ohja die had ik ook nogquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:32 schreef I.C.O.N. het volgende:
Vanavond een beetje de planetside 2 beta gespeeld.. Ik heb dat spel nooit eerder gedaan en ik moet zeggen dat ik er echt de ballen van snap.
Letterlijk overal in beeld zijn objectives en als je een beetje pech hebt moet je 5 mintuten lopen voordat je ergens in de buurt bent, en als je dan nog meer pech hebt wordt je meteen neergeschoten en kun je dat eind weer opnieuw lopen. Geen enkele begeleiding / tutorial over wat te doen of hoe hè snel ergens kan komen.
Enige tutorial die ik terug heb gehoord is dat m'n gun disabled wordt als ik teveel friendly fire heb
Digitaal gekocht? Je kreeg toch de CE binnen ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:43 schreef Jimbo het volgende:
ok ik heb bloodborne
nu die eerste boss ff ownen en dan maar coop spelen
nightmare edition zelfs, maar die heb ik geannuleerd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Digitaal gekocht? Je kreeg toch de CE binnen ofzo?
Het kwam er niet helemaal goed uit inderdaad... Kan gebeuren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan typ je het zo kut dat ik het niet snap.
Je hebt ps4 toch
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef Jimbo het volgende:
pff en nogsteeds geen seconden gespeeld, ik zie alleen nog maar het character creation screen zonder contoller in mn handen
99% van de game zie je de toch alleen de achterkant van je characterquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef Jimbo het volgende:
pff en nogsteeds geen seconden gespeeld, ik zie alleen nog maar het character creation screen zonder contoller in mn handen
Gekke Frenkquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Het kwam er niet helemaal goed uit inderdaad... Kan gebeuren.
En zonder ps4 zou ik niet veel aan bloodborne hebben heej
Jij koopt het meesterlijkste spel van het moment en je laat je vriendin vervolgens spelen met character creation screen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nightmare edition zelfs, maar die heb ik geannuleerd.
nou nu al spelen en geen 119eur er aan uitgeven.
maarja spelen, mn vriendin zit nu al 20min het character te maken, ze vind de neus van t vrouwtje te lelijk dus zit hem te finetunen
wees blij, ik moet leren voor toetsweekquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef Jimbo het volgende:
inmiddels gespeeld, ik vind het lastigquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij koopt het meesterlijkste spel van het moment en je laat je vriendin vervolgens spelen met character creation screen?
Je hebt dr wel verteld dat dit niet een horror versie van de Sims is?
BF Hardline is hier al vijf dagen aan het installerenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pfff wat duurt het downloaden/installeren van FIFA lang
zo nog ff hardline of ga je pitten vannacht ?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:30 schreef RRuben het volgende:
[..]
wees blij, ik moet leren voor toetsweek
jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:37 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
99% van de game zie je de toch alleen de achterkant van je character
hoe dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
BF Hardline is hier al vijf dagen aan het installerengeen grap
Ik zit nog wel even op hardlinequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo nog ff hardline of ga je pitten vannacht ?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
inmiddels gespeeld, ik vind het lastig
ben nu maar op mn 30'' monitor gegaan ipv op mn tv, zit er een stuk dichter op..nu zie ik de enemie's daadwerkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |