abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151130783
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:24 schreef reza1 het volgende:

[..]

Dankzij het walgelijke terrorisme van oa Erdogan's regime. :r :r
Erdogan mag de kanker krijgen zonder verlossing voor 5% van wat Assad heeft gedaan, mag Assad de kanker krijgen voor 49% van alles waar hij verantwoordelijk voor is?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 18:28:57 ]
pi_151130825
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Duh? Het Westen heeft niets te zoeken in een conflict tussen Nusra en Assad.
Laat alle vluchtelingen dan ook maar lekker buiten de poorten van Europa verrotten.
pi_151130864
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Laat alle vluchtelingen dan ook maar lekker buiten de poorten van Europa verrotten.
Heel de EU samen opgeteld heeft niet eens 10% van de vluchtelingen wat Libanon en Turkije heeft opgenomen, the fuck heb jij het over?
pi_151130878
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heel de EU samen opgeteld heeft niet eens 10% van de vluchtelingen wat Libanon en Turkije heeft opgenomen, the fuck heb jij het over?
Iedere vluchteling is er 1 teveel.
pi_151130899
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Erdogan mag de kanker krijgen zonder verlossing voor 5% van wat Assad heeft gedaan, mag Assad de kanker krijgen voor 49% van alles waar hij verantwoordelijk voor is?
Ik snap niet wat je bedoeld maar Erdogan is voor duizend keer meer slechte dingen verantwoordelijk dan Assad. Erdogan is er mede verantwoordelijk voor dat er honderdduizenden doden zijn gevallen in zowel Syri als Irak en miljoenen mensen op de vlucht. Heel Syri verwoest mede dankzij die randmongool. :r :r
pi_151130904
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Iedere vluchteling is er 1 teveel.
Herinner dat als jij ooit moet vluchten voor je leven.
pi_151130933
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:34 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoeld maar Erdogan is voor duizend keer meer slechte dingen verantwoordelijk dan Assad. Erdogan is er mede verantwoordelijk voor dat er honderdduizenden doden zijn gevallen in zowel Syri als Irak en miljoenen mensen op de vlucht. Heel Syri verwoest mede dankzij die randmongool. :r :r
Nogmaals: Erdogan mag de kanker krijgen voor 5% van wat Assad heeft gedaan, fuck it, laten we het dalen tot 1%, wens je Assad hetzelfde toe bij 49% van waar hij zelf verantwoordelijk voor is?
pi_151130936
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Herinner dat als jij ooit moet vluchten voor je leven.
Daarom een einde maken aan het zooitje daar zodat de mensen veilig terug naar huis kunnen.
pi_151130954
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daarom een einde maken aan het zooitje daar zodat de mensen veilig terug naar huis kunnen.
Ja, het Westen staat er ook bekend om succesvol te zijn met een 'einde' te brengen wereldwijd aan conflicten toch.
pi_151130969
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, het Westen staat er ook bekend om succesvol te zijn met een 'einde' te brengen wereldwijd aan conflicten toch.
Daarom platgooien
pi_151130992
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daarom platgooien
Je bent niet heel erg intelligent he?
pi_151131002
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nogmaals: Erdogan mag de kanker krijgen voor 5% van wat Assad heeft gedaan, fuck it, laten we het dalen tot 1%, wens je Assad hetzelfde toe bij 49% van waar hij zelf verantwoordelijk voor is?
Nee, hij heeft vrijwel geen slechte beslissingen genomen.
Assad _O_
pi_151131005
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je bent niet heel erg intelligent he?
Vandaag niet zo nee. :+
pi_151131051
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:38 schreef reza1 het volgende:

[..]

Nee, hij heeft vrijwel geen slechte beslissingen genomen.
Assad _O_
Wallah no offence, loveyoumybrothafromanotahmotha enzo, maar je snapt wel dat je met zulke standpunten vrij sektarisch bent? :')
  zaterdag 28 maart 2015 @ 18:43:23 #190
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151131229
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wallah no offence, loveyoumybrothafromanotahmotha enzo, maar je snapt wel dat je met zulke standpunten vrij sektarisch bent? :')
Nee, pro-Erdogan zijn en anti-Assad is pas sektarisch. :')
  zaterdag 28 maart 2015 @ 18:47:35 #192
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151131260
Say what?
pi_151131278
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:46 schreef reza1 het volgende:

[..]

Nee, pro-Erdogan zijn en anti-Assad is pas sektarisch. :')
Jij krijgt het niet eens over je lippen ( toetsenbord) om Assad kanker toe te wensen voor het 10 voudige waar ik dit Erdogan al mee toe wens en je hebt het over Pro Erdogan, Anti Assad sektarisme, ja, serieus?
pi_151131551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, het Westen staat er ook bekend om succesvol te zijn met een 'einde' te brengen wereldwijd aan conflicten toch.
En daarom ben ik het ook spuugzat met al die falende staten een betere toekomst te gunnen. Laat ze lekker smoren in hun eigen ellende. Altijd stank voor dank met die gasten. In plaats van hun land op te bouwen en hun kinderen een toekomst te geven maken ze er een grotere puinhoop van dan voor hun bevrijding...
pi_151131613
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:00 schreef Odaiba het volgende:

[..]

En daarom ben ik het ook spuugzat met al die falende staten een betere toekomst te gunnen. Laat ze lekker smoren in hun eigen ellende. Altijd stank voor dank met die gasten. In plaats van hun land op te bouwen en hun kinderen een toekomst te geven maken ze er een grotere puinhoop van dan voor hun bevrijding...
Van 'bevrijden' is er alleen sprake als er economische belangen zijn in het omverwerpen van een regime, elders zijn ze nou niet echt bevrijders als je denkt aan Saudi Arabie en Egypte. :')
pi_151132115
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij krijgt het niet eens over je lippen ( toetsenbord) om Assad kanker toe te wensen voor het 10 voudige waar ik dit Erdogan al mee toe wens
Nu snap ik helemaal niet meer wat je bedoelt maar als Assad hetzelfde zou doen als Erdogan zou ik hem net zo goed kanker toewensen en als Erdogan hetzelfde zou doen als Assad zou ik net zo goed voor hem zijn.
pi_151135775
Ah een paar radicale rotte appels hebben weer een complete stad veroverd. Tijd om onze straatcoaches te sturen!
pi_151136552
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:01 schreef Nintex het volgende:
Ah een paar radicale rotte appels hebben weer een complete stad veroverd. Tijd om onze straatcoaches te sturen!
Geen probleem. We sturen hun clinten al. Turkije vangt ze op en helpt ze op weg naar hun broeders van IS waar ze mee helpen vechten tegen Assad en co, wat volgens ons en de meeste andere westerse landen het echte gevaar is...
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')