Oh ik klaag niet! Het is een schattige donkergroene 106quote:
Dat klinkt primaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik klaag niet! Het is een schattige donkergroene 106
Lekker blijven zitten waar je zit dusquote:
Ik ga er gewoon in zittenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt primaHou je'em wel aan de straat straat staan als het stormt?
Correct, afschrijving eerste jaar is zo enorm en de auto's van tegenwoordig zijn bij normaal gebruik na een jaar nog gewoon vrijwel nieuw.quote:
Peu, le peu Peuquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pauper.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vorige was ook een peugeot, die reed ook heerlijk!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Peu, le peu Peu
Wij hebben zwarte stoere (Sport uitvoering).
Heeee.quote:
Vind ik niet. Ik verdien minder. Weet ik gewoon.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker blijven zitten waar je zit dus
Volgens mij weeg jij zo weinig dat je het gewicht van die auto alleen nog maar laat dalenquote:
Klopt. Maar ik heb altijd wel wat kunnen regelen in die gevallen gelukkigquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alles is bereikbaar per trein/fiets/voet
Met die jetsers?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij weeg jij zo weinig dat je het gewicht van die auto alleen nog maar laat dalen
Daarom. Geld is echt niet allesquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik verdien minder. Weet ik gewoon.
maar heb leuk veelzijdig werk. Dus dikke prima.
Zo'n auto koop je als je eerste auto als je net 18 bent. Om daarna zo snel mogelijk een goede te kopen.quote:
Fuck. True.quote:
Vind ik ook. Kan mijn vaste lasten + hypotheek en indien nodig ook mijn vriend zn vaste lasten (zorg+ alles) betalen en nog iets overhouden. Maar de kans dat hij niet werkt is niet logisch dus straks is zijn inkomen extraquote:
Het scheelt wel. Hij wordt niet zwanger en blijft dan ook niet ineens thuis voor de kinderenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik ook. Kan mijn vaste lasten + hypotheek en indien nodig ook mijn vriend zn vaste lasten (zorg+ alles) betalen en nog iets overhouden. Maar de kans dat hij niet werkt is niet logisch dus straks is zijn inkomen extra
Juist daaromquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt wel. Hij wordt niet zwanger en blijft dan ook niet ineens thuis voor de kinderen.
Dat wordt echt dikke lol jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik ook. Kan mijn vaste lasten + hypotheek en indien nodig ook mijn vriend zn vaste lasten (zorg+ alles) betalen en nog iets overhouden. Maar de kans dat hij niet werkt is niet logisch dus straks is zijn inkomen extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |