Oh ik klaag niet! Het is een schattige donkergroene 106quote:
Dat klinkt primaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik klaag niet! Het is een schattige donkergroene 106
Lekker blijven zitten waar je zit dusquote:
Ik ga er gewoon in zittenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt primaHou je'em wel aan de straat straat staan als het stormt?
Correct, afschrijving eerste jaar is zo enorm en de auto's van tegenwoordig zijn bij normaal gebruik na een jaar nog gewoon vrijwel nieuw.quote:
Peu, le peu Peuquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pauper.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vorige was ook een peugeot, die reed ook heerlijk!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Peu, le peu Peu
Wij hebben zwarte stoere (Sport uitvoering).
Heeee.quote:
Vind ik niet. Ik verdien minder. Weet ik gewoon.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker blijven zitten waar je zit dus
Volgens mij weeg jij zo weinig dat je het gewicht van die auto alleen nog maar laat dalenquote:
Klopt. Maar ik heb altijd wel wat kunnen regelen in die gevallen gelukkigquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alles is bereikbaar per trein/fiets/voet
Met die jetsers?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij weeg jij zo weinig dat je het gewicht van die auto alleen nog maar laat dalen
Daarom. Geld is echt niet allesquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik verdien minder. Weet ik gewoon.
maar heb leuk veelzijdig werk. Dus dikke prima.
Zo'n auto koop je als je eerste auto als je net 18 bent. Om daarna zo snel mogelijk een goede te kopen.quote:
Fuck. True.quote:
Vind ik ook. Kan mijn vaste lasten + hypotheek en indien nodig ook mijn vriend zn vaste lasten (zorg+ alles) betalen en nog iets overhouden. Maar de kans dat hij niet werkt is niet logisch dus straks is zijn inkomen extraquote:
Het scheelt wel. Hij wordt niet zwanger en blijft dan ook niet ineens thuis voor de kinderenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik ook. Kan mijn vaste lasten + hypotheek en indien nodig ook mijn vriend zn vaste lasten (zorg+ alles) betalen en nog iets overhouden. Maar de kans dat hij niet werkt is niet logisch dus straks is zijn inkomen extra
Juist daaromquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt wel. Hij wordt niet zwanger en blijft dan ook niet ineens thuis voor de kinderen.
Dat wordt echt dikke lol jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik ook. Kan mijn vaste lasten + hypotheek en indien nodig ook mijn vriend zn vaste lasten (zorg+ alles) betalen en nog iets overhouden. Maar de kans dat hij niet werkt is niet logisch dus straks is zijn inkomen extra
Misschien adopteren ze wel een schattig Amerikaans jongetjequote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt wel. Hij wordt niet zwanger en blijft dan ook niet ineens thuis voor de kinderen.
Om de dooie dood niet. Echt niet. Ik weet van mijzelf dat ik de narcistisch ben daarvoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien adopteren ze wel een schattig Amerikaans jongetje
Zo 1 uit Texas?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien adopteren ze wel een schattig Amerikaans jongetje
Volgens mij heb je iemand anders voor ogenquote:
Ja, helaas is het anders gelopenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:48 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Zo'n auto koop je als je eerste auto als je net 18 bent. Om daarna zo snel mogelijk een goede te kopen.
De wereld buiten de Randstadquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alles is bereikbaar per trein/fiets/voet
M'n opa had hem ook hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, helaas is het anders gelopen
Ik schaam me dan ook nietquote:
1,5 uur enkele reis of 40 minuten. Ik weet het wel.quote:
Slaat ook echt helemaal nergens op, auto is een gebruiksvoorwerp, van A naar B, droog. Meer hoeft het niet te doen.quote:
Auto's.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:48 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Zo'n auto koop je als je eerste auto als je net 18 bent. Om daarna zo snel mogelijk een goede te kopen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Auto's.Alleen 18-jarigen op het platteland maken zich daar druk over.
Vond de Twingo niet zo mooi, reed er gisteren achter op de ringweg en ergerde me aan zo'n zwart vlak als kofferbak.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil de nieuwe Twingoof een Picanto
Ook dat nog eens, als je inderdaad in the middle of nowhere woont moet je wel, in de stad is het bijna altijd het traagste en duurste vervoermiddel, als je hem al ergens kwijt kan in de buurt waar je moet zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Bullshit. Ik ben in een cirkel van 100km rond Zwolle rond een uur in de binnenstad van elke grote stad. Leeuwarden, Groningen, Assen, Enschede, Almelo, Deventer, Apeldoorn, Arnhem, Nijmegen, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Amsterdam, etc. etc. etc. Maar ik kan niet met de trein in Boskoop komen (bij Gouda). Net zo min dat ik niet Epe kan komen.quote:
O, dat heb ik nu ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond de Twingo niet zo mooi, reed er gisteren achter op de ringweg en ergerde me aan zo'n zwart vlak als kofferbak.
Zonder baan is het inderdaad wat minder relevant.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |