'Onze'?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
Wel onze eigen versie dan he? Een goede
KSCKPDquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef MissMSX het volgende:
Nu hou ik weer op over kinderen hoor. Dat past niet bij mijn FOK!-imago. Maar praten jullie gerust verder
Seks is ook wel een prettig gespreksonderwerp hoor.quote:
Ja, maar dat potentiële resultaat ervan nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Seks is ook wel een prettig gespreksonderwerp hoor.
Dat is wel erg jong. Wij hebben juist de overstap naar groep 2 niet vervroegd gedaan zodat ze lekker met voorsprong uiteindelijk in groep 3 "aan het echte werk" kan beginnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Wij hebben net te horen gekregen dat hij naar groep 3 mag volgend schooljaar.
Dat is wel spannend, hij is nog jong, 5 afgelopen december.
Daar zijn genoeg maatregelen voor te nemen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dat potentiële resultaat ervan niet
Tja, het was een groep1/2 en hij doet gewoon met de oudsten mee.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is wel erg jong. Wij hebben juist de overstap naar groep 2 niet vervroegd gedaan zodat ze lekker met voorsprong uiteindelijk in groep 3 "aan het echte werk" kan beginnen
Toch gaat het wel eens misquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg maatregelen voor te nemen.
Mijn nichtje was nog iets jonger zelfs. Wel moeilijk hoor, sociaal gezien altijd een eind achterlopen. Maar dat is natuurlijk per geval verschillendquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Wij hebben net te horen gekregen dat hij naar groep 3 mag volgend schooljaar.
Dat is wel spannend, hij is nog jong, 5 afgelopen december.
Alleen nog maar praten over seksquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan ga je wel met ze spelen en voorlezen en dat soort dingen?Nee, dat doe ik eigenlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vooral moeite met het gegil en geschreeuw. En moet ik me regelmatig terug trekken, en kinderen van die leeftijd kun je niet alleen achter laten.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hell noquote:
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik eigenlijk niet.
Ik heb vooral moeite met het gegil en geschreeuw. En moet ik me regelmatig terug trekken, en kinderen van die leeftijd kun je niet alleen achter laten..
het blijft een gok, maar genoeg kennis op school en in de familie dat we dit wel aandurven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn nichtje was nog iets jonger zelfs. Wel moeilijk hoor, sociaal gezien altijd een eind achterlopen. Maar dat is natuurlijk per geval verschillend
Klopt. Zij vonden het destijds ook echt wel een dilemma. Cognitief was ze er zo aan toe.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
het blijft een gok, maar genoeg kennis op school en in de familie dat we dit wel aandurven.
En nog een jaar gaat ie zich echt vervelen. Daar wordt ie ook niet beter van.
Lekker broerenzussenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik zou daar ook niet aan moeten denken.
Mijn rss ging af..quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Seks is ook wel een prettig gespreksonderwerp hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |