abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151128501
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ik wil helemaal geen inhoudelijke discussie met jou daarover, dat is zinloos met mensen die nog steeds aanhanger van hem zijn. Het gaat me erover dat je hem verdedigt terwijl HRW en Amensty die jij zegt te geloven er toch duidelijk over zijn.

Dus een inhoudelijk discussie met jou over Assad is zinloos omdat jij ondanks verslagen van HRW en Amnesty nog steeds Assad aan het verdedigen bent, of is dat weer net wat oncomfortabeler om toe te geven?

quote:
HRW wordt door de anti-milities mensen ook gebruikt vandaar dat ik het ook gebruikte om een punt te maken, ik geloof HRW in beide gevallen niet.
In je wiki link wordt er met geen woord gerept over inconsistenties in Syrie, niet te vergeten dat de HRW ook die anti-milities spreekwoordelijk op het matje roept voor de gedane mishandelingen.
pi_151128509
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Triggershot het volgende:
Je kunt kritiek hebben op de methodologie van HRW, maar dat is 1 orgaan, Amnesty en VN komen ook op dezelfde conclusies uit, over de bronnen gesproken, van wie hoor je liever het 'echte' verhaal, van mij of de persoon die verkracht is instead? Dat het gaat om de betrokkenen te interviewen lijkt me vanzelfsprekend, is dat niet per definitie hoe uberhaupt nieuwsverslag plaatsvindt, betrokkenen, getuigen etc te interviewen, als dat een methodologie is wat we verwerpen of onbetrouwbaar achten moeten we het complete nieuws eruit gooien.
Ik zeg niet dat het niet waar is, he. Ik zeg alleen dat ik hrw's methodologie niet altijd vertrouw. Ik geloof wel dat het gebeurd is, helaas gebeurt dat altijd in oorlogen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Triggershot het volgende:
Als meerdere mensen hetzelfde zeggen moet je ze wel in een categorie stoppen en daaruit een conclusie trekken, zo werkt het overal, maar desalniettemin zoals ik al eerder zei HRW is lang niet de enige die met vergelijkbare claims komt over Assad en matties.
Ja, ik zeg juist dat als meerdere mensen hetzelfde zeggen, da het best waar kan zijn. Maar als je verschillende verhalen op 1 hoop gooit, is het iets andersIwat hrw hier en daar wel eens doet).
#freefrederike
pi_151128565
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:52 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet waar is, he. Ik zeg alleen dat ik hrw's methodologie niet altijd vertrouw. Ik geloof wel dat het gebeurd is, helaas gebeurt dat altijd in oorlogen.

[..]

Ja, ik zeg juist dat als meerdere mensen hetzelfde zeggen, da het best waar kan zijn. Maar als je verschillende verhalen op 1 hoop gooit, is het iets andersIwat hrw hier en daar wel eens doet).
Ja goed, ik denk niet dat jij en ik zoveel van mening verschillen hieromtrent, de selectiviteit van Reza1 stootte mij het meest tegen de borst, dat de een maar incidenteel dan wel niet voorkomt.
pi_151128678
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja goed, ik denk niet dat jij en ik zoveel van mening verschillen hieromtrent, de selectiviteit van Reza1 stootte mij het meest tegen de borst, dat de een maar incidenteel dan wel niet voorkomt.
Er is in dit topic ook iemand anders die veelvuldige handelingen van bepaalde groeperingen schetst als incidenten. In dit conflict is het lastig iemand te vinden die niet zijn referentiekader, bewust dan wel onbewust, van toepassing laat zijn op de waardering en selecteren van bronnen.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_151128696
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:00 schreef primakov het volgende:

[..]

Er is in dit topic ook iemand anders die veelvuldige handelingen van bepaalde groeperingen schetst als incidenten. In dit conflict is het lastig iemand te vinden die niet zijn referentiekader, bewust dan wel onbewust, van toepassing laat zijn op de waardering en selecteren van bronnen.
Vertel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 17:01:56 ]
pi_151128729
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:51 schreef Triggershot het volgende:
Dus een inhoudelijk discussie met jou over Assad is zinloos omdat jij ondanks verslagen van HRW en Amnesty nog steeds Assad aan het verdedigen bent, of is dat weer net wat oncomfortabeler om toe te geven?
Nee, ik zei niet dat een discussie zinloos is vanwege HRW en Amnesty.
quote:
In je wiki link wordt er met geen woord gerept over inconsistenties in Syrie, niet te vergeten dat de HRW ook die anti-milities spreekwoordelijk op het matje roept voor de gedane mishandelingen.
Nee, maar het geeft wat aan over HRW in het algemeen, dat ze een bias hebben tegen landen die zich verzetten tegen de VS.
HRW spreekt bijv. over honderden doden door mortar attacks door de FSA terroristen terwijl het er duizenden alleen al in 2013 en 2014.
pi_151128889
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:02 schreef reza1 het volgende:

[..]

Nee, ik zei niet dat een discussie zinloos is vanwege HRW en Amnesty.

Klopt, je zei :

quote:
die nog steeds aanhanger van hem zijn.
Nog steeds ondanks wat, CNN, Hurriyet, PressTV, BBC, VN, wat precies?

quote:
Nee, maar het geeft wat aan over HRW in het algemeen, dat ze een bias hebben tegen landen die zich verzetten tegen de VS.
Valt ook wel mee, over Israel en SA staat er genoeg, terwijl je over Noord-Korea, China, Cuba en Rusland weer weinig kunt vinden.
quote:
HRW spreekt bijv. over honderden doden door mortar attacks door de FSA terroristen terwijl het er duizenden alleen al in 2013 en 2014.
Dat is niet heel raar als je spreekt over de bevindingen die je zelf hebt gehad toch? Ik ga niet in mijn verslag zeggen dat Bill Gates 80 miljard dollar heeft als ik maar zelf 20 miljard heb geconstateerd. Overigens wie / wat zegt dat de cijfers wel omhoog zijn gedreven als het gaat om anti-Assad verslagen en niet zijn gebaseerd op eigen bevindingen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 17:08:57 ]
pi_151129074
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vertel
Grappig dat dat je ontgaan is.

klik
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_151129183
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:15 schreef primakov het volgende:

[..]

Grappig dat dat je ontgaan is.

klik
Ontgaan niet, maar invullen wie je specifiek bedoelde kan uitdaging zijn.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:20:54 #160
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:27:25 #161
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151129502
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Triggershot het volgende:
Nog steeds ondanks wat, CNN, Hurriyet, PressTV, BBC, VN, wat precies?
Ondanks zijn gestoord wereldbeeld, illegale bouw van zijn honderden miljoenen kostende paleis, false flag tegen Syri, steun aan terroristen waaronder Daesh, steun aan de Saudische agressie tegen Jemen, corruptie enz.

quote:
Valt ook wel mee, over Israel en SA staat er genoeg, terwijl je over Noord-Korea, China, Cuba en Rusland weer weinig kunt vinden.
In het linkje wat ik postte staan twee goede voorbeelden, Haiti en Venezuela.
pi_151129695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:32 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ondanks zijn gestoord wereldbeeld, illegale bouw van zijn honderden miljoenen kostende paleis, false flag tegen Syri, steun aan terroristen waaronder Daesh, steun aan de Saudische agressie tegen Jemen, corruptie enz.

Toch wel grappig dat er dan een burgeroorlog is in Syri en en miljoenen Syrirs, Koerden en Irakezen hun toevlucht zoeken in het land van zo een idioot, Maar goed, je standpunt is een beetje Assad is beter dan Erdogan begrijp ik? Gezien je Assad verdedigt.
quote:
In het linkje wat ik postte staan twee goede voorbeelden, Haiti en Venezuela.
That's it, Haiti en Venezuela, omdat ze OOK verslag doen van die 2 landen, serieus? For fuck sake, zelfs NK staat er niet bij.
pi_151129844
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
Toch wel grappig dat er dan een burgeroorlog is in Syri en en miljoenen Syrirs, Koerden en Irakezen hun toevlucht zoeken in het land van zo een idioot,
Ja man, vluchtelingen gaan ook echt weigeren om naar Turkije te gaan vanwege politiek en gaan liever dood. |:(
Denk je nou echt dat die Koerdische vluchtelingen uit Kobani geen hekel hebben aan hem? _O-

quote:
Maar goed, je standpunt is een beetje Assad is beter dan Erdogan begrijp ik? Gezien je Assad verdedigt.
Ja, dat is overduidelijk.

quote:
That's it, Haiti en Venezuela, omdat ze OOK verslag doen van die 2 landen, serieus? For fuck sake, zelfs NK staat er niet bij.
Nee, niet daarom.
http://www.coha.org/taking-human-rights-watch-to-task/
pi_151130172
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:44 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ja man, vluchtelingen gaan ook echt weigeren om naar Turkije te gaan vanwege politiek en gaan liever dood. |:(

Volgens mij begrijp je het niet echt, ondanks 'de gestoord wereldbeeld' van Erdogan is Turkije een stabiel, groeiend land waarbij burgers van de buurlanden een veilig onderkomen weten te vinden. Dit in tegenstelling tot Assad's regime en zn geweldig beleid.

quote:
Denk je nou echt dat die Koerdische vluchtelingen uit Kobani geen hekel hebben aan hem? _O-
Selectiviteit #2:

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:35 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Erdogan maar zijn binnenland beleid, het vervolgen van opponenten, vrijheid van meningsuiting beperken enz.

1. Kobani is buitenland.
2. Erdogan geniet van een enorm groot hoeveelheid stemmen van conservatieve Koerdische stemmers
3. Erdogan is de enige leider in Turkije geweest die sprak over de Koerdische kwestie.
4. Erdogan is de enige leider in de Turkse geschiedenis die gewapende Koerdische strijders heeft bewogen tot een wapenstilstand om te praten en wapens blijvend neer te leggen met succes

quote:
Ja, dat is overduidelijk.
Selectiviteit #3:

Als jij 'nog steeds' aanhanger bent van Assad met alles wat hij heeft gedaan en verantwoordelijk voor is

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ik wil helemaal geen inhoudelijke discussie met jou daarover, dat is zinloos met mensen die nog steeds aanhanger van hem zijn. Het gaat me erover dat je hem verdedigt terwijl HRW en Amensty die jij zegt te geloven er toch duidelijk over zijn.

is een inhoudelijk discussie met jou zinloos, gezien je nog steeds aanhanger van hem bent.

Nuff said, je bent een selectieve sektarist.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 18:03:54 ]
pi_151130228
Wel chapeau, niet iedereen krijgt mij van Assad's troepen zijn net zo goed verkrachters tot een wapenstilstand in Turkije _O_
pi_151130317
quote:
:')

Wat mij betreft gooit het westen de boel daar compleet plat. Het is toch een verloren zaak daar.
pi_151130342
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')

Wat mij betreft gooit het westen de boel daar compleet plat. Het is toch een verloren zaak daar.
Ja, daarmee krijg je vast geen aanslagen in het Westen toch.
pi_151130431
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, daarmee krijg je vast geen aanslagen in het Westen toch.
Die hebben we al gehad en er zal nog wel meer volgen.
pi_151130456
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die hebben we al gehad en er zal nog wel meer volgen.
Jup, die mensen werden op een vroeg ochtend wakker en zeiden weetje wat wij gaan doen, we gaan een aanslag plegen op het Westen zonder dat ze voor zichzelf dit zagen als reactie op inmenging.
pi_151130495
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jup, die mensen werden op een vroeg ochtend wakker en zeiden weetje wat wij gaan doen, we gaan een aanslag plegen op het Westen zonder dat ze voor zichzelf dit zagen als reactie op inmenging.
Ah, dus gewoon maar laten gaan dan?
pi_151130636
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, dus gewoon maar laten gaan dan?
Duh? Het Westen heeft niets te zoeken in een conflict tussen Nusra en Assad.
pi_151130716
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:00 schreef Triggershot het volgende:
Volgens mij begrijp je het niet echt, ondanks 'de gestoord wereldbeeld' van Erdogan is Turkije een stabiel, groeiend land waarbij burgers van de buurlanden een veilig onderkomen weten te vinden. Dit in tegenstelling tot Assad's regime en zn geweldig beleid.
Dankzij het walgelijke terrorisme van oa Erdogan's regime. :r :r
pi_151130737
LeithAbouFadel twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:21:09 13k civilians fled #Idlib moments before Al-Qaeda took over it. reageer retweet
pi_151130777
FGunay1 twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 18:25:46 Abu Saqqar organ eating rebel from #Homs speaking in #Idlib city after it was captured by #Nusra http://t.co/dOD0Fm251z reageer retweet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')