Mooi thanks, niet gezien, te lui om terug te lezen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals NewHorizons al regelmatig gezegd heeft: Die cockpitdeur valt automatisch in het slot.
En in plaats van te wachten tot piloot B dan de cockpit uit is, slaat piloot A met zelfmoordneigingen hem knock-out als ie op het toilet zit. Tja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:48 schreef speknek het volgende:
Tijd voor een wc in de cockpit? Nouja je kunt die lui ook niet de hele tijd opsluiten natuurlijk.
Kakpit?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:48 schreef speknek het volgende:
Tijd voor een wc in de cockpit? Nouja je kunt die lui ook niet de hele tijd opsluiten natuurlijk.
Ik zou wat gek kijken als de coco mijn toiletdeur forceertquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En in plaats van te wachten tot piloot B dan de cockpit uit is, slaat piloot A met zelfmoordneigingen hem knock-out als ie op het toilet zit. Tja.
Dat heb ik ook voorbij zien komen recentelijk, ging dat niet over onze MH?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht idd ook dat er wel een systeem was waarbij de autopilot daalt naar hoogte waar normaal ademen weer mogelijk is, maar dus niet op de A320 zeg jij.
Maar bestaat het wel? Of is dat ook iets dat eerst manueel ingeschakeld moet worden?
Ik ook, maar ik zou ook gek kijken als hij mij volledig buitensluit uit de cockpitquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zou wat gek kijken als de coco mijn toiletdeur forceert.
*zucht*. Nee, en het werkt ook niet met een code.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mooi thanks, niet gezien, te lui om terug te lezen.
Maar, heeft een piloot geen sleutel van de cockpitdeur?
Zelfmoord is sowieso ziek, maar 150 mensen meenemen is echt bizar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus waarschijnlijk een zelfmoordactie..dacht ik al. Misschien krijgen we daarom nog steeds geen info over de piloten
Daar zijn piloten over het algemeen heel blij meequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:48 schreef speknek het volgende:
Sorry, ik mag het toch vragen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
*zucht*. Nee, en het werkt ook niet met een code.
Inderdaad, deze actie is maar voor 0,67% zelfmoord, en voor 99,33% moord.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zelfmoord is sowieso ziek, maar 150 mensen meenemen is echt bizar.
Ik kan niet de hele TR gaan lezen hequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen probleem, maar het is al 100.000 keer voorbijgekomen in deze topicreeks.
Jawel maar de dag van de crash heb ik er al over gepost.. het is vaker gebeurd, je ziet de voorbeelden nu weer voorbij komen in dit draadje. Het is erg extreem maar wel mogelijk dus.. bij Egypt Air was het de laatste vlucht van de piloot omdat hij ontslagen zou worden en hij nam wraak door het vliegtuig in zee te laten storten. Ziek maar het gebeurtquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zelfmoord is sowieso ziek, maar 150 mensen meenemen is echt bizar.
Ik hoop ook echt dat die namen gewoon buiten de media blijven (maar dat is tegenwoordig nagenoeg onmogelijk helaas).quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus waarschijnlijk een zelfmoordactie..dacht ik al. Misschien krijgen we daarom nog steeds geen info over de piloten
Sinds 9/11 niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mooi thanks, niet gezien, te lui om terug te lezen.
Maar, heeft een piloot geen sleutel van de cockpitdeur?
Eerder moord dan zoals iemand al zei.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:57 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Geen zelfmoordactie. Gewoon een aanslag. Bij zelfmoord doe je jezelf iets aan, geen onschuldige mensen.
Logisch nadenken zit er meestal niet echt meer in als je paranoïde of suicidaal bent.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:59 schreef Marcoss het volgende:
Toch zou je denken dat er iets minder omslachtige manieren zijn om zelfmoord te plegen..
Ik zou ook geen trein meer rijden. Rijden met een bus. Meerijden met iemand anders. Naar de kapper gaan. Etcquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:35 schreef Onnoman het volgende:
dus mogelijk zelfmoord actie
Daarom heb ik dus ook bepaalde angsten voor vliegen, je geeft letterlijk je leven uit handen
Vooral minder destructieve... Het mag van mij zo omslachtig mogelijk zijn, maar laat 149 onschuldigen er niet de dupe van worden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:59 schreef Marcoss het volgende:
Toch zou je denken dat er iets minder omslachtige manieren zijn om zelfmoord te plegen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |