SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
5 uur wachten totdat bloodborne is geupdate
Mja die komt ook nog wel; even wachten tot hij op marktplaats staat voor een tientje of 2 topsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:18 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de games van tegenwoordig niet langer dan 8 uur (singeplayer).
Speel The Order, heb je er weer 1 binnen![]()
Zo, dat is wel een hele dikke prijsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geinig, die mega prijsvraag van Sony is in Nederland gevallen:
werkte nog ook, 16 minuten staat er nuquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:25 schreef Disker91 het volgende:
Pauze/unpauze. Werkt vaak met updates. Zo ging die van mij van 6 uur naar 13 min.
En anders van de Mcdonalds wifi af
hoe wat waar ect ?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:49 schreef I.C.O.N. het volgende:
Yay! Nu een Nederlandse planetside 2 beta key
ja heb ik meerdere malen gedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moest je jezelf voor aanmelden
Tijden terug alweer
geen custom button mapping, dus geen bb voor mij, klotezooi. Kan de bumperknoppen beperkt gebruiken. Veel plezier zoquote:
stomquote:
Wel met de nieuwe Playstation firmware update. Kan je alle knoppen naar wens aanpassenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:12 schreef Manke het volgende:
[..]
geen custom button mapping, dus geen bb voor mij, klotezooi. Kan de bumperknoppen beperkt gebruiken. Veel plezier zo
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:36 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Voor die ene dollar is het 't wel waard dan, zal eens even kijken
echt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wel met de nieuwe Playstation firmware update. Kan je alle knoppen naar wens aanpassen
Serieus? Dat is wel een goeie feature dan!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wel met de nieuwe Playstation firmware update. Kan je alle knoppen naar wens aanpassen
quote:
Yup heel veel goede goede aanpassingen en toevoegingen. Ze zijn wel langzaam, maar doen het wel meteen goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel een goeie feature dan!
Koop dan ook niet zo veelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wow, dat is wel klasse ja
Kijk persoonlijk vooral uit naar de mogelijkheid die kutspellen die ik 5 min gespeeld heb uit mijn trophy lijstje te halen.
Al die gratis PS+ meuk die je probeert 'omdat je ze een kans moet geven' zeker?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wow, dat is wel klasse ja
Kijk persoonlijk vooral uit naar de mogelijkheid die kutspellen die ik 5 min gespeeld heb uit mijn trophy lijstje te halen.
oa Binding of Isaac, geglitchde transistor enz.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al die gratis PS+ meuk die je probeert 'omdat je ze een kans moet geven' zeker?
als boi niet zo geglitched was had ik nu de platquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
oa Binding of Isaac, geglitchde transistor enz.
Speel ik Rogue Legacy unlocked die transistor trophies
Ohja heb m'n account terug hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als boi niet zo geglitched was had ik nu de plat
je was gehackt / wat je t ook wilt noemen dusquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ohja heb m'n account terug he
Log ik zo in om te kijken stond er opeens: Rhine Hungary
Wie the fk is dat
Door iemand in Hongarije?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je was gehackt / wat je t ook wilt noemen dus
geen idee, maybe.quote:
laat maar weten als ie te moeilijk is voor je. bij deze bied ik alvast 35 eurquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:54 schreef RickoKun het volgende:
Bloodborne gekocht: Het eerste spel (van hopelijk meer) dat écht een nieuwe toptitel is voor de PS4!
Hierna weer wachten opThe Witcher 3!
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laat maar weten als ie te moeilijk is voor je. bij deze bied ik alvast 35 eur
Gamers zijn blijkbaar niks meer gewend als je na de eerste paar uur al opgeeft omdat het te moeilijk isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Triest is dat ja, ik werk zelf bij de Mediamarkt en doe om dat soort dingen niet zo moeilijk maar je kan de verkeerde hebben. Gebroken seal of defect spel, pech gehad. Bij de meeste gameshops doen ze daar niet zo moeilijk over. Laatst nog DW8: Empires na 3 dagen terug gebracht naar Nedgame omdat het spel alleen Japanse dub heeft, misschien had Long hem nog willen kopen maar ach..quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef Vault-Boy het volgende:
De eerste staan er alweer![]()
http://www.marktplaats.nl/z.html?query=bloodborne&postcode=3317RJ
ik heb Bloodborne gekocht bij de Mediamarkt en vond hem niet leuk en omdat ik hem uit het seal heb gehaald mag ik hem niet ruilen of terug brengen.
45 euro
Long koopt geen tweedehands...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Triest is dat ja, ik werk zelf bij de Mediamarkt en doe om dat soort dingen niet zo moeilijk maar je kan de verkeerde hebben. Gebroken seal of defect spel, pech gehad. Bij de meeste gameshops doen ze daar niet zo moeilijk over. Laatst nog DW8: Empires na 3 dagen terug gebracht naar Nedgame omdat het spel alleen Japanse dub heeft, misschien had Long hem nog willen kopen maar ach..
Een brok enthousiasme die meid.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo, dat is wel een hele dikke prijs
Heb Dark Souls twee keer uitgespeeld dus dat zal wel meevallen Jimbaleeejoooo!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ze heeft al een microfoontje opgespeld als je goed kijkt, dus geheel spontaan is de opname niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Een brok enthousiasme die meid.
Daar wachten we nog steeds op...quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
Over Drive Club gesproken.
Toen ik nog geen PS4 had, volgde ik dit topic al, echter nog niet zo heel actief. Dus ik kan het gemist hebben.
Maar er was toen toch sprake van dat er een gratis versie van Drive Club op PSN zou komen?
Hoe zit het daarmee?
Ik zeg er niks overquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
Toen ik nog geen PS4 had, volgde ik dit topic al, echter nog niet zo heel actief. Dus ik kan het gemist hebben.
Maar er was toen toch sprake van dat er een gratis versie van Drive Club op PSN zou komen?
Hoe zit het daarmee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Laat je vooral niet verleiden om hem te kopen. Dat is ie namelijk absoluut niet waard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe zit het daarmee?
Omg idd, dikke fail.quote:Op woensdag 25 maart 2015 06:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze heeft al een microfoontje opgespeld als je goed kijkt, dus geheel spontaan is de opname niet.
Zeker niet doen inderdaad, alleen de elite mag er nog bij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Laat je vooral niet verleiden om hem te kopen. Dat is ie namelijk absoluut niet waard.
Het scheelt dat ik toch niet zo heel erg van race games hou, dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Laat je vooral niet verleiden om hem te kopen. Dat is ie namelijk absoluut niet waard.
Als je niet heel erg van racegames houdt ga je de gratis versie ook niet leuk vinden. Meer dan racen zit er nml. niet bij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik toch niet zo heel erg van race games hou, dus dat scheelt weer![]()
Maar een keertje een paar uurtjes spelen als ie gratis is (of een demo zoals The Crew) kan ik dan nog wel op brengen.
The crew demo is het downloaden nog niet eens waard....quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik toch niet zo heel erg van race games hou, dus dat scheelt weer![]()
Maar een keertje een paar uurtjes spelen als ie gratis is (of een demo zoals The Crew) kan ik dan nog wel op brengen.
Wat vind jij wel leuk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
The crew demo is het downloaden nog niet eens waard....
Ik houd van racers, en dit waren twee slechte pogingen. The crew is niet echt een racer, maar echt het gevoel van rijden zit er ook niet in.quote:
Tsja meningen maar ik kan er echt niet bij dat je als racegamefan DC niet leuk vindt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik houd van racers, en dit waren twee slechte pogingen. The crew is niet echt een racer, maar echt het gevoel van rijden zit er ook niet in.
Project Cars voor jou een optie?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik houd van racers, en dit waren twee slechte pogingen. The crew is niet echt een racer, maar echt het gevoel van rijden zit er ook niet in.
Naar deze vraag ben ik ook benieuwd!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef Leatherneck het volgende:
Kun je in Bloodborne overigens co-op de main story doorlopen?
Zit nu op mijn werk. Even kort te antwoorden: ja het kan maar is omslachtig. Beetje hetzelfde als in Dark Souls.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Naar deze vraag ben ik ook benieuwd!
Fraude gezet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:25 schreef Jiang153 het volgende:
Bloodborne fraude gezet![]()
Twijfel of ik nog Xenoverse/Hardline nu moet doen of niet....bedoel kan toch geen meerdere games tegelijk doen
1 of 2?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:26 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Zit nu op mijn werk. Even kort te antwoorden: ja het kan maar is omslachtig. Beetje hetzelfde als in Dark Souls.
Voor coöp met vrienden hoef je het niet te kopen. Kan vanmiddag wel uitgebreider uitleggen. Of iemand anders doet het nog wel.
Had hem in een week uitgespeeld omdat ie eigenlijk te makkelijk is. En online is het mij teveel PGR dus rammen en muren botsen om snel een bocht te nemen. Ik wil iets meer sim.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja meningen maar ik kan er echt niet bij dat je als racegamefan DC niet leuk vindt.
Ja dat denk ik wel! zit ik al een hele tijd op te wachtenquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Project Cars voor jou een optie?
ook wel heel toevallig als ze thuis is anders om de prijs te ontvangen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 06:33 schreef StateOfMind het volgende:
l een microfoontje opgespeld als je goed kijkt, dus gehe
Het is een echte racesim. Veel puurder dan arcaderacers zoals DC en The Crew.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had hem in een week uitgespeeld omdat ie eigenlijk te makkelijk is. En online is het mij teveel PGR dus rammen en muren botsen om snel een bocht te nemen. Ik wil iets meer sim.
[..]
Ja dat denk ik wel! zit ik al een hele tijd op te wachten
Forza en GT vind ik beide wel erg tof!
Als Cars goed is ga ik is kijken voor PS4 stuur op me raceseat.
Oh ja jij was die pro.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had hem in een week uitgespeeld omdat ie eigenlijk te makkelijk is. En online is het mij teveel PGR dus rammen en muren botsen om snel een bocht te nemen. Ik wil iets meer sim.
Vanavond eerste impressiequote:Op woensdag 25 maart 2015 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
Meer info van first hand hier over BloodBorne pls
foei als je ook maar één keer het woord lastig of moeilijk gebruikt in je hands onquote:
ik denk marktplaats.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
10 minuten geleden mijn PS+ abo weer verlengt met 1 jaar,was op 5 maart j.l al verlopen.![]()
Ik weet alleen niet waar ik snel een used PS4 kan kopen voor ¤300.![]()
Geen Marktplaats a.u.b
Geilquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:43 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
https://gfycat.com/CelebratedGivingDobermanpinscher#
fisting in game
Bloodborn lijkt mij vooral eentonig als ik zo de filmpjes op Youtube kijk.quote:
Heb ik mijzelf even vast geluld of niet danquote:
Dit ook weleens ja. Ratchet & Clank Collection bijvoorbeeld voor de Vita gekocht, maar eerste 2 levels vielen mij wat tegen.quote:
En dit ook ja, soms is het best aardig, maar gewoon niet zo interessant als wat ik allemaal nog heb liggenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al die gratis PS+ meuk die je probeert 'omdat je ze een kans moet geven' zeker?
en vergeet :quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:50 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb ik mijzelf even vast geluld of niet dan![]()
Gelukkig bestaat het woordje pittig nog. Wat de eerste run meestal wel is
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | moeilijk (bn): benard, beroerd, difficiel, heavy, laborieus, moeizaam, ongemakkelijk, zwaar moeilijk (bn): hachelijk, lastig, netelig, onhandelbaar, penibel, vervelend moeilijk (bn): ernstig, ingewikkeld, penibel, problematisch moeilijk (bn): afmattend, bewerkelijk, pijnlijk moeilijk (bn): bezwaarlijk moeilijk (bw): nauwelijks, ternauwernood beroerd (bn) : afgrijselijk, akelig, armzalig, bar, bedenkelijk, belabberd, besodemieterd, droevig, ellendig, erbarmelijk, flauw, hopeloos, jammerlijk, klote, kut, kwakkelig, miserabel, moeilijk, naar, onaangenaam, rot, slap, slecht, vervelend, vervloekt lastig (bn) : bezwarend, boos, delicaat, difficiel, gemelijk, gevaarlijk, gęnant, heavy, hinderlijk, lam, moeilijk, moeizaam, netelig, onaangenaam, ongelegen, ongemakkelijk, ongerieflijk, penibel, storend, veeleisend, verstoord, vervelend, zeurig hachelijk (bn) : benard, benauwend, dreigend, gevaarlijk, gevaarvol, gewaagd, kritiek, moeilijk, netelig, onzeker, penibel, periculeus, precair, veeg, verraderlijk, zorgwekkend kommerlijk (bn) : armoedig, armzalig, beklagenswaardig, beroerd, deerniswekkend, droevig, ellendig, gekweld, jammerlijk, moeilijk, noodlijdend, treurig, zorgelijk ongemakkelijk (bn) : hinderlijk, ingewikkeld, lastig, moeilijk, nukkig, ongeriefelijk, ongerieflijk, onhandig, onpraktisch, problematisch benard (bn) : benauwend, delicaat, hachelijk, hinderlijk, moeilijk, netelig, onaangenaam, zorgwekkend zwaar (bn) : bitter, drukkend, hachelijk, lastig, moeilijk, moeizaam, onverteerbaar, pijnlijk moeizaam (bn) : lastig, moeilijk, slafelijk, stroef, traagzaam, uitputtend, vermoeiend, zwaar zuur (bn) : bezwaarlijk, moeilijk, naar, onaangenaam, verdrietig, zwaar ingewikkeld (bn) : complex, gecompliceerd, lastig, moeilijk, netelig, serieus kwalijk (bn) : bedenkelijk, bezwaarlijk, erg, kwaad, mis, moeilijk, slecht heidens (bn) : enorm, moeilijk, ongelooflijk, slecht, verschrikkelijk delicaat (bn) : hachelijk, heikel, lastig, moeilijk, netelig, precair complex (bn) : gecompliceerd, ingewikkeld, moeilijk, samengesteld bezwaarlijk (bn) : bedenkelijk, kwalijk, lastig, moeilijk, penibel veeleisend (bn) : kieskeurig, kritisch, lastig, moeilijk, streng pijnlijk (bn) : afmattend, bewerkelijk, met moeite, moeilijk |
probeer het naders eerst even zonder.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:58 schreef Drankster het volgende:
Battlefield 4 op de kop getikt voor een tientje, weet iemand of je
premium moet kopen in de store of kan je online goedkopere codes vinden?
Tja, zo blijft je trophy-lijst vol met meuk natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
FIFA 15 Deluxe trouwens in de aanbieding op PSN, 35e. Ga ik dan toch maar kopen denk ik
De slechtste FIFA in jaren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
FIFA 15 Deluxe trouwens in de aanbieding op PSN, 35e. Ga ik dan toch maar kopen denk ik
hier ben ik het niet mee oneens.quote:
fifa 1998 / 99 waren beweldigquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Laatste die ik gespeeld heb is 2006 ofzo denk ik, dus het is vast een vooruitgang voor mij
Neen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Laatste die ik gespeeld heb is 2006 ofzo denk ik, dus het is vast een vooruitgang voor mij
Heb gehoord dat er weinig wapens in zitten. Tevens in de beta had je niet eens een RPGquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
probeer het naders eerst even zonder.
en koop daarnahardline
ISS Deluxe.quote:
Heb je op FIFA gezocht of kreeg je daar ergens een melding van ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dit ook weleens ja. Ratchet & Clank Collection bijvoorbeeld voor de Vita gekocht, maar eerste 2 levels vielen mij wat tegen.
[..]
En dit ook ja, soms is het best aardig, maar gewoon niet zo interessant als wat ik allemaal nog heb liggen
De Deal of the Week melding zal later vandaag wel komen, die store updaten duurt altijd ff.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb je op FIFA gezocht of kreeg je daar ergens een melding van ?
Ik zie hem namelijk niet staan als aanbieding ergens ?
Als ik hem zoek zie ik hem idd voor 35 euro staan
Je zou toch zeggen dat zoiets toch aangeprezen wordt ergens
Gezien de duur van deze aanbieding denk ik niet dat dit de deal van de week isquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De Deal of the Week melding zal later vandaag wel komen, die store updaten duurt altijd ff.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
Ben ik nou zo slecht of ben ik de enige die de er bloodbornee niet dood krijg ?
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
35 euro neem ik m van je over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
Een quote op een bericht van 3 pagina's geleden maar goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 02:49 schreef Jimbo het volgende:
http://www.acrservice.nl/product/1585936/bloodborne
Iemand bekend met acr service? 7jaar op marktplaats maar ze vragen wel heel weinig voor alle games... vertrouw t niet zo
http://www.budgetgaming.n(...)&forum_id=20&start=1
Niet de enige met twijfels zo te zien
Nee hoor, maar ik houd er wel van om ook echt sim online met wat mensen te racen.quote:
FIFA draait niet eens om voetbal..quote:
Ik doelde op dat je alle toursterren in een week had.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik houd er wel van om ook echt sim online met wat mensen te racen.
Destijds met F1 ook gedaan, nette afspraken over het duw en trek werk zodat het op het racen aankomt en niet wie op het laatste moment de beste duw weet uit te delen.
Ik ben ook een fan van racegames en DC vond ik ook niet zo boeiend. Ik wacht op project Cars en later op de nieuwe F1 game van Codiesquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja meningen maar ik kan er echt niet bij dat je als racegamefan DC niet leuk vindt.
Misschien dat er een update is geweest ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doelde op dat je alle toursterren in een week had.
De algemene opinie is dat DC nml. best wel lastig is...
Nee ik zei dat ik totaaaaal niet kan driftenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien dat er een update is geweest ofzo?
Ik kreeg bijvoorbeeld ook van rossdale mee dat driften lastig was, maar dat was echt op een enkele keer na een one try om te halen.
Dat is raar want je kunt alles halen zonder ook maar 1 drift-event te doen, als je maar 3 sterren haalde bij de race-events..quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik totaaaaal niet kan driftenNiet dat het lastig was, maar dat ik er gewoon geen reet van kon. Daarom kwam ik in de singleplayer op den duur niet verder omdat ik sterren miste van die drift-events. Het racen was niet zo moeilijk eigenlijk
Yes, zoals Bateman zegt is die aanbieding altijd al actief voordat de aankondiging komtquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Dopekoe het volgende:
Heb je op FIFA gezocht of kreeg je daar ergens een melding van ?
Ik zie hem namelijk niet staan als aanbieding ergens ?
Als ik hem zoek zie ik hem idd voor 35 euro staan
Je zou toch zeggen dat zoiets toch aangeprezen wordt ergens
Heb de eerste twee bosses down. Heb best lang vastgezeten op de 1e baas though.Ben nu lvl 24 en was begonnen met waste of skinquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
Meer info van first hand hier over BloodBorne pls
Hij is al doodquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
35 euro neem ik m van je over.
Gast pes15 heeft dezelfde metacritic als fifa15 dus flikker op.quote:
Gooi er dan ook een overzicht of linkje naar het overzicht bijquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:01 schreef Dopekoe het volgende:
De paasverkoop is er
Nog niet heel veel boeiends voor mij maar goed
Nice. Met bazen verslaan, moet dat ope en specifieke manier of gewoon hakken? zit heel erg te twijfelen om hem te halen of te wachten eerst omdat backlog.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb de eerste twee bosses down. Heb best lang vastgezeten op de 1e baas though.Ben nu lvl 24 en was begonnen met waste of skin
Er is nog niet echt een overzicht, maar als je naar de store gaat zie je daar de bannerquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gooi er dan ook een overzicht of linkje naar het overzicht bij
Lui varkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gooi er dan ook een overzicht of linkje naar het overzicht bij
Tweede quote, not bad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lui varken
https://store.playstation(...)SF75508-EASSPRSALE15
Tomb Raider voor 12 euro. Yi-Long kan eindelijk happy zijn
Ik ben woedend! Laatst Tomb Raider voor een dikke 15 euro gekocht!!! Nu 3 euro goedkoper!!! Ik voel me ripped off!!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lui varken
YES STUquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:24 schreef Studiotje het volgende:
PlayStation OS 2.50 morgen!![]()
http://blog.eu.playstatio(...)pl=tw&adbpr=36969785
Ze hebben het driften inmiddels aangepast (1-2 weken geleden ofzo), en voelt nu echt VEEL beter aan, dus ik zou het gewoon nog eens proberen als ik jou was. De DRIFT-events die ik eerst niet op 3 sterren haalde, lukten nu eigenlijk wel. Nog niet alles gedaan, maar van de eerste 2 chapters nu alles compleet qua sterren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik totaaaaal niet kan driftenNiet dat het lastig was, maar dat ik er gewoon geen reet van kon. Daarom kwam ik in de singleplayer op den duur niet verder omdat ik sterren miste van die drift-events. Het racen was niet zo moeilijk eigenlijk
Nooit gespeeld (de reboot dan)?quote:
Mad?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast pes15 heeft dezelfde metacritic als fifa15 dus flikker op.
Pes15 killed fifa15 hard qua gameplay.
Bedankt Hans!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast pes15 heeft dezelfde metacritic als fifa15 dus flikker op.
Pes15 killed fifa15 hard qua gameplay.
Ik heb een stukje van de PS3-versie gespeeldquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nooit gespeeld (de reboot dan)?
dat maakt het imho juist leuk, meer al die rpg fags en snipernoobs overalquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb gehoord dat er weinig wapens in zitten. Tevens in de beta had je niet eens een RPG
Tenzij je het ergens in het lvl opraapte dan...
en de kuip volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
98 was vet ja
Gewoon een knop voor een grove overtreding
En zaalvoetbal
belachelijk wat ze doen, ik mag hopen dat sony ze een goede boete geeft. Stel mongeulenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:29 schreef s0ul1991 het volgende:
strijd met de regels van Sony. Dit staat bek
Nee, volgende week pas.quote:
superr spelquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lui varken
Ik heb hem op de PS3 een paar keer gespeeld. Zéér goede gamequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van de PS3-versie gespeeld.
Lijkt me wel tof
Als je het zo bekijkt wel, maar normaal gesproken wordt het op woensdag- of donderavond bekendgemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, volgende week pas.
Aangezien de dinsdag nog in maart valt.
Sony heeft al bevestigd dat de bekendmaking volgende week is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel, maar normaal gesproken wordt het op woensdag- of donderavond bekendgemaakt.
Ik twijfel alleen, dat het mogelijk een PS-Plus titel gaat worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb hem op de PS3 een paar keer gespeeld. Zéér goede game![]()
En op de PS3 zag het er al fantastisch uit, dus op de PS4 moet dat helemaal schitterend zijn.
Topquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sony heeft al bevestigd dat de bekendmaking volgende week is.
(Fred Dutton op Twitter)
Voor mij een YESquote:
Las het net ja op de blogquote:
Dat is gewoon Monster Hunter ripoffquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Demo van Toukiden Kiwami is nu ook in de EU.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Google het eens... Staan echt 1000en berichten overquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:07 schreef videonatic het volgende:
Mijn PS4 eject uit het niets games, wat is de fix hiervoor?
Sony bellen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:07 schreef videonatic het volgende:
Mijn PS4 eject uit het niets games, wat is de fix hiervoor?
Heb je last-gen versies al gespeeld? Zit alle DLC erbij? Zoek je een shooter of een shooter-RPG? Zijn er al reviews binnen? Wil je perse NU spelen, of kun je 2-3 maandne wachten op een aanbieding!? Etc etc.quote:
Was dat niet Borderlands 1 die in de PS+ zat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je last-gen versies al gespeeld? Zit alle DLC erbij? Zoek je een shooter of een shooter-RPG? Zijn er al reviews binnen? Wil je perse NU spelen, of kun je 2-3 maandne wachten op een aanbieding!? Etc etc.
Dat kunnen wij allemaal niet voor je invullen. Als de game je geweldig lijkt en alle content zit erbij, dan kun je hem natuurlijk gewoon kopen, want op last-gen kreeg het sowieso prima reviews.
Ik heb zelf alleen de PS+ versie van 2 even gespeeld, maar vond het al snel saai worden, maar goed, een ECHTE kans heb ik het ook niet gegeven.
quote:
Dat was Borderlands 2 (PS+ op de PS3)quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was dat niet Borderlands 1 die in de PS+ zat?
Nee deel 2. Vond het ook niet super. Maar ik ben ook meer iemand die alleen speelt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was dat niet Borderlands 1 die in de PS+ zat?
Yeah, ik speelde het ook alleen. Wellicht daarom dus niet zo boeiend, vooral in het begin. Vrij lege omgevingen, een robotje dat tegen je praat met stomme opdrachten, en simpele vijanden die je moet afschieten. Tja, als je daar een half uur of uur mee bezig bent en het is niet uitdagend of leuk, dan haak ik weer snel af.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:16 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nee deel 2. Vond het ook niet super. Maar ik ben ook meer iemand die alleen speelt.
Haha ja die robot was het. Heb hey ook niet meer dan 30 min gespeeld. Vond er geen kut aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, ik speelde het ook alleen. Wellicht daarom dus niet zo boeiend, vooral in het begin. Vrij lege omgevingen, een robotje dat tegen je praat met stomme opdrachten, en simpele vijanden die je moet afschieten. Tja, als je daar een half uur of uur mee bezig bent en het is niet uitdagend of leuk, dan haak ik weer snel af.
Ik kan me voorstellen dat het met een vast co-op maatje een stuk leuker is om te doen, en verder in het spel zal het ook vast wel leuker worden... maar goed, dan speel ik persoonlijk toch liever Splinter Cell of Far Cry.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Haha ja die robot was het. Heb hey ook niet meer dan 30 min gespeeld. Vond er geen kut aan
en jij je bingo nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef Yi-Long het volgende:
Een dag geen 'KUT-INDIES!!!' discussie op FOK! is een dag niet geleefd...
Wat ik tot zover heb gelezen is dat men na de eerste eindbaas mogelijkheden krijgt om co-op te gaan spelen. Hier wordt het co-op systeem uitgelegd:quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Naar deze vraag ben ik ook benieuwd!
Dank, check ik vanavond even!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Wat ik tot zover heb gelezen is dat men na de eerste eindbaas mogelijkheden krijgt om co-op te gaan spelen. Hier wordt het co-op systeem uitgelegd:
http://www.gamersheroes.c(...)co-op-in-bloodborne/
meer is ie ook niet waard.quote:
die game lijkt me co-op zoveel vetter dan soloquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Wat ik tot zover heb gelezen is dat men na de eerste eindbaas mogelijkheden krijgt om co-op te gaan spelen. Hier wordt het co-op systeem uitgelegd:
http://www.gamersheroes.c(...)co-op-in-bloodborne/
Westerse uitziende mensen die Japans praten ziet er voor geen meter uit. Zeker niet met Snake. Van Anime-achtige games kan ik het wel begrijpen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
No Japanese voices > No buy. Fuck them.
nog 7 dagen als we geluk hebbenquote:
nee metal gear solid, geen zelda.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:00 schreef Cikx het volgende:
Ik wil toch nog even terugkomen op wat ik vanochtend zei, namelijk dat Life is Strange nogal een karige game is. Wat ik wel tof vond aan de tweede aflevering is hoe de verschillende keuzes die je gemaakt hebt op een gegeven moment samen komen om je vervolgens in je kont te naaien.
Mijn voorspelling trouwens.Oh tof.. wist niet dat aflevering 2 al beschikbaar was.. gelijk even downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
trophy hoer!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Jimbo het volgende:
hmm net even de trophies van BF:hardline bekeken. Verdomme die is goed te platten zeg !
BF4, The Order en Valiant Hearts idem dito.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Jimbo het volgende:
hmm net even de trophies van BF:hardline bekeken. Verdomme die is goed te platten zeg !
Ga kopen frenkquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
Tot wanneer loopt die Paasverkoop? Ik kon dat zo gauw niet terug vinden op die site.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)_00-MAINGAME00000000
Valiant Hearts heeft geen platinumquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
BF4, The Order en Valiant Hearts idem dito.
Laatste poging er nog wat geld uit te persen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:05 schreef Pheno het volgende:
Knack in de paasverkoopDus de komende tijd weer geen PS+
En dan eindelijk Jimbo horen klagen dat de game kudt isquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:06 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Laatste poging er nog wat geld uit te persen.
Bijna PS+.
Yesquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt die Paasverkoop? Ik kon dat zo gauw niet terug vinden op die site.
Nevermind, 16 april zie ik nu staan![]()
Ik heb de indies nog niet in episodes zijn werken, de grote uitgevers juist des te meerquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:12 schreef DKUp het volgende:
We willen volwaardige spellen en GEEN INDIES![]()
![]()
Battlefield 4, InFamous Second Son, AC IV: Black Flag, Killzone Shadow Fall etc.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de indies nog niet in episodes zijn werken, de grote uitgevers juist des te meerDus ja, wat bedoel je met volwaardige games
Alles behalve Knackquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:12 schreef DKUp het volgende:
We willen volwaardige spellen en GEEN INDIES![]()
![]()
Mja, ports en rehashes. Oke.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Battlefield 4, InFamous Second Son, AC IV: Black Flag, Killzone Shadow Fall etc.
ah VH dan maar even spelenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
BF4, The Order en Valiant Hearts idem dito.
Nee hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan eindelijk Jimbo horen klagen dat de game kudt is
Ik zie het ja, Call me "Sir" is minimaal 25u..quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah VH dan maar even spelen
bf4 vond ik t kut, daar moet je heel veel tijd online in steken
Niet één van die games hoef ik op mijn PS4. BF4 is niet mijn game, de rest is mediocre at best. Matige gamesquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Battlefield 4, InFamous Second Son, AC IV: Black Flag, Killzone Shadow Fall etc.
Joh, veel tijd in de Online moeten steken in een Online MP game.... het moet verdomme toch niet gekker worden...(!)quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah VH dan maar even spelen
bf4 vond ik t kut, daar moet je heel veel tijd online in steken
Ik zie liever LittleBigPlanet 3 in de PS+ verschijnen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:05 schreef Pheno het volgende:
Knack in de paasverkoopDus de komende tijd weer geen PS+
Eens. Borderlands 2 is fantastisch... heel veel uurtjes ingestoken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:30 schreef Cikx het volgende:
Die borderlands 2 haat hier trouwensfantastische game, zelfs als je alleen speelt. Die humor en dialogen.
Ik heb Borderlands lange tijd links laten liggen omdat het mij niks leek, mede door dat stijltje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:30 schreef Cikx het volgende:
Die borderlands 2 haat hier trouwensfantastische game, zelfs als je alleen speelt. Die humor en dialogen.
Waar is de haat? Alleen meningen dat mensen de game niet leuk vindenquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:30 schreef Cikx het volgende:
Na een half uur spelen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waar is de haat? Alleen meningen dat mensen de game niet leuk vinden
Als een game mij dan nog niet trekt dan vind ik er meestal toch niet veel aanquote:
Het gaat me er vooral om dat mensen hier geen verkeerd beeld van die game krijgen, als hier 3 mensen achter elkaar zeggen dat ze er na een half uur mee gestopt zijn omdat ze er niks aan vonden, doet dat die game geen eer aan. Hij heeft niet voor niks een score van 89 op metacritic.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als een game mij dan nog niet trekt dan vind ik er meestal toch niet veel aan
Toukiden: Kiwami demo is wel grappigDoet me echt veel denken aan Monster Hunter
![]()
ohja die had ik ook nogquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:32 schreef I.C.O.N. het volgende:
Vanavond een beetje de planetside 2 beta gespeeld.. Ik heb dat spel nooit eerder gedaan en ik moet zeggen dat ik er echt de ballen van snap.
Letterlijk overal in beeld zijn objectives en als je een beetje pech hebt moet je 5 mintuten lopen voordat je ergens in de buurt bent, en als je dan nog meer pech hebt wordt je meteen neergeschoten en kun je dat eind weer opnieuw lopen. Geen enkele begeleiding / tutorial over wat te doen of hoe hč snel ergens kan komen.
Enige tutorial die ik terug heb gehoord is dat m'n gun disabled wordt als ik teveel friendly fire heb
Digitaal gekocht? Je kreeg toch de CE binnen ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:43 schreef Jimbo het volgende:
ok ik heb bloodborne
nu die eerste boss ff ownen en dan maar coop spelen
nightmare edition zelfs, maar die heb ik geannuleerd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Digitaal gekocht? Je kreeg toch de CE binnen ofzo?
Het kwam er niet helemaal goed uit inderdaad... Kan gebeuren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan typ je het zo kut dat ik het niet snap.
Je hebt ps4 toch
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef Jimbo het volgende:
pff en nogsteeds geen seconden gespeeld, ik zie alleen nog maar het character creation screen zonder contoller in mn handen
99% van de game zie je de toch alleen de achterkant van je characterquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef Jimbo het volgende:
pff en nogsteeds geen seconden gespeeld, ik zie alleen nog maar het character creation screen zonder contoller in mn handen
Gekke Frenkquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Het kwam er niet helemaal goed uit inderdaad... Kan gebeuren.
En zonder ps4 zou ik niet veel aan bloodborne hebben heej
Jij koopt het meesterlijkste spel van het moment en je laat je vriendin vervolgens spelen met character creation screen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nightmare edition zelfs, maar die heb ik geannuleerd.
nou nu al spelen en geen 119eur er aan uitgeven.
maarja spelen, mn vriendin zit nu al 20min het character te maken, ze vind de neus van t vrouwtje te lelijk dus zit hem te finetunen
wees blij, ik moet leren voor toetsweekquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef Jimbo het volgende:
inmiddels gespeeld, ik vind het lastigquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij koopt het meesterlijkste spel van het moment en je laat je vriendin vervolgens spelen met character creation screen?
Je hebt dr wel verteld dat dit niet een horror versie van de Sims is?
BF Hardline is hier al vijf dagen aan het installerenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pfff wat duurt het downloaden/installeren van FIFA lang
zo nog ff hardline of ga je pitten vannacht ?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:30 schreef RRuben het volgende:
[..]
wees blij, ik moet leren voor toetsweek
jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:37 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
99% van de game zie je de toch alleen de achterkant van je character
hoe dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
BF Hardline is hier al vijf dagen aan het installerengeen grap
Ik zit nog wel even op hardlinequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo nog ff hardline of ga je pitten vannacht ?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
inmiddels gespeeld, ik vind het lastig
ben nu maar op mn 30'' monitor gegaan ipv op mn tv, zit er een stuk dichter op..nu zie ik de enemie's daadwerkelijk
Geweldige sfeer en interessant verhaal wel. Ideaal voor een luie avond. Toch een beetje de terugkeer van de point and click, maar dan met een vertakkend verhaal (en zo ver lijkt het dat beter te doen dan the walking dead).quote:
Stoor je je niet aan de clichés en stereotypes? Dat heb ik wel namelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Geweldige sfeer en interessant verhaal wel. Ideaal voor een luie avond. Toch een beetje de terugkeer van de point and click, maar dan met een vertakkend verhaal (en zo ver lijkt het dat beter te doen dan the walking dead).
autosavequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef Jimbo het volgende:
is er een manier om te saven in bloodborne ?
ik heb zn heel stuk helemaal clear, maar wat nu ?
Wat een rommeltjequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:22 schreef Jimbo het volgende:
fuck it, ik speel bloodborne gewoon op mn PC bitches
ik zit hier dan ook echt nooitquote:
Als t net als Dark Souls is dan mag je de volgende keer alles overnieuw doodmaken als je er langs loopt. Behalve de (mini-) bosses.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef Jimbo het volgende:
Nee die enemies respawnen gewoon als je de map verlaat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef Jimbo het volgende:
Is met wie je Co-op't niet random?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gekke Frenk
Je weet dat dit vraagt om co-op avonturen he
Mocht je een keer coop willen pakken, PSN: JacksonClaxon.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pfff wat duurt het downloaden/installeren van FIFA lang
gister tot 0300 zn hele map gecleared, ik blij. (ok ok , ik lieg, het was 0100 en toen ging ik hardline spelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 06:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als t net als Dark Souls is dan mag je de volgende keer alles overnieuw doodmaken als je er langs loopt. Behalve de (mini-) bosses.
ik hoop t nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is met wie je Co-op't niet random?
Nee, maar ik ga dan ook maar een dag of 2 wachten met updaten denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:36 schreef DKUp het volgende:
Kan iemand 2.50 al downloaden?
Ik vond dit filmpje ook best wel interessant over GTA V:
ik erger me meer aan andere dingen in die game; zoalsquote:
De framerate schijnt iets beter te zijn, maar grafisch is het spel erop achteruitgegaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dan ook maar een dag of 2 wachten met updaten denk ik.
En ik heb dat filmpje idd gezien. Wat vreemd is dat de kwaliteit naar beneden is gegaan, maar het loopt niet beter ofzo?
kan inderdaad met een wachtwoordquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop t niet
Zag wel een soort code optie ergens staan, mss kan je een soort code invoeren dat je altijd met je buddy zit oid
kan pas na dat je de eerste boss dood hebt geloof ikquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
kan inderdaad met een wachtwoordvanmiddag maar eens doen dan?
Ik! Maar wat ik ook gebruik, ik kom niet eens door het eerste level heenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:53 schreef KingLysandus het volgende:
Wie gebruikt er nog meer de wandelstok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik toevalligquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan pas na dat je de eerste boss dood hebt geloof ik
Werkt lang niet bij iedereen.quote:
Suspend/resumequote:
Rust Modus nu met Suspend/Resume, PS Store is nu een app en de software lijkt wat soepeler te zijnquote:
wanneer kan je ze een keer op volgoorde zzetten en uit die balk halenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Rust Modus nu met Suspend/Resume, PS Store is nu een app en de software lijkt wat soepeler te zijn
quote:PlayStation 4 v2.50 Update
Features coming to PS4 with “Yukimura” include:
- Suspend/Resume* — Supported by nearly all of your PS4 games, you can jump in and out of your games with just the press of the PS button. Quickly switch from Rest Mode to powered-up so you can pick up where you left off.
- Back-Up and Restore HDD to USB — Back-up and restore your hard disc drive data associated with users on your PS4, including settings, saved data, screenshots and video clips as well as games, patches and download data, to and from an external USB drive.
- Find and Connect with Friends — “Yukimura” adds to an already robust set of social tools, bringing several updates to continue making PS4 the best place to play with your friends, including:
- Facebook Friend Finder — Using your linked account, you can expand your network by searching and connecting with your Facebook friends.
- Improved Friend requests — Friend requests and Real Name requests can be sent together in one step when adding a friend on PS4.
- Streamlined Party process — The process to create a Party has been streamlined with a reduction in the number of steps required.
- Find Friends who play your games — Easily view what friends are playing on each game detail page with a real-time “Friends Who Play This” section, which also highlights which friends are currently online and playing it, and if you own the game, allows you to jump directly into the game.
- Join Friends directly from news feed — A new tile will be added on your What’s New feed where you can see what your friends are currently playing, enabling you to join in the game if you own it.
- Share Earned Trophies and Optimize Your Trophy List — We know that Trophies are important to many gamers, so we’re bringing more control with how you show them off:
- Automatic Trophy Screenshots — A screenshot will automatically be captured when a Trophy is earned, preserving the moment to share with friends.
- SHARE Trophies — Players can share Trophy information to Facebook, Twitter or via Message by pressing the SHARE button.
- Additional Trophy sorting options — Sort your Trophy list by Earned Date, Not Earned and Grade.
- Delete 0% Trophies — Remove games from your Trophy list that have zero percent completion.
- Improved and Expanded Accessibility Options — New options added to customize the user experience include:
- Customized button assignments for DUALSHOCK 4 wireless controller.
- Zoom for displayed pictures and inverted colors for all system functions, apps and in-game.
- Text-to-speech for all graphical user interface, including Message and Party.
- Enlarged text for all graphical user interface, including Message and Party, as well as the system’s browser.
- Bolder fonts and higher contrast UI for all system applications (but will not apply to games or third-party applications).
- Remote Play and Share Play — For games that support 60 fps, users will be able to automatically enjoy those games with 60 fps for both Remote Play and Share Play** on supported devices.
- Automatic Installation for System Software Updates — Enable automatic installation for future system software updates.
- Sub-Account Upgrade — Enable users 18 years of age or older with sub-accounts to upgrade to a master account directly on PS4, removing restrictions on chat and enabling users to add funds to their Wallet, purchase content and more.
- Verified Accounts — Select game developers, producers, designers and community managers will be verified with a badge.
- Dailymotion — Upload video clips directly to Dailymotion via the SHARE button.
PlayStation Vita and PlayStation App for smartphones and tablets will also receive system software updates tonight, adding complementary features to those added to PS4. PS Vita update version 3.50 and PlayStation App update version 2.50 will add new accessibility options, including enlarged text, increased contrast and more. This update also enables PS Vita to support 60 fps streaming for Remote Play**.
We’re excited for you to get your hands on these new features and experience them for yourselves. You have all been such a big part of our successes, and we have carefully listened to your requests to make your PlayStation experiences even better. We’re happy to be delivering many of them with “Yukimura.” Please keep the feedback flowing, so we can continue making PlayStation 4 the best place to play.
Party chat en dan afstemmen waar je je teken gaat droppen. Als het tenminste net zo als dark souls gaat dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is met wie je Co-op't niet random?
Ga ik ook nog doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef Furdinand het volgende:
Ik moet me ook erg inhouden om dark souls 2 niet te kopen. Hij is alleen een beetje duur
zorg jij nou maar eerst dat je weer online magquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Party chat en dan afstemmen waar je je teken gaat droppen. Als het tenminste net zo als dark souls gaat dan.
Moet nog game binnenkrijgen
Kan ik alquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zorg jij nou maar eerst dat je weer online mag
echt wel!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan ik al![]()
Tjongejonge jij leest ook echt nooit mijn posts he
Zal ik binnenkort eens toevoegenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Mocht je een keer coop willen pakken, PSN: JacksonClaxon.
Goed plan... Prijzen zijn nu ook redelijk normaal, zag dat van persie voor onder de 10K te krijgen is en heb voor 10K Costa gekocht, die was eerder nog 100Kquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort eens toevoegen
Straks 5 dagen van huis, dus vanavond ff wat van die pakketjes kopen met spelers aangezien ik 2200 FIFA punten heb gekregen en dan eens even een hip teampje samenstellen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:02 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Ik! Maar wat ik ook gebruik, ik kom niet eens door het eerste level heenGewoon voorbij rennen. Als je eenmaal door de eerste baas bent gedood kun je je level omhoog gooien. En heb je je wapen al geupgrade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
Huh? je moet ergens doodgaan om verder te komen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:06 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Gewoon voorbij rennen. Als je eenmaal door de eerste baas bent gedood kun je je level omhoog gooien. En heb je je wapen al geupgrade?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Party chat en dan afstemmen waar je je teken gaat droppen. Als het tenminste net zo als dark souls gaat dan.
Moet nog game binnenkrijgen
kan inderdaad met een wachtwoordquote:[quote]Op donderdag 26 maart 2015 09:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop t niet
Zag wel een soort code optie ergens staan, mss kan je een soort code invoeren dat je altijd met je buddy zit oid
Game nog niet binnenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
[..]
kan inderdaad met een wachtwoordvanmiddag maar eens doen dan?
Wapen geupgrade, die set armor gepakt, maar telkens als ik er voorbij probeer te rennen pakken ze me met z'n 2enquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:06 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Gewoon voorbij rennen. Als je eenmaal door de eerste baas bent gedood kun je je level omhoog gooien. En heb je je wapen al geupgrade?
Ren ik d'r langs, pakt die boss me in 1 keer gvd! Spel is zo frustrenend moeilijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:33 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Wapen geupgrade, die set armor gepakt, maar telkens als ik er voorbij probeer te rennen pakken ze me met z'n 2en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |