Gezien de duur van deze aanbieding denk ik niet dat dit de deal van de week isquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De Deal of the Week melding zal later vandaag wel komen, die store updaten duurt altijd ff.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
Ben ik nou zo slecht of ben ik de enige die de er bloodbornee niet dood krijg ?
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
35 euro neem ik m van je over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
Een quote op een bericht van 3 pagina's geleden maar goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 02:49 schreef Jimbo het volgende:
http://www.acrservice.nl/product/1585936/bloodborne
Iemand bekend met acr service? 7jaar op marktplaats maar ze vragen wel heel weinig voor alle games... vertrouw t niet zo
http://www.budgetgaming.n(...)&forum_id=20&start=1
Niet de enige met twijfels zo te zien
Nee hoor, maar ik houd er wel van om ook echt sim online met wat mensen te racen.quote:
FIFA draait niet eens om voetbal..quote:
Ik doelde op dat je alle toursterren in een week had.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik houd er wel van om ook echt sim online met wat mensen te racen.
Destijds met F1 ook gedaan, nette afspraken over het duw en trek werk zodat het op het racen aankomt en niet wie op het laatste moment de beste duw weet uit te delen.
Ik ben ook een fan van racegames en DC vond ik ook niet zo boeiend. Ik wacht op project Cars en later op de nieuwe F1 game van Codiesquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja meningen maar ik kan er echt niet bij dat je als racegamefan DC niet leuk vindt.
Misschien dat er een update is geweest ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doelde op dat je alle toursterren in een week had.
De algemene opinie is dat DC nml. best wel lastig is...
Nee ik zei dat ik totaaaaal niet kan driftenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien dat er een update is geweest ofzo?
Ik kreeg bijvoorbeeld ook van rossdale mee dat driften lastig was, maar dat was echt op een enkele keer na een one try om te halen.
Dat is raar want je kunt alles halen zonder ook maar 1 drift-event te doen, als je maar 3 sterren haalde bij de race-events..quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik totaaaaal niet kan driftenNiet dat het lastig was, maar dat ik er gewoon geen reet van kon. Daarom kwam ik in de singleplayer op den duur niet verder omdat ik sterren miste van die drift-events. Het racen was niet zo moeilijk eigenlijk
Yes, zoals Bateman zegt is die aanbieding altijd al actief voordat de aankondiging komtquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Dopekoe het volgende:
Heb je op FIFA gezocht of kreeg je daar ergens een melding van ?
Ik zie hem namelijk niet staan als aanbieding ergens ?
Als ik hem zoek zie ik hem idd voor 35 euro staan
Je zou toch zeggen dat zoiets toch aangeprezen wordt ergens
Heb de eerste twee bosses down. Heb best lang vastgezeten op de 1e baas though.Ben nu lvl 24 en was begonnen met waste of skinquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
Meer info van first hand hier over BloodBorne pls
Hij is al doodquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
35 euro neem ik m van je over.
Gast pes15 heeft dezelfde metacritic als fifa15 dus flikker op.quote:
Gooi er dan ook een overzicht of linkje naar het overzicht bijquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:01 schreef Dopekoe het volgende:
De paasverkoop is er
Nog niet heel veel boeiends voor mij maar goed
Nice. Met bazen verslaan, moet dat ope en specifieke manier of gewoon hakken? zit heel erg te twijfelen om hem te halen of te wachten eerst omdat backlog.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb de eerste twee bosses down. Heb best lang vastgezeten op de 1e baas though.Ben nu lvl 24 en was begonnen met waste of skin
Er is nog niet echt een overzicht, maar als je naar de store gaat zie je daar de bannerquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gooi er dan ook een overzicht of linkje naar het overzicht bij
Lui varkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gooi er dan ook een overzicht of linkje naar het overzicht bij
Tweede quote, not bad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lui varken
https://store.playstation(...)SF75508-EASSPRSALE15
Tomb Raider voor 12 euro. Yi-Long kan eindelijk happy zijn
Ik ben woedend! Laatst Tomb Raider voor een dikke 15 euro gekocht!!! Nu 3 euro goedkoper!!! Ik voel me ripped off!!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lui varken
YES STUquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:24 schreef Studiotje het volgende:
PlayStation OS 2.50 morgen!![]()
http://blog.eu.playstatio(...)pl=tw&adbpr=36969785
Ze hebben het driften inmiddels aangepast (1-2 weken geleden ofzo), en voelt nu echt VEEL beter aan, dus ik zou het gewoon nog eens proberen als ik jou was. De DRIFT-events die ik eerst niet op 3 sterren haalde, lukten nu eigenlijk wel. Nog niet alles gedaan, maar van de eerste 2 chapters nu alles compleet qua sterren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik totaaaaal niet kan driftenNiet dat het lastig was, maar dat ik er gewoon geen reet van kon. Daarom kwam ik in de singleplayer op den duur niet verder omdat ik sterren miste van die drift-events. Het racen was niet zo moeilijk eigenlijk
Nooit gespeeld (de reboot dan)?quote:
Mad?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast pes15 heeft dezelfde metacritic als fifa15 dus flikker op.
Pes15 killed fifa15 hard qua gameplay.
Bedankt Hans!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast pes15 heeft dezelfde metacritic als fifa15 dus flikker op.
Pes15 killed fifa15 hard qua gameplay.
Ik heb een stukje van de PS3-versie gespeeldquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nooit gespeeld (de reboot dan)?
dat maakt het imho juist leuk, meer al die rpg fags en snipernoobs overalquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb gehoord dat er weinig wapens in zitten. Tevens in de beta had je niet eens een RPG
Tenzij je het ergens in het lvl opraapte dan...
en de kuip volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
98 was vet ja
Gewoon een knop voor een grove overtreding
En zaalvoetbal
belachelijk wat ze doen, ik mag hopen dat sony ze een goede boete geeft. Stel mongeulenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:29 schreef s0ul1991 het volgende:
strijd met de regels van Sony. Dit staat bek
Nee, volgende week pas.quote:
superr spelquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lui varken
Ik heb hem op de PS3 een paar keer gespeeld. Zéér goede gamequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van de PS3-versie gespeeld.
Lijkt me wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |