Geweldige sfeer en interessant verhaal wel. Ideaal voor een luie avond. Toch een beetje de terugkeer van de point and click, maar dan met een vertakkend verhaal (en zo ver lijkt het dat beter te doen dan the walking dead).quote:
Stoor je je niet aan de clichés en stereotypes? Dat heb ik wel namelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Geweldige sfeer en interessant verhaal wel. Ideaal voor een luie avond. Toch een beetje de terugkeer van de point and click, maar dan met een vertakkend verhaal (en zo ver lijkt het dat beter te doen dan the walking dead).
autosavequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef Jimbo het volgende:
is er een manier om te saven in bloodborne ?
ik heb zn heel stuk helemaal clear, maar wat nu ?
Wat een rommeltjequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:22 schreef Jimbo het volgende:
fuck it, ik speel bloodborne gewoon op mn PC bitches
ik zit hier dan ook echt nooitquote:
Als t net als Dark Souls is dan mag je de volgende keer alles overnieuw doodmaken als je er langs loopt. Behalve de (mini-) bosses.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef Jimbo het volgende:
Nee die enemies respawnen gewoon als je de map verlaat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef Jimbo het volgende:
Is met wie je Co-op't niet random?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gekke Frenk
Je weet dat dit vraagt om co-op avonturen he
Mocht je een keer coop willen pakken, PSN: JacksonClaxon.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pfff wat duurt het downloaden/installeren van FIFA lang
gister tot 0300 zn hele map gecleared, ik blij. (ok ok , ik lieg, het was 0100 en toen ging ik hardline spelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 06:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als t net als Dark Souls is dan mag je de volgende keer alles overnieuw doodmaken als je er langs loopt. Behalve de (mini-) bosses.
ik hoop t nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is met wie je Co-op't niet random?
Nee, maar ik ga dan ook maar een dag of 2 wachten met updaten denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:36 schreef DKUp het volgende:
Kan iemand 2.50 al downloaden?
Ik vond dit filmpje ook best wel interessant over GTA V:
ik erger me meer aan andere dingen in die game; zoalsquote:
De framerate schijnt iets beter te zijn, maar grafisch is het spel erop achteruitgegaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dan ook maar een dag of 2 wachten met updaten denk ik.
En ik heb dat filmpje idd gezien. Wat vreemd is dat de kwaliteit naar beneden is gegaan, maar het loopt niet beter ofzo?
kan inderdaad met een wachtwoordquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop t niet
Zag wel een soort code optie ergens staan, mss kan je een soort code invoeren dat je altijd met je buddy zit oid
kan pas na dat je de eerste boss dood hebt geloof ikquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
kan inderdaad met een wachtwoordvanmiddag maar eens doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |