quote:Op woensdag 15 april 2015 08:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld. Operatie verzet
Ik zo tegen de dame vh opname-bureau: fijn dan hoef ik iig JVMV niet te missen.
Toen schoot ze in de lach en zei van: ja vnv PJR en Rob de Geus!!!
Die vrouw weet
vriendje is ook helemaal top, he's a keeper!quote:Op woensdag 15 april 2015 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohja Champignons nog wat kutvoetbal vnv
Maar vriendje zei gisteren dat hij wel een halve wedstrijd kijkt omdat hij JVMV niet wil missen.
Gotta luvvvv him
Vanavond. Topic is een reeks die nog aan de vorige serie refeerde. Heb de startpost aangepast,quote:
rtlxl.nlquote:
Ah. Ja, ik meende me ook te herinnerne dat het altijd op donderdag was (heb de OP verder niet gelezenquote:Op woensdag 15 april 2015 09:44 schreef static het volgende:
[..]
Vanavond. Topic is een reeks die nog aan de vorige serie refeerde. Heb de startpost aangepast,
Als ik kijk en FOK! tegelijk dan mis ik de helftquote:Op woensdag 15 april 2015 09:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ah. Ja, ik meende me ook te herinnerne dat het altijd op donderdag was (heb de OP verder niet gelezen)
Ik kijk m wel terug vanavond, hoewel het leuker is om live te kijken en te FOK!ken.
Ahquote:
Vieze casual.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:39 schreef Karina het volgende:
ik zag dat Zlatan niet meedoet bij PSG dus dan is er iets minder 'noodzaak' om CL te kijken
Dat is ie zeker. Hij stofzuigt zelfs zijn gras.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
AhOverigens ga ik wel kijken vanavond, ik zag dat Zlatan niet meedoet bij PSG dus dan is er iets minder 'noodzaak' om CL te kijken
Ben wel benieuwd of Rob Geus smetvreserig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |