Geilquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:43 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
https://gfycat.com/CelebratedGivingDobermanpinscher#
fisting in game
Bloodborn lijkt mij vooral eentonig als ik zo de filmpjes op Youtube kijk.quote:
Heb ik mijzelf even vast geluld of niet danquote:
Dit ook weleens ja. Ratchet & Clank Collection bijvoorbeeld voor de Vita gekocht, maar eerste 2 levels vielen mij wat tegen.quote:
En dit ook ja, soms is het best aardig, maar gewoon niet zo interessant als wat ik allemaal nog heb liggenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al die gratis PS+ meuk die je probeert 'omdat je ze een kans moet geven' zeker?
en vergeet :quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:50 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb ik mijzelf even vast geluld of niet dan![]()
Gelukkig bestaat het woordje pittig nog. Wat de eerste run meestal wel is
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | moeilijk (bn): benard, beroerd, difficiel, heavy, laborieus, moeizaam, ongemakkelijk, zwaar moeilijk (bn): hachelijk, lastig, netelig, onhandelbaar, penibel, vervelend moeilijk (bn): ernstig, ingewikkeld, penibel, problematisch moeilijk (bn): afmattend, bewerkelijk, pijnlijk moeilijk (bn): bezwaarlijk moeilijk (bw): nauwelijks, ternauwernood beroerd (bn) : afgrijselijk, akelig, armzalig, bar, bedenkelijk, belabberd, besodemieterd, droevig, ellendig, erbarmelijk, flauw, hopeloos, jammerlijk, klote, kut, kwakkelig, miserabel, moeilijk, naar, onaangenaam, rot, slap, slecht, vervelend, vervloekt lastig (bn) : bezwarend, boos, delicaat, difficiel, gemelijk, gevaarlijk, gęnant, heavy, hinderlijk, lam, moeilijk, moeizaam, netelig, onaangenaam, ongelegen, ongemakkelijk, ongerieflijk, penibel, storend, veeleisend, verstoord, vervelend, zeurig hachelijk (bn) : benard, benauwend, dreigend, gevaarlijk, gevaarvol, gewaagd, kritiek, moeilijk, netelig, onzeker, penibel, periculeus, precair, veeg, verraderlijk, zorgwekkend kommerlijk (bn) : armoedig, armzalig, beklagenswaardig, beroerd, deerniswekkend, droevig, ellendig, gekweld, jammerlijk, moeilijk, noodlijdend, treurig, zorgelijk ongemakkelijk (bn) : hinderlijk, ingewikkeld, lastig, moeilijk, nukkig, ongeriefelijk, ongerieflijk, onhandig, onpraktisch, problematisch benard (bn) : benauwend, delicaat, hachelijk, hinderlijk, moeilijk, netelig, onaangenaam, zorgwekkend zwaar (bn) : bitter, drukkend, hachelijk, lastig, moeilijk, moeizaam, onverteerbaar, pijnlijk moeizaam (bn) : lastig, moeilijk, slafelijk, stroef, traagzaam, uitputtend, vermoeiend, zwaar zuur (bn) : bezwaarlijk, moeilijk, naar, onaangenaam, verdrietig, zwaar ingewikkeld (bn) : complex, gecompliceerd, lastig, moeilijk, netelig, serieus kwalijk (bn) : bedenkelijk, bezwaarlijk, erg, kwaad, mis, moeilijk, slecht heidens (bn) : enorm, moeilijk, ongelooflijk, slecht, verschrikkelijk delicaat (bn) : hachelijk, heikel, lastig, moeilijk, netelig, precair complex (bn) : gecompliceerd, ingewikkeld, moeilijk, samengesteld bezwaarlijk (bn) : bedenkelijk, kwalijk, lastig, moeilijk, penibel veeleisend (bn) : kieskeurig, kritisch, lastig, moeilijk, streng pijnlijk (bn) : afmattend, bewerkelijk, met moeite, moeilijk |
probeer het naders eerst even zonder.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:58 schreef Drankster het volgende:
Battlefield 4 op de kop getikt voor een tientje, weet iemand of je
premium moet kopen in de store of kan je online goedkopere codes vinden?
Tja, zo blijft je trophy-lijst vol met meuk natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
FIFA 15 Deluxe trouwens in de aanbieding op PSN, 35e. Ga ik dan toch maar kopen denk ik
De slechtste FIFA in jaren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
FIFA 15 Deluxe trouwens in de aanbieding op PSN, 35e. Ga ik dan toch maar kopen denk ik
hier ben ik het niet mee oneens.quote:
fifa 1998 / 99 waren beweldigquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Laatste die ik gespeeld heb is 2006 ofzo denk ik, dus het is vast een vooruitgang voor mij
Neen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Laatste die ik gespeeld heb is 2006 ofzo denk ik, dus het is vast een vooruitgang voor mij
Heb gehoord dat er weinig wapens in zitten. Tevens in de beta had je niet eens een RPGquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
probeer het naders eerst even zonder.
en koop daarnahardline
ISS Deluxe.quote:
Heb je op FIFA gezocht of kreeg je daar ergens een melding van ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dit ook weleens ja. Ratchet & Clank Collection bijvoorbeeld voor de Vita gekocht, maar eerste 2 levels vielen mij wat tegen.
[..]
En dit ook ja, soms is het best aardig, maar gewoon niet zo interessant als wat ik allemaal nog heb liggen
De Deal of the Week melding zal later vandaag wel komen, die store updaten duurt altijd ff.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb je op FIFA gezocht of kreeg je daar ergens een melding van ?
Ik zie hem namelijk niet staan als aanbieding ergens ?
Als ik hem zoek zie ik hem idd voor 35 euro staan
Je zou toch zeggen dat zoiets toch aangeprezen wordt ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |