Jezus, in wat voor incompetent kantoor/bedrijf werk jequote:Op woensdag 25 maart 2015 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het zijn fijne tijden.Oh ja, we moeten ook in ons andere gebouw 25 werkplekken inleveren waardoor het bij ons nog veel drukker gaat worden en we zitten al regelmatig met 2 mensen aan 1 bureau.
Waarom staat-ie er dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons staat er een PS4 stof te happen.
Waar jij vermoedelijk je rekening hebt staan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus, in wat voor incompetent kantoor/bedrijf werk je
Zoeen waar wel geld is voor dikke bonussen/salarisverhogingen voor het management, maar er geen geld 'is' om 'de werkvloer' fatsoenlijk z'n werk te laten doen. Wie kent ze niet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus, in wat voor incompetent kantoor/bedrijf werk je
Ooit gekregen om te kunnen ontspannen als wij willen, maar eigenlijk zijn wij teveel workaholicsquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ooit gekregen om te kunnen ontspannen als wij willen, maar eigenlijk zijn wij teveel workaholics.
Precies die dus!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef Renesite het volgende:
Aaaaah ja. Daarom zit ik bij de boerenleenbank !
Absoluutquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, het idee is in ieder geval wel sympathiek
Welke branche is dat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef Renesite het volgende:
Aaaaah ja. Daarom zit ik bij de boerenleenbank!
Zo'n bedrijf dus, waar heel veel mensen werken die mijn branche in willen. Krijg daar toch zoveel sollicitanten voor
Dat is Q!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef Renesite het volgende:
Krijg daar toch zoveel sollicitanten voor
Mensen die hun rekeningen niet kunnen betalen. Schuld/bewind/budget.quote:
Noord-Oost-Nederland? Da's wel buiten de ringquote:
Wel jouw regio! Q doet alle regio's!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooh. maar da's niet mijn regio. Dus nouja
Schuld af laten betalen dan dood schieten. Die mensen leren nooit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die hun rekeningen niet kunnen betalen. Schuld/bewind/budget.
[..]
Noord-Oost-Nederland? Da's wel buiten de ring
Ik ga over naar de Eekhoornbank!!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel jouw regio! Q doet alle regio's!
Ja, ik doe aan inkomensderving voor mijzelf. Zo lust ik er nog wel een paarquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schuld af laten betalen dan dood schieten. Die mensen leren nooit.
Bij het type bedrijf waar Q. werkt (been there, done thatquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Absoluut. Ik lig regelmatig een half uurtje met een Gameboy in een zitzak voor afleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dus eigenlijk zit jij er voor jezelf, ipv die mensen te helpen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik doe aan inkomensderving voor mijzelf. Zo lust ik er nog wel een paar
Hulpvaardig met een knipoog naar het commerciële. Dat doen maatschappelijk werkers toch ook?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit jij er voor jezelf, ipv die mensen te helpen?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij het type bedrijf waar Q. werkt (been there, done that) is het motto: Er staat nergens in je contract dat werken leuk moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een slavendrijvers. Plezier hebben in je werk betaald zich ook positiever uit voor het bedrijf.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij het type bedrijf waar Q. werkt (been there, done that) is het motto: Er staat nergens in je contract dat werken leuk moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
Nou, ik heb de meeste daarvan vooral niets zien doenquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hulpvaardig met een knipoog naar het commerciële. Dat doen maatschappelijk werkers toch ook?
Oh ja, tuurlijk, dat wist ik ook welquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die hun rekeningen niet kunnen betalen. Schuld/bewind/budget.
[..]
Noord-Oost-Nederland? Da's wel buiten de ring
Onzin, plezier is nergens goed voor. Plezier is geen KPI.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat een slavendrijvers. Plezier hebben in je werk betaald zich ook positiever uit voor het bedrijf.
Als je het voor niks doet zit je straks zelf in de schuldsaneringquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit jij er voor jezelf, ipv die mensen te helpen?
Ach, we waren maar externen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Externen zijn minderwaardige levensvormen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, we waren maar externen.
Maar de internen hadden het ook niet best
True thatquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb de meeste daarvan vooral niets zien doen
Jawel jawel... alleen wel overschot in personeel dat zo kan werken. Itt. de bank/verzekeringmensen die denken dat ze het heel goed kunnen doen. Valt vaak wel wat tegen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk, dat wist ik ook wel![]()
Er is wel vraag naar mensen daar geloof ik?
Op welk vlak missen ze dan kwaliteiten?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
True that!! Dat is het verschil. Ik doe wel wat
!
[..]
Jawel jawel... alleen wel overschot in personeel dat zo kan werken. Itt. de bank/verzekeringmensen die denken dat ze het heel goed kunnen doen. Valt vaak wel wat tegen.
Het is wel vrij specifiek. Maar je moet de mix kennen tussen zakelijk en maatschappelijk/sociaal en wenselijke dingen brengen. Mensen geruststellen en veel puzzelen. Juist de sociale kaart/wegen weten, sociale regelgeving en daarnaast de cliënten (willen) leren kennen, met gepaste afstand.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op welk vlak missen ze dan kwaliteiten?
Kan me voorstellen dat dat laatste nog wel eens ontbreekt bij de bank-/verzekeringsmensenquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is wel vrij specifiek. Maar je moet de mix kennen tussen zakelijk en maatschappelijk/sociaal en wenselijke dingen brengen. Mensen geruststellen en veel puzzelen. Juist de sociale kaart/wegen weten, sociale regelgeving en daarnaast de cliënten (willen) leren kennen, met gepaste afstand.
Het zit tussen een boekhouder en maatschappelijk werker in!
Niet handigquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Leuk iets bouwen en dan willen aanpassen en het dan mollen![]()
![]()
Sure. Maar niet sollicitanten die eerst 30 jaar hebben gewerkt bij een bank. Die komen solliciteren wegens bezuinigingen en gedwongen ontslagen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat laatste nog wel eens ontbreekt bij de bank-/verzekeringsmensen
Aan de andere kant, er zullen er ook wel tussen zitten die bij de bank vertrekken juist vanwege het gebrek aan dergelijke sociale aspecten
Daar zullen er nu wel bergen van zijn jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure. Maar niet sollicitanten die eerst 30 jaar hebben gewerkt bij een bank. Die komen solliciteren wegens bezuinigingen en gedwongen ontslagen.
No offence trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zullen er nu wel bergen van zijn ja
None taken hoor. Ik ben niet van die club. Altijd extern geweest en ook nog eens als ICT-erHad ik het vanochtend nog over "Had voor de perspectieven misschien beter in de ICT moeten gaan werken. Verdient een stuk leuker en minder geleuter van klanten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar aan de andere kant ga ik nu weer 20.000 euro kwijt laten schelden aan belastingvorderingen! Ook leuk!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Uit die droom kan ik je wel helpenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik het vanochtend nog over "Had voor de perspectieven misschien beter in de ICT moeten gaan werken. Verdient een stuk leuker en minder geleuter van klanten"
Dat lijkt mij dan inderdaad juist weer heel mooi: direct resultaat.quote:Maar aan de andere kant ga ik nu weer 20.000 euro kwijt laten schelden aan belastingvorderingen! Ook leuk!
Ja jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik het vanochtend nog over "Had voor de perspectieven misschien beter in de ICT moeten gaan werken. Verdient een stuk leuker en minder geleuter van klanten
Hoiquote:
Het is een wervelwind, een hoop veranderingen die op stapel staan, alles gaat niet echt zoals gepland..quote:
Dank jequote:Op woensdag 25 maart 2015 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Oh CL, ik las het van je opa, knuffel
Nieuwer. Beter dan niksquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een wervelwind, een hoop veranderingen die op stapel staan, alles gaat niet echt zoals gepland..
En maandag op de snelweg 's avonds is mijn auto overleden, godzijdank straks de nieuwe ophalen. Nou ja, nieuw is een beetje overdreven
Oh ik klaag niet! Het is een schattige donkergroene 106quote:
Dat klinkt primaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik klaag niet! Het is een schattige donkergroene 106
Lekker blijven zitten waar je zit dusquote:
Ik ga er gewoon in zittenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt primaHou je'em wel aan de straat straat staan als het stormt?
Correct, afschrijving eerste jaar is zo enorm en de auto's van tegenwoordig zijn bij normaal gebruik na een jaar nog gewoon vrijwel nieuw.quote:
Peu, le peu Peuquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pauper.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vorige was ook een peugeot, die reed ook heerlijk!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Peu, le peu Peu
Wij hebben zwarte stoere (Sport uitvoering).
Heeee.quote:
Vind ik niet. Ik verdien minder. Weet ik gewoon.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker blijven zitten waar je zit dus
Volgens mij weeg jij zo weinig dat je het gewicht van die auto alleen nog maar laat dalenquote:
Klopt. Maar ik heb altijd wel wat kunnen regelen in die gevallen gelukkigquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alles is bereikbaar per trein/fiets/voet
Met die jetsers?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij weeg jij zo weinig dat je het gewicht van die auto alleen nog maar laat dalen
Daarom. Geld is echt niet allesquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik verdien minder. Weet ik gewoon.
maar heb leuk veelzijdig werk. Dus dikke prima.
Zo'n auto koop je als je eerste auto als je net 18 bent. Om daarna zo snel mogelijk een goede te kopen.quote:
Fuck. True.quote:
Vind ik ook. Kan mijn vaste lasten + hypotheek en indien nodig ook mijn vriend zn vaste lasten (zorg+ alles) betalen en nog iets overhouden. Maar de kans dat hij niet werkt is niet logisch dus straks is zijn inkomen extraquote:
Het scheelt wel. Hij wordt niet zwanger en blijft dan ook niet ineens thuis voor de kinderenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik ook. Kan mijn vaste lasten + hypotheek en indien nodig ook mijn vriend zn vaste lasten (zorg+ alles) betalen en nog iets overhouden. Maar de kans dat hij niet werkt is niet logisch dus straks is zijn inkomen extra
Juist daaromquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt wel. Hij wordt niet zwanger en blijft dan ook niet ineens thuis voor de kinderen.
Dat wordt echt dikke lol jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik ook. Kan mijn vaste lasten + hypotheek en indien nodig ook mijn vriend zn vaste lasten (zorg+ alles) betalen en nog iets overhouden. Maar de kans dat hij niet werkt is niet logisch dus straks is zijn inkomen extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |