abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151125047
de SRF was binnen een paar dagen opgedoekt in idlib
hazzm was binnen een paar dagen opgedoekt in idlib
assadisten zijn binnen een paar dagen opgedoekt in idlib

hmmmm
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151125053
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:06 schreef IPA35 het volgende:
De AKP brigade is er ook om hun broeders van JAN toe te juichen zie ik.

My point proven 8-)
w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151125121
dat was em dan



Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:12:41 #104
365082 IPA35
Patriarch
pi_151125161
SAA zit iets verder noordelijk nog. Is aan het hergroeperen met soldaten uit Mastouma.
Maar goed, iig is het zinloos om te vechten. Toch roepen er mensen die zeggen dat er nog een poging tot een tegenaanval gaat komen. Ik ben daar zeer sceptisch over.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:13:49 #105
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125193
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 08:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

cool
Jatoch
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:15:01 #106
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125217
Ze kunnen beter wat onbelangrijke plekken laten vallen en zich concentreren langs de kust en rond Homs en Hama.
Say what?
pi_151125237
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:12 schreef IPA35 het volgende:
SAA zit iets verder noordelijk nog. Is aan het hergroeperen met soldaten uit Mastouma.
Maar goed, iig is het zinloos om te vechten. Toch roepen er mensen die zeggen dat er nog een poging tot een tegenaanval gaat komen. Ik ben daar zeer sceptisch over.
"we zijn aan het hergroeperen" is een eufemisme voor "we zijn em gesmeerd"

je moet niet alleen je overwinning verkopen aan je achterban ook je verliezen ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151125262
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:15 schreef UpsideDown het volgende:
Ze kunnen beter wat onbelangrijke plekken laten vallen en zich concentreren langs de kust en rond Homs en Hama.
dat is ook wat ze grotendeels doen, verstandig ook, alleen het risico is dat ze alle randprovincies volledig kwijtraken op termijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:21:23 #109
365082 IPA35
Patriarch
pi_151125339
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat is ook wat ze grotendeels doen, verstandig ook, alleen het risico is dat ze alle randprovincies volledig kwijtraken op termijn
Idlib was dan ook totaal ruk om te verdedigen. Zeker als het wordt verdedigd door spray & pray milities.
Maar aan de andere kant heeft JAN/HAAS straks een enorm stuk aaneengesloten land waar de Sultan met alle gemak trainingskampen kan gaan opzetten en dergelijke. Maar aan de andere kant zal JAN consolideren samen met HAAS. Dit zal wellicht resulteren in Amerikaanse bombardementen op hen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151125417
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:21 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Idlib was dan ook totaal ruk om te verdedigen. Zeker als het wordt verdedigd door spray & pray milities.
Maar aan de andere kant heeft JAN/HAAS straks een enorm stuk aaneengesloten land waar de Sultan met alle gemak trainingskampen kan gaan opzetten en dergelijke. Maar aan de andere kant zal JAN consolideren samen met HAAS. Dit zal wellicht resulteren in Amerikaanse bombardementen op hen.
haas?

zag ook een tweet langskomen dat nusra en ahrar verwacht dat de vs straks ook hen zal bombarderen, de turken en de vs moeten op 1 lijn komen wat syrie betreft maar dat ze lukt ze maar niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:25:18 #111
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125433
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:26:15 #112
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125466
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

haas?

zag ook een tweet langskomen dat nusra en ahrar verwacht dat de vs straks ook hen zal bombarderen, de turken en de vs moeten op 1 lijn komen wat syrie betreft maar dat ze lukt ze maar niet
JAN is al diverse malen gebombardeerd in Idlib door de coalitie.
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:28:17 #113
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:29:16 #114
365082 IPA35
Patriarch
pi_151125535
Binnenkort genocide in Fu'ah O+

:')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:31:00 #115
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125565
Waar blijven die vatbommen? Plat met de handel.
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:32:24 #116
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:35:36 #117
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125649
AFP twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 14:24:22 #BREAKING: Syria's Idlib city falls to Qaeda affiliate, allies: monitor reageer retweet
FGunay1 twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 14:33:18 #Idlib falls to Al-Qaeda. Another great achievement of the Arab Spring. Joyfull times indeed. Lets waith for Obama's victory speech #Syria reageer retweet
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:37:10 #118
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125676
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:10 schreef Slayage het volgende:
dat was em dan

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Muhahaha
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151125747
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:31 schreef UpsideDown het volgende:
Waar blijven die vatbommen? Plat met de handel.
Waarom alles dood en kapot?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:44:44 #121
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125781
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom alles dood en kapot?
Omdat salafisten dood knapper zijn dan levend.
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 15:02:02 #122
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151126064
PetoLucem twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 14:45:46 Opp.sources: Al #Nusra terrorists and other insurgent groups declared full capture of #Idlib city. #Syria http://t.co/9gVd6rr6iC reageer retweet
________

Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 15:06:30 #123
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151126561
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Voor diegene die Al-Nusra en co steunen he. Besef je even goed dat je staat achter kindermoordenaars, vrouwenverkrachters en mensen die onschuldige mensen vermoorden.

Moet je trots op zijn.
pi_151126644
PetoLucem twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 15:25:30 Loy. s.: #SAA performs reassembly process in the south of #Idlib city in preparation to face militants. #Syria via @syria24english reageer retweet
pi_151126679
Zelfs de terroristen aanhangers zeggen het, er doen geen "gematigden" mee:
  zaterdag 28 maart 2015 @ 15:56:54 #127
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151127166
quote:
Syrische provincie Idlib in handen van terreurbeweging Al-Nusra

De provincie Idlib in het westen van Syri is volledig in handen van terroristen gekomen.


Terreurbeweging al-Nusra heeft zaterdag met andere strijders de gelijknamige provinciehoofdstad Idlib ingenomen na hevige gevechten met het regeringsleger van president Bashar al-Assad.

Dat meldt het activistische Syrische Observatorium voor Mensenrechten.

Idlib is daarmee de tweede provincie die in handen komt van militanten in Syri, naast het noordelijke al-Raqqah waar terreurbeweging Islamitische Staat (IS) de macht heeft.

Het leger bombardeert rondom de stad Idlib om de islamisten te verjagen. In de stad hebben rebellen vier dagen gevochten met het regeringsleger. Zaterdag opende onder meer al-Nusra, de Syrische bondgenoot van al-Qaeda, een grote aanval op de stad van zo'n honderdduizend inwoners.

Damascus en Aleppo
Idlib ligt nabij een belangrijke snelweg die de steden Damascus en Aleppo met elkaar verbindt. Ook komen de militanten dicht bij de kustprovincie Latakia, waar het merendeel van de bevolking president Assad steunt. Op videobeelden is te zien hoe tientallen strijders van al-Nusra rondlopen in wat lijkt op Idlib.

Het Syrische Observatorium baseert zich op een netwerk van activisten in Syri. Vanwege de veiligheidssituatie in het land is informatie moeilijk te controleren.

Door: ANP
En een aantal users hier staan ook oprecht te juichen. :r :')
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:03:17 #128
365082 IPA35
Patriarch
pi_151127316
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151127419
Eight civilians killed, 25 others injured in new terrorist mortar attack in Aleppo

quote:
A new terrorist mortar attack killed eight civilians and injured 25 others in Aleppo city on Saturday.
Terrorists positioned in Bani Zaid neighborhood targeted al-Khaldiyeh neighborhood and al-Nil Street in the city with a number of mortar shells, leaving 8 civilians dead and 25 others injured, the Police told SANA.
The injured were taken to al-Razi and al-Jami’a (university) hospitals.
The source also said the terrorist attack caused material damage to a number of houses, shops and cars.
pi_151127533
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Voor diegene die Al-Nusra en co steunen he. Besef je even goed dat je staat achter kindermoordenaars, vrouwenverkrachters en mensen die onschuldige mensen vermoorden.

Moet je trots op zijn.
Is het minder erg wanneer Assad's troepen dit doen dan?
pi_151127578
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is het minder erg wanneer Assad's troepen dit doen dan?
Dat zijn incidenten, bij Nusra is het hun ideologie...
pi_151127593
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:13 schreef reza1 het volgende:

[..]

Dat zijn incidenten, bij Nusra is het hun ideologie...
Massaverkrachtingen zijn incidenten ja?
pi_151127616
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Massaverkrachtingen zijn incidenten ja?
Die hebben zijn er niet geweest door het SAA.
pi_151127660
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:16 schreef reza1 het volgende:

[..]

Die hebben zijn er niet geweest door het SAA.
:')

Van achter jouw veilige scherm gezien vast niet nee.
pi_151127699
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is het minder erg wanneer Assad's troepen dit doen dan?
Nope, even erg. Verschil is alleen dat Assad's troepen je wel met rust zouden laten als je gewoon overgeeft als bevolking, terwijl Nusra bereid is de hele bevolking uit te moorden als ze hun ideologie niet steunen.
#freefrederike
pi_151127732
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:19 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nope, even erg. Verschil is alleen dat Assad's troepen je wel met rust zouden laten als je gewoon overgeeft als bevolking, terwijl Nusra bereid is de hele bevolking uit te moorden als ze hun ideologie niet steunen.
Neuh, zie link hierboven waar het met name gaat over gevangenen, vrouwen en kinderen, onder meer als een middel om bekentenissen en info te verkrijgen.
pi_151127741
quote:
Waarom verdedig je Erdogan als je HRW gelooft? :')
HRW is totaal niet objectief.
pi_151127859
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:20 schreef reza1 het volgende:

[..]

Waarom verdedig je Erdogan als je HRW gelooft? :')
HRW is totaal niet objectief.
The fuck heeft Erdogan met massaverkrachting tussen 2 barbaren te maken. :')

HRW bericht anders ook over ISIS en de gezellige sociale activiteiten

Of als het gaat om de FSA

Serieus, waar heb je het over met je objectief.
pi_151127961
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:20 schreef reza1 het volgende:

[..]

HRW is totaal niet objectief.
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 06:43 schreef reza1 het volgende:
Human Rights Watch Report On Kurdish Abuses In Northern Iraq

[..]

http://musingsoniraq.blog(...)-on-kurdish.html?m=1

Walgelijk die door Iran gesteunde soennitische Peshmerga terroristen :{ :N
Alleen wanneer het je uitkomt dus of?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 16:29:33 ]
pi_151128004
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

The fuck heeft Erdogan met massaverkrachting tussen 2 barbaren te maken. :')

Niks, dat zeg ik ook niet. Jij verdedigt alleen Erdogan terwijl HRW hem constant sterk bekritiseert.

quote:
Serieus, waar heb je het over met je objectief.
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Human_Rights_Watch
pi_151128036
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Alleen wanneer het je uitkomt dus of?
Sarcasme.
pi_151128051
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:30 schreef reza1 het volgende:

[..]

Niks, dat zeg ik ook niet. Jij verdedigt alleen Erdogan terwijl HRW hem constant sterk bekritiseert.

fuck Erdogan met alles waar hij aandeel heeft in het leed van Syrie, sowieso, z'n fokkin stamboom.

quote:
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 06:43 schreef reza1 het volgende:
Human Rights Watch Report On Kurdish Abuses In Northern Iraq

[..]

http://musingsoniraq.blog(...)-on-kurdish.html?m=1

Walgelijk die door Iran gesteunde soennitische Peshmerga terroristen :{ :N
selectief ben je wel hoor.
pi_151128065
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:32 schreef reza1 het volgende:

[..]

Sarcasme.
uhuh, praten over de objectiviteit van HRW maar gebruiken wanneer het toekomt, praten over objectiviteit maar blogspot als link noooo problem, juist ja.
pi_151128110
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

uhuh, praten over de objectiviteit van HRW maar gebruiken wanneer het toekomt, praten over objectiviteit maar blogspot als link noooo problem, juist ja.
Hrw rapporten zijn vaak objectief, maar ze zijn niet betrouwbaar. Veel leunen op getuigen van enkele mensen ipv op een heel onderzoek. Kijk, als het vast staat dat je politieke gevangenen interviewt, en ze vertellen allemaal hetzelfde verhaal los van elkaar, dan is er enige betrouwbaarheid waar te nemen.

Maar zoiets is niet altijd het geval bij hrw. Ze nemen verschillende getuigen die verschillende verhalen vertellen en gooien 't op 1 hoop, snap je?
#freefrederike
pi_151128114
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:32 schreef Triggershot het volgende:
fuck Erdogan met alles waar hij aandeel heeft in het leed van Syrie, sowieso, z'n fokkin stamboom.
Ik heb het niet over Erdogan maar zijn binnenland beleid, het vervolgen van opponenten, vrijheid van meningsuiting beperken enz.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

uhuh, praten over de objectiviteit van HRW maar gebruiken wanneer het toekomt, praten over objectiviteit maar blogspot als link noooo problem, juist ja.
:')
Nogmaals was sarcasme omdat sommige haten op de milties zogenaamd vanwege mensenrechten en tegelijk de Peshmerga steunen.

quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:50 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ja, ging me erom dat sommige hier klagen over de milities en tegelijk de Peshmerga steunen.
pi_151128230
highoffHAZEE twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 22:23:50 Mall in Northern California 😭❤️ http://t.co/OogHOsv2eB reageer retweet
pi_151128254
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:35 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Hrw rapporten zijn vaak objectief, maar ze zijn niet betrouwbaar. Veel leunen op getuigen van enkele mensen ipv op een heel onderzoek. Kijk, als het vast staat dat je politieke gevangenen interviewt, en ze vertellen allemaal hetzelfde verhaal los van elkaar, dan is er enige betrouwbaarheid waar te nemen.
Je kunt kritiek hebben op de methodologie van HRW, maar dat is 1 orgaan, Amnesty en VN komen ook op dezelfde conclusies uit, over de bronnen gesproken, van wie hoor je liever het 'echte' verhaal, van mij of de persoon die verkracht is instead? Dat het gaat om de betrokkenen te interviewen lijkt me vanzelfsprekend, is dat niet per definitie hoe uberhaupt nieuwsverslag plaatsvindt, betrokkenen, getuigen etc te interviewen, als dat een methodologie is wat we verwerpen of onbetrouwbaar achten moeten we het complete nieuws eruit gooien.
quote:
Maar zoiets is niet altijd het geval bij hrw. Ze nemen verschillende getuigen die verschillende verhalen vertellen en gooien 't op 1 hoop, snap je?
Als meerdere mensen hetzelfde zeggen moet je ze wel in een categorie stoppen en daaruit een conclusie trekken, zo werkt het overal, maar desalniettemin zoals ik al eerder zei HRW is lang niet de enige die met vergelijkbare claims komt over Assad en matties.
pi_151128314
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:35 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Erdogan maar zijn binnenland beleid, het vervolgen van opponenten, vrijheid van meningsuiting beperken enz.

Met alle respect, maar als jij denkt een inhoudelijk discussie met mij te kunnen voeren over de gang van zaken in Turkije en Erdogan dan zie ik je graag verschijnen in een daarvoor toegewijd topic, waarbij ik je graag te woord sta.

quote:
:')
Nogmaals was sarcasme omdat sommige haten op de milties zogenaamd vanwege mensenrechten en tegelijk de Peshmerga steunen.
Ik heb het over de door jou geraadpleegde bronnen om een -sarcastisch- punt te maken, iets te onderbouwen, dat snap je toch heus wel, de selectieve karakter daarvan?
pi_151128417
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:44 schreef Triggershot het volgende:
Met alle respect, maar als jij denkt een inhoudelijk discussie met mij te kunnen voeren over de gang van zaken in Turkije en Erdogan dan zie ik je graag verschijnen in een daarvoor toegewijd topic, waarbij ik je graag te woord sta.

Ik wil helemaal geen inhoudelijke discussie met jou daarover, dat is zinloos met mensen die nog steeds aanhanger van hem zijn. Het gaat me erover dat je hem verdedigt terwijl HRW en Amensty die jij zegt te geloven er toch duidelijk over zijn.

quote:
Ik heb het over de door jou geraadpleegde bronnen om een -sarcastisch- punt te maken, iets te onderbouwen, dat snap je toch heus wel, de selectieve karakter daarvan?
HRW wordt door de anti-milities mensen ook gebruikt vandaar dat ik het ook gebruikte om een punt te maken, ik geloof HRW in beide gevallen niet.
pi_151128476
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]
Dat het gaat om de betrokkenen te interviewen lijkt me vanzelfsprekend, is dat niet per definitie hoe uberhaupt nieuwsverslag plaatsvindt, betrokkenen, getuigen etc te interviewen, als dat een methodologie is wat we verwerpen of onbetrouwbaar achten moeten we het complete nieuws eruit gooien.

Het nieuws doet echter aan hoor en wederhoor en (in de meeste gevallen ook aan triangulatie van bronnen). De manier waarop HRW zijn conclusies trekt is nou niet een methode die per definitie te vergelijken is met de methodiek zoals nieuwsagentschappen en nieuwszenders hanteren. Daarbij zijn de VN en amnesty ook niet altijd even 'objectief'. Je dient het per onderwerp te bekijken, een algemeen waardeoordeel vellen over HRW, de VN rapportages en Amnesty is onzin.

Wat betreft de hele discussie van mensenrechtenschendingen, verkrachtingen, folteringen en weet ik veel wat: vrijwel alle partijen zijn hier schuldig aan (van de YPG weet ik niet, maar zelfs die zullen niet altijd even lief zijn).
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_151128501
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ik wil helemaal geen inhoudelijke discussie met jou daarover, dat is zinloos met mensen die nog steeds aanhanger van hem zijn. Het gaat me erover dat je hem verdedigt terwijl HRW en Amensty die jij zegt te geloven er toch duidelijk over zijn.

Dus een inhoudelijk discussie met jou over Assad is zinloos omdat jij ondanks verslagen van HRW en Amnesty nog steeds Assad aan het verdedigen bent, of is dat weer net wat oncomfortabeler om toe te geven?

quote:
HRW wordt door de anti-milities mensen ook gebruikt vandaar dat ik het ook gebruikte om een punt te maken, ik geloof HRW in beide gevallen niet.
In je wiki link wordt er met geen woord gerept over inconsistenties in Syrie, niet te vergeten dat de HRW ook die anti-milities spreekwoordelijk op het matje roept voor de gedane mishandelingen.
pi_151128509
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Triggershot het volgende:
Je kunt kritiek hebben op de methodologie van HRW, maar dat is 1 orgaan, Amnesty en VN komen ook op dezelfde conclusies uit, over de bronnen gesproken, van wie hoor je liever het 'echte' verhaal, van mij of de persoon die verkracht is instead? Dat het gaat om de betrokkenen te interviewen lijkt me vanzelfsprekend, is dat niet per definitie hoe uberhaupt nieuwsverslag plaatsvindt, betrokkenen, getuigen etc te interviewen, als dat een methodologie is wat we verwerpen of onbetrouwbaar achten moeten we het complete nieuws eruit gooien.
Ik zeg niet dat het niet waar is, he. Ik zeg alleen dat ik hrw's methodologie niet altijd vertrouw. Ik geloof wel dat het gebeurd is, helaas gebeurt dat altijd in oorlogen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Triggershot het volgende:
Als meerdere mensen hetzelfde zeggen moet je ze wel in een categorie stoppen en daaruit een conclusie trekken, zo werkt het overal, maar desalniettemin zoals ik al eerder zei HRW is lang niet de enige die met vergelijkbare claims komt over Assad en matties.
Ja, ik zeg juist dat als meerdere mensen hetzelfde zeggen, da het best waar kan zijn. Maar als je verschillende verhalen op 1 hoop gooit, is het iets andersIwat hrw hier en daar wel eens doet).
#freefrederike
pi_151128565
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:52 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet waar is, he. Ik zeg alleen dat ik hrw's methodologie niet altijd vertrouw. Ik geloof wel dat het gebeurd is, helaas gebeurt dat altijd in oorlogen.

[..]

Ja, ik zeg juist dat als meerdere mensen hetzelfde zeggen, da het best waar kan zijn. Maar als je verschillende verhalen op 1 hoop gooit, is het iets andersIwat hrw hier en daar wel eens doet).
Ja goed, ik denk niet dat jij en ik zoveel van mening verschillen hieromtrent, de selectiviteit van Reza1 stootte mij het meest tegen de borst, dat de een maar incidenteel dan wel niet voorkomt.
pi_151128678
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja goed, ik denk niet dat jij en ik zoveel van mening verschillen hieromtrent, de selectiviteit van Reza1 stootte mij het meest tegen de borst, dat de een maar incidenteel dan wel niet voorkomt.
Er is in dit topic ook iemand anders die veelvuldige handelingen van bepaalde groeperingen schetst als incidenten. In dit conflict is het lastig iemand te vinden die niet zijn referentiekader, bewust dan wel onbewust, van toepassing laat zijn op de waardering en selecteren van bronnen.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_151128696
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:00 schreef primakov het volgende:

[..]

Er is in dit topic ook iemand anders die veelvuldige handelingen van bepaalde groeperingen schetst als incidenten. In dit conflict is het lastig iemand te vinden die niet zijn referentiekader, bewust dan wel onbewust, van toepassing laat zijn op de waardering en selecteren van bronnen.
Vertel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 17:01:56 ]
pi_151128729
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:51 schreef Triggershot het volgende:
Dus een inhoudelijk discussie met jou over Assad is zinloos omdat jij ondanks verslagen van HRW en Amnesty nog steeds Assad aan het verdedigen bent, of is dat weer net wat oncomfortabeler om toe te geven?
Nee, ik zei niet dat een discussie zinloos is vanwege HRW en Amnesty.
quote:
In je wiki link wordt er met geen woord gerept over inconsistenties in Syrie, niet te vergeten dat de HRW ook die anti-milities spreekwoordelijk op het matje roept voor de gedane mishandelingen.
Nee, maar het geeft wat aan over HRW in het algemeen, dat ze een bias hebben tegen landen die zich verzetten tegen de VS.
HRW spreekt bijv. over honderden doden door mortar attacks door de FSA terroristen terwijl het er duizenden alleen al in 2013 en 2014.
pi_151128889
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:02 schreef reza1 het volgende:

[..]

Nee, ik zei niet dat een discussie zinloos is vanwege HRW en Amnesty.

Klopt, je zei :

quote:
die nog steeds aanhanger van hem zijn.
Nog steeds ondanks wat, CNN, Hurriyet, PressTV, BBC, VN, wat precies?

quote:
Nee, maar het geeft wat aan over HRW in het algemeen, dat ze een bias hebben tegen landen die zich verzetten tegen de VS.
Valt ook wel mee, over Israel en SA staat er genoeg, terwijl je over Noord-Korea, China, Cuba en Rusland weer weinig kunt vinden.
quote:
HRW spreekt bijv. over honderden doden door mortar attacks door de FSA terroristen terwijl het er duizenden alleen al in 2013 en 2014.
Dat is niet heel raar als je spreekt over de bevindingen die je zelf hebt gehad toch? Ik ga niet in mijn verslag zeggen dat Bill Gates 80 miljard dollar heeft als ik maar zelf 20 miljard heb geconstateerd. Overigens wie / wat zegt dat de cijfers wel omhoog zijn gedreven als het gaat om anti-Assad verslagen en niet zijn gebaseerd op eigen bevindingen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 17:08:57 ]
pi_151129074
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vertel
Grappig dat dat je ontgaan is.

klik
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_151129183
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:15 schreef primakov het volgende:

[..]

Grappig dat dat je ontgaan is.

klik
Ontgaan niet, maar invullen wie je specifiek bedoelde kan uitdaging zijn.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:20:54 #160
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:27:25 #161
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151129502
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Triggershot het volgende:
Nog steeds ondanks wat, CNN, Hurriyet, PressTV, BBC, VN, wat precies?
Ondanks zijn gestoord wereldbeeld, illegale bouw van zijn honderden miljoenen kostende paleis, false flag tegen Syri, steun aan terroristen waaronder Daesh, steun aan de Saudische agressie tegen Jemen, corruptie enz.

quote:
Valt ook wel mee, over Israel en SA staat er genoeg, terwijl je over Noord-Korea, China, Cuba en Rusland weer weinig kunt vinden.
In het linkje wat ik postte staan twee goede voorbeelden, Haiti en Venezuela.
pi_151129695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:32 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ondanks zijn gestoord wereldbeeld, illegale bouw van zijn honderden miljoenen kostende paleis, false flag tegen Syri, steun aan terroristen waaronder Daesh, steun aan de Saudische agressie tegen Jemen, corruptie enz.

Toch wel grappig dat er dan een burgeroorlog is in Syri en en miljoenen Syrirs, Koerden en Irakezen hun toevlucht zoeken in het land van zo een idioot, Maar goed, je standpunt is een beetje Assad is beter dan Erdogan begrijp ik? Gezien je Assad verdedigt.
quote:
In het linkje wat ik postte staan twee goede voorbeelden, Haiti en Venezuela.
That's it, Haiti en Venezuela, omdat ze OOK verslag doen van die 2 landen, serieus? For fuck sake, zelfs NK staat er niet bij.
pi_151129844
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
Toch wel grappig dat er dan een burgeroorlog is in Syri en en miljoenen Syrirs, Koerden en Irakezen hun toevlucht zoeken in het land van zo een idioot,
Ja man, vluchtelingen gaan ook echt weigeren om naar Turkije te gaan vanwege politiek en gaan liever dood. |:(
Denk je nou echt dat die Koerdische vluchtelingen uit Kobani geen hekel hebben aan hem? _O-

quote:
Maar goed, je standpunt is een beetje Assad is beter dan Erdogan begrijp ik? Gezien je Assad verdedigt.
Ja, dat is overduidelijk.

quote:
That's it, Haiti en Venezuela, omdat ze OOK verslag doen van die 2 landen, serieus? For fuck sake, zelfs NK staat er niet bij.
Nee, niet daarom.
http://www.coha.org/taking-human-rights-watch-to-task/
pi_151130172
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:44 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ja man, vluchtelingen gaan ook echt weigeren om naar Turkije te gaan vanwege politiek en gaan liever dood. |:(

Volgens mij begrijp je het niet echt, ondanks 'de gestoord wereldbeeld' van Erdogan is Turkije een stabiel, groeiend land waarbij burgers van de buurlanden een veilig onderkomen weten te vinden. Dit in tegenstelling tot Assad's regime en zn geweldig beleid.

quote:
Denk je nou echt dat die Koerdische vluchtelingen uit Kobani geen hekel hebben aan hem? _O-
Selectiviteit #2:

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:35 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Erdogan maar zijn binnenland beleid, het vervolgen van opponenten, vrijheid van meningsuiting beperken enz.

1. Kobani is buitenland.
2. Erdogan geniet van een enorm groot hoeveelheid stemmen van conservatieve Koerdische stemmers
3. Erdogan is de enige leider in Turkije geweest die sprak over de Koerdische kwestie.
4. Erdogan is de enige leider in de Turkse geschiedenis die gewapende Koerdische strijders heeft bewogen tot een wapenstilstand om te praten en wapens blijvend neer te leggen met succes

quote:
Ja, dat is overduidelijk.
Selectiviteit #3:

Als jij 'nog steeds' aanhanger bent van Assad met alles wat hij heeft gedaan en verantwoordelijk voor is

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ik wil helemaal geen inhoudelijke discussie met jou daarover, dat is zinloos met mensen die nog steeds aanhanger van hem zijn. Het gaat me erover dat je hem verdedigt terwijl HRW en Amensty die jij zegt te geloven er toch duidelijk over zijn.

is een inhoudelijk discussie met jou zinloos, gezien je nog steeds aanhanger van hem bent.

Nuff said, je bent een selectieve sektarist.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 18:03:54 ]
pi_151130228
Wel chapeau, niet iedereen krijgt mij van Assad's troepen zijn net zo goed verkrachters tot een wapenstilstand in Turkije _O_
pi_151130317
quote:
:')

Wat mij betreft gooit het westen de boel daar compleet plat. Het is toch een verloren zaak daar.
pi_151130342
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')

Wat mij betreft gooit het westen de boel daar compleet plat. Het is toch een verloren zaak daar.
Ja, daarmee krijg je vast geen aanslagen in het Westen toch.
pi_151130431
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, daarmee krijg je vast geen aanslagen in het Westen toch.
Die hebben we al gehad en er zal nog wel meer volgen.
pi_151130456
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die hebben we al gehad en er zal nog wel meer volgen.
Jup, die mensen werden op een vroeg ochtend wakker en zeiden weetje wat wij gaan doen, we gaan een aanslag plegen op het Westen zonder dat ze voor zichzelf dit zagen als reactie op inmenging.
pi_151130495
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jup, die mensen werden op een vroeg ochtend wakker en zeiden weetje wat wij gaan doen, we gaan een aanslag plegen op het Westen zonder dat ze voor zichzelf dit zagen als reactie op inmenging.
Ah, dus gewoon maar laten gaan dan?
pi_151130636
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, dus gewoon maar laten gaan dan?
Duh? Het Westen heeft niets te zoeken in een conflict tussen Nusra en Assad.
pi_151130716
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:00 schreef Triggershot het volgende:
Volgens mij begrijp je het niet echt, ondanks 'de gestoord wereldbeeld' van Erdogan is Turkije een stabiel, groeiend land waarbij burgers van de buurlanden een veilig onderkomen weten te vinden. Dit in tegenstelling tot Assad's regime en zn geweldig beleid.
Dankzij het walgelijke terrorisme van oa Erdogan's regime. :r :r
pi_151130737
LeithAbouFadel twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:21:09 13k civilians fled #Idlib moments before Al-Qaeda took over it. reageer retweet
pi_151130777
FGunay1 twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:25:46 Abu Saqqar organ eating rebel from #Homs speaking in #Idlib city after it was captured by #Nusra http://t.co/dOD0Fm251z reageer retweet

pi_151130783
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:24 schreef reza1 het volgende:

[..]

Dankzij het walgelijke terrorisme van oa Erdogan's regime. :r :r
Erdogan mag de kanker krijgen zonder verlossing voor 5% van wat Assad heeft gedaan, mag Assad de kanker krijgen voor 49% van alles waar hij verantwoordelijk voor is?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 18:28:57 ]
pi_151130825
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Duh? Het Westen heeft niets te zoeken in een conflict tussen Nusra en Assad.
Laat alle vluchtelingen dan ook maar lekker buiten de poorten van Europa verrotten.
pi_151130864
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Laat alle vluchtelingen dan ook maar lekker buiten de poorten van Europa verrotten.
Heel de EU samen opgeteld heeft niet eens 10% van de vluchtelingen wat Libanon en Turkije heeft opgenomen, the fuck heb jij het over?
pi_151130878
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heel de EU samen opgeteld heeft niet eens 10% van de vluchtelingen wat Libanon en Turkije heeft opgenomen, the fuck heb jij het over?
Iedere vluchteling is er 1 teveel.
pi_151130899
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Erdogan mag de kanker krijgen zonder verlossing voor 5% van wat Assad heeft gedaan, mag Assad de kanker krijgen voor 49% van alles waar hij verantwoordelijk voor is?
Ik snap niet wat je bedoeld maar Erdogan is voor duizend keer meer slechte dingen verantwoordelijk dan Assad. Erdogan is er mede verantwoordelijk voor dat er honderdduizenden doden zijn gevallen in zowel Syri als Irak en miljoenen mensen op de vlucht. Heel Syri verwoest mede dankzij die randmongool. :r :r
pi_151130904
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Iedere vluchteling is er 1 teveel.
Herinner dat als jij ooit moet vluchten voor je leven.
pi_151130933
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:34 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoeld maar Erdogan is voor duizend keer meer slechte dingen verantwoordelijk dan Assad. Erdogan is er mede verantwoordelijk voor dat er honderdduizenden doden zijn gevallen in zowel Syri als Irak en miljoenen mensen op de vlucht. Heel Syri verwoest mede dankzij die randmongool. :r :r
Nogmaals: Erdogan mag de kanker krijgen voor 5% van wat Assad heeft gedaan, fuck it, laten we het dalen tot 1%, wens je Assad hetzelfde toe bij 49% van waar hij zelf verantwoordelijk voor is?
pi_151130936
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Herinner dat als jij ooit moet vluchten voor je leven.
Daarom een einde maken aan het zooitje daar zodat de mensen veilig terug naar huis kunnen.
pi_151130954
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daarom een einde maken aan het zooitje daar zodat de mensen veilig terug naar huis kunnen.
Ja, het Westen staat er ook bekend om succesvol te zijn met een 'einde' te brengen wereldwijd aan conflicten toch.
pi_151130969
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, het Westen staat er ook bekend om succesvol te zijn met een 'einde' te brengen wereldwijd aan conflicten toch.
Daarom platgooien
pi_151130992
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daarom platgooien
Je bent niet heel erg intelligent he?
pi_151131002
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nogmaals: Erdogan mag de kanker krijgen voor 5% van wat Assad heeft gedaan, fuck it, laten we het dalen tot 1%, wens je Assad hetzelfde toe bij 49% van waar hij zelf verantwoordelijk voor is?
Nee, hij heeft vrijwel geen slechte beslissingen genomen.
Assad _O_
pi_151131005
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je bent niet heel erg intelligent he?
Vandaag niet zo nee. :+
pi_151131051
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:38 schreef reza1 het volgende:

[..]

Nee, hij heeft vrijwel geen slechte beslissingen genomen.
Assad _O_
Wallah no offence, loveyoumybrothafromanotahmotha enzo, maar je snapt wel dat je met zulke standpunten vrij sektarisch bent? :')
  zaterdag 28 maart 2015 @ 18:43:23 #190
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151131229
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wallah no offence, loveyoumybrothafromanotahmotha enzo, maar je snapt wel dat je met zulke standpunten vrij sektarisch bent? :')
Nee, pro-Erdogan zijn en anti-Assad is pas sektarisch. :')
  zaterdag 28 maart 2015 @ 18:47:35 #192
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151131260
Say what?
pi_151131278
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:46 schreef reza1 het volgende:

[..]

Nee, pro-Erdogan zijn en anti-Assad is pas sektarisch. :')
Jij krijgt het niet eens over je lippen ( toetsenbord) om Assad kanker toe te wensen voor het 10 voudige waar ik dit Erdogan al mee toe wens en je hebt het over Pro Erdogan, Anti Assad sektarisme, ja, serieus?
pi_151131551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, het Westen staat er ook bekend om succesvol te zijn met een 'einde' te brengen wereldwijd aan conflicten toch.
En daarom ben ik het ook spuugzat met al die falende staten een betere toekomst te gunnen. Laat ze lekker smoren in hun eigen ellende. Altijd stank voor dank met die gasten. In plaats van hun land op te bouwen en hun kinderen een toekomst te geven maken ze er een grotere puinhoop van dan voor hun bevrijding...
pi_151131613
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:00 schreef Odaiba het volgende:

[..]

En daarom ben ik het ook spuugzat met al die falende staten een betere toekomst te gunnen. Laat ze lekker smoren in hun eigen ellende. Altijd stank voor dank met die gasten. In plaats van hun land op te bouwen en hun kinderen een toekomst te geven maken ze er een grotere puinhoop van dan voor hun bevrijding...
Van 'bevrijden' is er alleen sprake als er economische belangen zijn in het omverwerpen van een regime, elders zijn ze nou niet echt bevrijders als je denkt aan Saudi Arabie en Egypte. :')
pi_151132115
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij krijgt het niet eens over je lippen ( toetsenbord) om Assad kanker toe te wensen voor het 10 voudige waar ik dit Erdogan al mee toe wens
Nu snap ik helemaal niet meer wat je bedoelt maar als Assad hetzelfde zou doen als Erdogan zou ik hem net zo goed kanker toewensen en als Erdogan hetzelfde zou doen als Assad zou ik net zo goed voor hem zijn.
pi_151135775
Ah een paar radicale rotte appels hebben weer een complete stad veroverd. Tijd om onze straatcoaches te sturen!
pi_151136552
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:01 schreef Nintex het volgende:
Ah een paar radicale rotte appels hebben weer een complete stad veroverd. Tijd om onze straatcoaches te sturen!
Geen probleem. We sturen hun clinten al. Turkije vangt ze op en helpt ze op weg naar hun broeders van IS waar ze mee helpen vechten tegen Assad en co, wat volgens ons en de meeste andere westerse landen het echte gevaar is...
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')