Als je buiten de randstad woont heb je toch ook gewoon maling aan het alcoholbeleid?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal wel, en dan sta je daar bij Muse, met je cola light.
Alsof ik alcohol drinkquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal wel, en dan sta je daar bij Muse, met je cola light.
Je zegt het zelf al, regelen, en dus 1 iemand zijn avond "verpesten"quote:
Voorslapen...quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nacht van van Rotterdam naar Utrecht via Amsterdam.
Is zo'n concert dan alleen leuk met drank?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, regelen, en dus 1 iemand zijn avond "verpesten".
Duh!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is zo'n concert dan alleen leuk met drank?
Policor: nee, natuurlijk niet, ook zonder alcohol kan ik het naar mijn zin hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het jou nooit durven vragenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vorig jaar in Frankrijk, maat van me ging daar trouwen, in the middle of nowhere. Wij zaten op een kilometer of 10-15 van de feestlocatie in een huisje. Wilden dus een taxi regelen want alcohol. Reactie van de lokale Fransen:"Ga je toch gewoon met de auto, dat doet iedereen hier hoor, wordt toch niet op gecontroleerd hier...".quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je buiten de randstad woont heb je toch ook gewoon maling aan het alcoholbeleid?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De oplossing is dus om samen met CL met de auto naar zo'n concert te gaan.quote:
Dit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Policor: nee, natuurlijk niet, ook zonder alcohol kan ik het naar mijn zin hebben.
Gewoon de realiteit: ja, met een paar biertjes op is dat gewoon leuker ja, meer open, iets losser.
Zie hier je bob HWquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
..en anders word je het vanzelf?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je bij mij in de auto stapt moet je wel heel dronken zijn.
Net als die vent die die baby dood heeft gereden. Ging elke dag met de auto naar de kroeg, 500 meter verderop. Ging jarenlang prima.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar in Frankrijk, maat van me ging daar trouwen, in the middle of nowhere. Wij zaten op een kilometer of 10-15 van de feestlocatie in een huisje. Wilden dus een taxi regelen want alcohol. Reactie van de lokale Fransen:"Ga je toch gewoon met de auto, dat doet iedereen hier hoor, wordt toch niet op gecontroleerd hier...".
Dat lukt HW best!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je bij mij in de auto stapt moet je wel heel dronken zijn.
watquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als die vent die die baby dood heeft gereden. Ging elke dag met de auto naar de kroeg, 500 meter verderop. Ging jarenlang prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |