abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151046819
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Daarbij, een dergelijke daling veroorzaakt geen paniek en als er niets omgeroepen wordt dan kan enkel de ervaren passagier vragen gaan stellen na verloop van tijd.
Behalve dan dat er een piloot op de deur staat de bonzen.
pi_151046822
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

cabinepersoneel ??
Tijdens 9/11 is er wel gebeld, maar volgens mij waren dat vliegtuigen met sateliet telefoons.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:57:24 #203
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151046844
Ik denk niet dat passagiers het hebben kunnen zien, maar zoiets zou je toch moeten horen?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_151046868
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:57 schreef Rabieluh het volgende:
Ik denk niet dat passagiers het hebben kunnen zien, maar zoiets zou je toch moeten horen?
Het geluid is natuurlijk in de cockpit opgenomen met de deur dicht, trappen en bonsen valt natuurlijk een stuk beter te analyseren, ik betwijfel of je een eventuele paniek hoort op zo een opname.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:58:52 #205
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151046877
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:01 schreef MakkieR het volgende:
Dat de deur tot de cabine van de cockpit niet toegankelijk is voor passagiers had ik al begrepen in verband met terrorisme. Maar ik kijk wel op en vind het beangstigend dat zelfs de crew geen toegang heeft tot de cockpit als de piloot besluit de deur van binnen af te sluiten. heeft de piloot dan geen sleutel ofzo?
Anders zet je als terrorist een mes op de keel van het cabinepersoneel om de code af te dwingen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151046911
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:55 schreef alpeko het volgende:

[..]

Behalve dan dat er een piloot op de deur staat de bonzen.
Dat is wel een puntje ja. Ligt eraan hoever voor impact dit gebeurde.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:01:56 #207
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151046942
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze waren 8 minuten aan het dalen mensen die traject vaker vliegen moeten toch wel iets merken of de rest van het cabinepersoneel ,, je vliegt de route dagelijks dan weet je wanneer de landing wordt ingezet en die wordt niet zover van de plek van bestemming ingezet ,, lijkt me.
Neem aan dat ze wel iets gemerkt hebben anders ga je niet proberen de cockpitdeur te forceren.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:02:05 #208
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_151046948
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:33 schreef Blester het volgende:
Zelfmoordactie hoor ik op de radio? :{ :{ :{ :{
Als alle geruchten kloppen dan lijkt het daar wel op.

Een kapotte autopiloot en een piloot die toevallig net buiten bewustzijn raakt wanneer de copiloot niet aanwezig is, lijkt me onwaarschijnlijk.
pi_151046971
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:02 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Als alle geruchten kloppen dan lijkt het daar wel op.

Kapotte autopiloot en een piloot die toevallig net buiten bewustzijn raakt wanneer de copiloot niet aanwezig is, lijkt me onwaarschijnlijk.
En een noodprococedure om de deur te openen die ook niet werkt. Lijkt me vrij sterk inderdaad.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 09:05:33 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151047008
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:01 schreef nils7 het volgende:

[..]

Neem aan dat ze wel iets gemerkt hebben anders ga je niet proberen de cockpitdeur te forceren.
Volgens het gelekte bericht hoort men alleen de 2e piloot, niet een half vliegtuig in paniek die de deur staat in te beuken.
Vraagje, heeft cabinepersoneel ook de mogelijkheid een noodsignaal uit te zenden :?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151047060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens het gelekte bericht hoort men alleen de 2e piloot, niet een half vliegtuig in paniek die de deur staat in te beuken.
Vraagje, heeft cabinepersoneel ook de mogelijkheid een noodsignaal uit te zenden :?
Bij sommige toestellen kun je via SATCOM bellen met de cabinehandsets van de bemanning. Er is geen noodsignaal knop.. Althans niet in de toestellen die ik ken.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:08:32 #212
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151047062
Het kan ook gewoon nog zo zijn dat de piloot in de cockpit buiten bewustzijn was door het wegvallen van de druk, de auto-piloot hierop de noodprocedure heeft gestart (dalen!) en de piloot en purser buiten de cockpit de code niet wisten.

In dit soort situaties is het altijd een opstapeling van meerdere factoren.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 09:12:36 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151047137
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:02 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Als alle geruchten kloppen dan lijkt het daar wel op.

Een kapotte autopiloot en een piloot die toevallig net buiten bewustzijn raakt wanneer de copiloot niet aanwezig is, lijkt me onwaarschijnlijk.
Zou dan die hoek niet anders zijn?Zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/EgyptAir-vlucht_990
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151047232
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:08 schreef DustPuppy het volgende:
Het kan ook gewoon nog zo zijn dat de piloot in de cockpit buiten bewustzijn was door het wegvallen van de druk, de auto-piloot hierop de noodprocedure heeft gestart (dalen!) en de piloot en purser buiten de cockpit de code niet wisten.

In dit soort situaties is het altijd een opstapeling van meerdere factoren.
Dan is de piloot iets heel belangrijks vergeten, en de autopilot maakt geen automatische descent.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:18:05 #215
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151047263
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:17 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Dan is de piloot iets heel belangrijks vergeten, en de autopilot maakt geen automatische descent.
Er was gisteren een expert op de radio die zij dat dat wel gebeurd bij het wegvallen van druk e.d.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_151047289
Maar kunnen we concluderen dat de piloot niet buiten bewustzijn was, omdat hij zelf iets gedaan moet hebben waardoor de andere piloot niet meer naar binnen kon?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_151047305
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:08 schreef DustPuppy het volgende:
Het kan ook gewoon nog zo zijn dat de piloot in de cockpit buiten bewustzijn was door het wegvallen van de druk, de auto-piloot hierop de noodprocedure heeft gestart (dalen!) en de piloot en purser buiten de cockpit de code niet wisten.

In dit soort situaties is het altijd een opstapeling van meerdere factoren.
Dan nog had de persoon buiten de cockpit probleemloos moeten binnenkomen (tenzij dat door de piloot in de cockpit werd tegengehouden).
pi_151047306
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:18 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Er was gisteren een expert op de radio die zij dat dat wel gebeurd bij het wegvallen van druk e.d.
Lekkere expert dan. Ik kan je vertellen dat dat niet zo is. Er bestaat een soortgelijk systeem, maar niet op de A320.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:20:28 #219
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151047318
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dan nog had de persoon buiten de cockpit probleemloos moeten binnenkomen (tenzij dat door de piloot in de cockpit werd tegengehouden).
Nee, dus niet. Kijk het filmpje maar eens. Als je de code niet weet en er zit in de cockpit niemand die je binnen kan laten houdt het heel snel op.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_151047326
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:19 schreef Biancavia het volgende:
Maar kunnen we concluderen dat de piloot niet buiten bewustzijn was, omdat hij zelf iets gedaan moet hebben waardoor de andere piloot niet meer naar binnen kon?
Áls de andere piloot de noodprococedure start moet iemand dat actief afbreken in de cockpit ja.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:22:13 #221
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151047354
Komt er gewoon op neer dat we zonder die FDR er nooit achter zullen komen.

We kunnen wel van alles gaan roepen nu, maar we hebben gewoon te weinig informatie.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:22:49 #222
307622 Perox
(niet de echte)
pi_151047368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:22 schreef DustPuppy het volgende:
Komt er gewoon op neer dat we zonder die FDR er nooit achter zullen komen.

We kunnen wel van alles gaan roepen nu, maar we hebben gewoon te weinig informatie.
Kan wel, maar dan moet je verder in BNW ;-)
pi_151047381
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:22 schreef DustPuppy het volgende:
Komt er gewoon op neer dat we zonder die FDR er nooit achter zullen komen.

We kunnen wel van alles gaan roepen nu, maar we hebben gewoon te weinig informatie.
De transcripties van de CVR zullen al een stuk opheldering gaan geven.
pi_151047386
Zegt genoeg dat ze de namen van de piloten niet vrijgeven.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:25:00 #225
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151047411
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:22 schreef Perox het volgende:

[..]

Kan wel, maar dan moet je verder in BNW ;-)
Bij BNW moet ik altijd hier aan denken:

"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_151047448
Het feit dat het meest essentiele onderdeel van die 2e recorder mist, zou die gesaboteerd kunnen zijn? Of kan niemand daar bij tijdens de vlucht?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:35:11 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151047590
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat het meest essentiele onderdeel van die 2e recorder mist, zou die gesaboteerd kunnen zijn? Of kan niemand daar bij tijdens de vlucht?
Die zitten doorgaans in de staart van het vliegtuig ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:35:24 #228
242879 Onnoman
The On And Only
pi_151047597
dus mogelijk zelfmoord actie

Daarom heb ik dus ook bepaalde angsten voor vliegen, je geeft letterlijk je leven uit handen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_151047602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat het meest essentiele onderdeel van die 2e recorder mist, zou die gesaboteerd kunnen zijn? Of kan niemand daar bij tijdens de vlucht?
daar kan niemand bij en dan nog.. Ik geloof nooit dat deze saboteur dan vervolgens met een parachute het toestel uitgesprongen is. Oftewel dat ding moet sowieso daar liggen ;)

Plus daarbij, waarom zou een terrorist dat ding willen verwijderen? Om te verdoezelen dat er een crash was?
pi_151047633
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:35 schreef Onnoman het volgende:
dus mogelijk zelfmoord actie

Daarom heb ik dus ook bepaalde angsten voor vliegen, je geeft letterlijk je leven uit handen
Dat heb je nou eenmaal als je zelf iets niet bestuurt. Kan ook gebeuren bij een busreis of een simpele taxi-rit.
pi_151047646
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:49 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Als je die buitengesloten piloot op de cabinedeur ziet/hoort rammen zou ik niet denken dat de piloten weten wat ze doen.
Dat zie je niet, het is een soort sluis.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:33 schreef yvonne het volgende:
Alle speculaties ten spijt,waarom heeft geen van de passagiers contact opgenomen?? van 9/11 weten we dat dat nog lang mogelijk is.dat zou dan kunnen wijzen dat iedereen al bewusteloos was, wat ik wel hoop, want doorhebben dat je langzaam naar beneden kachelt lijkt me niet tof.
Een beetje dalen of stijgen tijdens een vlucht is normaal. Ook als het normaal niet gebeurt op die plek (los van het feit dat routes wel eens afwijken) want er kan wel een omstandighheid zijn waardoor ze moeten klimmen of dalen die ze doorkrijgen.
Op het moment dat je de bergen te dichtbij ziet komen denk je alleen maar "o mijn god". Je gelooft het gewoon niet.
Ik heb zelf in een korte vlucht boven Spanje gezeten met duidelijk een piloot die het nog niet zo goed kon of straalbezopen of hondsmoe was(denk aan abrubte bochten en hoogte verschillen en dan heb ik het over klimmen en dalen, geen luchtzakken) en passagiers waren bang en keken elkaar aan. Niemand zei wat. Ik gaf me er aan over en had zoiets van als we neergaan kun je er toch niks aan doen. Het was dus kutste vlucht van mijn leven (heeft me niet bang gemaakt trouwens).
Daarbij kun je alleen bellen als er bereik is. Dat heb je lang niet overal....

Gaat dus ook op voor de buitengesloten piloot. Als er geen bereik is houdt het op.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 09:39:19 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151047689
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zegt genoeg dat ze de namen van de piloten niet vrijgeven.
Stel nou hè, stél nou dat een van de heren een arabisch/turkische naam heeft, hoeveel kans is er dan op speculaties...?
Nog meer speculaties dan nu :+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151047716
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:37 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dat zie je niet, het is een soort sluis.

[..]

Een beetje dalen of stijgen tijdens een vlucht is normaal. Ook als het normaal niet gebeurt op die plek (los van het feit dat routes wel eens afwijken) want er kan wel een omstandighheid zijn waardoor ze moeten klimmen of dalen die ze doorkrijgen.
Op het moment dat je de bergen te dichtbij ziet komen denk je alleen maar "o mijn god". Je gelooft het gewoon niet.
Ik heb zelf in een korte vlucht boven Spanje gezeten met duidelijk een piloot die het nog niet zo goed kon of straalbezopen of hondsmoe was(denk aan abrubte bochten en hoogte verschillen en dan heb ik het over klimmen en dalen, geen luchtzakken) en passagiers waren bang en keken elkaar aan. Niemand zei wat. Ik gaf me er aan over en had zoiets van als we neergaan kun je er toch niks aan doen. Het was dus kutste vlucht van mijn leven (heeft me niet bang gemaakt trouwens).
Daarbij kun je alleen bellen als er bereik is. Dat heb je lang niet overal....

Gaat dus ook op voor de buitengesloten piloot. Als er geen bereik is houdt het op.
Sluis? Nouja, ze kunnen het gordijntje dicht hebben gedaan wellicht.
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 09:40:27 #236
21273 JeMoeder
MijnMoeder
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:40:52 #237
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151047742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 07:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Misschien heet de één wel Günther Müller en de andere Mohammed Yilmaz. En willen ze premature speculaties voorkomen.
Altijd die Müllers weer, hufters zijn het inderdaad :N.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_151047765
Wat er ook precies gebeurd is, de namen van de piloten zijn toch ook niet zo heel interessant?
pi_151047776
quote:
Klopt ja, alhoewel die lekker op het handje dat ding loodrecht de grond in heeft gevlogen. Bij die LAM ging het gecontroleerd op de auto-pilot, het vliegpad komt in ieder geval overeen.

Maargoed, er is nog helemaal niks definitief of officieel bekend van de CVR, he ;)
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 09:43:12 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151047799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:41 schreef Marcoss het volgende:
Wat er ook precies gebeurd is, de namen van de piloten zijn toch ook niet zo heel interessant?
Hoe denk jij dat overspannen pers gaat reageren op 'vreemde' namen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151047802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Sluis? Nouja, ze kunnen het gordijntje dicht hebben gedaan wellicht.
O, zo´n model. Hm. Verkeerd begrepen dan.
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 09:44:27 #242
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151047828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:42 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Klopt ja, alhoewel die lekker op het handje dat ding loodrecht de grond in heeft gevlogen. Bij die LAM ging het gecontroleerd op de auto-pilot, het vliegpad komt in ieder geval overeen.

Maargoed, er is nog helemaal niks definitief of officieel bekend van de CVR, he ;)
Klopt. Wanneer de CVR binnen en uitleesbaar is, kunnen we zien welke inputs er zijn gegeven.

Voor hetzelfde geld is de piloot die nog in de cockpit zat onwel geworden en was het toch die autopilot error waarmee Airbus eind vorig jaar mee kampte. Wel raar dat de cockpitdeur dan op slot zit terwijl de andere piloot Kluivert uit de selectie zet... Of is dat standaard procedure?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:44:35 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_151047832
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:19 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Lekkere expert dan. Ik kan je vertellen dat dat niet zo is. Er bestaat een soortgelijk systeem, maar niet op de A320.
Ik dacht idd ook dat er wel een systeem was waarbij de autopilot daalt naar hoogte waar normaal ademen weer mogelijk is, maar dus niet op de A320 zeg jij.
Maar bestaat het wel? Of is dat ook iets dat eerst manueel ingeschakeld moet worden?
***
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:44:45 #244
8369 speknek
Another day another slay
pi_151047838
Ik hoop niet dat die zelfmoordpiloten een trend gaan worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 maart 2015 @ 09:45:43 #245
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151047859
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:44 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Klopt. Wanneer de CVR binnen en uitleesbaar is, kunnen we zien welke inputs er zijn gegeven.

Voor hetzelfde geld is de piloot die nog in de cockpit zat onwel geworden en was het toch die autopilot error waarmee Airbus eind vorig jaar mee kampte. Wel raar dat de cockpitdeur dan op slot zit terwijl de andere piloot Kluivert uit de selectie zet... Of is dat standaard procedure?
Zoals NewHorizons al regelmatig gezegd heeft: Die cockpitdeur valt automatisch in het slot.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_151047862
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik dacht idd ook dat er wel een systeem was waarbij de autopilot daalt naar hoogte waar normaal ademen weer mogelijk is, maar dus niet op de A320 zeg jij.
Maar bestaat het wel? Of is dat ook iets dat eerst manueel ingeschakeld moet worden?
Het bestaat niet op de types die ik ken in ieder geval. Volgens mij hebben sommige zakenjets het, maar pin me er niet op vast. de A320 zeker niet, en het is ook geen optie.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 09:46:00 #247
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151047870
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:44 schreef speknek het volgende:
Ik hoop niet dat die zelfmoordpiloten een trend gaan worden.
Ik zie nog geen trending topic op Twitter :+

Ik ga maar aan de koffie, lijkt me beter :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:46:38 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_151047881
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:45 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Het bestaat niet op de types die ik ken in ieder geval. Volgens mij hebben sommige zakenjets het, maar pin me er niet op vast. de A320 zeker niet, en het is ook geen optie.
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht echt dat het ook om commerciele vliegtuigen zat, maar zal een klok-klepel ding zijn. Of wishfull thinking. ;)
***
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 maart 2015 @ 09:46:46 #249
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151047884
Zou ook lekker onhandig zijn als ie NIET automatisch in het slot viel..dan wacht een terrorist gewoon even tot een van de piloten een zak mest open moet scheuren en hop, de cockpit in.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_151047890
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:43 schreef Alentejana het volgende:

[..]

O, zo´n model. Hm. Verkeerd begrepen dan.
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar na wat googlen blijkt dat United in sommige van zijn kisten inderdaad dubbele deuren heeft. :Y Wellicht dat je daarmee hebt gevlogen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')