Deelderquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij ook, morgen vrij. Want vanavond concert/voorstelling van Jules Deelder
Ja, gaat tof worden. M'n maat is nachtburgemeester van Zwolle en zag dat ze met de Deeldeliers niet in Zwolle kwamen. Die heeft eerst geprobeerd om het alsnog te regelen bij het theater of het poppodium, niet gelukt. Nu maar in eigen beheer.quote:
Q!quote:
Jijquote:
Hello.quote:
Waar heb jij het nou over?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef stbabylon het volgende:
Wat een ontiegenlijk zooitje kutreactie's hier vanochtend. Fucking hell, lijkt HVJJN wel
Fuckinghyvers zijn jullie met z'n allen. Kotswaardig.
Ik doe het nooit/zelden, dus ik vond dat het best mochtquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al die 'hoi, hi, goedemorgen'-meuk
Leuk. Veel plezierquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij ook, morgen vrij. Want vanavond concert/voorstelling van Jules Deelder
quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al die 'hoi, hi, goedemorgen'-meuk
Nog meer werken: huishoudenquote:
Stalker? Dus een hij? Geen leuke hij?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef Renesite het volgende:
Mijn persoonljike stalker heeft al 7 keer gebeld vanochtend. Als ze nog een keer belt gaan we aangifte doen
Rijkelijk laat. Hier rook ik afgelopen weekend al het gebraadquote:
"ze"?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Stalker? Dus een hij? Geen leuke hij?
GOEDEMORGEN TALY!!! OPLETUH!!!!quote:
Stalkster staat zo stomquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN TALY!!! OPLETUH!!!!
Ik zag stalker. Daarom
Beter laat dan nooit, toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rijkelijk laat. Hier rook ik afgelopen weekend al het gebraad
Ik ben gewoon jaloers johquote:
Stalking starquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'ster' geeft het zo'n positieve draai
Ik zal een sateetje eten in jouw naam, ok?quote:
Hamburger ook goed?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal een sateetje eten in jouw naam, ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |