Ik zeg best vaak echt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren ook weer zo'n dom wijf op de weg meegemaakt, ik had echt zin om haar aan te rijden, ik was echt niet in de stemming voor dat gesodemieter. Die dacht echt dat ze in China reed ofzo.
Nog los van eventuele baby's die doodgereden zouden kunnen worden vonden we het zelf ook niet zo'n goed idee: op pikdonkere bergweggetjes die je niet kent met een sloot bier en wijn in je mik oververmoeid midden in de nacht terug rijdenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als die vent die die baby dood heeft gereden. Ging elke dag met de auto naar de kroeg, 500 meter verderop. Ging jarenlang prima.
Echt hè!quote:
Kan je meteen zien wie de beste chauffeur is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog los van eventuele baby's die doodgereden zouden kunnen worden vonden we het zelf ook niet zo'n goed idee: op pikdonkere bergweggetjes die je niet kent met een sloot bier en wijn in je mik oververmoeid midden in de nacht terug rijden
Agressieve vrouwen in het verkeer zijn tof. Tenzij dom en tokkie uiteraard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren ook weer zo'n dom wijf op de weg meegemaakt, ik had echt zin om haar aan te rijden, ik was echt niet in de stemming voor dat gesodemieter. Die dacht echt dat ze in China reed ofzo.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_blijkt_notoire.html
Afgelopen maandag in Nog Meer Voor Mannen werd heel duidelijk gemaakt wat vrouwen met auto's doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
En daarvan heb je geen volledige opsomming inclusief alle nutteloze details?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen maandag in Nog Meer Voor Mannen werd heel duidelijk gemaakt wat vrouwen met auto's doen.
Ophoepelen, irritante kleuterquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:57 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
En daarvan heb je geen volledige opsomming inclusief alle nutteloze details?
Gelukkig heeft Justitie hem na die 30x met drank op GEPAKT te zijn de juiste straf gegeven.quote:
Ik ben geen held in het verkeer, maar die griet was echt van het padje. M'n zus zat naast me en die had ook zoiets van 'wat is zij nou weer aan het doen'. En maar gebaren naar mij, ik begin meteen te denken dat ik iets verkeerd doe, maar ik zou niet weten wat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen maandag in Nog Meer Voor Mannen werd heel duidelijk gemaakt wat vrouwen met auto's doen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen held in het verkeer, maar die griet was echt van het padje. M'n zus zat naast me en die had ook zoiets van 'wat is zij nou weer aan het doen'. En maar gebaren naar mij, ik begin meteen te denken dat ik iets verkeerd doe, maar ik zou niet weten wat.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je bij mij in de auto stapt moet je wel heel dronken zijn.
Meer Voor Mannen is toch met die Maxim? Daar kan ik echt niet naar kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, de ultieme Alpha-man. Ik hou van hemquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:13 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Meer Voor Mannen is toch met die Maxim? Daar kan ik echt niet naar kijken.
Living on the edgequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze had ook kunnen gaan lopen, maar dat wilde ze ook niet.
Groetjes aan Q.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:17 schreef Renesite het volgende:
Ik ook.
Maar nu eeerst een sollicitant.
Nee joh, dit is gewoon de saaiste SC van FOK! en die naam willen we houdenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:13 schreef Renesite het volgende:
Waren we nou allemaal 1,5uur/2uur aan het werk!?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee joh, dit is gewoon de saaiste SC van FOK! en die naam willen we houden
* MissMSX schurkt tegen Godt aan...quote:
BORSTEN!quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX schurkt tegen Godt aan...
Je manboobs liggen in de wegquote:
Beetje harig en kriebeligquote:
Kriebelig. Geen schuurpapier! Huuuuquote:
Je hebt toch niet echt stoppelige moobs?quote:
Nee. Dat klopt. Die heb ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt toch niet echt stoppelige moobs?
Dan kan er gewoon weer geknuffeld wordenquote:
Je moet ritsen maar ook op tijd naar links gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:02 schreef DrMarten het volgende:
Had iemand het over gekken op de weg? Vanochtend iemand die voor mijn neus op de snelweg vol in de ankers ging om het invoegende verkeer ruimte te geven.... Zelden zo lang op de claxon gehangen.
Morgen weer gewoon tussen de scholieren in de trein.
Naar links kon niet wegens inhalend verkeer. Reden gewoon 120. Het invoegende verkeer moet voorrang verlenen. Dat je een beetje van je gas gaat om een gaatje te creëren waar iemand kan invoegen is prima, maar verder moet je gewoon doorrijden. Deze ging hard in de ankers. Dan ben je in mijn optiek gewoon niet geschikt om een rijbewijs te bezitten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet ritsen maar ook op tijd naar links gaan.
Zeker ook geen teamplayer met uistekende managementskills?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:24 schreef Renesite het volgende:
Sorry Q.
Je kwam kwam niet over als een pro-actieve sparringspartner met de juiste know how en een hands on mentaliteit. Plus ik walg van je negatieve eigenschap: een 'te perfectionistische instelling'
Je hebt me ook geen bier aangeboden. Daar ging het al mis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:24 schreef Renesite het volgende:
Sorry Q.
Je kwam kwam niet over als een pro-actieve sparringspartner met de juiste know how en een hands on mentaliteit. Plus ik walg van je negatieve eigenschap: een 'te perfectionistische instelling'
mijn bingokaart zit bijna volquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zeker ook geen teamplayer met uistekende managementskills?
hebben we wel staanquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt me ook geen bier aangeboden. Daar ging het al mis.
Arme Q.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:24 schreef Renesite het volgende:
Sorry Q.
Hipster B.V.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Ook. Want baarden zijn op mijn werk in
Hoe wordt er dan gereageerd?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:41 schreef Renesite het volgende:
Ik houd me ervan afzijdig. Wel zeg ik wel eens hardop "Wie is hier de homo, gij of ik" .
Het is soms wel erreg
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:03 schreef Renesite het volgende:
"Ja geen idee, iedereen heeft toch wel homo-trekjes?"![]()
okay
Past er een hele homo in je?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga maar eens snel op zoek naar mijn innerlijke homo dan
Nog een flinke ook!quote:
Deelderquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij ook, morgen vrij. Want vanavond concert/voorstelling van Jules Deelder
Ja, gaat tof worden. M'n maat is nachtburgemeester van Zwolle en zag dat ze met de Deeldeliers niet in Zwolle kwamen. Die heeft eerst geprobeerd om het alsnog te regelen bij het theater of het poppodium, niet gelukt. Nu maar in eigen beheer.quote:
Q!quote:
Jijquote:
Hello.quote:
Waar heb jij het nou over?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef stbabylon het volgende:
Wat een ontiegenlijk zooitje kutreactie's hier vanochtend. Fucking hell, lijkt HVJJN wel
Fuckinghyvers zijn jullie met z'n allen. Kotswaardig.
Ik doe het nooit/zelden, dus ik vond dat het best mochtquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al die 'hoi, hi, goedemorgen'-meuk
Leuk. Veel plezierquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij ook, morgen vrij. Want vanavond concert/voorstelling van Jules Deelder
quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al die 'hoi, hi, goedemorgen'-meuk
Nog meer werken: huishoudenquote:
Stalker? Dus een hij? Geen leuke hij?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef Renesite het volgende:
Mijn persoonljike stalker heeft al 7 keer gebeld vanochtend. Als ze nog een keer belt gaan we aangifte doen
Rijkelijk laat. Hier rook ik afgelopen weekend al het gebraadquote:
"ze"?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Stalker? Dus een hij? Geen leuke hij?
GOEDEMORGEN TALY!!! OPLETUH!!!!quote:
Stalkster staat zo stomquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN TALY!!! OPLETUH!!!!
Ik zag stalker. Daarom
Beter laat dan nooit, toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rijkelijk laat. Hier rook ik afgelopen weekend al het gebraad
Ik ben gewoon jaloers johquote:
Stalking starquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'ster' geeft het zo'n positieve draai
Ik zal een sateetje eten in jouw naam, ok?quote:
Hamburger ook goed?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal een sateetje eten in jouw naam, ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |