Maar dan zou ik toch echt kijken of er van die tv een hardware compatibility overzicht is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:56 schreef essnhills het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon een nieuwe schijf aanschaffen..
Dan laat ik deze bij m'n ouders liggen als ik daar op m'n laptop een keer een serie wil kijken oid..
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dan zou ik toch echt kijken of er van die tv een hardware compatibility overzicht is.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag niet voor niets hulp
Ik heb 0,0 verstand van zulke dingen
Gevonden.quote:
Jammer zeg.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gevonden.
Uit de handleiding.
Een HDD (Hard Disk Drive) die is verbonden via een USB-aansluiting wordt niet ondersteund
Er zal dus geen stroom meegegeven worden, en alleen usb-sticks zullen werken.
Dussss dan kan ik geen harde schijf gebruiken die geen alternatieve stroomvoorziening heeft?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gevonden.
Uit de handleiding.
Een HDD (Hard Disk Drive) die is verbonden via een USB-aansluiting wordt niet ondersteund
Er zal dus geen stroom meegegeven worden, en alleen usb-sticks zullen werken.
Check!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dussss dan kan ik geen harde schijf gebruiken die geen alternatieve stroomvoorziening heeft?
Ik vraag me af of een harde schijf uberhaupt wel gaat lukken. Je kan, als je dit wil doen, beter een usb stick aanschaffen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dussss dan kan ik geen harde schijf gebruiken die geen alternatieve stroomvoorziening heeft?
quote:Verbindingen:
USB 3.0 aansluiting (compatible met USB 2.0/1.1)
Systeemeisen:
Windows® XP / Vista® / 7
1 vrije USB-poort
Leveringsomvang:
USB 3.0 kabel
Netstroomadapter
Ik denk van niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef essnhills het volgende:
Dus deze zou bijvoorbeeld wél kunnen?
http://www.bol.com/nl/p/m(...)tb/9200000015046860/
[..]
Het idee erachter was juist dat ik gewoon alle series en films op die schijf heb staan en dat ik de tv kan aanzetten en met m'n afstandsbediening kan bepalen wat ik ga kijken..quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een harde schijf uberhaupt wel gaat lukken. Je kan, als je dit wil doen, beter een usb stick aanschaffen.
Waarom niet?quote:
Dan zou ik een mediaspeler nemen als ik jou was. Geen idee hoe je netwerk-situatie thuis is, maar wij hebben een mediaspeler beneden staan, die met tv en met het netwerk verbonden is. Er zit een harde schijf in en ik mik vanaf mij pc series en films naar de mediaspeler. Werkt uitstekend.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het idee erachter was juist dat ik gewoon alle series en films op die schijf heb staan en dat ik de tv kan aanzetten en met m'n afstandsbediening kan bepalen wat ik ga kijken..![]()
op een USB stick kan zo weinig dat ik dan eerst iedere keer m'n usb stick én de harde schijf aan moet sluiten op m'n laptop, eerst een uur moet wachten tot ie een paar afleveringen heeft overgezet naa de USB stick en dan pas kan ik wat gaan kijken..
Maar net was het nog ok als je de harde schijf op een andere manier van stroom voorzagquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Omdat je tv harde schijven weigert en dit een harde schijf is.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Omdat je tv harde schijven weigert en dit een harde schijf is.
Dat staat er inderdaad in de handleiding.quote:
Vergeet ff alles.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar net was het nog ok als je de harde schijf op een andere manier van stroom voorzag![]()
ik snap er helemaal niks meer van
Uit de handleiding van jouw tv. Door AI opgespoord.quote:[..]
Er is wel een andere optie...quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:19 schreef essnhills het volgende:
Waarom doen mijn spullen het nou nooit gewoon eens
SPOILER: Lees zelf maar EssjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Maar dan kan ik toch niet gewoon met de afstandsbediening dat ding besturen? Dan kan ik nog steeds niet chill een paar afleveringen kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is wel een andere optie...
Je HDD aansluiten op je laptop, en een kabel van je laptop naar je TV.
Dan speel je de film af op je laptop, die hem naar de TV stuurt.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:22 schreef fietsie het volgende:
jaja ik geloof jullie wel. Maar ik baal gewoon dat er nu gewoon verdomme WEER een apparaat is dat gewoon niet werkt.SPOILER: Lees zelf maar EssjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoe bedoel je? Het apparaat werkt prima.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
jaja ik geloof jullie wel. Maar ik baal gewoon dat er nu gewoon verdomme WEER een apparaat is dat gewoon niet werkt.
Nee, dat is inderdaad lastiger, maar niet onoverkomelijk toch ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan kan ik toch niet gewoon met de afstandsbediening dat ding besturen? Dan kan ik nog steeds niet chill een paar afleveringen kijken
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef essnhills het volgende:
Thansk voor jullie hulp allemaal, ik ga even wat anders doen.
Ik wilde gewoon even ontspannen genieten van m'n nieuwe tv, niet nog meer stress.
Het is al die tijd de KSC geweest hoorquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is al die tijd de KSC geweest hoor
3 koppen filterkoffie verder ondertussen
Balen is dat altijd he. Als techniek niet werkt zoals je wiltquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde gewoon even ontspannen genieten van m'n nieuwe tv, niet nog meer stress.
Dat overkomt iedereen wel. Is frustrerend.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Balen is dat altijd he. Als techniek niet werkt zoals je wilt
Mij vaker dan me lief isquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat overkomt iedereen wel. Is frustrerend.
Zeker als je er van overtuigd bent dat het wel moet werken.
Krijgt niet eens ritalin?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben aan het oppassen op n meeega drukke dreumeskan geen minuut stilzitten
Ze hebben tegenwoordig best wel huge-ass usbsticks, misschien is dat wel de makkelijkste manier.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef essnhills het volgende:
in de vorm ook van een huge ass?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig best wel huge-ass usbsticks, misschien is dat wel de makkelijkste manier.
Vast en zekerquote:
Dat zou kunnen, maar ook dat is geen garantie, want misschien kan die TV die grootte weer niet aan....quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig best wel huge-ass usbsticks, misschien is dat wel de makkelijkste manier.
een van de ouders wel, dus zal me niks verbazen dat er daar n vleugje van in zitquote:
Of dat je een usb 3.0 aanschaft en de tv 2.0 slikt en verder nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ook dat is geen garantie, want misschien kan die TV die grootte weer niet aan....
Dan zou ik sparen voor een mediaspeler. Vele makkelijker, en met afstandsbediening.
soms zitten die dingen vervelend dicht bij elkaar jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vast en zekerlijkt me niet handig met de meestal beperkte hoeveelheid ruimte bij een tv
Neem iets ontspannends, een lollie of zo ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef Buurpoes het volgende:
Zo, even een halve boom uit de printer halen.
Gewoon kouwe zweethandjes van de spanning voor de meeting zo.
Paaseitje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Neem iets ontspannends, een lollie of zo ?
Succes ermee ook natuurlijk.
Waar gaat het over ?
Gaat gewoon goedkomen. Jij regelt dat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef Buurpoes het volgende:
Zo, even een halve boom uit de printer halen.
Gewoon kouwe zweethandjes van de spanning voor de meeting zo.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een van de ouders wel, dus zal me niks verbazen dat er daar n vleugje van in zit
we hebben al gedanst, sesamstraat gekeken, een boekje gelezen, bammetjes gegetenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kind verder gewoon lekker kind laten zijn
Pas je vaker op?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we hebben al gedanst, sesamstraat gekeken, een boekje gelezen, bammetjes gegetenwe vermaken ons prima
niet heel vaak, heb nog niet zoveel kleintjes in mn omgevingquote:
Ze mag aansluiten in de rijquote:
Schattigquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet heel vaak, heb nog niet zoveel kleintjes in mn omgevingdit is die van mn beste vriendin
mn kleine aapje
jupquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schattig
Fijn ook aan het eind van de dag weer over te kunnen dragen aan de ouders
Laat dat 'life' maar wegquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupvind kinderen super, maar die hele lifestyle.. Ik weet t niet
Je hebt ook ervaring, maar bent gillend weggerend?quote:
dat jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat dat 'life' maar weg![]()
Ik vind het ook helemaal geweldig om op mijn neefje te passen. En daarna lekker jas aan en naar huis
ik vind de kinderen van mn zus best aardig, maar laat me niet met ze alleenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt ook ervaring, maar bent gillend weggerend?
Daar hoef je toch nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat jamaar wie weet ooit
Ik weet ook niet of ik het met twee kinderen ook nog zo leuk zou vinden. Eentje kan ik wel aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind de kinderen van mn zus best aardig, maar laat me niet met ze alleen
Wie en wie?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb een legitieme reden waarom R en I hier niet komen logeren cq overblijven![]()
![]()
Of aan 'littledrummergirls'quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:45 schreef JJH het volgende:
Kinderen.
Kind(eren) hebben.![]()
Truc is dat je niet bang moet zijn om je kind aan opa's en oma's uit te lenen.
Je moet gewoon echt tijd voor jezelf en elkaar vrijmaken.:Y
nja eerst roepen dat ik de lifestyle niet wil maar miss wel kinderen ooitquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hoef je toch nietvoor te doen?
een vriend+vriendin hebben een 2ling. en weten sinds kort dat de 2de 2ling er ook aan komtquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het met twee kinderen ook nog zo leuk zou vinden. Eentje kan ik wel aan
R is mijn neefje van 5quote:
Dat is wel hardcore.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriend+vriendin hebben een 2ling. en weten sinds kort dat de 2de 2ling er ook aan komt
nja iig wel praktisch, ze hebben alles al dubbel in huisquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriend+vriendin hebben een 2ling. en weten sinds kort dat de 2de 2ling er ook aan komt
Dat wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja iig wel praktisch, ze hebben alles al dubbel in huis
Je zei 'ik weet het niet...'quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja eerst roepen dat ik de lifestyle niet wil maar miss wel kinderen ooitbeetje dubbel natuurlijk
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of aan 'littledrummergirls'
Vooral niet vergeten om je eigen behoeften te vervullen
Wij hadden er niet echt voor gekozen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zei 'ik weet het niet...'
Het is ook niet zomaar even een keuze die je even snel maakt. Daar mag je best het ene moment zus en het andere zo over denken
nee, want dat hadden ze net verkochtquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja iig wel praktisch, ze hebben alles al dubbel in huis
Ik zou na de eerste al echt een paar flinke knopen erin hebben laten leggenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
R is mijn neefje van 5
en I is mijn nichtje van bijna 4
Beide kinderen van mijn broer
-----------------------------------------------------
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)evige-populier.dhtml
Dus ik heb dus toch nog kans...
Volgens mij zijn er best veel mensen die dat vergetenquote:
Kan ook gebeuren natuurlijk ja, maar meestal is het toch wel een keuzequote:
Door mijn vorm van autisme, is het niet verstandig ze alleen met mij te laten...quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat is de reden dat ze niet komen?
Een hele collectie bomen zelfsquote:Jij bent een boom?
Stapelbedje. Klaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want dat hadden ze net verkocht
en met verbouwen ook maar met nog 1 extra rekening gehouden
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best veel mensen die dat vergeten
Dat was vooor ons beide geen optie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ook gebeuren natuurlijk ja, maar meestal is het toch wel een keuze
En je had ook kunnen kiezen het te beëindigen, dus toch wel een beetje een keuze
Ah zo. Maar je ziet ze verder wel vaak en vindt dat leuk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Door mijn vorm van autisme, is het niet verstandig ze alleen met mij te laten...
[..]
Een hele collectie bomen zelfs![]()
Kinderen vinden dat ook leuk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgelopen weekend bij oma en opa, en dan kunnen papa en mama ff stoom afblazen.
24ste komt mijn moeder oppassen, en dan gaan we eeen avondje uit.
Kind.quote:
Klinkt als een hartaanvalmomentjequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was vooor ons beide geen optie.
Nee, we waren precies anderhalf jaar bij elkaar op de dag dat ze geboren werd.
Do the math.
Ik zie ze gemiddeld eens in de 2 maanden. Dat vind ik op zich wel leuk hoor. Vooral I is een scheetje.. R. is wat meer afstandelijker naar mij toe, wat ik ook niet ze heel erg vind hoor..quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah zo. Maar je ziet ze verder wel vaak en vindt dat leuk?
Oh ja, tuurlijk![]()
Hordes vrouwen achter je aan!
Ik reageerde ook nog al kut op die test volgens mijn vriendin.quote:
Fijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Kind.
Ja, die vind het geweldig.
En opa en oma's ook.
Als we de straat inrijden zit ze al 'oma, oma' te roepen.
Dat kan ik me wel voorstellen. Niet gepland, niet verwacht. Panic!!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik reageerde ook nog al kut op die test volgens mijn vriendin.
Ik weet geeneens meer wat ik zei maar heel snugger was het niet.
Was ook niet echt wat we verwachten.
Ik geloof dat ze de eerste keer nog geen drie maanden was.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fijn
Ik ken genoeg kinderen van 4 of 5 die nog nooit uit logeren zijn geweest. Ik zou gek worden
En dan ga je wel met ze spelen en voorlezen en dat soort dingen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie ze gemiddeld eens in de 2 maanden. Dat vind ik op zich wel leuk hoor. Vooral I is een scheetje.. R. is wat meer afstandelijker naar mij toe, wat ik ook niet ze heel erg vind hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Denk ook wel dat het lastiger wordt naarmate ze ouder worden. Misschien nog wel meer voor de ouders dan voor het kindquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze de eerste keer nog geen drie maanden was.
Gewoon, om eens te proberen.
Maar ze slaapt overal goed, en vind het geen probleem.
Ik mis d'r wel hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk ook wel dat het lastiger wordt naarmate ze ouder worden. Misschien nog wel meer voor de ouders dan voor het kind
Echt, er komt een moment dan is het niet meer zo, en wordt er geirriteerd gereageerd "dat je er al bent".quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mis d'r wel hoor.
En ik haalde haar maandagochten op,, en ik hoorde haar al vanuit de woonkamer papa papa! roepen.
O, dan ben ik ook weer zo'n klootzak dat ik omdraai en wegloop.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Echt, er komt een moment dan is het niet meer zo, en wordt er geirriteerd gereageerd "dat je er al bent".
Ik: "Ik heb je gemist."quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mis d'r wel hoor.
En ik haalde haar maandagochten op,, en ik hoorde haar al vanuit de woonkamer papa papa! roepen.
Logische gedachtengang wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
Hoe kun je nou ook iemand missen als je het zo naar je zin hebt bij opa en oma
Naadloos.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
Van DIG naar OUD. Hier kan ook alles he
4, going 5quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Logische gedachtengang wel.
Hoe oud is de jouwe?
>> KPD ?quote:
5 Is leukquote:
Vanaf toen begon ik het pas een beetje leuk te vindenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij is twee weken geleden twee geworden.
En in een gedeelde groep 1/2. Ineens zo wijs gewordenquote:
quote:
Hahaha *herkenning* Hier ook zoquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanaf toen begon ik het pas een beetje leuk te vinden
[..]
En in een gedeelde groep 1/2. Ineens zo wijs geworden
Die van mij is altijd leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanaf toen begon ik het pas een beetje leuk te vinden
[..]
En in een gedeelde groep 1/2. Ineens zo wijs geworden
'Onze'?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
Wel onze eigen versie dan he? Een goede
KSCKPDquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef MissMSX het volgende:
Nu hou ik weer op over kinderen hoor. Dat past niet bij mijn FOK!-imago. Maar praten jullie gerust verder
Seks is ook wel een prettig gespreksonderwerp hoor.quote:
Ja, maar dat potentiële resultaat ervan nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Seks is ook wel een prettig gespreksonderwerp hoor.
Dat is wel erg jong. Wij hebben juist de overstap naar groep 2 niet vervroegd gedaan zodat ze lekker met voorsprong uiteindelijk in groep 3 "aan het echte werk" kan beginnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Wij hebben net te horen gekregen dat hij naar groep 3 mag volgend schooljaar.
Dat is wel spannend, hij is nog jong, 5 afgelopen december.
Daar zijn genoeg maatregelen voor te nemen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dat potentiële resultaat ervan niet
Tja, het was een groep1/2 en hij doet gewoon met de oudsten mee.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is wel erg jong. Wij hebben juist de overstap naar groep 2 niet vervroegd gedaan zodat ze lekker met voorsprong uiteindelijk in groep 3 "aan het echte werk" kan beginnen
Toch gaat het wel eens misquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg maatregelen voor te nemen.
Mijn nichtje was nog iets jonger zelfs. Wel moeilijk hoor, sociaal gezien altijd een eind achterlopen. Maar dat is natuurlijk per geval verschillendquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Wij hebben net te horen gekregen dat hij naar groep 3 mag volgend schooljaar.
Dat is wel spannend, hij is nog jong, 5 afgelopen december.
Alleen nog maar praten over seksquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan ga je wel met ze spelen en voorlezen en dat soort dingen?Nee, dat doe ik eigenlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vooral moeite met het gegil en geschreeuw. En moet ik me regelmatig terug trekken, en kinderen van die leeftijd kun je niet alleen achter laten.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hell noquote:
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik eigenlijk niet.
Ik heb vooral moeite met het gegil en geschreeuw. En moet ik me regelmatig terug trekken, en kinderen van die leeftijd kun je niet alleen achter laten..
het blijft een gok, maar genoeg kennis op school en in de familie dat we dit wel aandurven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn nichtje was nog iets jonger zelfs. Wel moeilijk hoor, sociaal gezien altijd een eind achterlopen. Maar dat is natuurlijk per geval verschillend
Klopt. Zij vonden het destijds ook echt wel een dilemma. Cognitief was ze er zo aan toe.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
het blijft een gok, maar genoeg kennis op school en in de familie dat we dit wel aandurven.
En nog een jaar gaat ie zich echt vervelen. Daar wordt ie ook niet beter van.
Lekker broerenzussenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik zou daar ook niet aan moeten denken.
Mijn rss ging af..quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Seks is ook wel een prettig gespreksonderwerp hoor.
Gewoon het onderwerp steeds iets aanpassenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Leuk, maar wordt wel saai op den duur...
Broer zus relatie ipv man en vrouw relatie.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Broer zus relatie ipv man en vrouw relatie.
Als in geen seks maar "vriendjes"
Nee dat snap ik. Maar er zijn denk ik genoeg relaties waar dat wel zo groeit op den duur.quote:
Je bent er zelf bij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar er zijn denk ik genoeg relaties waar dat wel zo groeit op den duur.
Ja, helaas wel. Vooral bij mensen met kinderen lijkt het soms wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar er zijn denk ik genoeg relaties waar dat wel zo groeit op den duur.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Vooral bij mensen met kinderen lijkt het soms wel.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:45 schreef JJH het volgende:
Truc is dat je niet bang moet zijn om je kind aan opa's en oma's uit te lenen.
Je moet gewoon echt tijd voor jezelf en elkaar vrijmaken.:Y
Ik heb het in mijn omgeving wel meegemaakt. Inmiddels hebben ze de knoop wel doorgehakt en zijn gescheiden, maar dat heeft wel wat jaren geduurt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Vooral bij mensen met kinderen lijkt het soms wel.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef JJH het volgende:
Ik ga even wat kleren opzoeken en zo (door de miezerregen) naar de pinkast en gastouder.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn omgeving wel meegemaakt. Inmiddels hebben ze de knoop wel doorgehakt en zijn gescheiden, maar dat heeft wel wat jaren geduurt.
Kinderen, huis, allemaal factoren die meespeelden. Dus voor de buitenwereld was er nog een relatie, maar eigenlijk woonden ze alleen samen en was er niks meer.
Ze noemden het zelf ook broerzus relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:36 schreef Muck het volgende:
De vacature is nogal specifiek en er zijn maar weinig van zulke banen in de regio, dus ik ga (vanwege eventuele concurrentie) nog even niet online gooien waar ik vrijdag voor ga solliciteren.
Na vrijdag vertel ik jullie er aaaaaalles overSucces bij je gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Niet in het begin natuurlijk.quote:
De vacature is nogal specifiek en er zijn maar weinig van zulke banen in de regio, dus ik ga (vanwege eventuele concurrentie) nog even niet online gooien waar ik vrijdag voor ga solliciteren.
Na vrijdag vertel ik jullie er aaaaaalles overEn toch he, als je straks kleine-boodschap-laaf zou worden ben ik net zo blij voor je als dat het reuze ingewikkelde dingen managermevrouw zou worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
En toch he, als je straks kleine-boodschap-laaf zou worden ben ik net zo blij voor je als dat het reuze ingewikkelde dingen managermevrouw zou worden...
Na vrijdag vertel ik jullie er aaaaaalles overJe wordt het boegbeeld van het nieuw te introduceren kriekbiertje van La Chouffe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Was ik over 5 minuten vrijquote:
Nog een keer?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Gewoon kinderen en seks gemist als onderwerpen
Er komt vast wel een herhalingquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Gewoon kinderen en seks gemist als onderwerpen
Jaaaquote:
Niets wat niet al 100 keer gezegd is of nog 100 keer gezegd gaat wordenquote:
interessant dusquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets wat niet al 100 keer gezegd is of nog 100 keer gezegd gaat worden
Het was verre van orgastischquote:
er waren geen heren bij in staat van opperste opwinding?quote:
Vrouwen kunnen dat niet hebben?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren geen heren bij in staat van opperste opwinding?
Dan moet je teruglezenquote:
Nee, dat gebeurt me wel vakerquote:
De enige seks die besproken werd was het ontbreken ervanquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren geen heren bij in staat van opperste opwinding?
Er zullen vast wel mannen zijn die daar een fetish voor hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De enige seks die besproken werd was het ontbreken ervan
Broerzusrelatie seks. Niet mijn ding.
jawelquote:
bij mij is het standaard, altijd te laatquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt me wel vaker
Ik heb ze vandaag heel beschaafd binnenboord gehoudenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel![]()
en inderdaad, het is niet alleen Miniem die met tetten smijt
>>> SEXquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij is het standaard, altijd te laat
the story of my life
Ik bedoelde vooral seks in het algemeenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
the story of my life
keuj.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Vanaf een uur of acht, okee?
seks in het algemeen zonder jou?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral seks in het algemeen
En te vroeg is ook niet leukquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
the story of my life
Timing is everythingquote:
Er is meer seks zonder mij dan met mij, hoorquote:
anders zou je het idd verdomde druk hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is meer seks zonder mij dan met mij, hoor
En dan nog red je dat nooitquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
anders zou je het idd verdomde druk hebben
zei je komen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Te vroeg kan ook beteken later terugkomen..
Dan is het niet per se te vroegquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Te vroeg kan ook beteken later terugkomen..
is dat noemenswaardig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ze vandaag heel beschaafd binnenboord gehouden
zelfbedieningquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
D heeft de suiker-eitjes ontdekt. Hij kan er nèt bij
Euhm...quote:
Mammaaaa, eentje nog? Ah toe? Jij ook eentje ja?quote:
Hangen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kennelijk hangen ze er normaal altijd uit
Slimquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mammaaaa, eentje nog? Ah toe? Jij ook eentje ja?
en jij kan natuurlijk geen nee zeggenquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ok.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euhm...
Misschien walste ik wat erg enthousiast dit topic binnen
Beproefde tactiek.:Dquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n lief lachje en van die oooogen. Maar dit is echt de laatste. Heus.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en jij kan natuurlijk geen nee zeggen
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n lief lachje en van die oooogen. Maar dit is echt de laatste. Heus.
Heb jij gezeurd ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:22 schreef essnhills het volgende:
Sorry voor het zeuren eerder hoor![]()
Ik was even toe aan ontspanning en dat toen bleek dat dat heul niet kon met wat ik nu in huis heb, liep mijn emmertje even over zeg maar
Niet teruggelezen maarquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:22 schreef essnhills het volgende:
Ik was even toe aan ontspanning en dat toen bleek dat dat heul niet kon met wat ik nu in huis heb, liep mijn emmertje even over zeg maar
Achteraf vond ik het wel zeurenquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb jij gezeurd ?
Nee joh, dat was geen zeuren.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet teruggelezen maar![]()
Ik kom effe ontspannen, tussen werken, slof maken (jeuj! Deze is wel goed dus nu heb ik er twee!) en, verjaardagsvisite en repetitie door.
Ik ben nu bij programmapunt 'eten'
pling !!quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achteraf vond ik het wel zeuren
[..]
Ohja, eten. Ik heb nog kippetjes van gister over, en ik heb courgette en broccoli enzo in huisDaar kan ik wel wat lekkers mee maken.
Hehequote:
quote:
En nu opeten *kijkt streng*quote:
Ja zussiequote:
quote:
Dat heb ik net gedaan iddquote:
Ik nu ookquote:
kloptquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:16 schreef essnhills het volgende:
ik ben tot de conclusie gekomen dat afwasmiddel van Dreft wel degelijk beter werkt dan die van de Lidl.
niks van gemerktquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:22 schreef essnhills het volgende:
Ja hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik nu ook
Bevallen de eerste dagen goed op je nieuwe stekkie?
In Delft hadden we die van de Lidl, en mijn ovenschalen hadden allemaal ingebrande vlekken die ik er niet meer uit kreeg. Dacht ik. Van alles geprobeerd, laten weken etc.quote:
een klein beetje, ik had het drukquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
In Delft hadden we die van de Lidl, en mijn ovenschalen hadden allemaal ingebrande vlekken die ik er niet meer uit kreeg. Dacht ik. Van alles geprobeerd, laten weken etc.
Gisteravond een van de schalen laten weken in Dreft, en ik veegde vanmorgen bijna alle 'ingebrande' vlekken gewoon weg![]()
En je was er niet vanmiddag
Dat blijktquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een klein beetje, ik had het druk
maar ja, dreft rules
toppie joppiequote:Op woensdag 25 maart 2015 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Gewoon lekker m'n eigen spulletjse enzo![]()
Al is nog niet alles uitgepakt, ik moet natuurlijk ook aan de studie verder enzoMaar iedere keer dan heb ik weer wat nieuws nodig dus dan zoek ik dat en geef ik het een andere plek
Dus dat gebeurt langzaamaan met steeds meer spullen
wanneer ga je er weer mee koken?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat blijktDe andere ovenschalen ook maar in de week gezet nu
En vanmiddag gemaild met m'n begeleider, en dat was ook primaquote:
volgende week denk ikquote:
tijd om een KSCbbq te organiseren dan om het te vieren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
En vanmiddag gemaild met m'n begeleider, en dat was ook prima
Heb je honger?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
tijd om een KSCbbq te organiseren dan om het te vieren.
Hoe is het met je begeleider?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
*wink* *wink* *nudge* *nudge*quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat is waar ook, jullie hebben altijd hongerquote:
niet als ik slaap.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat is waar ook, jullie hebben altijd honger
probablyquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:45 schreef essnhills het volgende:
Ik had nooit moeten zeggen dat het een leuke jongen is hè?
Ik geloof er niks vanquote:
Noesquote:
Wachten op wat?quote:
Niet zelf repareren?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:44 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig komt er morgen een loodgieter... de wc doorspoelen met een emmer water is best onhandig.
Oh jawelquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:45 schreef essnhills het volgende:
Ik had nooit moeten zeggen dat het een leuke jongen is hè?
Ik geloof er niks van dat je nu niet nog wat zou willenquote:
Bij mij hebben pizza's over het algemeen geen tomaat hoor..quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Een pizza is een ronde schijf met kaas en veel tomaten.
Nee, dat is voor de woningbouw... afvoerpijp van toilet, pijp van stortbak naar toilet en het kraantje van de stortbak lekken allemaalquote:
Jij bestelt pizza's zonder tomaat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij hebben pizza's over het algemeen geen tomaat hoor..
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij hebben pizza's over het algemeen geen tomaat hoor..
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb trek in chipsquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je nu niet nog wat zou willen
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bestel nooit zo vaak pizza, maar als ik ze zelf maak dan maak ik ze zonder tomaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig.
MPG en Toek zijn de kliko's hier... die gaan nog door als ik al aan het uitbuiken ben.
Da's waar ja. Dan had ik ook gebeldquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is voor de woningbouw... afvoerpijp van toilet, pijp van stortbak naar toilet en het kraantje van de stortbak lekken allemaal. En de stortbak zelf blijft ook doorlopen, dus er zal wel iets met de plotter (zo heet dat ding toch?
) zijn
.
I knew itquote:
Echt, alles wat kan lekken, lekt ook tegelijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's waar ja. Dan had ik ook gebeld
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bestel nooit zo vaak pizza, maar als ik ze zelf maak dan maak ik ze zonder tomaatMaken ze met liefde zonder tomaat voor je hoor. Hier altijd een zonder kaas. Nooit een probleem geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig.
MPG en Toek zijn de kliko's hier... die gaan nog door als ik al aan het uitbuiken ben.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |