ben benieuwd welke BNers.quote:Na jaren van verwoede pogingen, is het RTL 4 eindelijk gelukt om een stel BN’ers te strikken voor een VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw. De zesdelige serie Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS begint op 25 april. Dat heeft het station vrijdag aangekondigd. Door de jaren heen heeft RTL 4 heel wat BN’ers benaderd, waaronder Frans Bauer, Kim Holland en Hans Kazàn, maar allen weigerden. Nu hebben toch een aantal sterren ‘ja’ gezegd, waaronder ex-voetballer Andy van der Meyde.
In Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS ruilen bekende Nederlanders vijf dagen lang van gezin om te ervaren hoe het eraan toe gaat in de families van andere BN’ers. “Al snel wordt duidelijk dat ze niet allemaal hetzelfde denken over de dagelijkse gang van zaken“, aldus RTL.
Wie de andere bekende kandidaten zijn, is nog niet bekend. Dat maakt RTL 4 in een later stadium bekend.
De realityshow zal elke Woensdag om 20.30 uur te zien zijn.
Als ik jou quote hoef ik het zelf niet te typen....quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Serieus, nooit kunnen bedenken dat ik dit ooit zou typen maar ik vond Emile best te pruimen.
Is live toch? Dan weet Emile inmiddels wel dat mensen het met hem eens zijn, zelfs mensen die Emile uitkotsen vinden Glenn dusdanig triester dan Emile dat ze #TeamEmile zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaat Emile alsnog geklapt worden![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik jou quote hoef ik het zelf niet te typen....
Ik kan er niets aan toevoegen....quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zit hier gewoon nog vol verbazing. Met al de topics die hier over hem zijn geweest heb ik nog nooit enige sympathie voor hem op kunnen brengen.
Voor het eerst in JVMV dat er een irritante BN-er positief uitkomt ipv wat je eigenlijk al had verwacht.
En ja. Emile is een pedant mannetje maar hij heeft volgens mij een zeer sterke vrouw nu aan zijn zijde die in deze aflevering maar 1x naast haar Louboutins liep
Zie je dat hij de kleren aanheeft die de vriendin van Emil voor hem gekocht heeft?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:40 schreef Leandra het volgende:
Gut, Glenn ziet het inmiddels ook helder, en noemt z'n eigen gedrag tenenkrommend.
Ja, anders had hij in een trainingspak moeten komen....quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zie je dat hij de kleren aanheeft die de vriendin van Emil voor hem gekocht heeft?
Die... en daar komt het:quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Glenn die maar demonstratief met zijn armen over elkaar blijft zitten als een nukkige kleuter
Het is vooral vreselijk omdat je weet van iemand die behoorlijk wat geld lijkt te hebben zich nog zo goedkoop weet te kleden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:50 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben nog maar bij minuut twintig maar al dat bont van dat wijf Gitta. Walgelijk figuur. Die Jara is een leuke vrouw, zeg. Wat doet ze bij zo'n man als Glenn? (En ik heb nog niet eens gezien waar jullie het over hebben. Maar wel dat ze studeert en ondertussen ook lekker mag koken, schoonmaken etc. Yuck.)
Zij studeert psychologie en hij is psychopaatquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:50 schreef Grunge. het volgende:...Die Jara is een leuke vrouw, zeg. Wat doet ze bij zo'n man als Glenn?...
Wat ik vooral jammer vond bij late night was dat er zo werd gehamerd dat Emile een vooroordeel had over Glenn/Surinamers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die... en daar komt het:
Eigenlijk vooral boos was omdat Emile zei wat hij zelf altijd al dacht over z'n gedrag
Toen zat ik ook even van 'quote:Op donderdag 26 maart 2015 02:38 schreef DrDentz het volgende:
Gaat ie staan janken over z'n vader. Wat een topshow!
Ik zag hem toevallig bij Tanquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Omg wat een mongool die Glenn. Ik schaar mezelf bij TeamEmile.
Oh ja, dat was waar ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit nu Tan te kijken, Emile gaat Glenn uit het dal helpen. Dat ging hij ook met de Tokkies doen, die hem later Emile Ratelslang noemden, mooie woorden voor de media maar kwam niet meer opdagen.
Welkomquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Omg wat een mongool die Glenn. Ik schaar mezelf bij TeamEmile.
yup. Die gaan ruilen met Rob Geusquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:16 schreef DrDentz het volgende:
Komt er ook een Jouw Vrouw Mijn Vrouw met Peter Jan Rens en Virginia?
Had Humberto geen gasten of hadden ze een reclame momentje nodig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit nu Tan te kijken, Emile gaat Glenn uit het dal helpen. Dat ging hij ook met de Tokkies doen, die hem later Emile Ratelslang noemden, mooie woorden voor de media maar kwam niet meer opdagen.
Yep en zijn (jonge oost-Europese) vriendin vertelde al smakelijk hoe ze de van pies en poep doorlekkende baby door PJR in haar armen geduwd krijgt. Dat belooft wat.quote:
die aflevering zullen ze wel tot het laatst bewarenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep en zijn (jonge oost-Europese) vriendin vertelde al smakelijk hoe ze de van pies en poep doorlekkende baby door PJR in haar armen geduwd krijgt. Dat belooft wat.
Dat kan maar zo. En zij is dan weer een te lief meisje dat alles accepteert en alles goed praat. Bijzonder stel in ieder geval!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:09 schreef DrDentz het volgende:
Glenn heeft zichzelf totaal niet in de hand.. nu moest hij zich bij Tan weer excuseren voor zijn gedrag.. "ik word dan gewoon boos".. je hebt toch ook een zekere zelfbeheersing? Als hij alles maar mag doen omdat hij emotioneel is zal hij die vriendin ook af en toe wel een flinke poffert op de neus geven.
Psychologiemeisjes...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat kan maar zo. En zij is dan weer een te lief meisje dat alles accepteert en alles goed praat. Bijzonder stel in ieder geval!
Ik dacht eerst dat het nep wasquote:Op donderdag 26 maart 2015 02:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Toen zat ik ook even van ''. Meneertje de positiviteitsgoeroe moet aan het begin van het vertellen van zijn levensverhaal al huilen bij een vreemde en een camera.
Join the clubquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef Cynix ® het volgende:
Snel oordelen is niet altijd goed, maar bij Glenn zag ik binnen 1 minuut dat het een asociale klootmongool is. Echt zo'n lamme tokkie wie je het van harte gunt dat-ie aan lager wal is geraakt en nu driehoog achter woont.
Ik werd spontaan Kamp Emile en dat ben ik niet gauw.
manager van barbiequote:Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef straceaem het volgende:
Moet ik die dikke kamper familie kennen?
Die vent, manager van Barbie. Maar dat ik die ken is al schaamteverwekkend.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef straceaem het volgende:
Moet ik die dikke kamper familie kennen?
misschien toeval gehad ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:38 schreef JaneDoe het volgende:
waarom staat t gezicht van mevrouw jake scheef?
Die moeten een vrouw zoeken die op hun moeder lijkt dus.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef computergirl het volgende:
Die zonen zijn wel voor het leven verpetst.
Genieten dit.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die moeten een vrouw zoeken die op hun moeder lijkt dus.
Wel grappig, Adelheid kan nog slechter koken dan ik
Die gaat ook mee. Hij ziet alleen wel nu pas voor het eerst de binnenkant.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:58 schreef Starlie het volgende:
Kan geen kwaad als Jake ook mee gaat naar de sportschool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |