Jawel. Ingang zit aan de achterkant. Heb speciaal gekeken toen ik er pas langs liep.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik vraag mij ernstig af of wij een parkeerplaats/garage hebben.
Zelfs tussen centra van steden is het niet eens altijd de beste optie. Als ik met mijn vrienden vanuit Tilburg naar PSV ga is het ongeveer om het even of je de trein of de auto pakt qua tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, als je inderdaad in the middle of nowhere woont moet je wel, in de stad is het bijna altijd het traagste en duurste vervoermiddel, als je hem al ergens kwijt kan in de buurt waar je moet zijn.
Ik heb er al 5 jaar geen 1 meer.
Ik zit er ook totaal niet mee verder, als het weer lekker weer is ga ik ook wel weer met de fiets, al moet ik wel oppassen niet onder de 75 te komen qua gewichtquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben een mega-parkeergarage voor duizenden auto's maar nog met een heel streng OV beleid. Then again, we zitten op 100 meter van het grootste station van het land dus dan mag je best wel streng zijn.
Oh God, een kloonquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:26 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Ik ben geen rolschaatsende aandachtsnicht, inderdaad.
Voor je het weet heb je weer ondergewicht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit er ook totaal niet mee verder, als het weer lekker weer is ga ik ook wel weer met de fiets, al moet ik wel oppassen niet onder de 75 te komen qua gewicht.
En je kan nooit ff een biertje doen, overdag etc natuurlijk geen probleem,maar bijv bij voetbal wil ik gewoon bier drinken.quote:
Niet "weer" maar het moet natuurlijk ook weer niet de andere kant opslaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je weer ondergewicht.
Met de trein mag je zuipen. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs tussen centra van steden is het niet eens altijd de beste optie. Als ik met mijn vrienden vanuit Tilburg naar PSV ga is het ongeveer om het even of je de trein of de auto pakt qua tijd.
OV: heen: naar station toe, trein, naar stadion lopen. Terug: naar station lopen, wachten op trein (minuut of 5-10 doorgaans), trein, naar huis op fiets of te voet.
Auto: heen: rondje rijden om iedereen op te pikken, naar Eindhoven rijden, parkeren!
Daar gaat het dus 'mis' met de auto. Of je kiest voor dichtbij het stadion parkeren of voor verder weg. "Duh, dichtbij natuurlijk!". "Ok, dan moeten we eerder vertrekken anders staat het vol, half uurtje eerder dus.". "Oh, verder weg dan maar". Is weer langer lopen naar het stadion. Toch dichtbij dan maar? Nee, want je kan er wel als 'eerste' zijn, in de parkeergarages in het centrum ben je iig niet als eerste weg dan. Rij bij de automaat na de wedstrijd en daarna mag je aansluiten in de file. Dus doorgaans is het 'verder weg', wat weer ontzettend kut is bij nat/koud weer.
Daarna mag je iedereen weer afzetten, alles bij elkaar is het voor de chauffeur iig zeker de langste optie wat tijd betreft. Als je de kosten deelt is het met de auto wel al snel goedkoper pp maar met de trein levert het minste 'gezeik' op.
Ik heb het even gevraagd, die is dus blijkbaar voor gastenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel. Ingang zit aan de achterkant. Heb speciaal gekeken toen ik er pas langs liep.
Ik ging toen met de auto naar Tilburg, beide keren in de file gestaan en er 3,5 uur over gedaan. Dat was wel jammerquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs tussen centra van steden is het niet eens altijd de beste optie. Als ik met mijn vrienden vanuit Tilburg naar PSV ga is het ongeveer om het even of je de trein of de auto pakt qua tijd.
OV: heen: naar station toe, trein, naar stadion lopen. Terug: naar station lopen, wachten op trein (minuut of 5-10 doorgaans), trein, naar huis op fiets of te voet.
Auto: heen: rondje rijden om iedereen op te pikken, naar Eindhoven rijden, parkeren!
Daar gaat het dus 'mis' met de auto. Of je kiest voor dichtbij het stadion parkeren of voor verder weg. "Duh, dichtbij natuurlijk!". "Ok, dan moeten we eerder vertrekken anders staat het vol, half uurtje eerder dus.". "Oh, verder weg dan maar". Is weer langer lopen naar het stadion. Toch dichtbij dan maar? Nee, want je kan er wel als 'eerste' zijn, in de parkeergarages in het centrum ben je iig niet als eerste weg dan. Rij bij de automaat na de wedstrijd en daarna mag je aansluiten in de file. Dus doorgaans is het 'verder weg', wat weer ontzettend kut is bij nat/koud weer.
Daarna mag je iedereen weer afzetten, alles bij elkaar is het voor de chauffeur iig zeker de langste optie wat tijd betreft. Als je de kosten deelt is het met de auto wel al snel goedkoper pp maar met de trein levert het minste 'gezeik' op.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je kan nooit ff een biertje doen, overdag etc natuurlijk geen probleem,maar bijv bij voetbal wil ik gewoon bier drinken.
Nee, de keren dat ik echt een auto nodig had waren schaars en dan kan ik er altijd wel 1 regelen of desnoods huren.
Yep, zeker bij een stadionbezoek hoort een paar bier er gewoon bijquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Met de trein mag je zuipen. Probleem opgelost.
Heb je een beest?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging toen met de auto naar Tilburg, beide keren in de file gestaan en er 3,5 uur over gedaan. Dat was wel jammerMaar het was levend veevervoer (beestje
opgehaald) en dat deden we liever niet met de trein.
Das dan weer een voordeel van hier wonen, heel veel dingen zijn al hierquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Als ik weer naar de ArenA/Ahoy/Ziggo moet ga ik ook met de auto denk ik, Ahoy is sowieso hopeloos want dan kom ik niet thuis, maar bij ArenA en Ziggo moet ik rennen voor de trein. Vorig jaar heb ik hem nèt gehaald. Maar aan de andere kant: toen met U2 in de Arena waren we met de auto en moesten we anderhalf uur wachten voor we van de parkeerplaats kondenDan waren we al bijna thuis geweest met de trein. Maargoed, we waren met z'n vijven en dan is de trein weer takkeduur.
Arena is kwartiertje treinen en vanaf station hier 7 minuten fietsen naar huis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan weer een voordeel van hier wonen, heel veel dingen zijn al hier.
Concerten bij de Arena kan ik gewoon met de metro terug, en als het echt moet nog met een taxi zonder failliet te gaan.
Waar moet de directie dan parkeren?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het even gevraagd, die is dus blijkbaar voor gasten
Ja, das ook nog prima te doen natuurlijk. Randstad heeft ook echt zo zijn voordelen hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Arena is kwartiertje treinen en vanaf station hier 7 minuten fietsen naar huis.
Maar als je buiten de Randstad woont heb je toch al wel een autoquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das ook nog prima te doen natuurlijk. Randstad heeft ook echt zo zijn voordelen hoor.
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:36 schreef CherryLips het volgende:
En bij concerten in het Gelredome worden er wel extra treinen ingezet naar de Randstad
Meestal wel, en dan sta je daar bij Muse, met je cola lightquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als je buiten de Randstad woont heb je toch al wel een auto
Nacht van van Rotterdam naar Utrecht via Amsterdam.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:35 schreef MissMSX het volgende:
Nachtnet
Wachten op de eerste trein terug
Dan regel je een bob.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal wel, en dan sta je daar bij Muse, met je cola light.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |