegt te geloven er toch duidelijk over zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:44 schreef Triggershot het volgende:
Met alle respect, maar als jij denkt een inhoudelijk discussie met mij te kunnen voeren over de gang van zaken in Turkije en Erdogan dan zie ik je graag verschijnen in een daarvoor toegewijd topic, waarbij ik je graag te woord sta.
HRW wordt door de anti-milities mensen ook gebruikt vandaar dat ik het ook gebruikte om een punt te maken, ik geloof HRW in beide gevallen niet.quote:Ik heb het over de door jou geraadpleegde bronnen om een -sarcastisch- punt te maken, iets te onderbouwen, dat snap je toch heus wel, de selectieve karakter daarvan?
Het nieuws doet echter aan hoor en wederhoor en (in de meeste gevallen ook aan triangulatie van bronnen). De manier waarop HRW zijn conclusies trekt is nou niet een methode die per definitie te vergelijken is met de methodiek zoals nieuwsagentschappen en nieuwszenders hanteren. Daarbij zijn de VN en amnesty ook niet altijd even 'objectief'. Je dient het per onderwerp te bekijken, een algemeen waardeoordeel vellen over HRW, de VN rapportages en Amnesty is onzin.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat het gaat om de betrokkenen te interviewen lijkt me vanzelfsprekend, is dat niet per definitie hoe uberhaupt nieuwsverslag plaatsvindt, betrokkenen, getuigen etc te interviewen, als dat een methodologie is wat we verwerpen of onbetrouwbaar achten moeten we het complete nieuws eruit gooien.
Dus een inhoudelijk discussie met jou over Assad is zinloos omdat jij ondanks verslagen van HRW en Amnesty nog steeds Assad aan het verdedigen bent, of is dat weer net wat oncomfortabeler om toe te geven?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen inhoudelijke discussie met jou daarover, dat is zinloos met mensen die nog steeds aanhanger van hem zijn. Het gaat me erover dat je hem verdedigt terwijl HRW en Amensty die jij zegt te geloven er toch duidelijk over zijn.
In je wiki link wordt er met geen woord gerept over inconsistenties in Syrie, niet te vergeten dat de HRW ook die anti-milities spreekwoordelijk op het matje roept voor de gedane mishandelingen.quote:HRW wordt door de anti-milities mensen ook gebruikt vandaar dat ik het ook gebruikte om een punt te maken, ik geloof HRW in beide gevallen niet.
Ik zeg niet dat het niet waar is, he. Ik zeg alleen dat ik hrw's methodologie niet altijd vertrouw. Ik geloof wel dat het gebeurd is, helaas gebeurt dat altijd in oorlogen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Triggershot het volgende:
Je kunt kritiek hebben op de methodologie van HRW, maar dat is 1 orgaan, Amnesty en VN komen ook op dezelfde conclusies uit, over de bronnen gesproken, van wie hoor je liever het 'echte' verhaal, van mij of de persoon die verkracht is instead? Dat het gaat om de betrokkenen te interviewen lijkt me vanzelfsprekend, is dat niet per definitie hoe uberhaupt nieuwsverslag plaatsvindt, betrokkenen, getuigen etc te interviewen, als dat een methodologie is wat we verwerpen of onbetrouwbaar achten moeten we het complete nieuws eruit gooien.
Ja, ik zeg juist dat als meerdere mensen hetzelfde zeggen, da het best waar kan zijn. Maar als je verschillende verhalen op 1 hoop gooit, is het iets andersIwat hrw hier en daar wel eens doet).quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Triggershot het volgende:
Als meerdere mensen hetzelfde zeggen moet je ze wel in een categorie stoppen en daaruit een conclusie trekken, zo werkt het overal, maar desalniettemin zoals ik al eerder zei HRW is lang niet de enige die met vergelijkbare claims komt over Assad en matties.
Ja goed, ik denk niet dat jij en ik zoveel van mening verschillen hieromtrent, de selectiviteit van Reza1 stootte mij het meest tegen de borst, dat de een maar incidenteel dan wel niet voorkomt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:52 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet waar is, he. Ik zeg alleen dat ik hrw's methodologie niet altijd vertrouw. Ik geloof wel dat het gebeurd is, helaas gebeurt dat altijd in oorlogen.
[..]
Ja, ik zeg juist dat als meerdere mensen hetzelfde zeggen, da het best waar kan zijn. Maar als je verschillende verhalen op 1 hoop gooit, is het iets andersIwat hrw hier en daar wel eens doet).
Er is in dit topic ook iemand anders die veelvuldige handelingen van bepaalde groeperingen schetst als incidenten. In dit conflict is het lastig iemand te vinden die niet zijn referentiekader, bewust dan wel onbewust, van toepassing laat zijn op de waardering en selecteren van bronnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja goed, ik denk niet dat jij en ik zoveel van mening verschillen hieromtrent, de selectiviteit van Reza1 stootte mij het meest tegen de borst, dat de een maar incidenteel dan wel niet voorkomt.
Vertelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:00 schreef primakov het volgende:
[..]
Er is in dit topic ook iemand anders die veelvuldige handelingen van bepaalde groeperingen schetst als incidenten. In dit conflict is het lastig iemand te vinden die niet zijn referentiekader, bewust dan wel onbewust, van toepassing laat zijn op de waardering en selecteren van bronnen.
Nee, ik zei niet dat een discussie zinloos is vanwege HRW en Amnesty.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:51 schreef Triggershot het volgende:
Dus een inhoudelijk discussie met jou over Assad is zinloos omdat jij ondanks verslagen van HRW en Amnesty nog steeds Assad aan het verdedigen bent, of is dat weer net wat oncomfortabeler om toe te geven?
Nee, maar het geeft wat aan over HRW in het algemeen, dat ze een bias hebben tegen landen die zich verzetten tegen de VS.quote:In je wiki link wordt er met geen woord gerept over inconsistenties in Syrie, niet te vergeten dat de HRW ook die anti-milities spreekwoordelijk op het matje roept voor de gedane mishandelingen.
Klopt, je zei :quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:02 schreef reza1 het volgende:
[..]
Nee, ik zei niet dat een discussie zinloos is vanwege HRW en Amnesty.
Nog steeds ondanks wat, CNN, Hurriyet, PressTV, BBC, VN, wat precies?quote:die nog steeds aanhanger van hem zijn.
Valt ook wel mee, over Israel en SA staat er genoeg, terwijl je over Noord-Korea, China, Cuba en Rusland weer weinig kunt vinden.quote:Nee, maar het geeft wat aan over HRW in het algemeen, dat ze een bias hebben tegen landen die zich verzetten tegen de VS.
Dat is niet heel raar als je spreekt over de bevindingen die je zelf hebt gehad toch? Ik ga niet in mijn verslag zeggen dat Bill Gates 80 miljard dollar heeft als ik maar zelf 20 miljard heb geconstateerd. Overigens wie / wat zegt dat de cijfers wel omhoog zijn gedreven als het gaat om anti-Assad verslagen en niet zijn gebaseerd op eigen bevindingen?quote:HRW spreekt bijv. over honderden doden door mortar attacks door de FSA terroristen terwijl het er duizenden alleen al in 2013 en 2014.
Ontgaan niet, maar invullen wie je specifiek bedoelde kan uitdaging zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:15 schreef primakov het volgende:
[..]
Grappig dat dat je ontgaan is.
klik
Ondanks zijn gestoord wereldbeeld, illegale bouw van zijn honderden miljoenen kostende paleis, false flag tegen Syri, steun aan terroristen waaronder Daesh, steun aan de Saudische agressie tegen Jemen, corruptie enz.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Triggershot het volgende:
Nog steeds ondanks wat, CNN, Hurriyet, PressTV, BBC, VN, wat precies?
In het linkje wat ik postte staan twee goede voorbeelden, Haiti en Venezuela.quote:Valt ook wel mee, over Israel en SA staat er genoeg, terwijl je over Noord-Korea, China, Cuba en Rusland weer weinig kunt vinden.
Toch wel grappig dat er dan een burgeroorlog is in Syri en en miljoenen Syrirs, Koerden en Irakezen hun toevlucht zoeken in het land van zo een idioot, Maar goed, je standpunt is een beetje Assad is beter dan Erdogan begrijp ik? Gezien je Assad verdedigt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:32 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ondanks zijn gestoord wereldbeeld, illegale bouw van zijn honderden miljoenen kostende paleis, false flag tegen Syri, steun aan terroristen waaronder Daesh, steun aan de Saudische agressie tegen Jemen, corruptie enz.
That's it, Haiti en Venezuela, omdat ze OOK verslag doen van die 2 landen, serieus? For fuck sake, zelfs NK staat er niet bij.quote:In het linkje wat ik postte staan twee goede voorbeelden, Haiti en Venezuela.
Ja man, vluchtelingen gaan ook echt weigeren om naar Turkije te gaan vanwege politiek en gaan liever dood.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
Toch wel grappig dat er dan een burgeroorlog is in Syri en en miljoenen Syrirs, Koerden en Irakezen hun toevlucht zoeken in het land van zo een idioot,
Ja, dat is overduidelijk.quote:Maar goed, je standpunt is een beetje Assad is beter dan Erdogan begrijp ik? Gezien je Assad verdedigt.
Nee, niet daarom.quote:That's it, Haiti en Venezuela, omdat ze OOK verslag doen van die 2 landen, serieus? For fuck sake, zelfs NK staat er niet bij.
Volgens mij begrijp je het niet echt, ondanks 'de gestoord wereldbeeld' van Erdogan is Turkije een stabiel, groeiend land waarbij burgers van de buurlanden een veilig onderkomen weten te vinden. Dit in tegenstelling tot Assad's regime en zn geweldig beleid.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:44 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ja man, vluchtelingen gaan ook echt weigeren om naar Turkije te gaan vanwege politiek en gaan liever dood.![]()
Selectiviteit #2:quote:Denk je nou echt dat die Koerdische vluchtelingen uit Kobani geen hekel hebben aan hem?
1. Kobani is buitenland.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:35 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Erdogan maar zijn binnenland beleid, het vervolgen van opponenten, vrijheid van meningsuiting beperken enz.
Selectiviteit #3:quote:Ja, dat is overduidelijk.
is een inhoudelijk discussie met jou zinloos, gezien je nog steeds aanhanger van hem bent.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen inhoudelijke discussie met jou daarover, dat is zinloos met mensen die nog steeds aanhanger van hem zijn. Het gaat me erover dat je hem verdedigt terwijl HRW en Amensty die jij zegt te geloven er toch duidelijk over zijn.
quote:
Ja, daarmee krijg je vast geen aanslagen in het Westen toch.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat mij betreft gooit het westen de boel daar compleet plat. Het is toch een verloren zaak daar.
Die hebben we al gehad en er zal nog wel meer volgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, daarmee krijg je vast geen aanslagen in het Westen toch.
Jup, die mensen werden op een vroeg ochtend wakker en zeiden weetje wat wij gaan doen, we gaan een aanslag plegen op het Westen zonder dat ze voor zichzelf dit zagen als reactie op inmenging.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die hebben we al gehad en er zal nog wel meer volgen.
Ah, dus gewoon maar laten gaan dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, die mensen werden op een vroeg ochtend wakker en zeiden weetje wat wij gaan doen, we gaan een aanslag plegen op het Westen zonder dat ze voor zichzelf dit zagen als reactie op inmenging.
Duh? Het Westen heeft niets te zoeken in een conflict tussen Nusra en Assad.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah, dus gewoon maar laten gaan dan?
Dankzij het walgelijke terrorisme van oa Erdogan's regime.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:00 schreef Triggershot het volgende:
Volgens mij begrijp je het niet echt, ondanks 'de gestoord wereldbeeld' van Erdogan is Turkije een stabiel, groeiend land waarbij burgers van de buurlanden een veilig onderkomen weten te vinden. Dit in tegenstelling tot Assad's regime en zn geweldig beleid.
twitter:LeithAbouFadel twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:21:0913k civilians fled #Idlib moments before Al-Qaeda took over it. reageer retweet
twitter:FGunay1 twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:25:46Abu Saqqar organ eating rebel from #Homs speaking in #Idlib city after it was captured by #Nusra http://t.co/dOD0Fm251z reageer retweet
Erdogan mag de kanker krijgen zonder verlossing voor 5% van wat Assad heeft gedaan, mag Assad de kanker krijgen voor 49% van alles waar hij verantwoordelijk voor is?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:24 schreef reza1 het volgende:
[..]
Dankzij het walgelijke terrorisme van oa Erdogan's regime.![]()
Laat alle vluchtelingen dan ook maar lekker buiten de poorten van Europa verrotten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Duh? Het Westen heeft niets te zoeken in een conflict tussen Nusra en Assad.
Heel de EU samen opgeteld heeft niet eens 10% van de vluchtelingen wat Libanon en Turkije heeft opgenomen, the fuck heb jij het over?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laat alle vluchtelingen dan ook maar lekker buiten de poorten van Europa verrotten.
Iedere vluchteling is er 1 teveel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heel de EU samen opgeteld heeft niet eens 10% van de vluchtelingen wat Libanon en Turkije heeft opgenomen, the fuck heb jij het over?
Ik snap niet wat je bedoeld maar Erdogan is voor duizend keer meer slechte dingen verantwoordelijk dan Assad. Erdogan is er mede verantwoordelijk voor dat er honderdduizenden doden zijn gevallen in zowel Syri als Irak en miljoenen mensen op de vlucht. Heel Syri verwoest mede dankzij die randmongool.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erdogan mag de kanker krijgen zonder verlossing voor 5% van wat Assad heeft gedaan, mag Assad de kanker krijgen voor 49% van alles waar hij verantwoordelijk voor is?
Herinner dat als jij ooit moet vluchten voor je leven.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iedere vluchteling is er 1 teveel.
Nogmaals: Erdogan mag de kanker krijgen voor 5% van wat Assad heeft gedaan, fuck it, laten we het dalen tot 1%, wens je Assad hetzelfde toe bij 49% van waar hij zelf verantwoordelijk voor is?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:34 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeld maar Erdogan is voor duizend keer meer slechte dingen verantwoordelijk dan Assad. Erdogan is er mede verantwoordelijk voor dat er honderdduizenden doden zijn gevallen in zowel Syri als Irak en miljoenen mensen op de vlucht. Heel Syri verwoest mede dankzij die randmongool.![]()
Daarom een einde maken aan het zooitje daar zodat de mensen veilig terug naar huis kunnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Herinner dat als jij ooit moet vluchten voor je leven.
Ja, het Westen staat er ook bekend om succesvol te zijn met een 'einde' te brengen wereldwijd aan conflicten toch.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daarom een einde maken aan het zooitje daar zodat de mensen veilig terug naar huis kunnen.
Daarom platgooienquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, het Westen staat er ook bekend om succesvol te zijn met een 'einde' te brengen wereldwijd aan conflicten toch.
Nee, hij heeft vrijwel geen slechte beslissingen genomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals: Erdogan mag de kanker krijgen voor 5% van wat Assad heeft gedaan, fuck it, laten we het dalen tot 1%, wens je Assad hetzelfde toe bij 49% van waar hij zelf verantwoordelijk voor is?
Vandaag niet zo nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent niet heel erg intelligent he?
Wallah no offence, loveyoumybrothafromanotahmotha enzo, maar je snapt wel dat je met zulke standpunten vrij sektarisch bent?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:38 schreef reza1 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft vrijwel geen slechte beslissingen genomen.
Assad
Nee, pro-Erdogan zijn en anti-Assad is pas sektarisch.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah no offence, loveyoumybrothafromanotahmotha enzo, maar je snapt wel dat je met zulke standpunten vrij sektarisch bent?
twitter:zaidbenjamin twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:23:09Civilians outside #Idlib #Syria waiting to dust to settle inside the city after jihadists took control of the city. http://t.co/Ay2iCTb3iZ reageer retweet
Jij krijgt het niet eens over je lippen ( toetsenbord) om Assad kanker toe te wensen voor het 10 voudige waar ik dit Erdogan al mee toe wens en je hebt het over Pro Erdogan, Anti Assad sektarisme, ja, serieus?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:46 schreef reza1 het volgende:
[..]
Nee, pro-Erdogan zijn en anti-Assad is pas sektarisch.
En daarom ben ik het ook spuugzat met al die falende staten een betere toekomst te gunnen. Laat ze lekker smoren in hun eigen ellende. Altijd stank voor dank met die gasten. In plaats van hun land op te bouwen en hun kinderen een toekomst te geven maken ze er een grotere puinhoop van dan voor hun bevrijding...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, het Westen staat er ook bekend om succesvol te zijn met een 'einde' te brengen wereldwijd aan conflicten toch.
Van 'bevrijden' is er alleen sprake als er economische belangen zijn in het omverwerpen van een regime, elders zijn ze nou niet echt bevrijders als je denkt aan Saudi Arabie en Egypte.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
En daarom ben ik het ook spuugzat met al die falende staten een betere toekomst te gunnen. Laat ze lekker smoren in hun eigen ellende. Altijd stank voor dank met die gasten. In plaats van hun land op te bouwen en hun kinderen een toekomst te geven maken ze er een grotere puinhoop van dan voor hun bevrijding...
Nu snap ik helemaal niet meer wat je bedoelt maar als Assad hetzelfde zou doen als Erdogan zou ik hem net zo goed kanker toewensen en als Erdogan hetzelfde zou doen als Assad zou ik net zo goed voor hem zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij krijgt het niet eens over je lippen ( toetsenbord) om Assad kanker toe te wensen voor het 10 voudige waar ik dit Erdogan al mee toe wens
Geen probleem. We sturen hun clinten al. Turkije vangt ze op en helpt ze op weg naar hun broeders van IS waar ze mee helpen vechten tegen Assad en co, wat volgens ons en de meeste andere westerse landen het echte gevaar is...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:01 schreef Nintex het volgende:
Ah een paar radicale rotte appels hebben weer een complete stad veroverd. Tijd om onze straatcoaches te sturen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |