Geweldige sfeer en interessant verhaal wel. Ideaal voor een luie avond. Toch een beetje de terugkeer van de point and click, maar dan met een vertakkend verhaal (en zo ver lijkt het dat beter te doen dan the walking dead).quote:
Stoor je je niet aan de clichés en stereotypes? Dat heb ik wel namelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Geweldige sfeer en interessant verhaal wel. Ideaal voor een luie avond. Toch een beetje de terugkeer van de point and click, maar dan met een vertakkend verhaal (en zo ver lijkt het dat beter te doen dan the walking dead).
autosavequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef Jimbo het volgende:
is er een manier om te saven in bloodborne ?
ik heb zn heel stuk helemaal clear, maar wat nu ?
Wat een rommeltjequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:22 schreef Jimbo het volgende:
fuck it, ik speel bloodborne gewoon op mn PC bitches
ik zit hier dan ook echt nooitquote:
Als t net als Dark Souls is dan mag je de volgende keer alles overnieuw doodmaken als je er langs loopt. Behalve de (mini-) bosses.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef Jimbo het volgende:
Nee die enemies respawnen gewoon als je de map verlaat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef Jimbo het volgende:
Is met wie je Co-op't niet random?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gekke Frenk
Je weet dat dit vraagt om co-op avonturen he
Mocht je een keer coop willen pakken, PSN: JacksonClaxon.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pfff wat duurt het downloaden/installeren van FIFA lang
gister tot 0300 zn hele map gecleared, ik blij. (ok ok , ik lieg, het was 0100 en toen ging ik hardline spelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 06:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als t net als Dark Souls is dan mag je de volgende keer alles overnieuw doodmaken als je er langs loopt. Behalve de (mini-) bosses.
ik hoop t nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is met wie je Co-op't niet random?
Nee, maar ik ga dan ook maar een dag of 2 wachten met updaten denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:36 schreef DKUp het volgende:
Kan iemand 2.50 al downloaden?
Ik vond dit filmpje ook best wel interessant over GTA V:
ik erger me meer aan andere dingen in die game; zoalsquote:
De framerate schijnt iets beter te zijn, maar grafisch is het spel erop achteruitgegaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dan ook maar een dag of 2 wachten met updaten denk ik.
En ik heb dat filmpje idd gezien. Wat vreemd is dat de kwaliteit naar beneden is gegaan, maar het loopt niet beter ofzo?
kan inderdaad met een wachtwoordquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop t niet
Zag wel een soort code optie ergens staan, mss kan je een soort code invoeren dat je altijd met je buddy zit oid
kan pas na dat je de eerste boss dood hebt geloof ikquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
kan inderdaad met een wachtwoordvanmiddag maar eens doen dan?
Ik! Maar wat ik ook gebruik, ik kom niet eens door het eerste level heenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:53 schreef KingLysandus het volgende:
Wie gebruikt er nog meer de wandelstok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik toevalligquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan pas na dat je de eerste boss dood hebt geloof ik
Werkt lang niet bij iedereen.quote:
Suspend/resumequote:
Rust Modus nu met Suspend/Resume, PS Store is nu een app en de software lijkt wat soepeler te zijnquote:
wanneer kan je ze een keer op volgoorde zzetten en uit die balk halenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Rust Modus nu met Suspend/Resume, PS Store is nu een app en de software lijkt wat soepeler te zijn
quote:PlayStation 4 v2.50 Update
Features coming to PS4 with “Yukimura” include:
- Suspend/Resume* — Supported by nearly all of your PS4 games, you can jump in and out of your games with just the press of the PS button. Quickly switch from Rest Mode to powered-up so you can pick up where you left off.
- Back-Up and Restore HDD to USB — Back-up and restore your hard disc drive data associated with users on your PS4, including settings, saved data, screenshots and video clips as well as games, patches and download data, to and from an external USB drive.
- Find and Connect with Friends — “Yukimura” adds to an already robust set of social tools, bringing several updates to continue making PS4 the best place to play with your friends, including:
- Facebook Friend Finder — Using your linked account, you can expand your network by searching and connecting with your Facebook friends.
- Improved Friend requests — Friend requests and Real Name requests can be sent together in one step when adding a friend on PS4.
- Streamlined Party process — The process to create a Party has been streamlined with a reduction in the number of steps required.
- Find Friends who play your games — Easily view what friends are playing on each game detail page with a real-time “Friends Who Play This” section, which also highlights which friends are currently online and playing it, and if you own the game, allows you to jump directly into the game.
- Join Friends directly from news feed — A new tile will be added on your What’s New feed where you can see what your friends are currently playing, enabling you to join in the game if you own it.
- Share Earned Trophies and Optimize Your Trophy List — We know that Trophies are important to many gamers, so we’re bringing more control with how you show them off:
- Automatic Trophy Screenshots — A screenshot will automatically be captured when a Trophy is earned, preserving the moment to share with friends.
- SHARE Trophies — Players can share Trophy information to Facebook, Twitter or via Message by pressing the SHARE button.
- Additional Trophy sorting options — Sort your Trophy list by Earned Date, Not Earned and Grade.
- Delete 0% Trophies — Remove games from your Trophy list that have zero percent completion.
- Improved and Expanded Accessibility Options — New options added to customize the user experience include:
- Customized button assignments for DUALSHOCK 4 wireless controller.
- Zoom for displayed pictures and inverted colors for all system functions, apps and in-game.
- Text-to-speech for all graphical user interface, including Message and Party.
- Enlarged text for all graphical user interface, including Message and Party, as well as the system’s browser.
- Bolder fonts and higher contrast UI for all system applications (but will not apply to games or third-party applications).
- Remote Play and Share Play — For games that support 60 fps, users will be able to automatically enjoy those games with 60 fps for both Remote Play and Share Play** on supported devices.
- Automatic Installation for System Software Updates — Enable automatic installation for future system software updates.
- Sub-Account Upgrade — Enable users 18 years of age or older with sub-accounts to upgrade to a master account directly on PS4, removing restrictions on chat and enabling users to add funds to their Wallet, purchase content and more.
- Verified Accounts — Select game developers, producers, designers and community managers will be verified with a badge.
- Dailymotion — Upload video clips directly to Dailymotion via the SHARE button.
PlayStation Vita and PlayStation App for smartphones and tablets will also receive system software updates tonight, adding complementary features to those added to PS4. PS Vita update version 3.50 and PlayStation App update version 2.50 will add new accessibility options, including enlarged text, increased contrast and more. This update also enables PS Vita to support 60 fps streaming for Remote Play**.
We’re excited for you to get your hands on these new features and experience them for yourselves. You have all been such a big part of our successes, and we have carefully listened to your requests to make your PlayStation experiences even better. We’re happy to be delivering many of them with “Yukimura.” Please keep the feedback flowing, so we can continue making PlayStation 4 the best place to play.
Party chat en dan afstemmen waar je je teken gaat droppen. Als het tenminste net zo als dark souls gaat dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is met wie je Co-op't niet random?
Ga ik ook nog doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef Furdinand het volgende:
Ik moet me ook erg inhouden om dark souls 2 niet te kopen. Hij is alleen een beetje duur
zorg jij nou maar eerst dat je weer online magquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Party chat en dan afstemmen waar je je teken gaat droppen. Als het tenminste net zo als dark souls gaat dan.
Moet nog game binnenkrijgen
Kan ik alquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zorg jij nou maar eerst dat je weer online mag
echt wel!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan ik al![]()
Tjongejonge jij leest ook echt nooit mijn posts he
Zal ik binnenkort eens toevoegenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Mocht je een keer coop willen pakken, PSN: JacksonClaxon.
Goed plan... Prijzen zijn nu ook redelijk normaal, zag dat van persie voor onder de 10K te krijgen is en heb voor 10K Costa gekocht, die was eerder nog 100Kquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort eens toevoegen
Straks 5 dagen van huis, dus vanavond ff wat van die pakketjes kopen met spelers aangezien ik 2200 FIFA punten heb gekregen en dan eens even een hip teampje samenstellen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:02 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Ik! Maar wat ik ook gebruik, ik kom niet eens door het eerste level heenGewoon voorbij rennen. Als je eenmaal door de eerste baas bent gedood kun je je level omhoog gooien. En heb je je wapen al geupgrade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
Huh? je moet ergens doodgaan om verder te komen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:06 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Gewoon voorbij rennen. Als je eenmaal door de eerste baas bent gedood kun je je level omhoog gooien. En heb je je wapen al geupgrade?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Party chat en dan afstemmen waar je je teken gaat droppen. Als het tenminste net zo als dark souls gaat dan.
Moet nog game binnenkrijgen
kan inderdaad met een wachtwoordquote:[quote]Op donderdag 26 maart 2015 09:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop t niet
Zag wel een soort code optie ergens staan, mss kan je een soort code invoeren dat je altijd met je buddy zit oid
Game nog niet binnenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
[..]
kan inderdaad met een wachtwoordvanmiddag maar eens doen dan?
Wapen geupgrade, die set armor gepakt, maar telkens als ik er voorbij probeer te rennen pakken ze me met z'n 2enquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:06 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Gewoon voorbij rennen. Als je eenmaal door de eerste baas bent gedood kun je je level omhoog gooien. En heb je je wapen al geupgrade?
Ren ik d'r langs, pakt die boss me in 1 keer gvd! Spel is zo frustrenend moeilijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:33 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Wapen geupgrade, die set armor gepakt, maar telkens als ik er voorbij probeer te rennen pakken ze me met z'n 2en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |