Jezus, in wat voor incompetent kantoor/bedrijf werk jequote:Op woensdag 25 maart 2015 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het zijn fijne tijden.Oh ja, we moeten ook in ons andere gebouw 25 werkplekken inleveren waardoor het bij ons nog veel drukker gaat worden en we zitten al regelmatig met 2 mensen aan 1 bureau.
Waarom staat-ie er dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons staat er een PS4 stof te happen.
Waar jij vermoedelijk je rekening hebt staan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus, in wat voor incompetent kantoor/bedrijf werk je
Zoeen waar wel geld is voor dikke bonussen/salarisverhogingen voor het management, maar er geen geld 'is' om 'de werkvloer' fatsoenlijk z'n werk te laten doen. Wie kent ze niet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus, in wat voor incompetent kantoor/bedrijf werk je
Ooit gekregen om te kunnen ontspannen als wij willen, maar eigenlijk zijn wij teveel workaholicsquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ooit gekregen om te kunnen ontspannen als wij willen, maar eigenlijk zijn wij teveel workaholics.
Precies die dus!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef Renesite het volgende:
Aaaaah ja. Daarom zit ik bij de boerenleenbank !
Absoluutquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, het idee is in ieder geval wel sympathiek
Welke branche is dat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef Renesite het volgende:
Aaaaah ja. Daarom zit ik bij de boerenleenbank!
Zo'n bedrijf dus, waar heel veel mensen werken die mijn branche in willen. Krijg daar toch zoveel sollicitanten voor
Dat is Q!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef Renesite het volgende:
Krijg daar toch zoveel sollicitanten voor
Mensen die hun rekeningen niet kunnen betalen. Schuld/bewind/budget.quote:
Noord-Oost-Nederland? Da's wel buiten de ringquote:
Wel jouw regio! Q doet alle regio's!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooh. maar da's niet mijn regio. Dus nouja
Schuld af laten betalen dan dood schieten. Die mensen leren nooit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die hun rekeningen niet kunnen betalen. Schuld/bewind/budget.
[..]
Noord-Oost-Nederland? Da's wel buiten de ring
Ik ga over naar de Eekhoornbank!!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel jouw regio! Q doet alle regio's!
Ja, ik doe aan inkomensderving voor mijzelf. Zo lust ik er nog wel een paarquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schuld af laten betalen dan dood schieten. Die mensen leren nooit.
Bij het type bedrijf waar Q. werkt (been there, done thatquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Absoluut. Ik lig regelmatig een half uurtje met een Gameboy in een zitzak voor afleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dus eigenlijk zit jij er voor jezelf, ipv die mensen te helpen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik doe aan inkomensderving voor mijzelf. Zo lust ik er nog wel een paar
Hulpvaardig met een knipoog naar het commerciële. Dat doen maatschappelijk werkers toch ook?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit jij er voor jezelf, ipv die mensen te helpen?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij het type bedrijf waar Q. werkt (been there, done that) is het motto: Er staat nergens in je contract dat werken leuk moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een slavendrijvers. Plezier hebben in je werk betaald zich ook positiever uit voor het bedrijf.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij het type bedrijf waar Q. werkt (been there, done that) is het motto: Er staat nergens in je contract dat werken leuk moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
Nou, ik heb de meeste daarvan vooral niets zien doenquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hulpvaardig met een knipoog naar het commerciële. Dat doen maatschappelijk werkers toch ook?
Oh ja, tuurlijk, dat wist ik ook welquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die hun rekeningen niet kunnen betalen. Schuld/bewind/budget.
[..]
Noord-Oost-Nederland? Da's wel buiten de ring
Onzin, plezier is nergens goed voor. Plezier is geen KPI.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat een slavendrijvers. Plezier hebben in je werk betaald zich ook positiever uit voor het bedrijf.
Als je het voor niks doet zit je straks zelf in de schuldsaneringquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit jij er voor jezelf, ipv die mensen te helpen?
Ach, we waren maar externen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Externen zijn minderwaardige levensvormen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, we waren maar externen.
Maar de internen hadden het ook niet best
True thatquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb de meeste daarvan vooral niets zien doen
Jawel jawel... alleen wel overschot in personeel dat zo kan werken. Itt. de bank/verzekeringmensen die denken dat ze het heel goed kunnen doen. Valt vaak wel wat tegen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk, dat wist ik ook wel![]()
Er is wel vraag naar mensen daar geloof ik?
Op welk vlak missen ze dan kwaliteiten?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
True that!! Dat is het verschil. Ik doe wel wat
!
[..]
Jawel jawel... alleen wel overschot in personeel dat zo kan werken. Itt. de bank/verzekeringmensen die denken dat ze het heel goed kunnen doen. Valt vaak wel wat tegen.
Het is wel vrij specifiek. Maar je moet de mix kennen tussen zakelijk en maatschappelijk/sociaal en wenselijke dingen brengen. Mensen geruststellen en veel puzzelen. Juist de sociale kaart/wegen weten, sociale regelgeving en daarnaast de cliënten (willen) leren kennen, met gepaste afstand.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op welk vlak missen ze dan kwaliteiten?
Kan me voorstellen dat dat laatste nog wel eens ontbreekt bij de bank-/verzekeringsmensenquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is wel vrij specifiek. Maar je moet de mix kennen tussen zakelijk en maatschappelijk/sociaal en wenselijke dingen brengen. Mensen geruststellen en veel puzzelen. Juist de sociale kaart/wegen weten, sociale regelgeving en daarnaast de cliënten (willen) leren kennen, met gepaste afstand.
Het zit tussen een boekhouder en maatschappelijk werker in!
Niet handigquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Leuk iets bouwen en dan willen aanpassen en het dan mollen![]()
![]()
Sure. Maar niet sollicitanten die eerst 30 jaar hebben gewerkt bij een bank. Die komen solliciteren wegens bezuinigingen en gedwongen ontslagen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat laatste nog wel eens ontbreekt bij de bank-/verzekeringsmensen
Aan de andere kant, er zullen er ook wel tussen zitten die bij de bank vertrekken juist vanwege het gebrek aan dergelijke sociale aspecten
Daar zullen er nu wel bergen van zijn jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure. Maar niet sollicitanten die eerst 30 jaar hebben gewerkt bij een bank. Die komen solliciteren wegens bezuinigingen en gedwongen ontslagen.
No offence trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zullen er nu wel bergen van zijn ja
None taken hoor. Ik ben niet van die club. Altijd extern geweest en ook nog eens als ICT-erHad ik het vanochtend nog over "Had voor de perspectieven misschien beter in de ICT moeten gaan werken. Verdient een stuk leuker en minder geleuter van klanten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar aan de andere kant ga ik nu weer 20.000 euro kwijt laten schelden aan belastingvorderingen! Ook leuk!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Uit die droom kan ik je wel helpenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik het vanochtend nog over "Had voor de perspectieven misschien beter in de ICT moeten gaan werken. Verdient een stuk leuker en minder geleuter van klanten"
Dat lijkt mij dan inderdaad juist weer heel mooi: direct resultaat.quote:Maar aan de andere kant ga ik nu weer 20.000 euro kwijt laten schelden aan belastingvorderingen! Ook leuk!
Ja jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik het vanochtend nog over "Had voor de perspectieven misschien beter in de ICT moeten gaan werken. Verdient een stuk leuker en minder geleuter van klanten
Hoiquote:
Het is een wervelwind, een hoop veranderingen die op stapel staan, alles gaat niet echt zoals gepland..quote:
Dank jequote:Op woensdag 25 maart 2015 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Oh CL, ik las het van je opa, knuffel
Nieuwer. Beter dan niksquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een wervelwind, een hoop veranderingen die op stapel staan, alles gaat niet echt zoals gepland..
En maandag op de snelweg 's avonds is mijn auto overleden, godzijdank straks de nieuwe ophalen. Nou ja, nieuw is een beetje overdreven
Oh ik klaag niet! Het is een schattige donkergroene 106quote:
Dat klinkt primaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik klaag niet! Het is een schattige donkergroene 106
Lekker blijven zitten waar je zit dusquote:
Ik ga er gewoon in zittenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt primaHou je'em wel aan de straat straat staan als het stormt?
Correct, afschrijving eerste jaar is zo enorm en de auto's van tegenwoordig zijn bij normaal gebruik na een jaar nog gewoon vrijwel nieuw.quote:
Peu, le peu Peuquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pauper.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vorige was ook een peugeot, die reed ook heerlijk!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Peu, le peu Peu
Wij hebben zwarte stoere (Sport uitvoering).
Heeee.quote:
Vind ik niet. Ik verdien minder. Weet ik gewoon.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker blijven zitten waar je zit dus
Volgens mij weeg jij zo weinig dat je het gewicht van die auto alleen nog maar laat dalenquote:
Klopt. Maar ik heb altijd wel wat kunnen regelen in die gevallen gelukkigquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alles is bereikbaar per trein/fiets/voet
Met die jetsers?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij weeg jij zo weinig dat je het gewicht van die auto alleen nog maar laat dalen
Daarom. Geld is echt niet allesquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik verdien minder. Weet ik gewoon.
maar heb leuk veelzijdig werk. Dus dikke prima.
Zo'n auto koop je als je eerste auto als je net 18 bent. Om daarna zo snel mogelijk een goede te kopen.quote:
Fuck. True.quote:
Vind ik ook. Kan mijn vaste lasten + hypotheek en indien nodig ook mijn vriend zn vaste lasten (zorg+ alles) betalen en nog iets overhouden. Maar de kans dat hij niet werkt is niet logisch dus straks is zijn inkomen extraquote:
Het scheelt wel. Hij wordt niet zwanger en blijft dan ook niet ineens thuis voor de kinderenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik ook. Kan mijn vaste lasten + hypotheek en indien nodig ook mijn vriend zn vaste lasten (zorg+ alles) betalen en nog iets overhouden. Maar de kans dat hij niet werkt is niet logisch dus straks is zijn inkomen extra
Juist daaromquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt wel. Hij wordt niet zwanger en blijft dan ook niet ineens thuis voor de kinderen.
Dat wordt echt dikke lol jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik ook. Kan mijn vaste lasten + hypotheek en indien nodig ook mijn vriend zn vaste lasten (zorg+ alles) betalen en nog iets overhouden. Maar de kans dat hij niet werkt is niet logisch dus straks is zijn inkomen extra
Misschien adopteren ze wel een schattig Amerikaans jongetjequote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt wel. Hij wordt niet zwanger en blijft dan ook niet ineens thuis voor de kinderen.
Om de dooie dood niet. Echt niet. Ik weet van mijzelf dat ik de narcistisch ben daarvoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien adopteren ze wel een schattig Amerikaans jongetje
Zo 1 uit Texas?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien adopteren ze wel een schattig Amerikaans jongetje
Volgens mij heb je iemand anders voor ogenquote:
Ja, helaas is het anders gelopenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:48 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Zo'n auto koop je als je eerste auto als je net 18 bent. Om daarna zo snel mogelijk een goede te kopen.
De wereld buiten de Randstadquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alles is bereikbaar per trein/fiets/voet
M'n opa had hem ook hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, helaas is het anders gelopen
Ik schaam me dan ook nietquote:
1,5 uur enkele reis of 40 minuten. Ik weet het wel.quote:
Slaat ook echt helemaal nergens op, auto is een gebruiksvoorwerp, van A naar B, droog. Meer hoeft het niet te doen.quote:
Auto's.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:48 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Zo'n auto koop je als je eerste auto als je net 18 bent. Om daarna zo snel mogelijk een goede te kopen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Auto's.Alleen 18-jarigen op het platteland maken zich daar druk over.
Vond de Twingo niet zo mooi, reed er gisteren achter op de ringweg en ergerde me aan zo'n zwart vlak als kofferbak.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil de nieuwe Twingoof een Picanto
Ook dat nog eens, als je inderdaad in the middle of nowhere woont moet je wel, in de stad is het bijna altijd het traagste en duurste vervoermiddel, als je hem al ergens kwijt kan in de buurt waar je moet zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Bullshit. Ik ben in een cirkel van 100km rond Zwolle rond een uur in de binnenstad van elke grote stad. Leeuwarden, Groningen, Assen, Enschede, Almelo, Deventer, Apeldoorn, Arnhem, Nijmegen, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Amsterdam, etc. etc. etc. Maar ik kan niet met de trein in Boskoop komen (bij Gouda). Net zo min dat ik niet Epe kan komen.quote:
O, dat heb ik nu ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond de Twingo niet zo mooi, reed er gisteren achter op de ringweg en ergerde me aan zo'n zwart vlak als kofferbak.
Zonder baan is het inderdaad wat minder relevant.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang je in de stad blijft en de boodschappen zijn beperkt, kan het prima ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, als je inderdaad in the middle of nowhere woont moet je wel, in de stad is het bijna altijd het traagste en duurste vervoermiddel, als je hem al ergens kwijt kan in de buurt waar je moet zijn.
Ik heb er al 5 jaar geen 1 meer.
True.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
Anders moest ik fietsen naar de tuinland 15min lang voor een snoeischaar! Nu pak ik de auto
Ook al ga je de stad uit is het alsnog prima te doen hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang je in de stad blijft en de boodschappen zijn beperkt, kan het prima ja.
Ja ik kom overal wel, maar je doet er drie keer zo lang over. Als ik met de bus naar m'n ouders ga, ben ik met de bus een half uur bezig voor 4 km. M'n zus woont 2 km verderop en woont op 10 minuten lopen van een bushalte. Nu zijn dat wel fietsafstanden, maar als het ook maar een beetje glad is buiten, stap ik niet op de fiets.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bullshit. Ik ben in een cirkel van 100km rond Zwolle rond een uur in de binnenstad van elke grote stad. Leeuwarden, Groningen, Assen, Enschede, Almelo, Deventer, Apeldoorn, Arnhem, Nijmegen, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Amsterdam, etc. etc. etc. Maar ik kan niet met de trein in Boskoop komen (bij Gouda). Net zo min dat ik niet Epe kan komen.
Mijn supermarkt zit in de winter op 10 km en in de zomer op 500 meterquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al ga je de stad uit is het alsnog prima te doen hoor.
En boodschappen beperkt, waarom, mijn supermarkt zit echt letterlijk op 100m....
Ik moet in april naar Hoeven met de trein/bus/taxiquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bullshit. Ik ben in een cirkel van 100km rond Zwolle rond een uur in de binnenstad van elke grote stad. Leeuwarden, Groningen, Assen, Enschede, Almelo, Deventer, Apeldoorn, Arnhem, Nijmegen, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Amsterdam, etc. etc. etc. Maar ik kan niet met de trein in Boskoop komen (bij Gouda). Net zo min dat ik niet Epe kan komen.
Ik ga toch niet elke dag boodschappen doen. Vriend doet de houdbare dingen een keer in de maand en de versdingen halen we op de markt. Er zit een belachelijk overpriced ding om de hoek. Daar boodschappen doen of elders scheelt al wel 30 in de week. 30*4,2 en je kan een auto onderhouden. Dan alleen nog de aanschaf.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En boodschappen beperkt, waarom, mijn supermarkt zit echt letterlijk op 100m....
Dan is een auto idd handigquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn supermarkt zit in de winter op 10 km en in de zomer op 500 meter.
Ik heb het niet over de afstand, maar over de hoeveelheid. Als jij een feestje geeft en je hebt 10 kratten bier nodig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de stad zou ik ook geen auto kopen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is een auto idd handig.
Ik zeg ook niet dat het totaal nutteloze dingen zijn. Alleen dat ik hem idd vrijwel nooit mis, en als ik er echt een nodig heb kan er altijd wel iets geregeld worden natuurlijk.
Die vier je dan in de kroeg. Eerste drankje trakteer jij en daarna hebben ze pechquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de afstand, maar over de hoeveelheid. Als jij een feestje geeft en je hebt 10 kratten bier nodig.
Maar dat heeft allemaal geen reet te maken met de Randstad, als je in een kutdorp in de Randstad woont, ben je ook de sjaak.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik kom overal wel, maar je doet er drie keer zo lang over. Als ik met de bus naar m'n ouders ga, ben ik met de bus een half uur bezig voor 4 km. M'n zus woont 2 km verderop en woont op 10 minuten lopen van een bushalte. Nu zijn dat wel fietsafstanden, maar als het ook maar een beetje glad is buiten, stap ik niet op de fiets.
En als ik met de trein naar Utrecht ga, moet ik de trein van tien voor 12 hebben, altijd gezellig.
Het is een puur luxemiddel, dat snap ik ook, maar het maakt het wel even makkelijker. Het is niet zo dat de trein en bus zo goedkoop zijn. Datzelfde ritje met de bus naar m'n ouders kost ruim 4 euro voor een retourtje. Als ik naar m'n broer ga, die 10 km verderop woont, ben ik 40 cent meer kwijt
Dan laat je die bezorgen door Albert Heijn of de Jumboquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de afstand, maar over de hoeveelheid. Als jij een feestje geeft en je hebt 10 kratten bier nodig.
O ja, daar heb je ook kutdorpenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat heeft allemaal geen reet te maken met de Randstad, als je in een kutdorp in de Randstad woont, ben je ook de sjaak.
Ja dat kan, maar vind ik zelf niet leukquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die vier je dan in de kroeg. Eerste drankje trakteer jij en daarna hebben ze pech
Dan zet ik die in een kar en rij ze de lift in.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja ok, dat is een optie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan laat je die bezorgen door Albert Heijn of de Jumbo.
Ook dat, pas nog gedaan, maar was wel 320 euro kwijt, ik ga niet moeilijk doen met, nu mag je niets meerquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die vier je dan in de kroeg. Eerste drankje trakteer jij en daarna hebben ze pech
Oh dat valt nog best mee. Ik was 850 euro kwijt toen ik dat eens deedquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, pas nog gedaan, maar was wel 320 euro kwijt, ik ga niet moeilijk doen met, nu mag je niets meer.
Zeer interessant ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Gebruik van pand/personeelskosten ¤ 130,00
2 Coebergh mix ᤠ3,95 ¤ 7,90
21 Beerenburg mix ᤠ3,95 ¤ 82,95
2 jenever mix ᤠ3,95 ¤ 7,90
9 Vodka mix ᤠ4,25 ¤ 38,25
17 Malibu mix ᤠ4,25 ¤ 72,25
6 Barcardi mix ᤠ4,25 ¤ 25,50
1 fles proseco ¤ 17,50
131 tapbiertjes ᤠ2,20 ¤ 288,20
16 flesjes bier ᤠ2,20 ¤ 35,20
3 glazen wijn ᤠ2,75 ¤ 8,25
12 flesjes frisdrank ᤠ1,80 ¤ 21,60
4 kannen koffie/thee ᤠ9,50 ¤ 38,00
173 warme/koude hapjes ¤ 90,00
Nootjes gratis
------------------
¤ 863,50
Leve gmail
Was een paar jaar geleden inderdaad wel lachen toen ik twee tafeltjes van de Ikea mee wilde nemen op de fietsquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Het is gewoon soms lastiger als je geen auto hebt. Omdat het langer duurt, omdat je niet alles mee kan nemen wat je wilt, dat je andere dingen moet verzinnen om mee te nemen, dat je gereden moet worden door een ander.. etc etc
Merk dat opzich nu ook wel voor sommige zaken. Zeker mbt huishoudelijke dingen, zoals grote potten verf of grote planten. Toch lastiger met bus / fiets / lopend, dan even de auto te pakken
En wat wil je hiermee zeggenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:17 schreef stbabylon het volgende:
1 fles proseco ¤ 17,50
Nootjes gratis
------------------
¤ 863,50
Leve gmail
Zoveel vrienden heb ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:17 schreef stbabylon het volgende:
1 fles proseco ¤ 17,50
Nootjes gratis
------------------
¤ 863,50
Leve gmail
I know.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf echt oneindig populair in dit topic
O ja, ik moet echt andijvie halen vandaag.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:22 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
I know.
Nu druk op zoek naar mijn boodschappenlijstje voor vanavond. Zou ik toch ook al op faceboek gaan posten. Mensen willen zulke dingen gewoon weten.
Idd ja, tis gewoon niet altijd even praktisch.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was een paar jaar geleden inderdaad wel lachen toen ik twee tafeltjes van de Ikea mee wilde nemen op de fietsHet woog niks, gewoon samengeperst karton, maar toen het begon te waaien lag ik bijna in de sloot.
Stampen!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, ik moet echt andijvie halen vandaag.
Lekker duur doenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, de vrouwen zaten aan de mixjes
Ik mag niet eens op mn werk parkeren, woon te dichtbij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Zonder baan is het inderdaad wat minder relevant.
Jij bent zelf zo interessant dat iedereen heel geïnteresseerd is in jou. Het is niet alsof iedereen jouw posts hier negeertquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:22 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
I know.
Nu druk op zoek naar mijn boodschappenlijstje voor vanavond. Zou ik toch ook al op faceboek gaan posten. Mensen willen zulke dingen gewoon weten.
Nou, bedankt voor het delen, danquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ik het leuk vindt dat ik dit soort dingen nog terug kan vinden
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent zelf zo interessant dat iedereen heel geïnteresseerd is in jou. Het is niet alsof iedereen jouw posts hier negeert
Ook dat, we hebben een kleine parkeerplaats aan het park, maar das alleen voor MT en gasten, en dan zou ik dus in de parkeergarage moeten staan, die is op 10 min lopen, dan is mijn tijdswinst vergeleken met OV maar 10 min ofzo...quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag niet eens op mn werk parkeren, woon te dichtbij.
Ik ben geen rolschaatsende aandachtsnicht, inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent zelf zo interessant dat iedereen heel geïnteresseerd is in jou. Het is niet alsof iedereen jouw posts hier negeert
Ja, ik spring gewoon in de auto. Balkon volplempen met planten? Achterbank plat en meenemen die handel. Tafel gezien op MP? Ik rij wel even heen en weer. Puur gemak dusquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja, tis gewoon niet altijd even praktisch.
Wil binnenkort kijken (of nouja al een tijdje) naar een digitale piano. Maar de locatie is net irritant met bus / lopen enzo. Dusja dan stel je het makkelijker uit.
Wij hebben een mega-parkeergarage voor duizenden auto's maar nog met een heel streng OV beleid. Then again, we zitten op 100 meter van het grootste station van het land dus dan mag je best wel streng zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, we hebben een kleine parkeerplaats aan het park, maar das alleen voor MT en gasten, en dan zou ik dus in de parkeergarage moeten staan, die is op 10 min lopen, dan is mijn tijdswinst vergeleken met OV maar 10 min ofzo...
Jawel. Ingang zit aan de achterkant. Heb speciaal gekeken toen ik er pas langs liep.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik vraag mij ernstig af of wij een parkeerplaats/garage hebben.
Zelfs tussen centra van steden is het niet eens altijd de beste optie. Als ik met mijn vrienden vanuit Tilburg naar PSV ga is het ongeveer om het even of je de trein of de auto pakt qua tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, als je inderdaad in the middle of nowhere woont moet je wel, in de stad is het bijna altijd het traagste en duurste vervoermiddel, als je hem al ergens kwijt kan in de buurt waar je moet zijn.
Ik heb er al 5 jaar geen 1 meer.
Ik zit er ook totaal niet mee verder, als het weer lekker weer is ga ik ook wel weer met de fiets, al moet ik wel oppassen niet onder de 75 te komen qua gewichtquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben een mega-parkeergarage voor duizenden auto's maar nog met een heel streng OV beleid. Then again, we zitten op 100 meter van het grootste station van het land dus dan mag je best wel streng zijn.
Oh God, een kloonquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:26 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Ik ben geen rolschaatsende aandachtsnicht, inderdaad.
Voor je het weet heb je weer ondergewicht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit er ook totaal niet mee verder, als het weer lekker weer is ga ik ook wel weer met de fiets, al moet ik wel oppassen niet onder de 75 te komen qua gewicht.
En je kan nooit ff een biertje doen, overdag etc natuurlijk geen probleem,maar bijv bij voetbal wil ik gewoon bier drinken.quote:
Niet "weer" maar het moet natuurlijk ook weer niet de andere kant opslaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je weer ondergewicht.
Met de trein mag je zuipen. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs tussen centra van steden is het niet eens altijd de beste optie. Als ik met mijn vrienden vanuit Tilburg naar PSV ga is het ongeveer om het even of je de trein of de auto pakt qua tijd.
OV: heen: naar station toe, trein, naar stadion lopen. Terug: naar station lopen, wachten op trein (minuut of 5-10 doorgaans), trein, naar huis op fiets of te voet.
Auto: heen: rondje rijden om iedereen op te pikken, naar Eindhoven rijden, parkeren!
Daar gaat het dus 'mis' met de auto. Of je kiest voor dichtbij het stadion parkeren of voor verder weg. "Duh, dichtbij natuurlijk!". "Ok, dan moeten we eerder vertrekken anders staat het vol, half uurtje eerder dus.". "Oh, verder weg dan maar". Is weer langer lopen naar het stadion. Toch dichtbij dan maar? Nee, want je kan er wel als 'eerste' zijn, in de parkeergarages in het centrum ben je iig niet als eerste weg dan. Rij bij de automaat na de wedstrijd en daarna mag je aansluiten in de file. Dus doorgaans is het 'verder weg', wat weer ontzettend kut is bij nat/koud weer.
Daarna mag je iedereen weer afzetten, alles bij elkaar is het voor de chauffeur iig zeker de langste optie wat tijd betreft. Als je de kosten deelt is het met de auto wel al snel goedkoper pp maar met de trein levert het minste 'gezeik' op.
Ik heb het even gevraagd, die is dus blijkbaar voor gastenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel. Ingang zit aan de achterkant. Heb speciaal gekeken toen ik er pas langs liep.
Ik ging toen met de auto naar Tilburg, beide keren in de file gestaan en er 3,5 uur over gedaan. Dat was wel jammerquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs tussen centra van steden is het niet eens altijd de beste optie. Als ik met mijn vrienden vanuit Tilburg naar PSV ga is het ongeveer om het even of je de trein of de auto pakt qua tijd.
OV: heen: naar station toe, trein, naar stadion lopen. Terug: naar station lopen, wachten op trein (minuut of 5-10 doorgaans), trein, naar huis op fiets of te voet.
Auto: heen: rondje rijden om iedereen op te pikken, naar Eindhoven rijden, parkeren!
Daar gaat het dus 'mis' met de auto. Of je kiest voor dichtbij het stadion parkeren of voor verder weg. "Duh, dichtbij natuurlijk!". "Ok, dan moeten we eerder vertrekken anders staat het vol, half uurtje eerder dus.". "Oh, verder weg dan maar". Is weer langer lopen naar het stadion. Toch dichtbij dan maar? Nee, want je kan er wel als 'eerste' zijn, in de parkeergarages in het centrum ben je iig niet als eerste weg dan. Rij bij de automaat na de wedstrijd en daarna mag je aansluiten in de file. Dus doorgaans is het 'verder weg', wat weer ontzettend kut is bij nat/koud weer.
Daarna mag je iedereen weer afzetten, alles bij elkaar is het voor de chauffeur iig zeker de langste optie wat tijd betreft. Als je de kosten deelt is het met de auto wel al snel goedkoper pp maar met de trein levert het minste 'gezeik' op.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je kan nooit ff een biertje doen, overdag etc natuurlijk geen probleem,maar bijv bij voetbal wil ik gewoon bier drinken.
Nee, de keren dat ik echt een auto nodig had waren schaars en dan kan ik er altijd wel 1 regelen of desnoods huren.
Yep, zeker bij een stadionbezoek hoort een paar bier er gewoon bijquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Met de trein mag je zuipen. Probleem opgelost.
Heb je een beest?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging toen met de auto naar Tilburg, beide keren in de file gestaan en er 3,5 uur over gedaan. Dat was wel jammerMaar het was levend veevervoer (beestje
opgehaald) en dat deden we liever niet met de trein.
Das dan weer een voordeel van hier wonen, heel veel dingen zijn al hierquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Als ik weer naar de ArenA/Ahoy/Ziggo moet ga ik ook met de auto denk ik, Ahoy is sowieso hopeloos want dan kom ik niet thuis, maar bij ArenA en Ziggo moet ik rennen voor de trein. Vorig jaar heb ik hem nèt gehaald. Maar aan de andere kant: toen met U2 in de Arena waren we met de auto en moesten we anderhalf uur wachten voor we van de parkeerplaats kondenDan waren we al bijna thuis geweest met de trein. Maargoed, we waren met z'n vijven en dan is de trein weer takkeduur.
Arena is kwartiertje treinen en vanaf station hier 7 minuten fietsen naar huis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan weer een voordeel van hier wonen, heel veel dingen zijn al hier.
Concerten bij de Arena kan ik gewoon met de metro terug, en als het echt moet nog met een taxi zonder failliet te gaan.
Waar moet de directie dan parkeren?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het even gevraagd, die is dus blijkbaar voor gasten
Ja, das ook nog prima te doen natuurlijk. Randstad heeft ook echt zo zijn voordelen hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Arena is kwartiertje treinen en vanaf station hier 7 minuten fietsen naar huis.
Maar als je buiten de Randstad woont heb je toch al wel een autoquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das ook nog prima te doen natuurlijk. Randstad heeft ook echt zo zijn voordelen hoor.
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:36 schreef CherryLips het volgende:
En bij concerten in het Gelredome worden er wel extra treinen ingezet naar de Randstad
Meestal wel, en dan sta je daar bij Muse, met je cola lightquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als je buiten de Randstad woont heb je toch al wel een auto
Nacht van van Rotterdam naar Utrecht via Amsterdam.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:35 schreef MissMSX het volgende:
Nachtnet
Wachten op de eerste trein terug
Dan regel je een bob.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal wel, en dan sta je daar bij Muse, met je cola light.
Als je buiten de randstad woont heb je toch ook gewoon maling aan het alcoholbeleid?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik alcohol drinkquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, regelen, en dus 1 iemand zijn avond "verpesten"quote:
Voorslapen...quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nacht van van Rotterdam naar Utrecht via Amsterdam.
Is zo'n concert dan alleen leuk met drank?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, regelen, en dus 1 iemand zijn avond "verpesten".
Duh!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is zo'n concert dan alleen leuk met drank?
Policor: nee, natuurlijk niet, ook zonder alcohol kan ik het naar mijn zin hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het jou nooit durven vragenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vorig jaar in Frankrijk, maat van me ging daar trouwen, in the middle of nowhere. Wij zaten op een kilometer of 10-15 van de feestlocatie in een huisje. Wilden dus een taxi regelen want alcohol. Reactie van de lokale Fransen:"Ga je toch gewoon met de auto, dat doet iedereen hier hoor, wordt toch niet op gecontroleerd hier...".quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je buiten de randstad woont heb je toch ook gewoon maling aan het alcoholbeleid?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De oplossing is dus om samen met CL met de auto naar zo'n concert te gaan.quote:
Dit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Policor: nee, natuurlijk niet, ook zonder alcohol kan ik het naar mijn zin hebben.
Gewoon de realiteit: ja, met een paar biertjes op is dat gewoon leuker ja, meer open, iets losser.
Zie hier je bob HWquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
..en anders word je het vanzelf?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je bij mij in de auto stapt moet je wel heel dronken zijn.
Net als die vent die die baby dood heeft gereden. Ging elke dag met de auto naar de kroeg, 500 meter verderop. Ging jarenlang prima.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar in Frankrijk, maat van me ging daar trouwen, in the middle of nowhere. Wij zaten op een kilometer of 10-15 van de feestlocatie in een huisje. Wilden dus een taxi regelen want alcohol. Reactie van de lokale Fransen:"Ga je toch gewoon met de auto, dat doet iedereen hier hoor, wordt toch niet op gecontroleerd hier...".
Dat lukt HW best!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
watquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als die vent die die baby dood heeft gereden. Ging elke dag met de auto naar de kroeg, 500 meter verderop. Ging jarenlang prima.
Ik zeg best vaak echt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren ook weer zo'n dom wijf op de weg meegemaakt, ik had echt zin om haar aan te rijden, ik was echt niet in de stemming voor dat gesodemieter. Die dacht echt dat ze in China reed ofzo.
Nog los van eventuele baby's die doodgereden zouden kunnen worden vonden we het zelf ook niet zo'n goed idee: op pikdonkere bergweggetjes die je niet kent met een sloot bier en wijn in je mik oververmoeid midden in de nacht terug rijdenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als die vent die die baby dood heeft gereden. Ging elke dag met de auto naar de kroeg, 500 meter verderop. Ging jarenlang prima.
Echt hè!quote:
Kan je meteen zien wie de beste chauffeur is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog los van eventuele baby's die doodgereden zouden kunnen worden vonden we het zelf ook niet zo'n goed idee: op pikdonkere bergweggetjes die je niet kent met een sloot bier en wijn in je mik oververmoeid midden in de nacht terug rijden
Agressieve vrouwen in het verkeer zijn tof. Tenzij dom en tokkie uiteraard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren ook weer zo'n dom wijf op de weg meegemaakt, ik had echt zin om haar aan te rijden, ik was echt niet in de stemming voor dat gesodemieter. Die dacht echt dat ze in China reed ofzo.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_blijkt_notoire.html
Afgelopen maandag in Nog Meer Voor Mannen werd heel duidelijk gemaakt wat vrouwen met auto's doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
En daarvan heb je geen volledige opsomming inclusief alle nutteloze details?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen maandag in Nog Meer Voor Mannen werd heel duidelijk gemaakt wat vrouwen met auto's doen.
Ophoepelen, irritante kleuterquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:57 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
En daarvan heb je geen volledige opsomming inclusief alle nutteloze details?
Gelukkig heeft Justitie hem na die 30x met drank op GEPAKT te zijn de juiste straf gegeven.quote:
Ik ben geen held in het verkeer, maar die griet was echt van het padje. M'n zus zat naast me en die had ook zoiets van 'wat is zij nou weer aan het doen'. En maar gebaren naar mij, ik begin meteen te denken dat ik iets verkeerd doe, maar ik zou niet weten wat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen maandag in Nog Meer Voor Mannen werd heel duidelijk gemaakt wat vrouwen met auto's doen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen held in het verkeer, maar die griet was echt van het padje. M'n zus zat naast me en die had ook zoiets van 'wat is zij nou weer aan het doen'. En maar gebaren naar mij, ik begin meteen te denken dat ik iets verkeerd doe, maar ik zou niet weten wat.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer Voor Mannen is toch met die Maxim? Daar kan ik echt niet naar kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, de ultieme Alpha-man. Ik hou van hemquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:13 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Meer Voor Mannen is toch met die Maxim? Daar kan ik echt niet naar kijken.
Living on the edgequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze had ook kunnen gaan lopen, maar dat wilde ze ook niet.
Groetjes aan Q.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:17 schreef Renesite het volgende:
Ik ook.
Maar nu eeerst een sollicitant.
Nee joh, dit is gewoon de saaiste SC van FOK! en die naam willen we houdenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:13 schreef Renesite het volgende:
Waren we nou allemaal 1,5uur/2uur aan het werk!?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee joh, dit is gewoon de saaiste SC van FOK! en die naam willen we houden
* MissMSX schurkt tegen Godt aan...quote:
BORSTEN!quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX schurkt tegen Godt aan...
Je manboobs liggen in de wegquote:
Beetje harig en kriebeligquote:
Kriebelig. Geen schuurpapier! Huuuuquote:
Je hebt toch niet echt stoppelige moobs?quote:
Nee. Dat klopt. Die heb ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt toch niet echt stoppelige moobs?
Dan kan er gewoon weer geknuffeld wordenquote:
Je moet ritsen maar ook op tijd naar links gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:02 schreef DrMarten het volgende:
Had iemand het over gekken op de weg? Vanochtend iemand die voor mijn neus op de snelweg vol in de ankers ging om het invoegende verkeer ruimte te geven.... Zelden zo lang op de claxon gehangen.
Morgen weer gewoon tussen de scholieren in de trein.
Naar links kon niet wegens inhalend verkeer. Reden gewoon 120. Het invoegende verkeer moet voorrang verlenen. Dat je een beetje van je gas gaat om een gaatje te creëren waar iemand kan invoegen is prima, maar verder moet je gewoon doorrijden. Deze ging hard in de ankers. Dan ben je in mijn optiek gewoon niet geschikt om een rijbewijs te bezitten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet ritsen maar ook op tijd naar links gaan.
Zeker ook geen teamplayer met uistekende managementskills?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:24 schreef Renesite het volgende:
Sorry Q.
Je kwam kwam niet over als een pro-actieve sparringspartner met de juiste know how en een hands on mentaliteit. Plus ik walg van je negatieve eigenschap: een 'te perfectionistische instelling'
Je hebt me ook geen bier aangeboden. Daar ging het al mis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:24 schreef Renesite het volgende:
Sorry Q.
Je kwam kwam niet over als een pro-actieve sparringspartner met de juiste know how en een hands on mentaliteit. Plus ik walg van je negatieve eigenschap: een 'te perfectionistische instelling'
mijn bingokaart zit bijna volquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zeker ook geen teamplayer met uistekende managementskills?
hebben we wel staanquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt me ook geen bier aangeboden. Daar ging het al mis.
Arme Q.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:24 schreef Renesite het volgende:
Sorry Q.
Hipster B.V.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Ook. Want baarden zijn op mijn werk in
Hoe wordt er dan gereageerd?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:41 schreef Renesite het volgende:
Ik houd me ervan afzijdig. Wel zeg ik wel eens hardop "Wie is hier de homo, gij of ik" .
Het is soms wel erreg
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:03 schreef Renesite het volgende:
"Ja geen idee, iedereen heeft toch wel homo-trekjes?"![]()
okay
Past er een hele homo in je?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga maar eens snel op zoek naar mijn innerlijke homo dan
Nog een flinke ook!quote:
Deelderquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij ook, morgen vrij. Want vanavond concert/voorstelling van Jules Deelder
Ja, gaat tof worden. M'n maat is nachtburgemeester van Zwolle en zag dat ze met de Deeldeliers niet in Zwolle kwamen. Die heeft eerst geprobeerd om het alsnog te regelen bij het theater of het poppodium, niet gelukt. Nu maar in eigen beheer.quote:
Q!quote:
Jijquote:
Hello.quote:
Waar heb jij het nou over?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef stbabylon het volgende:
Wat een ontiegenlijk zooitje kutreactie's hier vanochtend. Fucking hell, lijkt HVJJN wel
Fuckinghyvers zijn jullie met z'n allen. Kotswaardig.
Ik doe het nooit/zelden, dus ik vond dat het best mochtquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al die 'hoi, hi, goedemorgen'-meuk
Leuk. Veel plezierquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij ook, morgen vrij. Want vanavond concert/voorstelling van Jules Deelder
quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al die 'hoi, hi, goedemorgen'-meuk
Nog meer werken: huishoudenquote:
Stalker? Dus een hij? Geen leuke hij?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef Renesite het volgende:
Mijn persoonljike stalker heeft al 7 keer gebeld vanochtend. Als ze nog een keer belt gaan we aangifte doen
Rijkelijk laat. Hier rook ik afgelopen weekend al het gebraadquote:
"ze"?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Stalker? Dus een hij? Geen leuke hij?
GOEDEMORGEN TALY!!! OPLETUH!!!!quote:
Stalkster staat zo stomquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN TALY!!! OPLETUH!!!!
Ik zag stalker. Daarom
Beter laat dan nooit, toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rijkelijk laat. Hier rook ik afgelopen weekend al het gebraad
Ik ben gewoon jaloers johquote:
Stalking starquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'ster' geeft het zo'n positieve draai
Ik zal een sateetje eten in jouw naam, ok?quote:
Hamburger ook goed?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal een sateetje eten in jouw naam, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |