ben benieuwd welke BNers.quote:Na jaren van verwoede pogingen, is het RTL 4 eindelijk gelukt om een stel BN’ers te strikken voor een VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw. De zesdelige serie Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS begint op 25 april. Dat heeft het station vrijdag aangekondigd. Door de jaren heen heeft RTL 4 heel wat BN’ers benaderd, waaronder Frans Bauer, Kim Holland en Hans Kazŕn, maar allen weigerden. Nu hebben toch een aantal sterren ‘ja’ gezegd, waaronder ex-voetballer Andy van der Meyde.
In Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS ruilen bekende Nederlanders vijf dagen lang van gezin om te ervaren hoe het eraan toe gaat in de families van andere BN’ers. “Al snel wordt duidelijk dat ze niet allemaal hetzelfde denken over de dagelijkse gang van zaken“, aldus RTL.
Wie de andere bekende kandidaten zijn, is nog niet bekend. Dat maakt RTL 4 in een later stadium bekend.
De realityshow zal elke Woensdag om 20.30 uur te zien zijn.
Als ik jou quote hoef ik het zelf niet te typen....quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Serieus, nooit kunnen bedenken dat ik dit ooit zou typen maar ik vond Emile best te pruimen.
Is live toch? Dan weet Emile inmiddels wel dat mensen het met hem eens zijn, zelfs mensen die Emile uitkotsen vinden Glenn dusdanig triester dan Emile dat ze #TeamEmile zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaat Emile alsnog geklapt worden![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik jou quote hoef ik het zelf niet te typen....
Ik kan er niets aan toevoegen....quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zit hier gewoon nog vol verbazing. Met al de topics die hier over hem zijn geweest heb ik nog nooit enige sympathie voor hem op kunnen brengen.
Voor het eerst in JVMV dat er een irritante BN-er positief uitkomt ipv wat je eigenlijk al had verwacht.
En ja. Emile is een pedant mannetje maar hij heeft volgens mij een zeer sterke vrouw nu aan zijn zijde die in deze aflevering maar 1x naast haar Louboutins liep
Zie je dat hij de kleren aanheeft die de vriendin van Emil voor hem gekocht heeft?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:40 schreef Leandra het volgende:
Gut, Glenn ziet het inmiddels ook helder, en noemt z'n eigen gedrag tenenkrommend.
Ja, anders had hij in een trainingspak moeten komen....quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zie je dat hij de kleren aanheeft die de vriendin van Emil voor hem gekocht heeft?
Die... en daar komt het:quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Glenn die maar demonstratief met zijn armen over elkaar blijft zitten als een nukkige kleuter
Het is vooral vreselijk omdat je weet van iemand die behoorlijk wat geld lijkt te hebben zich nog zo goedkoop weet te kleden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:50 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben nog maar bij minuut twintig maar al dat bont van dat wijf Gitta. Walgelijk figuur. Die Jara is een leuke vrouw, zeg. Wat doet ze bij zo'n man als Glenn? (En ik heb nog niet eens gezien waar jullie het over hebben. Maar wel dat ze studeert en ondertussen ook lekker mag koken, schoonmaken etc. Yuck.)
Zij studeert psychologie en hij is psychopaatquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:50 schreef Grunge. het volgende:...Die Jara is een leuke vrouw, zeg. Wat doet ze bij zo'n man als Glenn?...
Wat ik vooral jammer vond bij late night was dat er zo werd gehamerd dat Emile een vooroordeel had over Glenn/Surinamers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die... en daar komt het:
Eigenlijk vooral boos was omdat Emile zei wat hij zelf altijd al dacht over z'n gedrag
Toen zat ik ook even van 'quote:Op donderdag 26 maart 2015 02:38 schreef DrDentz het volgende:
Gaat ie staan janken over z'n vader. Wat een topshow!
Ik zag hem toevallig bij Tanquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Omg wat een mongool die Glenn. Ik schaar mezelf bij TeamEmile.
Oh ja, dat was waar ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit nu Tan te kijken, Emile gaat Glenn uit het dal helpen. Dat ging hij ook met de Tokkies doen, die hem later Emile Ratelslang noemden, mooie woorden voor de media maar kwam niet meer opdagen.
Welkomquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Omg wat een mongool die Glenn. Ik schaar mezelf bij TeamEmile.
yup. Die gaan ruilen met Rob Geusquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:16 schreef DrDentz het volgende:
Komt er ook een Jouw Vrouw Mijn Vrouw met Peter Jan Rens en Virginia?
Had Humberto geen gasten of hadden ze een reclame momentje nodig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit nu Tan te kijken, Emile gaat Glenn uit het dal helpen. Dat ging hij ook met de Tokkies doen, die hem later Emile Ratelslang noemden, mooie woorden voor de media maar kwam niet meer opdagen.
Yep en zijn (jonge oost-Europese) vriendin vertelde al smakelijk hoe ze de van pies en poep doorlekkende baby door PJR in haar armen geduwd krijgt. Dat belooft wat.quote:
die aflevering zullen ze wel tot het laatst bewarenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep en zijn (jonge oost-Europese) vriendin vertelde al smakelijk hoe ze de van pies en poep doorlekkende baby door PJR in haar armen geduwd krijgt. Dat belooft wat.
Dat kan maar zo. En zij is dan weer een te lief meisje dat alles accepteert en alles goed praat. Bijzonder stel in ieder geval!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:09 schreef DrDentz het volgende:
Glenn heeft zichzelf totaal niet in de hand.. nu moest hij zich bij Tan weer excuseren voor zijn gedrag.. "ik word dan gewoon boos".. je hebt toch ook een zekere zelfbeheersing? Als hij alles maar mag doen omdat hij emotioneel is zal hij die vriendin ook af en toe wel een flinke poffert op de neus geven.
Psychologiemeisjes...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat kan maar zo. En zij is dan weer een te lief meisje dat alles accepteert en alles goed praat. Bijzonder stel in ieder geval!
Ik dacht eerst dat het nep wasquote:Op donderdag 26 maart 2015 02:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Toen zat ik ook even van ''. Meneertje de positiviteitsgoeroe moet aan het begin van het vertellen van zijn levensverhaal al huilen bij een vreemde en een camera.
Join the clubquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef Cynix ® het volgende:
Snel oordelen is niet altijd goed, maar bij Glenn zag ik binnen 1 minuut dat het een asociale klootmongool is. Echt zo'n lamme tokkie wie je het van harte gunt dat-ie aan lager wal is geraakt en nu driehoog achter woont.
Ik werd spontaan Kamp Emile en dat ben ik niet gauw.
manager van barbiequote:Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef straceaem het volgende:
Moet ik die dikke kamper familie kennen?
Die vent, manager van Barbie. Maar dat ik die ken is al schaamteverwekkend.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef straceaem het volgende:
Moet ik die dikke kamper familie kennen?
misschien toeval gehad ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:38 schreef JaneDoe het volgende:
waarom staat t gezicht van mevrouw jake scheef?
Die moeten een vrouw zoeken die op hun moeder lijkt dus.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef computergirl het volgende:
Die zonen zijn wel voor het leven verpetst.
Genieten dit.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die moeten een vrouw zoeken die op hun moeder lijkt dus.
Wel grappig, Adelheid kan nog slechter koken dan ik
Die gaat ook mee. Hij ziet alleen wel nu pas voor het eerst de binnenkant.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:58 schreef Starlie het volgende:
Kan geen kwaad als Jake ook mee gaat naar de sportschool!
Denzel en Washington was nog erger geweestquote:Op woensdag 1 april 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Zo hey, een tokkie die haar kinderen Denzel en Wesley noemt. Waarom zijn die mensen toch altijd van die wandelende cliché's.
Ja, ik begrijp niet dat je aan zoiets mee wilt doen. Met je hele hebben en houwen op tvquote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
geniaal weer.
hoe vinden ze die koppels
4 zeiden ze vorige keerquote:Op woensdag 1 april 2015 21:31 schreef computergirl het volgende:
Wel heel kort logeren, twee daagjes?
ja bij Jake kan er geen lachje vanaf!quote:Op woensdag 1 april 2015 21:32 schreef roos94 het volgende:
Ik vind die vrouw van jake best leuk overkomen
Best intelligent en nuchter en humorquote:Op woensdag 1 april 2015 21:32 schreef roos94 het volgende:
Ik ook. Lekker nuchter. Vond Adelheid ook best lief zoals ze met die jongens omging en tegen die vrouw van Jake zei hoeveel ze van haar hielden.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:32 schreef roos94 het volgende:
Geen idee. Ken wel de Meat Puppets.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de manager van die Barbie weet je wel?
Nee die ken ik niet. Wat zijn dat voor types? Klinkt lekkerquote:Op woensdag 1 april 2015 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Ken wel de Meat Puppets.
Zegt jou dat iets ?
Ik vond het ook erg leuk om te zien! Grappig en ontroerend.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Leuke aflevering gisteren!
Wat een lieve zorgzame man die Muiz.
En op het einde kon ik zelfs sympathie opbrengen voor de 2 knullen.
ja he, die knullen adoreren hun moeder gewoon. Hopelijk nemen ze iets van haar over in huis zodat mams eens wat vaker gaat lunchen oid met haar vriendinnen. Moet ze dat natuurlijk ookwel toelatenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg leuk om te zien! Grappig en ontroerend.
Serieus? Ik had nog steeds het idee dat ik naar 2 6-jarigen zat te kijkenquote:Op donderdag 2 april 2015 09:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Leuke aflevering gisteren!
Wat een lieve zorgzame man die Muiz.
En op het einde kon ik zelfs sympathie opbrengen voor de 2 knullen.
Oh ik dacht al dat het aan mij lag... Toen ik die leeftijd had runde ik al meer dan drie jaar mijn eigen huishoudenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Ik had nog steeds het idee dat ik naar 2 6-jarigen zat te kijken"Wat zijn ze wijs" en dat soort uitspraken. Kom op zeg...
Hoe oud zijn die jongens eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ik dacht al dat het aan mij lag... Toen ik die leeftijd had runde ik al meer dan drie jaar mijn eigen huishouden
En Adelheid kwam best over als een domme geit, vond ik... Per saldo verschillen zij en Jake in gedrag niet veel
Ah, dan had ik ze goed ingeschatquote:
Dat is ook weer uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dan had ik ze goed ingeschat_! Allemachtig.. op die leeftijd had ik net zoals jij al een paar jaar een eigen huishouden
Kloptquote:
Zou het? Zou haar vriend daar ook deel van hebben uitgemaakt? Want die straalde helemaal uit dat 'ie ook best all the way wilde gaan met de partnerruil...quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij hebben Adelheid en haar vrienden iedereen enorm bij de neus genomen.
Ja, een boterham smeren zou toch wel moeten lukken op die leeftijdquote:Op woensdag 8 april 2015 06:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
KloptEn ik verwacht ook zeker niet dat iedereen voor z'n twintigste het huis al uit is, maar zij waren weer het andere extreme
Echt niet? Dat gedoe over kussen op de mond en hoe hij haar wakker knuffelde? Het zou mij echt teveel 'in my space' zijn....quote:Op woensdag 8 april 2015 10:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Verder: wat een negativiteit
Ik haalde er echt niet uit dat Muiz wel wat meer wilde met die partnerruil.
je kent maywood niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoera, weer volstrekt onbekende mensen.
Van naam ja.quote:
en negativ/maurits uit den nieuwe doos zegt je ook niks?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van naam ja.
RTL krijgt gewoon geen bekende mensen die mee willen doen. Maywood, uit de oude doos
nu ik haar zie squaten en viola holt lees, moet ik denken aan die anekdote met die taphendelquote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Alice klinkt een beetje als Viola Holt..
Jup, maar dat noem ik geen BN'ers.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en negativ/maurits uit den nieuwe doos zegt je ook niks?
Bijna wel jaquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nu ik haar zie squaten en viola holt lees, moet ik denken aan die anekdote met die taphendel
ik denk dat je refereert naar a-sterren, dat zijn ze idd niet maar bn' ers wel degelijkquote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup, maar dat noem ik geen BN'ers.
Ik vergelijk nog met het eerste seizoen.
Klinkt onsmakelijkquote:Op woensdag 8 april 2015 20:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
viola die biertjes tapte door boven op de hendel te gaan zitten
"Misschien moet iemand het even voor je googlen''quote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
echt he, zelfs dat wandelende lijk moet er aan geloven
Je zou het zomaar denken..quote:Op woensdag 8 april 2015 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
heeft jochem zich misschien stiekem vergrepen aan haar ofzo?
Ze past wel in het clubje verzuurde bejaarde artiestenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben nog steeds een succesvol artiest
verdomme, hem gewoon dwingen om samen de studio in te duiken!
samen met henny h en viool de biertjes tapsterquote:Op woensdag 8 april 2015 21:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze past wel in het clubje verzuurde bejaarde artiesten
ja wij wel, zij misschien nietquote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja,maar dan was ze wel helemaal weggeweest denk ik
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
viola die biertjes tapte door boven op de hendel te gaan zitten
Damzzz ik word volgende week woensdag geopereerd. Hopelijk geen complicaties zodat ik op tijd thuis ben en niet hoef te overnachten.quote:
Dat is net FOK! Ftr of SHO. Maar dan op RTLquote:Op woensdag 8 april 2015 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Kijken jullie na JVMV ook 'thuis voor de buis?'
Hoe bedoel je dit eigenlijk, Lien?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij hebben Adelheid en haar vrienden iedereen enorm bij de neus genomen.
ik zou de operatie verzettenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Damzzz ik word volgende week woensdag geopereerd. Hopelijk geen complicaties zodat ik op tijd thuis ben en niet hoef te overnachten.
Wat een stomme afl vanavond
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb hem even aan bij de brunch, wat is die man blij met zijn trofeebruidje uit 1878![]()
Alice vroeg zich vast niet voor niks af of hij wel trouw zou zijn..... het zou niet in me opkomen om daar ook maar over na te denken.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
heeft jochem zich misschien stiekem vergrepen aan haar ofzo?
en ruzie met haar zus, die wel vooruit gegaan is, in het levenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:25 schreef Pielemenneke het volgende:
Die Alice Maywood is in een verjaardag blijven hangen. In 1987.
Ik ben nog steeds een succesvol artiest ......
Die overschat zichzelf schromelijk en die kerel, die is niet helemaal goed bij zijn hoofd.
Foto's kijken van zijn poppedijntje met tranen in zijn ogen. Man man man !! Die vrouw kan zijn moeder zijn.
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb hem even aan bij de brunch, wat is die man blij met zijn trofeebruidje uit 1878![]()
ik blijf gewoon vh positieve uitgaan en dat als ik uit de narcose kom gelijk frisch ende fruitig het ziekenhuis uit wandelquote:Op donderdag 9 april 2015 00:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik zou de operatie verzetten
of anders in t ergste geval betalen voor dat tv'tje boven t ziekenhuisbed
heb je tenminste nog wat te lachen naast alle ellende
1 euro en je kan hem nu al zien.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik blijf gewoon vh positieve uitgaan en dat als ik uit de narcose kom gelijk frisch ende fruitig het ziekenhuis uit wandel![]()
Ik leef naar deze aflevering ook echt al weken naar toe
dat ten eerste, natuurlijk hoop ik dat je gewoon in goede gezondheid live met ons kan meekijkenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik blijf gewoon vh positieve uitgaan en dat als ik uit de narcose kom gelijk frisch ende fruitig het ziekenhuis uit wandel![]()
Ik leef naar deze aflevering ook echt al weken naar toe
quote:Op zondag 12 april 2015 10:04 schreef Maraca het volgende:
De vriendin van Emile Ratelband, die ook meedeed met JVMV is gisteren overleden
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-hartstilstand.html
45 jaarquote:Op zondag 12 april 2015 10:04 schreef Maraca het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2015 10:04 schreef Maraca het volgende:
Ook een bruisend fitaal mens en dan zo ineens weggerukt.quote:Op zondag 12 april 2015 10:34 schreef Ole het volgende:
Pfff heftig. Ben zelf 45 nu
Vond het een mooi mens zo in jvmv. Echt erg dit!
kun je bijna niet geloven toch? Vreselijk.quote:Op zondag 12 april 2015 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een bruisend fitaal mens en dan zo ineens weggerukt.
Is dat zo?quote:Op zondag 12 april 2015 11:11 schreef Tem het volgende:
Dat krijg je van dat ge'TJAKKAAA! midden in de nacht.
snap hem ook niet en vind het ook niet gepastquote:
Ik zou wel een hartverzakking van krijgen wanneer Emile iedere nacht hysterisch op het bed zou staan te springen.quote:
Ohjee, too soon?quote:Op zondag 12 april 2015 11:25 schreef Ole het volgende:
[..]
snap hem ook niet en vind het ook niet gepast
yupquote:
45.. Demn...quote:Op zondag 12 april 2015 11:29 schreef JaneDoe het volgende:
zo dat is toch schrikken, ondanks dat ik haar natuurlijk niet ken
zo zie je maar weer
quote:Op zondag 12 april 2015 18:56 schreef Deckard het volgende:
Nou nou.. dat komt dan toch even dicht bij hoor. Lees dit topic zo af en toe en dan blijkt er iemand dood te gaan.
Dan komt de dood toch even je huiskamer in. Poeh. even bijkomen.
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op zondag 12 april 2015 18:56 schreef Deckard het volgende:
Nou nou.. dat komt dan toch even dicht bij hoor. Lees dit topic zo af en toe en dan blijkt er iemand dood te gaan.
Dan komt de dood toch even je huiskamer in. Poeh. even bijkomen.
Vertel.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Nammie het volgende:
Ennnnnn een wat positiever geluid: de volgende ruil wordt legendarisch!
Ohja, dat wordt wel een topper.quote:Op zondag 12 april 2015 22:31 schreef Nammie het volgende:
[..]
De vriendin van Peter jan Rens en de verloofde van Rob Geus!
Ik ben net gebeld. Operatie verzetquote:Op donderdag 9 april 2015 00:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik zou de operatie verzetten
of anders in t ergste geval betalen voor dat tv'tje boven t ziekenhuisbed
heb je tenminste nog wat te lachen naast alle ellende
quote:Op woensdag 15 april 2015 08:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld. Operatie verzet
Ik zo tegen de dame vh opname-bureau: fijn dan hoef ik iig JVMV niet te missen.
Toen schoot ze in de lach en zei van: ja vnv PJR en Rob de Geus!!!
Die vrouw weet
vriendje is ook helemaal top, he's a keeper!quote:Op woensdag 15 april 2015 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohja Champignons nog wat kutvoetbal vnv
Maar vriendje zei gisteren dat hij wel een halve wedstrijd kijkt omdat hij JVMV niet wil missen.
Gotta luvvvv him
Vanavond. Topic is een reeks die nog aan de vorige serie refeerde. Heb de startpost aangepast,quote:
rtlxl.nlquote:
Ah. Ja, ik meende me ook te herinnerne dat het altijd op donderdag was (heb de OP verder niet gelezenquote:Op woensdag 15 april 2015 09:44 schreef static het volgende:
[..]
Vanavond. Topic is een reeks die nog aan de vorige serie refeerde. Heb de startpost aangepast,
Als ik kijk en FOK! tegelijk dan mis ik de helftquote:Op woensdag 15 april 2015 09:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ah. Ja, ik meende me ook te herinnerne dat het altijd op donderdag was (heb de OP verder niet gelezen)
Ik kijk m wel terug vanavond, hoewel het leuker is om live te kijken en te FOK!ken.
Ahquote:
Vieze casual.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:39 schreef Karina het volgende:
ik zag dat Zlatan niet meedoet bij PSG dus dan is er iets minder 'noodzaak' om CL te kijken
Dat is ie zeker. Hij stofzuigt zelfs zijn gras.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
AhOverigens ga ik wel kijken vanavond, ik zag dat Zlatan niet meedoet bij PSG dus dan is er iets minder 'noodzaak' om CL te kijken
Ben wel benieuwd of Rob Geus smetvreserig is.
hij heeft er maar 1 toch?quote:Op woensdag 15 april 2015 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Rob Geus heeft ook van die lieve kinderen als ik de foto's zie
Geen idee, ik telde wat foto's en riep maar meervoud.quote:
hij betaalt toch nooitquote:Op woensdag 15 april 2015 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
Peter Jan let niet op de prijzen. Hoeft ook niet want hij heeft toch geld genoeg?
Nee pjr heeft in thailand puinhopen gemaaktquote:Op woensdag 15 april 2015 20:46 schreef JaneDoe het volgende:
oh dus de financiele puinhoop is aan vurgien te wijten
Dat zal hij wel geregeld hebben op de een of andere manier.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoe komt hij aan die boerderij? Hij is toch harstikke failliet en is van een camping verjaagd
ze zegt net dat zij alle financiën en admi doetquote:Op woensdag 15 april 2015 20:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee pjr heeft in thailand puinhopen gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |