Gezien de duur van deze aanbieding denk ik niet dat dit de deal van de week isquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De Deal of the Week melding zal later vandaag wel komen, die store updaten duurt altijd ff.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
Ben ik nou zo slecht of ben ik de enige die de er bloodbornee niet dood krijg ?
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
35 euro neem ik m van je over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
Een quote op een bericht van 3 pagina's geleden maar goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 02:49 schreef Jimbo het volgende:
http://www.acrservice.nl/product/1585936/bloodborne
Iemand bekend met acr service? 7jaar op marktplaats maar ze vragen wel heel weinig voor alle games... vertrouw t niet zo
http://www.budgetgaming.n(...)&forum_id=20&start=1
Niet de enige met twijfels zo te zien
Nee hoor, maar ik houd er wel van om ook echt sim online met wat mensen te racen.quote:
FIFA draait niet eens om voetbal..quote:
Ik doelde op dat je alle toursterren in een week had.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik houd er wel van om ook echt sim online met wat mensen te racen.
Destijds met F1 ook gedaan, nette afspraken over het duw en trek werk zodat het op het racen aankomt en niet wie op het laatste moment de beste duw weet uit te delen.
Ik ben ook een fan van racegames en DC vond ik ook niet zo boeiend. Ik wacht op project Cars en later op de nieuwe F1 game van Codiesquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja meningen maar ik kan er echt niet bij dat je als racegamefan DC niet leuk vindt.
Misschien dat er een update is geweest ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doelde op dat je alle toursterren in een week had.
De algemene opinie is dat DC nml. best wel lastig is...
Nee ik zei dat ik totaaaaal niet kan driftenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien dat er een update is geweest ofzo?
Ik kreeg bijvoorbeeld ook van rossdale mee dat driften lastig was, maar dat was echt op een enkele keer na een one try om te halen.
Dat is raar want je kunt alles halen zonder ook maar 1 drift-event te doen, als je maar 3 sterren haalde bij de race-events..quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik totaaaaal niet kan driftenNiet dat het lastig was, maar dat ik er gewoon geen reet van kon. Daarom kwam ik in de singleplayer op den duur niet verder omdat ik sterren miste van die drift-events. Het racen was niet zo moeilijk eigenlijk
Yes, zoals Bateman zegt is die aanbieding altijd al actief voordat de aankondiging komtquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Dopekoe het volgende:
Heb je op FIFA gezocht of kreeg je daar ergens een melding van ?
Ik zie hem namelijk niet staan als aanbieding ergens ?
Als ik hem zoek zie ik hem idd voor 35 euro staan
Je zou toch zeggen dat zoiets toch aangeprezen wordt ergens
Heb de eerste twee bosses down. Heb best lang vastgezeten op de 1e baas though.Ben nu lvl 24 en was begonnen met waste of skinquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
Meer info van first hand hier over BloodBorne pls
Hij is al doodquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
35 euro neem ik m van je over.
Gast pes15 heeft dezelfde metacritic als fifa15 dus flikker op.quote:
Gooi er dan ook een overzicht of linkje naar het overzicht bijquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:01 schreef Dopekoe het volgende:
De paasverkoop is er
Nog niet heel veel boeiends voor mij maar goed
Nice. Met bazen verslaan, moet dat ope en specifieke manier of gewoon hakken? zit heel erg te twijfelen om hem te halen of te wachten eerst omdat backlog.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb de eerste twee bosses down. Heb best lang vastgezeten op de 1e baas though.Ben nu lvl 24 en was begonnen met waste of skin
Er is nog niet echt een overzicht, maar als je naar de store gaat zie je daar de bannerquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gooi er dan ook een overzicht of linkje naar het overzicht bij
Lui varkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gooi er dan ook een overzicht of linkje naar het overzicht bij
Tweede quote, not bad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lui varken
https://store.playstation(...)SF75508-EASSPRSALE15
Tomb Raider voor 12 euro. Yi-Long kan eindelijk happy zijn
Ik ben woedend! Laatst Tomb Raider voor een dikke 15 euro gekocht!!! Nu 3 euro goedkoper!!! Ik voel me ripped off!!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lui varken
YES STUquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:24 schreef Studiotje het volgende:
PlayStation OS 2.50 morgen!![]()
http://blog.eu.playstatio(...)pl=tw&adbpr=36969785
Ze hebben het driften inmiddels aangepast (1-2 weken geleden ofzo), en voelt nu echt VEEL beter aan, dus ik zou het gewoon nog eens proberen als ik jou was. De DRIFT-events die ik eerst niet op 3 sterren haalde, lukten nu eigenlijk wel. Nog niet alles gedaan, maar van de eerste 2 chapters nu alles compleet qua sterren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik totaaaaal niet kan driftenNiet dat het lastig was, maar dat ik er gewoon geen reet van kon. Daarom kwam ik in de singleplayer op den duur niet verder omdat ik sterren miste van die drift-events. Het racen was niet zo moeilijk eigenlijk
Nooit gespeeld (de reboot dan)?quote:
Mad?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast pes15 heeft dezelfde metacritic als fifa15 dus flikker op.
Pes15 killed fifa15 hard qua gameplay.
Bedankt Hans!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast pes15 heeft dezelfde metacritic als fifa15 dus flikker op.
Pes15 killed fifa15 hard qua gameplay.
Ik heb een stukje van de PS3-versie gespeeldquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nooit gespeeld (de reboot dan)?
dat maakt het imho juist leuk, meer al die rpg fags en snipernoobs overalquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb gehoord dat er weinig wapens in zitten. Tevens in de beta had je niet eens een RPG
Tenzij je het ergens in het lvl opraapte dan...
en de kuip volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
98 was vet ja
Gewoon een knop voor een grove overtreding
En zaalvoetbal
belachelijk wat ze doen, ik mag hopen dat sony ze een goede boete geeft. Stel mongeulenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:29 schreef s0ul1991 het volgende:
strijd met de regels van Sony. Dit staat bek
Nee, volgende week pas.quote:
superr spelquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lui varken
Ik heb hem op de PS3 een paar keer gespeeld. Zéér goede gamequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van de PS3-versie gespeeld.
Lijkt me wel tof
Als je het zo bekijkt wel, maar normaal gesproken wordt het op woensdag- of donderavond bekendgemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, volgende week pas.
Aangezien de dinsdag nog in maart valt.
Sony heeft al bevestigd dat de bekendmaking volgende week is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel, maar normaal gesproken wordt het op woensdag- of donderavond bekendgemaakt.
Ik twijfel alleen, dat het mogelijk een PS-Plus titel gaat worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb hem op de PS3 een paar keer gespeeld. Zéér goede game![]()
En op de PS3 zag het er al fantastisch uit, dus op de PS4 moet dat helemaal schitterend zijn.
Topquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sony heeft al bevestigd dat de bekendmaking volgende week is.
(Fred Dutton op Twitter)
Voor mij een YESquote:
Las het net ja op de blogquote:
Dat is gewoon Monster Hunter ripoffquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Demo van Toukiden Kiwami is nu ook in de EU.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Google het eens... Staan echt 1000en berichten overquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:07 schreef videonatic het volgende:
Mijn PS4 eject uit het niets games, wat is de fix hiervoor?
Sony bellen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:07 schreef videonatic het volgende:
Mijn PS4 eject uit het niets games, wat is de fix hiervoor?
Heb je last-gen versies al gespeeld? Zit alle DLC erbij? Zoek je een shooter of een shooter-RPG? Zijn er al reviews binnen? Wil je perse NU spelen, of kun je 2-3 maandne wachten op een aanbieding!? Etc etc.quote:
Was dat niet Borderlands 1 die in de PS+ zat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je last-gen versies al gespeeld? Zit alle DLC erbij? Zoek je een shooter of een shooter-RPG? Zijn er al reviews binnen? Wil je perse NU spelen, of kun je 2-3 maandne wachten op een aanbieding!? Etc etc.
Dat kunnen wij allemaal niet voor je invullen. Als de game je geweldig lijkt en alle content zit erbij, dan kun je hem natuurlijk gewoon kopen, want op last-gen kreeg het sowieso prima reviews.
Ik heb zelf alleen de PS+ versie van 2 even gespeeld, maar vond het al snel saai worden, maar goed, een ECHTE kans heb ik het ook niet gegeven.
quote:
Dat was Borderlands 2 (PS+ op de PS3)quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was dat niet Borderlands 1 die in de PS+ zat?
Nee deel 2. Vond het ook niet super. Maar ik ben ook meer iemand die alleen speelt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was dat niet Borderlands 1 die in de PS+ zat?
Yeah, ik speelde het ook alleen. Wellicht daarom dus niet zo boeiend, vooral in het begin. Vrij lege omgevingen, een robotje dat tegen je praat met stomme opdrachten, en simpele vijanden die je moet afschieten. Tja, als je daar een half uur of uur mee bezig bent en het is niet uitdagend of leuk, dan haak ik weer snel af.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:16 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nee deel 2. Vond het ook niet super. Maar ik ben ook meer iemand die alleen speelt.
Haha ja die robot was het. Heb hey ook niet meer dan 30 min gespeeld. Vond er geen kut aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, ik speelde het ook alleen. Wellicht daarom dus niet zo boeiend, vooral in het begin. Vrij lege omgevingen, een robotje dat tegen je praat met stomme opdrachten, en simpele vijanden die je moet afschieten. Tja, als je daar een half uur of uur mee bezig bent en het is niet uitdagend of leuk, dan haak ik weer snel af.
Ik kan me voorstellen dat het met een vast co-op maatje een stuk leuker is om te doen, en verder in het spel zal het ook vast wel leuker worden... maar goed, dan speel ik persoonlijk toch liever Splinter Cell of Far Cry.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Haha ja die robot was het. Heb hey ook niet meer dan 30 min gespeeld. Vond er geen kut aan
en jij je bingo nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef Yi-Long het volgende:
Een dag geen 'KUT-INDIES!!!' discussie op FOK! is een dag niet geleefd...
Wat ik tot zover heb gelezen is dat men na de eerste eindbaas mogelijkheden krijgt om co-op te gaan spelen. Hier wordt het co-op systeem uitgelegd:quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Naar deze vraag ben ik ook benieuwd!
Dank, check ik vanavond even!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Wat ik tot zover heb gelezen is dat men na de eerste eindbaas mogelijkheden krijgt om co-op te gaan spelen. Hier wordt het co-op systeem uitgelegd:
http://www.gamersheroes.c(...)co-op-in-bloodborne/
meer is ie ook niet waard.quote:
die game lijkt me co-op zoveel vetter dan soloquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Wat ik tot zover heb gelezen is dat men na de eerste eindbaas mogelijkheden krijgt om co-op te gaan spelen. Hier wordt het co-op systeem uitgelegd:
http://www.gamersheroes.c(...)co-op-in-bloodborne/
Westerse uitziende mensen die Japans praten ziet er voor geen meter uit. Zeker niet met Snake. Van Anime-achtige games kan ik het wel begrijpen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
No Japanese voices > No buy. Fuck them.
nog 7 dagen als we geluk hebbenquote:
nee metal gear solid, geen zelda.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:00 schreef Cikx het volgende:
Ik wil toch nog even terugkomen op wat ik vanochtend zei, namelijk dat Life is Strange nogal een karige game is. Wat ik wel tof vond aan de tweede aflevering is hoe de verschillende keuzes die je gemaakt hebt op een gegeven moment samen komen om je vervolgens in je kont te naaien.
Mijn voorspelling trouwens.Oh tof.. wist niet dat aflevering 2 al beschikbaar was.. gelijk even downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
trophy hoer!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Jimbo het volgende:
hmm net even de trophies van BF:hardline bekeken. Verdomme die is goed te platten zeg !
BF4, The Order en Valiant Hearts idem dito.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Jimbo het volgende:
hmm net even de trophies van BF:hardline bekeken. Verdomme die is goed te platten zeg !
Ga kopen frenkquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
Tot wanneer loopt die Paasverkoop? Ik kon dat zo gauw niet terug vinden op die site.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)_00-MAINGAME00000000
Valiant Hearts heeft geen platinumquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
BF4, The Order en Valiant Hearts idem dito.
Laatste poging er nog wat geld uit te persen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:05 schreef Pheno het volgende:
Knack in de paasverkoopDus de komende tijd weer geen PS+
En dan eindelijk Jimbo horen klagen dat de game kudt isquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:06 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Laatste poging er nog wat geld uit te persen.
Bijna PS+.
Yesquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt die Paasverkoop? Ik kon dat zo gauw niet terug vinden op die site.
Nevermind, 16 april zie ik nu staan![]()
Ik heb de indies nog niet in episodes zijn werken, de grote uitgevers juist des te meerquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:12 schreef DKUp het volgende:
We willen volwaardige spellen en GEEN INDIES![]()
![]()
Battlefield 4, InFamous Second Son, AC IV: Black Flag, Killzone Shadow Fall etc.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de indies nog niet in episodes zijn werken, de grote uitgevers juist des te meerDus ja, wat bedoel je met volwaardige games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |