Ik zeg best vaak echt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren ook weer zo'n dom wijf op de weg meegemaakt, ik had echt zin om haar aan te rijden, ik was echt niet in de stemming voor dat gesodemieter. Die dacht echt dat ze in China reed ofzo.
Nog los van eventuele baby's die doodgereden zouden kunnen worden vonden we het zelf ook niet zo'n goed idee: op pikdonkere bergweggetjes die je niet kent met een sloot bier en wijn in je mik oververmoeid midden in de nacht terug rijdenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als die vent die die baby dood heeft gereden. Ging elke dag met de auto naar de kroeg, 500 meter verderop. Ging jarenlang prima.
Echt hè!quote:
Kan je meteen zien wie de beste chauffeur is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog los van eventuele baby's die doodgereden zouden kunnen worden vonden we het zelf ook niet zo'n goed idee: op pikdonkere bergweggetjes die je niet kent met een sloot bier en wijn in je mik oververmoeid midden in de nacht terug rijden
Agressieve vrouwen in het verkeer zijn tof. Tenzij dom en tokkie uiteraard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren ook weer zo'n dom wijf op de weg meegemaakt, ik had echt zin om haar aan te rijden, ik was echt niet in de stemming voor dat gesodemieter. Die dacht echt dat ze in China reed ofzo.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_blijkt_notoire.html
Afgelopen maandag in Nog Meer Voor Mannen werd heel duidelijk gemaakt wat vrouwen met auto's doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
En daarvan heb je geen volledige opsomming inclusief alle nutteloze details?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen maandag in Nog Meer Voor Mannen werd heel duidelijk gemaakt wat vrouwen met auto's doen.
Ophoepelen, irritante kleuterquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:57 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
En daarvan heb je geen volledige opsomming inclusief alle nutteloze details?
Gelukkig heeft Justitie hem na die 30x met drank op GEPAKT te zijn de juiste straf gegeven.quote:
Ik ben geen held in het verkeer, maar die griet was echt van het padje. M'n zus zat naast me en die had ook zoiets van 'wat is zij nou weer aan het doen'. En maar gebaren naar mij, ik begin meteen te denken dat ik iets verkeerd doe, maar ik zou niet weten wat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen maandag in Nog Meer Voor Mannen werd heel duidelijk gemaakt wat vrouwen met auto's doen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen held in het verkeer, maar die griet was echt van het padje. M'n zus zat naast me en die had ook zoiets van 'wat is zij nou weer aan het doen'. En maar gebaren naar mij, ik begin meteen te denken dat ik iets verkeerd doe, maar ik zou niet weten wat.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je bij mij in de auto stapt moet je wel heel dronken zijn.
Meer Voor Mannen is toch met die Maxim? Daar kan ik echt niet naar kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, de ultieme Alpha-man. Ik hou van hemquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:13 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Meer Voor Mannen is toch met die Maxim? Daar kan ik echt niet naar kijken.
Living on the edgequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze had ook kunnen gaan lopen, maar dat wilde ze ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |