SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
5 uur wachten totdat bloodborne is geupdate
Mja die komt ook nog wel; even wachten tot hij op marktplaats staat voor een tientje of 2 topsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:18 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de games van tegenwoordig niet langer dan 8 uur (singeplayer).
Speel The Order, heb je er weer 1 binnen![]()
Zo, dat is wel een hele dikke prijsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geinig, die mega prijsvraag van Sony is in Nederland gevallen:
werkte nog ook, 16 minuten staat er nuquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:25 schreef Disker91 het volgende:
Pauze/unpauze. Werkt vaak met updates. Zo ging die van mij van 6 uur naar 13 min.
En anders van de Mcdonalds wifi af
hoe wat waar ect ?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:49 schreef I.C.O.N. het volgende:
Yay! Nu een Nederlandse planetside 2 beta key
ja heb ik meerdere malen gedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moest je jezelf voor aanmelden
Tijden terug alweer
geen custom button mapping, dus geen bb voor mij, klotezooi. Kan de bumperknoppen beperkt gebruiken. Veel plezier zoquote:
stomquote:
Wel met de nieuwe Playstation firmware update. Kan je alle knoppen naar wens aanpassenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:12 schreef Manke het volgende:
[..]
geen custom button mapping, dus geen bb voor mij, klotezooi. Kan de bumperknoppen beperkt gebruiken. Veel plezier zo
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:36 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Voor die ene dollar is het 't wel waard dan, zal eens even kijken
echt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wel met de nieuwe Playstation firmware update. Kan je alle knoppen naar wens aanpassen
Serieus? Dat is wel een goeie feature dan!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wel met de nieuwe Playstation firmware update. Kan je alle knoppen naar wens aanpassen
quote:
Yup heel veel goede goede aanpassingen en toevoegingen. Ze zijn wel langzaam, maar doen het wel meteen goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel een goeie feature dan!
Koop dan ook niet zo veelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wow, dat is wel klasse ja
Kijk persoonlijk vooral uit naar de mogelijkheid die kutspellen die ik 5 min gespeeld heb uit mijn trophy lijstje te halen.
Al die gratis PS+ meuk die je probeert 'omdat je ze een kans moet geven' zeker?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wow, dat is wel klasse ja
Kijk persoonlijk vooral uit naar de mogelijkheid die kutspellen die ik 5 min gespeeld heb uit mijn trophy lijstje te halen.
oa Binding of Isaac, geglitchde transistor enz.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al die gratis PS+ meuk die je probeert 'omdat je ze een kans moet geven' zeker?
als boi niet zo geglitched was had ik nu de platquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
oa Binding of Isaac, geglitchde transistor enz.
Speel ik Rogue Legacy unlocked die transistor trophies
Ohja heb m'n account terug hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als boi niet zo geglitched was had ik nu de plat
je was gehackt / wat je t ook wilt noemen dusquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ohja heb m'n account terug he
Log ik zo in om te kijken stond er opeens: Rhine Hungary
Wie the fk is dat
Door iemand in Hongarije?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je was gehackt / wat je t ook wilt noemen dus
geen idee, maybe.quote:
laat maar weten als ie te moeilijk is voor je. bij deze bied ik alvast 35 eurquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:54 schreef RickoKun het volgende:
Bloodborne gekocht: Het eerste spel (van hopelijk meer) dat écht een nieuwe toptitel is voor de PS4!
Hierna weer wachten opThe Witcher 3!
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laat maar weten als ie te moeilijk is voor je. bij deze bied ik alvast 35 eur
Gamers zijn blijkbaar niks meer gewend als je na de eerste paar uur al opgeeft omdat het te moeilijk isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Triest is dat ja, ik werk zelf bij de Mediamarkt en doe om dat soort dingen niet zo moeilijk maar je kan de verkeerde hebben. Gebroken seal of defect spel, pech gehad. Bij de meeste gameshops doen ze daar niet zo moeilijk over. Laatst nog DW8: Empires na 3 dagen terug gebracht naar Nedgame omdat het spel alleen Japanse dub heeft, misschien had Long hem nog willen kopen maar ach..quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef Vault-Boy het volgende:
De eerste staan er alweer![]()
http://www.marktplaats.nl/z.html?query=bloodborne&postcode=3317RJ
ik heb Bloodborne gekocht bij de Mediamarkt en vond hem niet leuk en omdat ik hem uit het seal heb gehaald mag ik hem niet ruilen of terug brengen.
45 euro
Long koopt geen tweedehands...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Triest is dat ja, ik werk zelf bij de Mediamarkt en doe om dat soort dingen niet zo moeilijk maar je kan de verkeerde hebben. Gebroken seal of defect spel, pech gehad. Bij de meeste gameshops doen ze daar niet zo moeilijk over. Laatst nog DW8: Empires na 3 dagen terug gebracht naar Nedgame omdat het spel alleen Japanse dub heeft, misschien had Long hem nog willen kopen maar ach..
Een brok enthousiasme die meid.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo, dat is wel een hele dikke prijs
Heb Dark Souls twee keer uitgespeeld dus dat zal wel meevallen Jimbaleeejoooo!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ze heeft al een microfoontje opgespeld als je goed kijkt, dus geheel spontaan is de opname niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Een brok enthousiasme die meid.
Daar wachten we nog steeds op...quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
Over Drive Club gesproken.
Toen ik nog geen PS4 had, volgde ik dit topic al, echter nog niet zo heel actief. Dus ik kan het gemist hebben.
Maar er was toen toch sprake van dat er een gratis versie van Drive Club op PSN zou komen?
Hoe zit het daarmee?
Ik zeg er niks overquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
Toen ik nog geen PS4 had, volgde ik dit topic al, echter nog niet zo heel actief. Dus ik kan het gemist hebben.
Maar er was toen toch sprake van dat er een gratis versie van Drive Club op PSN zou komen?
Hoe zit het daarmee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Laat je vooral niet verleiden om hem te kopen. Dat is ie namelijk absoluut niet waard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe zit het daarmee?
Omg idd, dikke fail.quote:Op woensdag 25 maart 2015 06:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze heeft al een microfoontje opgespeld als je goed kijkt, dus geheel spontaan is de opname niet.
Zeker niet doen inderdaad, alleen de elite mag er nog bij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Laat je vooral niet verleiden om hem te kopen. Dat is ie namelijk absoluut niet waard.
Het scheelt dat ik toch niet zo heel erg van race games hou, dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Laat je vooral niet verleiden om hem te kopen. Dat is ie namelijk absoluut niet waard.
Als je niet heel erg van racegames houdt ga je de gratis versie ook niet leuk vinden. Meer dan racen zit er nml. niet bij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik toch niet zo heel erg van race games hou, dus dat scheelt weer![]()
Maar een keertje een paar uurtjes spelen als ie gratis is (of een demo zoals The Crew) kan ik dan nog wel op brengen.
The crew demo is het downloaden nog niet eens waard....quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik toch niet zo heel erg van race games hou, dus dat scheelt weer![]()
Maar een keertje een paar uurtjes spelen als ie gratis is (of een demo zoals The Crew) kan ik dan nog wel op brengen.
Wat vind jij wel leuk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
The crew demo is het downloaden nog niet eens waard....
Ik houd van racers, en dit waren twee slechte pogingen. The crew is niet echt een racer, maar echt het gevoel van rijden zit er ook niet in.quote:
Tsja meningen maar ik kan er echt niet bij dat je als racegamefan DC niet leuk vindt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik houd van racers, en dit waren twee slechte pogingen. The crew is niet echt een racer, maar echt het gevoel van rijden zit er ook niet in.
Project Cars voor jou een optie?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik houd van racers, en dit waren twee slechte pogingen. The crew is niet echt een racer, maar echt het gevoel van rijden zit er ook niet in.
Naar deze vraag ben ik ook benieuwd!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef Leatherneck het volgende:
Kun je in Bloodborne overigens co-op de main story doorlopen?
Zit nu op mijn werk. Even kort te antwoorden: ja het kan maar is omslachtig. Beetje hetzelfde als in Dark Souls.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Naar deze vraag ben ik ook benieuwd!
Fraude gezet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:25 schreef Jiang153 het volgende:
Bloodborne fraude gezet![]()
Twijfel of ik nog Xenoverse/Hardline nu moet doen of niet....bedoel kan toch geen meerdere games tegelijk doen
1 of 2?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:26 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Zit nu op mijn werk. Even kort te antwoorden: ja het kan maar is omslachtig. Beetje hetzelfde als in Dark Souls.
Voor coöp met vrienden hoef je het niet te kopen. Kan vanmiddag wel uitgebreider uitleggen. Of iemand anders doet het nog wel.
Had hem in een week uitgespeeld omdat ie eigenlijk te makkelijk is. En online is het mij teveel PGR dus rammen en muren botsen om snel een bocht te nemen. Ik wil iets meer sim.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja meningen maar ik kan er echt niet bij dat je als racegamefan DC niet leuk vindt.
Ja dat denk ik wel! zit ik al een hele tijd op te wachtenquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Project Cars voor jou een optie?
ook wel heel toevallig als ze thuis is anders om de prijs te ontvangen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 06:33 schreef StateOfMind het volgende:
l een microfoontje opgespeld als je goed kijkt, dus gehe
Het is een echte racesim. Veel puurder dan arcaderacers zoals DC en The Crew.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had hem in een week uitgespeeld omdat ie eigenlijk te makkelijk is. En online is het mij teveel PGR dus rammen en muren botsen om snel een bocht te nemen. Ik wil iets meer sim.
[..]
Ja dat denk ik wel! zit ik al een hele tijd op te wachten
Forza en GT vind ik beide wel erg tof!
Als Cars goed is ga ik is kijken voor PS4 stuur op me raceseat.
Oh ja jij was die pro.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had hem in een week uitgespeeld omdat ie eigenlijk te makkelijk is. En online is het mij teveel PGR dus rammen en muren botsen om snel een bocht te nemen. Ik wil iets meer sim.
Vanavond eerste impressiequote:Op woensdag 25 maart 2015 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
Meer info van first hand hier over BloodBorne pls
foei als je ook maar één keer het woord lastig of moeilijk gebruikt in je hands onquote:
ik denk marktplaats.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
10 minuten geleden mijn PS+ abo weer verlengt met 1 jaar,was op 5 maart j.l al verlopen.![]()
Ik weet alleen niet waar ik snel een used PS4 kan kopen voor ¤300.![]()
Geen Marktplaats a.u.b
Geilquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:43 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
https://gfycat.com/CelebratedGivingDobermanpinscher#
fisting in game
Bloodborn lijkt mij vooral eentonig als ik zo de filmpjes op Youtube kijk.quote:
Heb ik mijzelf even vast geluld of niet danquote:
Dit ook weleens ja. Ratchet & Clank Collection bijvoorbeeld voor de Vita gekocht, maar eerste 2 levels vielen mij wat tegen.quote:
En dit ook ja, soms is het best aardig, maar gewoon niet zo interessant als wat ik allemaal nog heb liggenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al die gratis PS+ meuk die je probeert 'omdat je ze een kans moet geven' zeker?
en vergeet :quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:50 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb ik mijzelf even vast geluld of niet dan![]()
Gelukkig bestaat het woordje pittig nog. Wat de eerste run meestal wel is
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | moeilijk (bn): benard, beroerd, difficiel, heavy, laborieus, moeizaam, ongemakkelijk, zwaar moeilijk (bn): hachelijk, lastig, netelig, onhandelbaar, penibel, vervelend moeilijk (bn): ernstig, ingewikkeld, penibel, problematisch moeilijk (bn): afmattend, bewerkelijk, pijnlijk moeilijk (bn): bezwaarlijk moeilijk (bw): nauwelijks, ternauwernood beroerd (bn) : afgrijselijk, akelig, armzalig, bar, bedenkelijk, belabberd, besodemieterd, droevig, ellendig, erbarmelijk, flauw, hopeloos, jammerlijk, klote, kut, kwakkelig, miserabel, moeilijk, naar, onaangenaam, rot, slap, slecht, vervelend, vervloekt lastig (bn) : bezwarend, boos, delicaat, difficiel, gemelijk, gevaarlijk, gęnant, heavy, hinderlijk, lam, moeilijk, moeizaam, netelig, onaangenaam, ongelegen, ongemakkelijk, ongerieflijk, penibel, storend, veeleisend, verstoord, vervelend, zeurig hachelijk (bn) : benard, benauwend, dreigend, gevaarlijk, gevaarvol, gewaagd, kritiek, moeilijk, netelig, onzeker, penibel, periculeus, precair, veeg, verraderlijk, zorgwekkend kommerlijk (bn) : armoedig, armzalig, beklagenswaardig, beroerd, deerniswekkend, droevig, ellendig, gekweld, jammerlijk, moeilijk, noodlijdend, treurig, zorgelijk ongemakkelijk (bn) : hinderlijk, ingewikkeld, lastig, moeilijk, nukkig, ongeriefelijk, ongerieflijk, onhandig, onpraktisch, problematisch benard (bn) : benauwend, delicaat, hachelijk, hinderlijk, moeilijk, netelig, onaangenaam, zorgwekkend zwaar (bn) : bitter, drukkend, hachelijk, lastig, moeilijk, moeizaam, onverteerbaar, pijnlijk moeizaam (bn) : lastig, moeilijk, slafelijk, stroef, traagzaam, uitputtend, vermoeiend, zwaar zuur (bn) : bezwaarlijk, moeilijk, naar, onaangenaam, verdrietig, zwaar ingewikkeld (bn) : complex, gecompliceerd, lastig, moeilijk, netelig, serieus kwalijk (bn) : bedenkelijk, bezwaarlijk, erg, kwaad, mis, moeilijk, slecht heidens (bn) : enorm, moeilijk, ongelooflijk, slecht, verschrikkelijk delicaat (bn) : hachelijk, heikel, lastig, moeilijk, netelig, precair complex (bn) : gecompliceerd, ingewikkeld, moeilijk, samengesteld bezwaarlijk (bn) : bedenkelijk, kwalijk, lastig, moeilijk, penibel veeleisend (bn) : kieskeurig, kritisch, lastig, moeilijk, streng pijnlijk (bn) : afmattend, bewerkelijk, met moeite, moeilijk |
probeer het naders eerst even zonder.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:58 schreef Drankster het volgende:
Battlefield 4 op de kop getikt voor een tientje, weet iemand of je
premium moet kopen in de store of kan je online goedkopere codes vinden?
Tja, zo blijft je trophy-lijst vol met meuk natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
FIFA 15 Deluxe trouwens in de aanbieding op PSN, 35e. Ga ik dan toch maar kopen denk ik
De slechtste FIFA in jaren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
FIFA 15 Deluxe trouwens in de aanbieding op PSN, 35e. Ga ik dan toch maar kopen denk ik
hier ben ik het niet mee oneens.quote:
fifa 1998 / 99 waren beweldigquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Laatste die ik gespeeld heb is 2006 ofzo denk ik, dus het is vast een vooruitgang voor mij
Neen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Laatste die ik gespeeld heb is 2006 ofzo denk ik, dus het is vast een vooruitgang voor mij
Heb gehoord dat er weinig wapens in zitten. Tevens in de beta had je niet eens een RPGquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
probeer het naders eerst even zonder.
en koop daarnahardline
ISS Deluxe.quote:
Heb je op FIFA gezocht of kreeg je daar ergens een melding van ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dit ook weleens ja. Ratchet & Clank Collection bijvoorbeeld voor de Vita gekocht, maar eerste 2 levels vielen mij wat tegen.
[..]
En dit ook ja, soms is het best aardig, maar gewoon niet zo interessant als wat ik allemaal nog heb liggen
De Deal of the Week melding zal later vandaag wel komen, die store updaten duurt altijd ff.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb je op FIFA gezocht of kreeg je daar ergens een melding van ?
Ik zie hem namelijk niet staan als aanbieding ergens ?
Als ik hem zoek zie ik hem idd voor 35 euro staan
Je zou toch zeggen dat zoiets toch aangeprezen wordt ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |