abonnement Unibet Coolblue
pi_151046116
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:01 schreef MakkieR het volgende:
Dat de deur tot de cabine van de cockpit niet toegankelijk is voor passagiers had ik al begrepen in verband met terrorisme. Maar ik kijk wel op en vind het beangstigend dat zelfs de crew geen toegang heeft tot de cockpit als de piloot besluit de deur van binnen af te sluiten. heeft de piloot dan geen sleutel ofzo?
Nee. Sterker nog, de deur valt standaard in het slot.
Als je mensen van buiten de mogelijkheid geeft naar binnen te komen kun je net zo goed geen deur neerzetten. Kwestie van tijd voordat de noodcode/sleutel uitlekt. Of ze steken de piloot neer in de cabine.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:07:15 #152
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151046149
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 07:53 schreef Loekie1 het volgende:
Bij dat vliegtuig dat verdwenen is, is waarschijnlijk ook de ene piloot buitengesloten. De regel: altijd twee personen in de cockpit wordt dus niet opgevolgd.
Je ziet wel in hoeveel stukjes dit toestel is, als MH370 in zoveel stukjes is gegaan in de oceaan kan ik me best voorstellen dat je daar weinig meer van terug ziet/vindt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:07:20 #153
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151046151
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:04 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Nee. Sterker nog, de deur valt standaard in het slot.
Als je mensen van buiten de mogelijkheid geeft naar binnen te komen kun je net zo goed geen deur neerzetten. Kwestie van tijd voordat de noodcode/sleutel uitlekt. Of ze steken de piloot neer in de cabine.
Ik heb eerder in dit topic gelezen dat er een procedure is om de deur van buitenaf te openen, maar de persoon binnen kan deze procedure afbreken met een druk op de knop. Maar iemand anders moet dit maar bevestigen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_151046155
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:04 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Nee. Sterker nog, de deur valt standaard in het slot.
Als je mensen van buiten de mogelijkheid geeft naar binnen te komen kun je net zo goed geen deur neerzetten. Kwestie van tijd voordat de noodcode/sleutel uitlekt. Of ze steken de piloot neer in de cabine.
Maar nu zie je toch wel dat dit systeem niet waterdicht is als het verhaal klopt natuurlijk. Er moet toch andere manieren zijn om de toegang beter te beveiligen dan het van binnenuit afsluiten?
pi_151046157
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:07 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ik heb eerder in dit topic gelezen dat er een procedure is om de deur van buitenaf te openen, maar de persoon binnen kan deze procedure afbreken met een druk op de knop. Maar iemand anders moet dit maar bevestigen.
Ja, dat klopt helemaal.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:08:31 #156
215628 woid
let's get Friendly
pi_151046163
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:07 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ik heb eerder in dit topic gelezen dat er een procedure is om de deur van buitenaf te openen, maar de persoon binnen kan deze procedure afbreken met een druk op de knop. Maar iemand anders moet dit maar bevestigen.
quote:
pi_151046179
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:07 schreef MakkieR het volgende:

[..]


[..]

Maar nu zie je toch wel dat dit systeem niet waterdicht is als het verhaal klopt natuurlijk. Er moet toch andere manieren zijn om de toegang beter te beveiligen dan het van binnenuit afsluiten?
Je kunt niet ieder risico uitsluiten. Ja, je kunt voortaan standaard twee gewapende Marshalls in de cockpit mee laten vliegen. Maarja, wat nou als een van die marshalls zelfmoord wil plegen? Etc...
Als je al maatregelen moet gaan nemen als je de piloten niet vertrouwd, kun je beter stoppen met vliegen.
pi_151046194
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:07 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ik heb eerder in dit topic gelezen dat er een procedure is om de deur van buitenaf te openen, maar de persoon binnen kan deze procedure afbreken met een druk op de knop. Maar iemand anders moet dit maar bevestigen.
Vreemd is dat de piloot in de cockpit al die tijd niks heeft gezegd.
Conclusie zou kunnen zijn dat hij bewusteloos is. Ook in combinatie met dat raampje dat kapot zou zijn.
Maar als hij bewusteloos is, zou hij dus niet het "openingsproces" van de deur kunnen blokkeren.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_151046215
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Vreemd is dat de piloot in de cockpit al die tijd niks heeft gezegd.
Conclusie zou kunnen zijn dat hij bewusteloos is. Ook in combinatie met dat raampje dat kapot zou zijn.
Maar als hij bewusteloos is, zou hij dus niet het "openingsproces" van de deur kunnen blokkeren.
Tegen wie moet hij praten dan, zichzelf? :D
pi_151046227
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:09 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Je kunt niet ieder risico uitsluiten. Ja, je kunt voortaan standaard twee gewapende Marshalls in de cockpit mee laten vliegen. Maarja, wat nou als een van die marshalls zelfmoord wil plegen? Etc...
Als je al maatregelen moet gaan nemen als je de piloten niet vertrouwd, kun je beter stoppen met vliegen.
de meer dan 100 doden lijkt mij reden genoeg om hier eens scherp naar te kijken waar de instructies verbeterd kunnen worden bij dit soort situaties. We hebben nota bene al zelf rijdende auto's dus hier moet toch op zijn minst ook wel iets voor te vinden zijn.
pi_151046261
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:13 schreef MakkieR het volgende:

[..]

de meer dan 100 doden lijkt mij reden genoeg om hier eens scherp naar te kijken waar de instructies verbeterd kunnen worden bij dit soort situaties. We hebben nota bene al zelf rijdende auto's dus hier moet toch op zijn minst ook wel iets voor te vinden zijn.
Vooralsnog niet. Wellicht dat er binnenkort wordt besloten dat er inderdaad standaard een stewardess in de cockpit moet zijn bij afwezigheid van een piloot. Ongelofelijk onpraktisch maargoed.
(Maar wat nou als die stewardess de keel doorsnijdt van de piloot...)
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:21:13 #162
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_151046310
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:16 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Vooralsnog niet. Wellicht dat er binnenkort wordt besloten dat er inderdaad standaard een stewardess in de cockpit moet zijn bij afwezigheid van een piloot. Ongelofelijk onpraktisch maargoed.
(Maar wat nou als die stewardess de keel doorsnijdt van de piloot...)
of de piloot de stewardess te grazen neemt en met z'n knuppel de autopiloot uitzet :?
pi_151046322
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:16 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Vooralsnog niet. Wellicht dat er binnenkort wordt besloten dat er inderdaad standaard een stewardess in de cockpit moet zijn bij afwezigheid van een piloot. Ongelofelijk onpraktisch maargoed.
(Maar wat nou als die stewardess de keel doorsnijdt van de piloot...)
ik zit zelf meer te denken aan technologie, stem, irisscan pincode of hand op een scan. Het leger kent ook heel veel middelen om extreem gevaarlijke laboratorium te betreden. of wapens te activeren.
pi_151046335
quote:
8s.gif Op donderdag 26 maart 2015 07:58 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Dat kan, maar dan is het wel heel erg toevallig als én de emergency unlock niet werkt én de piloot in de cockpit buiten bewustzijn is. En het vliegtuig op wonderlijke wijze ook nog eens gaat dalen.
Er zijn inderdaad wel heel veel toevalligheden nodig voor het scenario dat het geen opzet was.
pi_151046363
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:22 schreef MakkieR het volgende:

[..]

ik zit zelf meer te denken aan technologie, stem, irisscan pincode of hand op een scan. Het leger kent ook heel veel middelen om extreem gevaarlijke laboratorium te betreden. of wapens te activeren.
Allemaal middelen waarmee een terrorist uiteindelijk iemand in de cabine kan dwingen om de deur te openen.
Als er een kwaadwillende in de cockpit kan komen ben je gewoon verliezer. Als een piloot een kwaadwillende is is dat gewoon een risico dat je niet af kunt dekken. Hooguit door betere screening, psychologische onderzoeken, etc. Maar eenmaal in het toestel is het te laat.
Nogmaals, iemand die in een stoel zit om het leven brengen is vrij eenvoudig. Een touwtje is genoeg.
pi_151046367
Ze moesten maar 'ns met wat informatie naar buiten komen.
Een geluidsopname analyseren hoeft volgens mij niet zo lang te duren.
Op deze manier krijg je de wildste verhalen.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:26:37 #167
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_151046369
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 01:40 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ja, dat soort verhalen zijn onbegrijpelijk. Maar zo heb je ook mensen die hun eigen kinderen meenemen de dood in. Zulke dingen moet je niet eens willen begrijpen denk ik...
ik wilde net een poging wagen. Zo iemand is niet 'alleen' maar levensmoe. Als je als piloot zelfmoord wilt plegen en je neemt zoveel mensen mee dan heb je ook een appeltje te schillen met je werkgever. Wat iemand anders ook al zei, geen contractverlenging, wel hoge opleidingsschuld etc.
pi_151046420
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik wilde net een poging wagen. Zo iemand is niet 'alleen' maar levensmoe. Als je als piloot zelfmoord wilt plegen en je neemt zoveel mensen mee dan heb je ook een appeltje te schillen met je werkgever. Wat iemand anders ook al zei, geen contractverlenging, wel hoge opleidingsschuld etc.
Kennissen van mij vliegen daar, en die hebben allemaal direct een vast contract aangeboden gekregen. Weet niet hoe dat tegenwoordig gaat, of hoe het Duitse arbeidsrecht werkt verder ;)
pi_151046426
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:25 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Allemaal middelen waarmee een terrorist uiteindelijk iemand in de cabine kan dwingen om de deur te openen.
Als er een kwaadwillende in de cockpit kan komen ben je gewoon verliezer. Als een piloot een kwaadwillende is is dat gewoon een risico dat je niet af kunt dekken. Hooguit door betere screening, psychologische onderzoeken, etc. Maar eenmaal in het toestel is het te laat.
Nogmaals, iemand die in een stoel zit om het leven brengen is vrij eenvoudig. Een touwtje is genoeg.
Waar ik nu vooral mee zit is dat een volledige lijnvlucht met een miljoenen kostende vliegtuig een beveiliging heeft wat je bijna kunt vergelijken met een slot op de toilet. als dat waar is dan kan ik er met mijn hoofd niet bij dat zo'n vreselijk ongeluk met zoiets onbenulligs als een slot kan gebeuren.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 08:33:06 #170
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151046443
Alle speculaties ten spijt,waarom heeft geen van de passagiers contact opgenomen?? van 9/11 weten we dat dat nog lang mogelijk is.dat zou dan kunnen wijzen dat iedereen al bewusteloos was, wat ik wel hoop, want doorhebben dat je langzaam naar beneden kachelt lijkt me niet tof.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151046453
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:32 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Waar ik nu vooral mee zit is dat een volledige lijnvlucht met een miljoenen kostende vliegtuig een beveiliging heeft wat je bijna kunt vergelijken met een slot op de toilet. als dat waar is dan kan ik er met mijn hoofd niet bij dat zo'n vreselijk ongeluk met zoiets onbenulligs als een slot kan gebeuren.
De oorzaak ligt niet in het slot.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:33:48 #172
340341 Blester
Membre très utile
pi_151046457
Zelfmoordactie hoor ik op de radio? :{ :{ :{ :{
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_151046489
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:33 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

De oorzaak ligt niet in het slot.
ja ik ga natuurlijk even uit van alle verhalen over de piloot de deur die op slot zat en niet open kon krijgen. het is allemaal speculatie.
pi_151046497
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:13 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Tegen wie moet hij praten dan, zichzelf? :D
Tegen die andere piloot die op de deur bonst.
Of is zo'n deur geluiddicht?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_151046512
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Tegen die andere piloot die op de deur bonst.
Of is zo'n deur geluiddicht?
Daar hoor je helemaal niks doorheen inderdaad.
pi_151046521
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:36 schreef MakkieR het volgende:

[..]

ja ik ga natuurlijk even uit van alle verhalen over de piloot de deur die op slot zat en niet open kon krijgen. het is allemaal speculatie.
Ja, dan is de oorzaak dus niet het slot, maar de piloot.
pi_151046523
Kan de piloot die buitengesloten is contact opnemen met de buitenwereld?
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:38:35 #178
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_151046526
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 07:34 schreef MadameMossel het volgende:
Vreemd dat de namen van piloten vaak snel bekend zijn en nu niet.
Duitsers nemen privacy gelukkig nog wel serieus.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_151046530
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:33 schreef yvonne het volgende:
Alle speculaties ten spijt,waarom heeft geen van de passagiers contact opgenomen?? van 9/11 weten we dat dat nog lang mogelijk is.dat zou dan kunnen wijzen dat iedereen al bewusteloos was, wat ik wel hoop, want doorhebben dat je langzaam naar beneden kachelt lijkt me niet tof.
Vaak worden de passagiers in het ongewis gelaten toch? is idd wel vreemd aangezien je dit niet voor eeuwig kunt verstoppen.
pi_151046533
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:33 schreef yvonne het volgende:
Alle speculaties ten spijt,waarom heeft geen van de passagiers contact opgenomen?? van 9/11 weten we dat dat nog lang mogelijk is.dat zou dan kunnen wijzen dat iedereen al bewusteloos was, wat ik wel hoop, want doorhebben dat je langzaam naar beneden kachelt lijkt me niet tof.
Het is maar de vraag of je bereik hebt op die hoogte, met die snelheid en in dat gebied. De buitengesloten piloot was in ieder geval niet buiten bewustzijn gelet op de opnames. De passagiers dan ook niet lijkt me.
pi_151046600
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:38 schreef Loekie1 het volgende:
Kan de piloot die buitengesloten is contact opnemen met de buitenwereld?
Ik weet dat dat in een B777 mogelijk is met de cabine-handsets. A320, geen idee. Vraag is of je daar de tijd voor gaat nemen als je ziet dat de kist rap naar beneden gaat. Het is niet dat ze op de grond iets voor je kunnen doen.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 08:44:10 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151046618
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:38 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Vaak worden de passagiers in het ongewis gelaten toch? is idd wel vreemd aangezien je dit niet voor eeuwig kunt verstoppen.
Ze waren 8 minuten aan het dalen mensen die traject vaker vliegen moeten toch wel iets merken of de rest van het cabinepersoneel ,, je vliegt de route dagelijks dan weet je wanneer de landing wordt ingezet en die wordt niet zover van de plek van bestemming ingezet ,, lijkt me.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 08:45:31 #183
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151046631
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:39 schreef alpeko het volgende:

[..]

Het is maar de vraag of je bereik hebt op die hoogte, met die snelheid en in dat gebied. De buitengesloten piloot was in ieder geval niet buiten bewustzijn gelet op de opnames. De passagiers dan ook niet lijkt me.
Zijn die opnames al.officieel bevestigd?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:45:32 #184
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_151046632
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze waren 8 minuten aan het dalen mensen die traject vaker vliegen moeten toch wel iets merken of de rest van het cabinepersoneel ,, je vliegt de route dagelijks dan weet je wanneer de landing wordt ingezet en die wordt niet zover van de plek van bestemming ingezet ,, lijkt me.
Zou jij stennis gaan schoppen en om een verklaring vragen voor de daling waarvan je in het vliegtuig geen benul hebt hoe snel dat gaat enzovoort. OF zou je zoiets hebben van de piloot weet wat hij doet en als er wat is horen we het wel?

Ik het laatste in ieder geval. :P
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_151046664
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zijn die opnames al.officieel bevestigd?
Nee, het is uitgelekt maar geen reden om er aan te twijfelen dat het klopt als NYT het brengt.
pi_151046706
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:45 schreef awiebo het volgende:

[..]

Zou jij stennis gaan schoppen en om een verklaring vragen voor de daling waarvan je in het vliegtuig geen benul hebt hoe snel dat gaat enzovoort. OF zou je zoiets hebben van de piloot weet wat hij doet en als er wat is horen we het wel?

Ik het laatste in ieder geval. :P
Als je die buitengesloten piloot op de cabinedeur ziet/hoort rammen zou ik niet denken dat de piloten weten wat ze doen.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 08:50:28 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151046720
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:45 schreef awiebo het volgende:

[..]

Zou jij stennis gaan schoppen en om een verklaring vragen voor de daling waarvan je in het vliegtuig geen benul hebt hoe snel dat gaat enzovoort. OF zou je zoiets hebben van de piloot weet wat hij doet en als er wat is horen we het wel?

Ik het laatste in ieder geval. :P
Ik heb het over mensen die dit traject regelmatig vliegen ,, zakenlui of cabinepersoneel ..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:50:50 #188
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151046725
Kijkend naar de officiële procedure voor het openen van de deur aan de buitenkant, waarom klopt de piloot op de deur?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:51:06 #189
340341 Blester
Membre très utile
pi_151046734
Maar wat denken jullie --> Zelfmoordactie of buiten bewustzijn?
~ Love comes unseen; we only see it go
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 08:51:33 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151046742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:49 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Als je die buitengesloten piloot op de cabinedeur ziet/hoort rammen zou ik niet denken dat de piloten weten wat ze doen.
in dat stadium zou ik toch echt m'n mobieltje pakken
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:51:43 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_151046744
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:09 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Je kunt niet ieder risico uitsluiten. Ja, je kunt voortaan standaard twee gewapende Marshalls in de cockpit mee laten vliegen. Maarja, wat nou als een van die marshalls zelfmoord wil plegen? Etc...
Als je al maatregelen moet gaan nemen als je de piloten niet vertrouwd, kun je beter stoppen met vliegen.
ik vlieg inderdaad niet graag. Bij de minste turbulentie zit ik al aan mn stoel vastgeklampt. Irrationeel, zal best.
pi_151046756
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:50 schreef DustPuppy het volgende:
Kijkend naar de officiële procedure voor het openen van de deur aan de buitenkant, waarom klopt de piloot op de deur?
Dat is een goed punt, dat zou moeten betekenen dat de andere piloot bewust de switch op locked heeft gezet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_151046769
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

in dat stadium zou ik toch echt m'n mobieltje pakken
Volgens mij heb je in een vliegtuig niet zomaar bereik.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_151046770
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:37 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Daar hoor je helemaal niks doorheen inderdaad.
Dan had hij dat nog via de microfoon kunnen doen.
Trouwens: Als die 2e piloot staat te bonken op de deur, moeten de passagiers toch ook wat merken, dat er wat bijzonders aan de hand is.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_151046778
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik vlieg inderdaad niet graag. Bij de minste turbulentie zit ik al aan mn stoel vastgeklampt. Irrationeel, zal best.
Hier ook, ik heb minder dan 10 vluchten in mijn leven gemaakt, en de eerste pas op mijn 28e :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_151046788
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:33 schreef yvonne het volgende:
Alle speculaties ten spijt,waarom heeft geen van de passagiers contact opgenomen?? van 9/11 weten we dat dat nog lang mogelijk is.dat zou dan kunnen wijzen dat iedereen al bewusteloos was, wat ik wel hoop, want doorhebben dat je langzaam naar beneden kachelt lijkt me niet tof.
Via gsm? Geen kans vanaf die hoogte en zodra hoogte voor gsm binnen bereik kwam waren ze boven de Alpen.

Daarbij, een dergelijke daling veroorzaakt geen paniek en als er niets omgeroepen wordt dan kan enkel de ervaren passagier vragen gaan stellen na verloop van tijd.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:54:40 #197
215628 woid
let's get Friendly
pi_151046797
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:51 schreef Blester het volgende:
Maar wat denken jullie --> Zelfmoordactie of buiten bewustzijn?
buiten bewustzijn dan zou de deur te openen zijn geweest.
pi_151046799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is een goed punt, dat zou moeten betekenen dat de andere piloot bewust de switch op locked heeft gezet.
Nee, aankloppen is hoe het in de praktijk gaat. Stuk sneller ;)
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 08:55:08 #199
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151046801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Volgens mij heb je in een vliegtuig niet zomaar bereik.
cabinepersoneel ??
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151046817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dan had hij dat nog via de microfoon kunnen doen.
Trouwens: Als die 2e piloot staat te bonken op de deur, moeten de passagiers toch ook wat merken, dat er wat bijzonders aan de hand is.
Microfoon? Je kunt hooguit even bellen vanuit de cabine naar de cockpit, maar als er niemand opneemt..
pi_151046819
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Daarbij, een dergelijke daling veroorzaakt geen paniek en als er niets omgeroepen wordt dan kan enkel de ervaren passagier vragen gaan stellen na verloop van tijd.
Behalve dan dat er een piloot op de deur staat de bonzen.
pi_151046822
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

cabinepersoneel ??
Tijdens 9/11 is er wel gebeld, maar volgens mij waren dat vliegtuigen met sateliet telefoons.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:57:24 #203
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151046844
Ik denk niet dat passagiers het hebben kunnen zien, maar zoiets zou je toch moeten horen?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_151046868
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:57 schreef Rabieluh het volgende:
Ik denk niet dat passagiers het hebben kunnen zien, maar zoiets zou je toch moeten horen?
Het geluid is natuurlijk in de cockpit opgenomen met de deur dicht, trappen en bonsen valt natuurlijk een stuk beter te analyseren, ik betwijfel of je een eventuele paniek hoort op zo een opname.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:58:52 #205
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151046877
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:01 schreef MakkieR het volgende:
Dat de deur tot de cabine van de cockpit niet toegankelijk is voor passagiers had ik al begrepen in verband met terrorisme. Maar ik kijk wel op en vind het beangstigend dat zelfs de crew geen toegang heeft tot de cockpit als de piloot besluit de deur van binnen af te sluiten. heeft de piloot dan geen sleutel ofzo?
Anders zet je als terrorist een mes op de keel van het cabinepersoneel om de code af te dwingen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151046911
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:55 schreef alpeko het volgende:

[..]

Behalve dan dat er een piloot op de deur staat de bonzen.
Dat is wel een puntje ja. Ligt eraan hoever voor impact dit gebeurde.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:01:56 #207
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151046942
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze waren 8 minuten aan het dalen mensen die traject vaker vliegen moeten toch wel iets merken of de rest van het cabinepersoneel ,, je vliegt de route dagelijks dan weet je wanneer de landing wordt ingezet en die wordt niet zover van de plek van bestemming ingezet ,, lijkt me.
Neem aan dat ze wel iets gemerkt hebben anders ga je niet proberen de cockpitdeur te forceren.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:02:05 #208
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_151046948
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:33 schreef Blester het volgende:
Zelfmoordactie hoor ik op de radio? :{ :{ :{ :{
Als alle geruchten kloppen dan lijkt het daar wel op.

Een kapotte autopiloot en een piloot die toevallig net buiten bewustzijn raakt wanneer de copiloot niet aanwezig is, lijkt me onwaarschijnlijk.
pi_151046971
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:02 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Als alle geruchten kloppen dan lijkt het daar wel op.

Kapotte autopiloot en een piloot die toevallig net buiten bewustzijn raakt wanneer de copiloot niet aanwezig is, lijkt me onwaarschijnlijk.
En een noodprococedure om de deur te openen die ook niet werkt. Lijkt me vrij sterk inderdaad.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 09:05:33 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151047008
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:01 schreef nils7 het volgende:

[..]

Neem aan dat ze wel iets gemerkt hebben anders ga je niet proberen de cockpitdeur te forceren.
Volgens het gelekte bericht hoort men alleen de 2e piloot, niet een half vliegtuig in paniek die de deur staat in te beuken.
Vraagje, heeft cabinepersoneel ook de mogelijkheid een noodsignaal uit te zenden :?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151047060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens het gelekte bericht hoort men alleen de 2e piloot, niet een half vliegtuig in paniek die de deur staat in te beuken.
Vraagje, heeft cabinepersoneel ook de mogelijkheid een noodsignaal uit te zenden :?
Bij sommige toestellen kun je via SATCOM bellen met de cabinehandsets van de bemanning. Er is geen noodsignaal knop.. Althans niet in de toestellen die ik ken.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:08:32 #212
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151047062
Het kan ook gewoon nog zo zijn dat de piloot in de cockpit buiten bewustzijn was door het wegvallen van de druk, de auto-piloot hierop de noodprocedure heeft gestart (dalen!) en de piloot en purser buiten de cockpit de code niet wisten.

In dit soort situaties is het altijd een opstapeling van meerdere factoren.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 09:12:36 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151047137
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:02 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Als alle geruchten kloppen dan lijkt het daar wel op.

Een kapotte autopiloot en een piloot die toevallig net buiten bewustzijn raakt wanneer de copiloot niet aanwezig is, lijkt me onwaarschijnlijk.
Zou dan die hoek niet anders zijn?Zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/EgyptAir-vlucht_990
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151047232
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:08 schreef DustPuppy het volgende:
Het kan ook gewoon nog zo zijn dat de piloot in de cockpit buiten bewustzijn was door het wegvallen van de druk, de auto-piloot hierop de noodprocedure heeft gestart (dalen!) en de piloot en purser buiten de cockpit de code niet wisten.

In dit soort situaties is het altijd een opstapeling van meerdere factoren.
Dan is de piloot iets heel belangrijks vergeten, en de autopilot maakt geen automatische descent.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:18:05 #215
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151047263
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:17 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Dan is de piloot iets heel belangrijks vergeten, en de autopilot maakt geen automatische descent.
Er was gisteren een expert op de radio die zij dat dat wel gebeurd bij het wegvallen van druk e.d.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_151047289
Maar kunnen we concluderen dat de piloot niet buiten bewustzijn was, omdat hij zelf iets gedaan moet hebben waardoor de andere piloot niet meer naar binnen kon?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_151047305
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:08 schreef DustPuppy het volgende:
Het kan ook gewoon nog zo zijn dat de piloot in de cockpit buiten bewustzijn was door het wegvallen van de druk, de auto-piloot hierop de noodprocedure heeft gestart (dalen!) en de piloot en purser buiten de cockpit de code niet wisten.

In dit soort situaties is het altijd een opstapeling van meerdere factoren.
Dan nog had de persoon buiten de cockpit probleemloos moeten binnenkomen (tenzij dat door de piloot in de cockpit werd tegengehouden).
pi_151047306
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:18 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Er was gisteren een expert op de radio die zij dat dat wel gebeurd bij het wegvallen van druk e.d.
Lekkere expert dan. Ik kan je vertellen dat dat niet zo is. Er bestaat een soortgelijk systeem, maar niet op de A320.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:20:28 #219
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151047318
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dan nog had de persoon buiten de cockpit probleemloos moeten binnenkomen (tenzij dat door de piloot in de cockpit werd tegengehouden).
Nee, dus niet. Kijk het filmpje maar eens. Als je de code niet weet en er zit in de cockpit niemand die je binnen kan laten houdt het heel snel op.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_151047326
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:19 schreef Biancavia het volgende:
Maar kunnen we concluderen dat de piloot niet buiten bewustzijn was, omdat hij zelf iets gedaan moet hebben waardoor de andere piloot niet meer naar binnen kon?
Áls de andere piloot de noodprococedure start moet iemand dat actief afbreken in de cockpit ja.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:22:13 #221
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151047354
Komt er gewoon op neer dat we zonder die FDR er nooit achter zullen komen.

We kunnen wel van alles gaan roepen nu, maar we hebben gewoon te weinig informatie.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:22:49 #222
307622 Perox
(niet de echte)
pi_151047368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:22 schreef DustPuppy het volgende:
Komt er gewoon op neer dat we zonder die FDR er nooit achter zullen komen.

We kunnen wel van alles gaan roepen nu, maar we hebben gewoon te weinig informatie.
Kan wel, maar dan moet je verder in BNW ;-)
pi_151047381
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:22 schreef DustPuppy het volgende:
Komt er gewoon op neer dat we zonder die FDR er nooit achter zullen komen.

We kunnen wel van alles gaan roepen nu, maar we hebben gewoon te weinig informatie.
De transcripties van de CVR zullen al een stuk opheldering gaan geven.
pi_151047386
Zegt genoeg dat ze de namen van de piloten niet vrijgeven.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:25:00 #225
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151047411
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:22 schreef Perox het volgende:

[..]

Kan wel, maar dan moet je verder in BNW ;-)
Bij BNW moet ik altijd hier aan denken:

"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_151047448
Het feit dat het meest essentiele onderdeel van die 2e recorder mist, zou die gesaboteerd kunnen zijn? Of kan niemand daar bij tijdens de vlucht?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:35:11 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151047590
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat het meest essentiele onderdeel van die 2e recorder mist, zou die gesaboteerd kunnen zijn? Of kan niemand daar bij tijdens de vlucht?
Die zitten doorgaans in de staart van het vliegtuig ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:35:24 #228
242879 Onnoman
The On And Only
pi_151047597
dus mogelijk zelfmoord actie

Daarom heb ik dus ook bepaalde angsten voor vliegen, je geeft letterlijk je leven uit handen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_151047602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat het meest essentiele onderdeel van die 2e recorder mist, zou die gesaboteerd kunnen zijn? Of kan niemand daar bij tijdens de vlucht?
daar kan niemand bij en dan nog.. Ik geloof nooit dat deze saboteur dan vervolgens met een parachute het toestel uitgesprongen is. Oftewel dat ding moet sowieso daar liggen ;)

Plus daarbij, waarom zou een terrorist dat ding willen verwijderen? Om te verdoezelen dat er een crash was?
pi_151047633
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:35 schreef Onnoman het volgende:
dus mogelijk zelfmoord actie

Daarom heb ik dus ook bepaalde angsten voor vliegen, je geeft letterlijk je leven uit handen
Dat heb je nou eenmaal als je zelf iets niet bestuurt. Kan ook gebeuren bij een busreis of een simpele taxi-rit.
pi_151047646
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:49 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Als je die buitengesloten piloot op de cabinedeur ziet/hoort rammen zou ik niet denken dat de piloten weten wat ze doen.
Dat zie je niet, het is een soort sluis.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:33 schreef yvonne het volgende:
Alle speculaties ten spijt,waarom heeft geen van de passagiers contact opgenomen?? van 9/11 weten we dat dat nog lang mogelijk is.dat zou dan kunnen wijzen dat iedereen al bewusteloos was, wat ik wel hoop, want doorhebben dat je langzaam naar beneden kachelt lijkt me niet tof.
Een beetje dalen of stijgen tijdens een vlucht is normaal. Ook als het normaal niet gebeurt op die plek (los van het feit dat routes wel eens afwijken) want er kan wel een omstandighheid zijn waardoor ze moeten klimmen of dalen die ze doorkrijgen.
Op het moment dat je de bergen te dichtbij ziet komen denk je alleen maar "o mijn god". Je gelooft het gewoon niet.
Ik heb zelf in een korte vlucht boven Spanje gezeten met duidelijk een piloot die het nog niet zo goed kon of straalbezopen of hondsmoe was(denk aan abrubte bochten en hoogte verschillen en dan heb ik het over klimmen en dalen, geen luchtzakken) en passagiers waren bang en keken elkaar aan. Niemand zei wat. Ik gaf me er aan over en had zoiets van als we neergaan kun je er toch niks aan doen. Het was dus kutste vlucht van mijn leven (heeft me niet bang gemaakt trouwens).
Daarbij kun je alleen bellen als er bereik is. Dat heb je lang niet overal....

Gaat dus ook op voor de buitengesloten piloot. Als er geen bereik is houdt het op.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 09:39:19 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151047689
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zegt genoeg dat ze de namen van de piloten niet vrijgeven.
Stel nou hè, stél nou dat een van de heren een arabisch/turkische naam heeft, hoeveel kans is er dan op speculaties...?
Nog meer speculaties dan nu :+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151047716
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:37 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dat zie je niet, het is een soort sluis.

[..]

Een beetje dalen of stijgen tijdens een vlucht is normaal. Ook als het normaal niet gebeurt op die plek (los van het feit dat routes wel eens afwijken) want er kan wel een omstandighheid zijn waardoor ze moeten klimmen of dalen die ze doorkrijgen.
Op het moment dat je de bergen te dichtbij ziet komen denk je alleen maar "o mijn god". Je gelooft het gewoon niet.
Ik heb zelf in een korte vlucht boven Spanje gezeten met duidelijk een piloot die het nog niet zo goed kon of straalbezopen of hondsmoe was(denk aan abrubte bochten en hoogte verschillen en dan heb ik het over klimmen en dalen, geen luchtzakken) en passagiers waren bang en keken elkaar aan. Niemand zei wat. Ik gaf me er aan over en had zoiets van als we neergaan kun je er toch niks aan doen. Het was dus kutste vlucht van mijn leven (heeft me niet bang gemaakt trouwens).
Daarbij kun je alleen bellen als er bereik is. Dat heb je lang niet overal....

Gaat dus ook op voor de buitengesloten piloot. Als er geen bereik is houdt het op.
Sluis? Nouja, ze kunnen het gordijntje dicht hebben gedaan wellicht.
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 09:40:27 #236
21273 JeMoeder
MijnMoeder
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:40:52 #237
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151047742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 07:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Misschien heet de één wel Günther Müller en de andere Mohammed Yilmaz. En willen ze premature speculaties voorkomen.
Altijd die Müllers weer, hufters zijn het inderdaad :N.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_151047765
Wat er ook precies gebeurd is, de namen van de piloten zijn toch ook niet zo heel interessant?
pi_151047776
quote:
Klopt ja, alhoewel die lekker op het handje dat ding loodrecht de grond in heeft gevlogen. Bij die LAM ging het gecontroleerd op de auto-pilot, het vliegpad komt in ieder geval overeen.

Maargoed, er is nog helemaal niks definitief of officieel bekend van de CVR, he ;)
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 09:43:12 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151047799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:41 schreef Marcoss het volgende:
Wat er ook precies gebeurd is, de namen van de piloten zijn toch ook niet zo heel interessant?
Hoe denk jij dat overspannen pers gaat reageren op 'vreemde' namen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151047802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Sluis? Nouja, ze kunnen het gordijntje dicht hebben gedaan wellicht.
O, zo´n model. Hm. Verkeerd begrepen dan.
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 09:44:27 #242
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151047828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:42 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Klopt ja, alhoewel die lekker op het handje dat ding loodrecht de grond in heeft gevlogen. Bij die LAM ging het gecontroleerd op de auto-pilot, het vliegpad komt in ieder geval overeen.

Maargoed, er is nog helemaal niks definitief of officieel bekend van de CVR, he ;)
Klopt. Wanneer de CVR binnen en uitleesbaar is, kunnen we zien welke inputs er zijn gegeven.

Voor hetzelfde geld is de piloot die nog in de cockpit zat onwel geworden en was het toch die autopilot error waarmee Airbus eind vorig jaar mee kampte. Wel raar dat de cockpitdeur dan op slot zit terwijl de andere piloot Kluivert uit de selectie zet... Of is dat standaard procedure?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:44:35 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_151047832
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:19 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Lekkere expert dan. Ik kan je vertellen dat dat niet zo is. Er bestaat een soortgelijk systeem, maar niet op de A320.
Ik dacht idd ook dat er wel een systeem was waarbij de autopilot daalt naar hoogte waar normaal ademen weer mogelijk is, maar dus niet op de A320 zeg jij.
Maar bestaat het wel? Of is dat ook iets dat eerst manueel ingeschakeld moet worden?
***
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:44:45 #244
8369 speknek
Another day another slay
pi_151047838
Ik hoop niet dat die zelfmoordpiloten een trend gaan worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 maart 2015 @ 09:45:43 #245
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151047859
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:44 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Klopt. Wanneer de CVR binnen en uitleesbaar is, kunnen we zien welke inputs er zijn gegeven.

Voor hetzelfde geld is de piloot die nog in de cockpit zat onwel geworden en was het toch die autopilot error waarmee Airbus eind vorig jaar mee kampte. Wel raar dat de cockpitdeur dan op slot zit terwijl de andere piloot Kluivert uit de selectie zet... Of is dat standaard procedure?
Zoals NewHorizons al regelmatig gezegd heeft: Die cockpitdeur valt automatisch in het slot.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_151047862
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik dacht idd ook dat er wel een systeem was waarbij de autopilot daalt naar hoogte waar normaal ademen weer mogelijk is, maar dus niet op de A320 zeg jij.
Maar bestaat het wel? Of is dat ook iets dat eerst manueel ingeschakeld moet worden?
Het bestaat niet op de types die ik ken in ieder geval. Volgens mij hebben sommige zakenjets het, maar pin me er niet op vast. de A320 zeker niet, en het is ook geen optie.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 09:46:00 #247
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151047870
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:44 schreef speknek het volgende:
Ik hoop niet dat die zelfmoordpiloten een trend gaan worden.
Ik zie nog geen trending topic op Twitter :+

Ik ga maar aan de koffie, lijkt me beter :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:46:38 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_151047881
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:45 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Het bestaat niet op de types die ik ken in ieder geval. Volgens mij hebben sommige zakenjets het, maar pin me er niet op vast. de A320 zeker niet, en het is ook geen optie.
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht echt dat het ook om commerciele vliegtuigen zat, maar zal een klok-klepel ding zijn. Of wishfull thinking. ;)
***
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 maart 2015 @ 09:46:46 #249
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151047884
Zou ook lekker onhandig zijn als ie NIET automatisch in het slot viel..dan wacht een terrorist gewoon even tot een van de piloten een zak mest open moet scheuren en hop, de cockpit in.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_151047890
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:43 schreef Alentejana het volgende:

[..]

O, zo´n model. Hm. Verkeerd begrepen dan.
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar na wat googlen blijkt dat United in sommige van zijn kisten inderdaad dubbele deuren heeft. :Y Wellicht dat je daarmee hebt gevlogen?
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:48:38 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_151047939
Tijd voor een wc in de cockpit? Nouja je kunt die lui ook niet de hele tijd opsluiten natuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 09:49:22 #252
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151047962
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zoals NewHorizons al regelmatig gezegd heeft: Die cockpitdeur valt automatisch in het slot.
Mooi thanks, niet gezien, te lui om terug te lezen.

Maar, heeft een piloot geen sleutel van de cockpitdeur?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 maart 2015 @ 09:49:38 #253
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151047975
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:48 schreef speknek het volgende:
Tijd voor een wc in de cockpit? Nouja je kunt die lui ook niet de hele tijd opsluiten natuurlijk.
En in plaats van te wachten tot piloot B dan de cockpit uit is, slaat piloot A met zelfmoordneigingen hem knock-out als ie op het toilet zit. Tja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 09:50:04 #254
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151047989
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:48 schreef speknek het volgende:
Tijd voor een wc in de cockpit? Nouja je kunt die lui ook niet de hele tijd opsluiten natuurlijk.
Kakpit?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:50:22 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_151048001
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En in plaats van te wachten tot piloot B dan de cockpit uit is, slaat piloot A met zelfmoordneigingen hem knock-out als ie op het toilet zit. Tja.
Ik zou wat gek kijken als de coco mijn toiletdeur forceert :+.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 09:50:35 #256
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151048009
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik dacht idd ook dat er wel een systeem was waarbij de autopilot daalt naar hoogte waar normaal ademen weer mogelijk is, maar dus niet op de A320 zeg jij.
Maar bestaat het wel? Of is dat ook iets dat eerst manueel ingeschakeld moet worden?
Dat heb ik ook voorbij zien komen recentelijk, ging dat niet over onze MH?
Toen ging ook de vraag wat hebben de passagiers gemerkt, toen meldde ook iemand dat als het vliegtuig op een bepaalde hoogte was je weer bij bewustzijn kwam.
Pin me er niet op vast, ook toen was er zo enorm veel speculatie.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:50:51 #257
8369 speknek
Another day another slay
pi_151048017
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Kakpit?
godver :')
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 maart 2015 @ 09:51:04 #258
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151048024
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik zou wat gek kijken als de coco mijn toiletdeur forceert :+.
Ik ook, maar ik zou ook gek kijken als hij mij volledig buitensluit uit de cockpit :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_151048032
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Mooi thanks, niet gezien, te lui om terug te lezen.

Maar, heeft een piloot geen sleutel van de cockpitdeur?
*zucht*. Nee, en het werkt ook niet met een code.
pi_151048083
Dus waarschijnlijk een zelfmoordactie..dacht ik al. Misschien krijgen we daarom nog steeds geen info over de piloten
pi_151048125
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus waarschijnlijk een zelfmoordactie..dacht ik al. Misschien krijgen we daarom nog steeds geen info over de piloten
Zelfmoord is sowieso ziek, maar 150 mensen meenemen is echt bizar.
pi_151048132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:48 schreef speknek het volgende:
Tijd voor een wc in de cockpit? Nouja je kunt die lui ook niet de hele tijd opsluiten natuurlijk.
Daar zijn piloten over het algemeen heel blij mee :D Onder andere te vinden op sommige 747's. Neemt wel een beetje veel ruimte in beslag, daarom zal je dat niet vaak zien ;)
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 09:54:48 #263
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151048135
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:51 schreef niels0 het volgende:

[..]

*zucht*. Nee, en het werkt ook niet met een code.
Sorry, ik mag het toch vragen?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 09:55:38 #264
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151048160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef niels0 het volgende:

[..]

Zelfmoord is sowieso ziek, maar 150 mensen meenemen is echt bizar.
Inderdaad, deze actie is maar voor 0,67% zelfmoord, en voor 99,33% moord.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151048161
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Sorry, ik mag het toch vragen?
Geen probleem, maar het is al 100.000 keer voorbijgekomen in deze topicreeks.
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 09:56:16 #266
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151048175
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:55 schreef niels0 het volgende:

[..]

Geen probleem, maar het is al 100.000 keer voorbijgekomen in deze topicreeks.
Ik kan niet de hele TR gaan lezen he oO< Kan wel, maar daar heb ik geen tijd voor. Nogmaals excuus.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151048201
Geen zelfmoordactie. Gewoon een aanslag. Bij zelfmoord doe je jezelf iets aan, geen onschuldige mensen.
pi_151048203
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef niels0 het volgende:

[..]

Zelfmoord is sowieso ziek, maar 150 mensen meenemen is echt bizar.
Jawel maar de dag van de crash heb ik er al over gepost.. het is vaker gebeurd, je ziet de voorbeelden nu weer voorbij komen in dit draadje. Het is erg extreem maar wel mogelijk dus.. bij Egypt Air was het de laatste vlucht van de piloot omdat hij ontslagen zou worden en hij nam wraak door het vliegtuig in zee te laten storten. Ziek maar het gebeurt
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 maart 2015 @ 09:58:50 #269
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151048248
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus waarschijnlijk een zelfmoordactie..dacht ik al. Misschien krijgen we daarom nog steeds geen info over de piloten
Ik hoop ook echt dat die namen gewoon buiten de media blijven (maar dat is tegenwoordig nagenoeg onmogelijk helaas).

Anders krijg je natuurlijk dit soort dingen: "Hey, die vent die zichzelf en 149 mensen expres te pletter vloog, was dat jouw broer niet?"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 26 maart 2015 @ 09:59:15 #270
8781 crew  Frutsel
pi_151048260
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Mooi thanks, niet gezien, te lui om terug te lezen.

Maar, heeft een piloot geen sleutel van de cockpitdeur?
Sinds 9/11 niet meer :)
pi_151048267
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:57 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Geen zelfmoordactie. Gewoon een aanslag. Bij zelfmoord doe je jezelf iets aan, geen onschuldige mensen.
Eerder moord dan zoals iemand al zei.
pi_151048274
Toch zou je denken dat er iets minder omslachtige manieren zijn om zelfmoord te plegen..
pi_151048304
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:59 schreef Marcoss het volgende:
Toch zou je denken dat er iets minder omslachtige manieren zijn om zelfmoord te plegen..
Logisch nadenken zit er meestal niet echt meer in als je paranoïde of suicidaal bent.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:01:10 #274
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_151048309
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:35 schreef Onnoman het volgende:
dus mogelijk zelfmoord actie

Daarom heb ik dus ook bepaalde angsten voor vliegen, je geeft letterlijk je leven uit handen
Ik zou ook geen trein meer rijden. Rijden met een bus. Meerijden met iemand anders. Naar de kapper gaan. Etc
pi_151048310
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:59 schreef Marcoss het volgende:
Toch zou je denken dat er iets minder omslachtige manieren zijn om zelfmoord te plegen..
Vooral minder destructieve... Het mag van mij zo omslachtig mogelijk zijn, maar laat 149 onschuldigen er niet de dupe van worden.
pi_151048335
Alles wijst nu inderdaad op een aanslag. Wat een fucked up situatie zeg...
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:02:24 #277
242879 Onnoman
The On And Only
pi_151048356
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Ik zou ook geen trein meer rijden. Rijden met een bus. Meerijden met iemand anders. Naar de kapper gaan. Etc
probeer je mij nou te overtuigen?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:02:56 #278
242879 Onnoman
The On And Only
pi_151048367
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef Eenskijken het volgende:
Alles wijst nu inderdaad op een aanslag. Wat een fucked up situatie zeg...
zelfmoord hoeft geen terroristische aanslag te zijn
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:07:04 #279
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_151048471
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:57 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Geen zelfmoordactie. Gewoon een aanslag. Bij zelfmoord doe je jezelf iets aan, geen onschuldige mensen.
Maar een aanslag wordt opgeeist. Anders weet immers niemand voor wie ze bang zouden moeten zijn.
pi_151048592
Om 12:30 een persconferentie van de OvJ te Marseille
pi_151048613
De wrange ironie. Deze mensen zijn waarschijnlijk omgekomen door een anti-terrorisme maatregel. Kunnen we daar weer over discussiëren of de deur op deze manier afsluiten nou zo'n goed idee is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151048622
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef Eenskijken het volgende:
Alles wijst nu inderdaad op een aanslag. Wat een fucked up situatie zeg...
Want hoezo zou degene in de cockpit niet onwel geworden zijn?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_151048667
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:

Want hoezo zou degene in de cockpit niet onwel geworden zijn?
Wet van Murphy stelt dat áls een piloot een hartinfarct of beroerte oid krijgt, dat uiteraard is als de ander net even plassen is. Het is zeker niet uitgesloten. Zelfs met een kleine kans statistisch gewoon nog prima mogelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151048681
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:12 schreef alpeko het volgende:
Toch zelfmoord? Wie waren de piloten?
pi_151048682
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Want hoezo zou degene in de cockpit niet onwel geworden zijn?
Dat verklaart niet de daling, en dan zou de andere piloot wel binnen moeten zijn gekomen.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:14:43 #287
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_151048685
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef Eenskijken het volgende:
Alles wijst nu inderdaad op een aanslag. Wat een fucked up situatie zeg...
Waarom eist niemand deze aanslag dan op?
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:15:08 #288
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151048703
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarom eist niemand deze aanslag dan op?
Omdat hij de term aanslag niet goed gebruikt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_151048704
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wet van Murphy stelt dat áls een piloot een hartinfarct of beroerte oid krijgt, dat uiteraard is als de ander net even plassen is. Het is zeker niet uitgesloten. Zelfs met een kleine kans statistisch gewoon nog prima mogelijk.
Of dit...
pi_151048711
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Want hoezo zou degene in de cockpit niet onwel geworden zijn?
Omdat de ander dan nog gewoon binnen kan komen via de noodprocedure. De toegang moet van binnenuit bewust geweigerd worden.
pi_151048743
Als die co-piloot moslim blijkt te zijn heb je best kans dat veel Europese reizigers geen moslim meer willen als piloot
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:17:03 #292
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151048762
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Als die co-piloot moslim blijkt te zijn heb je best kans dat veel Europese reizigers geen moslim meer willen als piloot
Wat maak jij jezelf toch onsterfelijk belachelijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_151048771
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wat maak jij jezelf toch onsterfelijk belachelijk.
Omdat?
pi_151048797
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Als die co-piloot moslim blijkt te zijn heb je best kans dat veel Europese reizigers geen moslim meer willen als piloot
Bij andere vliegrampen van de laatste paar jaar werden die namen vrij vlot vrijgegeven, dus het zou zo maar kunnen zijn...
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 maart 2015 @ 10:19:13 #295
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151048818
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Als die co-piloot moslim blijkt te zijn heb je best kans dat veel Europese reizigers geen moslim meer willen als piloot
Moeten ze lekker doen. En jezelf dan ongekend hard voor lul zetten als de piloot zichzelf even voorstelt en je gaat stennis schoppen en moet en zal het vliegtuig uit want hij heet Yussuf ofzo :')

Ik mag hopen dat je dan een snoeiharde schadevergoeding aan je achterlijke broek krijgt :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:21:50 #296
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_151048888
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Als die co-piloot moslim blijkt te zijn heb je best kans dat veel Europese reizigers geen moslim meer willen als piloot
Dan nog. Als het een stiekeme moslimterrorist was geweest zou er nu een of andere haatbaardenclub deze aanslag moeten opeisen. Je hebt immers niets aan een aanslag als niemand weet dat jij die ondernomen hebt.
pi_151048935
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan nog. Als het een stiekeme moslimterrorist was geweest zou er nu een of andere haatbaardenclub deze aanslag moeten opeisen. Je hebt immers niets aan een aanslag als niemand weet dat jij die ondernomen hebt.
Nee klopt.. ik ga zelf ook niet uit van een aanslag maar moslims worden al vrij snel met aanslagen geassocieerd dus dan zou de irrationele angst van vliegreizigers kunnen worden aangewakkerd
pi_151048987
er zijn wel vaker aangeslagen die niet worden opgeeist.

ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de namen van de piloten
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:30:57 #299
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_151049091
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:25 schreef Eenskijken het volgende:
er zijn wel vaker aangeslagen die niet worden opgeeist.

ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de namen van de piloten
Ja als het gerichte aanslagen op een specifieke persoon zijn. Maar een aanslag op willekeurige burgers is niet heel zinvol zo. Men wil immers mensen bang maken maar dat gaat niet werken zla mensen niet weten dat het een aanslag was van een bepaalde groep.
pi_151049096
Op LinkedIn staan aardig wat piloten van Germanwings. Bij een groot aantal zie ik echter geen foto of naam. Misschien iemand met een groter netwerk meer kans?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')