Maar dan kan ik toch niet gewoon met de afstandsbediening dat ding besturen? Dan kan ik nog steeds niet chill een paar afleveringen kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is wel een andere optie...
Je HDD aansluiten op je laptop, en een kabel van je laptop naar je TV.
Dan speel je de film af op je laptop, die hem naar de TV stuurt.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:22 schreef fietsie het volgende:
jaja ik geloof jullie wel. Maar ik baal gewoon dat er nu gewoon verdomme WEER een apparaat is dat gewoon niet werkt.SPOILER: Lees zelf maar EssjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoe bedoel je? Het apparaat werkt prima.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
jaja ik geloof jullie wel. Maar ik baal gewoon dat er nu gewoon verdomme WEER een apparaat is dat gewoon niet werkt.
Nee, dat is inderdaad lastiger, maar niet onoverkomelijk toch ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan kan ik toch niet gewoon met de afstandsbediening dat ding besturen? Dan kan ik nog steeds niet chill een paar afleveringen kijken
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef essnhills het volgende:
Thansk voor jullie hulp allemaal, ik ga even wat anders doen.
Ik wilde gewoon even ontspannen genieten van m'n nieuwe tv, niet nog meer stress.
Het is al die tijd de KSC geweest hoorquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is al die tijd de KSC geweest hoor
3 koppen filterkoffie verder ondertussen
Balen is dat altijd he. Als techniek niet werkt zoals je wiltquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde gewoon even ontspannen genieten van m'n nieuwe tv, niet nog meer stress.
Dat overkomt iedereen wel. Is frustrerend.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Balen is dat altijd he. Als techniek niet werkt zoals je wilt
Mij vaker dan me lief isquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat overkomt iedereen wel. Is frustrerend.
Zeker als je er van overtuigd bent dat het wel moet werken.
Krijgt niet eens ritalin?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben aan het oppassen op n meeega drukke dreumeskan geen minuut stilzitten
Ze hebben tegenwoordig best wel huge-ass usbsticks, misschien is dat wel de makkelijkste manier.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef essnhills het volgende:
in de vorm ook van een huge ass?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig best wel huge-ass usbsticks, misschien is dat wel de makkelijkste manier.
Vast en zekerquote:
Dat zou kunnen, maar ook dat is geen garantie, want misschien kan die TV die grootte weer niet aan....quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig best wel huge-ass usbsticks, misschien is dat wel de makkelijkste manier.
een van de ouders wel, dus zal me niks verbazen dat er daar n vleugje van in zitquote:
Of dat je een usb 3.0 aanschaft en de tv 2.0 slikt en verder nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ook dat is geen garantie, want misschien kan die TV die grootte weer niet aan....
Dan zou ik sparen voor een mediaspeler. Vele makkelijker, en met afstandsbediening.
soms zitten die dingen vervelend dicht bij elkaar jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vast en zekerlijkt me niet handig met de meestal beperkte hoeveelheid ruimte bij een tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |