Als je het zo bekijkt wel, maar normaal gesproken wordt het op woensdag- of donderavond bekendgemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, volgende week pas.
Aangezien de dinsdag nog in maart valt.
Sony heeft al bevestigd dat de bekendmaking volgende week is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel, maar normaal gesproken wordt het op woensdag- of donderavond bekendgemaakt.
Ik twijfel alleen, dat het mogelijk een PS-Plus titel gaat worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb hem op de PS3 een paar keer gespeeld. Zéér goede game![]()
En op de PS3 zag het er al fantastisch uit, dus op de PS4 moet dat helemaal schitterend zijn.
Topquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sony heeft al bevestigd dat de bekendmaking volgende week is.
(Fred Dutton op Twitter)
Voor mij een YESquote:
Las het net ja op de blogquote:
Dat is gewoon Monster Hunter ripoffquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Demo van Toukiden Kiwami is nu ook in de EU.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Google het eens... Staan echt 1000en berichten overquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:07 schreef videonatic het volgende:
Mijn PS4 eject uit het niets games, wat is de fix hiervoor?
Sony bellen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:07 schreef videonatic het volgende:
Mijn PS4 eject uit het niets games, wat is de fix hiervoor?
Heb je last-gen versies al gespeeld? Zit alle DLC erbij? Zoek je een shooter of een shooter-RPG? Zijn er al reviews binnen? Wil je perse NU spelen, of kun je 2-3 maandne wachten op een aanbieding!? Etc etc.quote:
Was dat niet Borderlands 1 die in de PS+ zat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je last-gen versies al gespeeld? Zit alle DLC erbij? Zoek je een shooter of een shooter-RPG? Zijn er al reviews binnen? Wil je perse NU spelen, of kun je 2-3 maandne wachten op een aanbieding!? Etc etc.
Dat kunnen wij allemaal niet voor je invullen. Als de game je geweldig lijkt en alle content zit erbij, dan kun je hem natuurlijk gewoon kopen, want op last-gen kreeg het sowieso prima reviews.
Ik heb zelf alleen de PS+ versie van 2 even gespeeld, maar vond het al snel saai worden, maar goed, een ECHTE kans heb ik het ook niet gegeven.
quote:
Dat was Borderlands 2 (PS+ op de PS3)quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was dat niet Borderlands 1 die in de PS+ zat?
Nee deel 2. Vond het ook niet super. Maar ik ben ook meer iemand die alleen speelt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was dat niet Borderlands 1 die in de PS+ zat?
Yeah, ik speelde het ook alleen. Wellicht daarom dus niet zo boeiend, vooral in het begin. Vrij lege omgevingen, een robotje dat tegen je praat met stomme opdrachten, en simpele vijanden die je moet afschieten. Tja, als je daar een half uur of uur mee bezig bent en het is niet uitdagend of leuk, dan haak ik weer snel af.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:16 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nee deel 2. Vond het ook niet super. Maar ik ben ook meer iemand die alleen speelt.
Haha ja die robot was het. Heb hey ook niet meer dan 30 min gespeeld. Vond er geen kut aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, ik speelde het ook alleen. Wellicht daarom dus niet zo boeiend, vooral in het begin. Vrij lege omgevingen, een robotje dat tegen je praat met stomme opdrachten, en simpele vijanden die je moet afschieten. Tja, als je daar een half uur of uur mee bezig bent en het is niet uitdagend of leuk, dan haak ik weer snel af.
Ik kan me voorstellen dat het met een vast co-op maatje een stuk leuker is om te doen, en verder in het spel zal het ook vast wel leuker worden... maar goed, dan speel ik persoonlijk toch liever Splinter Cell of Far Cry.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Haha ja die robot was het. Heb hey ook niet meer dan 30 min gespeeld. Vond er geen kut aan
en jij je bingo nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef Yi-Long het volgende:
Een dag geen 'KUT-INDIES!!!' discussie op FOK! is een dag niet geleefd...
Wat ik tot zover heb gelezen is dat men na de eerste eindbaas mogelijkheden krijgt om co-op te gaan spelen. Hier wordt het co-op systeem uitgelegd:quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Naar deze vraag ben ik ook benieuwd!
Dank, check ik vanavond even!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Wat ik tot zover heb gelezen is dat men na de eerste eindbaas mogelijkheden krijgt om co-op te gaan spelen. Hier wordt het co-op systeem uitgelegd:
http://www.gamersheroes.c(...)co-op-in-bloodborne/
meer is ie ook niet waard.quote:
die game lijkt me co-op zoveel vetter dan soloquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Wat ik tot zover heb gelezen is dat men na de eerste eindbaas mogelijkheden krijgt om co-op te gaan spelen. Hier wordt het co-op systeem uitgelegd:
http://www.gamersheroes.c(...)co-op-in-bloodborne/
Westerse uitziende mensen die Japans praten ziet er voor geen meter uit. Zeker niet met Snake. Van Anime-achtige games kan ik het wel begrijpen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
No Japanese voices > No buy. Fuck them.
nog 7 dagen als we geluk hebbenquote:
nee metal gear solid, geen zelda.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:00 schreef Cikx het volgende:
Ik wil toch nog even terugkomen op wat ik vanochtend zei, namelijk dat Life is Strange nogal een karige game is. Wat ik wel tof vond aan de tweede aflevering is hoe de verschillende keuzes die je gemaakt hebt op een gegeven moment samen komen om je vervolgens in je kont te naaien.
Mijn voorspelling trouwens.Oh tof.. wist niet dat aflevering 2 al beschikbaar was.. gelijk even downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
trophy hoer!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Jimbo het volgende:
hmm net even de trophies van BF:hardline bekeken. Verdomme die is goed te platten zeg !
BF4, The Order en Valiant Hearts idem dito.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Jimbo het volgende:
hmm net even de trophies van BF:hardline bekeken. Verdomme die is goed te platten zeg !
Ga kopen frenkquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
Ben ik nou zo slecht of ben ik de enige die de er bloodbornee niet dood krijg ?
Tot wanneer loopt die Paasverkoop? Ik kon dat zo gauw niet terug vinden op die site.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)_00-MAINGAME00000000
Valiant Hearts heeft geen platinumquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
BF4, The Order en Valiant Hearts idem dito.
Laatste poging er nog wat geld uit te persen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:05 schreef Pheno het volgende:
Knack in de paasverkoopDus de komende tijd weer geen PS+
En dan eindelijk Jimbo horen klagen dat de game kudt isquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:06 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Laatste poging er nog wat geld uit te persen.
Bijna PS+.
Yesquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt die Paasverkoop? Ik kon dat zo gauw niet terug vinden op die site.
Nevermind, 16 april zie ik nu staan![]()
Ik heb de indies nog niet in episodes zijn werken, de grote uitgevers juist des te meerquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:12 schreef DKUp het volgende:
We willen volwaardige spellen en GEEN INDIES![]()
![]()
Battlefield 4, InFamous Second Son, AC IV: Black Flag, Killzone Shadow Fall etc.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de indies nog niet in episodes zijn werken, de grote uitgevers juist des te meerDus ja, wat bedoel je met volwaardige games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |