ik laat me niet chanterenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
beter laat je de OP staan en dan post ik geen gifs meer
Jij doet net alsof je enorme wijsheden vertelt, een toekomstig groot filosoof bent terwijl je niets anders doet dan wat standaard riedeltjes uitkramen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Iemand met problemen? Dat zijn 7 miljard mensen he, Of denk je dat je de enige met problemen bent? Iedereen heeft zijn eigen problemen, alleen de een laat het minder merken dan de ander, dat is het verschil. En wat zie je als mijn open deuren? En je hoeft ook zeker niet naar mijn mond praten maar over elk klein ding ben je negatief. Ipv over elke zin die ik post na te denken en dan inhoudelijk op alles te reageren, reageer je alleen op wat jou uit komt.
waarom stop je niet sowieso met dat idolate gedragquote:Op maandag 23 maart 2015 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
snap hem niet ;squote:Op maandag 23 maart 2015 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh wacht, dat ding heet CoD 4 laat maar :squote:
Zelf doe je toch exact hetzelfde manquote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij doet net alsof je enorme wijsheden vertelt, een toekomstig groot filosoof bent terwijl je niets anders doet dan wat standaard riedeltjes uitkramen.
Dat stoort mij.
ahahaha recht in de roos ookquote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij doet net alsof je enorme wijsheden vertelt, een toekomstig groot filosoof bent terwijl je niets anders doet dan wat standaard riedeltjes uitkramen.
Dat stoort mij.
Het neemt sowieso wat extreme vormen aan, dat gegeil op wat opgetutte modelletjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
omdat ze tantoe lekker is.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
waarom stop je niet sowieso met dat idolate gedrag
nee weggaanquote:
wejooowjeojwojwojwojw xDquote:
ze staat zonder makeup op instagram.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het neemt sowieso wat extreme vormen aan, dat gegeil op wat opgetutte modelletjes.
Lever je ballen anders gelijk op een schaaltje in man.quote:
quote:
o nou het zal allemaal welquote:Op maandag 23 maart 2015 22:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Leuk Weetje: HZAW is een afkorting voor Huisarts Ziekenhuis Arts Water
ken ik nietquote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lever je ballen anders gelijk op een schaaltje in man.
#thingsPuntjenjagerwouldsay
En hypocrisie is verboden?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zelf doe je toch exact hetzelfde man.
Niet zo goed. Word morgen geopereerd maar ze weten nog niet of we wel doorgaan met vacuumtherapie. Want dat wisselen van de vac is zelfs met morfine ondraagbaar. Dan zou ik dus 2x per week onder narcose moeten.quote:
kankerboeiend wat jij vindtquote:
Oh ik heb veel grotere plannen hoor. Wie niet groot denkt zal niet groot worden.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat stoort mij.
Hierquote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En hypocrisie is verboden?
Al mag je me wel even wat posts sturen waarin ik dat doe, ja.
melvin platjequote:
Vanavond kijken we samen op mijn hd spiegelquote:
Nee, had interessantere dingen. Jij?quote:
Wat is er precies recht in de roos? Als ik rond 23;00 uur net 5 of veronica opzet zie ik ook altijd van die vrouwen met een glazen bol voor zich die dit soort dingen vertellen. Wat moet je ermee?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ahahaha recht in de roos ook
Nestalgie
waarheid is hard he
ghosts heeft wel de allerkutste maps ja, maar mw1 de bestequote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
Sowieso die maps van ghostsmw2 heeft de beste maps
goedquote:Op maandag 23 maart 2015 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe is het met je internet verkering met DjeDje?
BF3 heeft beste maps.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
Nee, heb vandaag allerlei plantjes gezaaid.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, had interessantere dingen. Jij?
Je hebt het wel tegen Hermann hè.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
waarom stop je niet sowieso met dat idolate gedrag
Weer totaal geen zekerheid dus.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet zo goed. Word morgen geopereerd maar ze weten nog niet of we wel doorgaan met vacuumtherapie. Want dat wisselen van de vac is zelfs met morfine ondraagbaar. Dan zou ik dus 2x per week onder narcose moeten.
Wat voor plantjes allemaal?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, heb vandaag allerlei plantjes gezaaid.
"Iemand met problemen? Dat zijn 7 miljard mensen he, Of denk je dat je de enige met problemen bent? Iedereen heeft zijn eigen problemen, alleen de een laat het minder merken dan de ander, dat is het verschil."quote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oh ik heb veel grotere plannen hoor. Wie niet groot denkt zal niet groot worden.
Kijk en weer reageer je alleen maar op een bepaald deel van mn post. Geen probleem, kennelijk gaan je denkcapaciteiten niet ver genoeg om over dat soort dingen na te denken. Neem ik je niet kwalijk, het is ook heel moeilijk iets te begrijpen en te beseffen als je het niet begrijpt en beseft.
Witte kool, groene kool, broccoli, veldsla, rode bieten en plantuitjes. Zeker 1/8 van de tuin staat nu al vol.quote:
hahaquote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lever je ballen anders gelijk op een schaaltje in man.
#thingsPuntjenjagerwouldsay
Voor je zelf gaan nadenken.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is er precies recht in de roos? Als ik rond 23;00 uur net 5 of veronica opzet zie ik ook altijd van die vrouwen met een glazen bol voor zich die dit soort dingen vertellen. Wat moet je ermee?
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef hondebrokje het volgende:
Ken mooiere vrouwen.
*kijkt in de spiegel*
moet je doenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik ga voederbietel opgeven voor boer zoekt vrouw
Ik vind ze wel leukquote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
stond een mooie vrouw toevallig achter je toen je dat deed?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef hondebrokje het volgende:
Ken mooiere vrouwen.
*kijkt in de spiegel*
Ze stond tegenover me.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stond een mooie vrouw toevallig achter je toen je dat deed?
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef hondebrokje het volgende:
Ken mooiere vrouwen.
*kijkt in de spiegel*
Ik ben nog een mooiere vrouw dan jijquote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef hondebrokje het volgende:
Ken mooiere vrouwen.
*kijkt in de spiegel*
Ah nicequote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Witte kool, groene kool, broccoli, veldsla, rode bieten en plantuitjes. Zeker 1/8 van de tuin staat nu al vol.
In in absolute doodsstrijd vind ik dat Nestalgie diepzinnigere dingen post dan jij eigenlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Iemand met problemen? Dat zijn 7 miljard mensen he, Of denk je dat je de enige met problemen bent? Iedereen heeft zijn eigen problemen, alleen de een laat het minder merken dan de ander, dat is het verschil."
Dat is jouw grote denken?! ...........
Doe niet zo :squote:
hier het bewijsquote:Op maandag 23 maart 2015 22:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik ben nog een mooiere vrouw dan jij
Dus door die paar regels concludeer jij dat dat mijn grote denken in? De dingen die ik hier heb genoemd zijn maar een fractie van mijn gedachtes. Je legt 2 dingen in verband die vrij weinig met elkaar te maken hebben. Slaat nergens op. Probeer eens inhoudelijk te reageren. Of gaat dit jou om een argument te winnen? Want als je enkel een argument wint win je niks. Je leert er niks van. Het enigste wat er gebeurt is dat je ego wordt gestreeld. Je wint iets als je iets leert, en leren doe je door te luisteren en er over nadenken. Of leerde jij iets op school door constant er door heen te praten. Nee toch?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Iemand met problemen? Dat zijn 7 miljard mensen he, Of denk je dat je de enige met problemen bent? Iedereen heeft zijn eigen problemen, alleen de een laat het minder merken dan de ander, dat is het verschil."
Dat is jouw grote denken?! ...........
Lkkr kontje heb jequote:Op maandag 23 maart 2015 22:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik ben nog een mooiere vrouw dan jij
"Je bent niet de enige met problemen" "sommige mensen hebben grotere problemen dan jij"quote:Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In in absolute doodsstrijd vind ik dat Nestalgie diepzinnigere dingen post dan jij eigenlijk.
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee, meid ik ben niet onder de indruk.
Nee, vond bf4 al extreem kut worden. Ga Hardline niet kopen, demo was ook al zo meer van hetzelfdequote:
K, ik snap de hintquote:
Ja en waarom pak jij alleen die delen eruit?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Je bent niet de enige met problemen" "sommige mensen hebben grotere problemen dan jij"
Dat vind je diepzinnig, ja?
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iets met een tang en een varken.
Sarcasm.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aantrekkelijk zijn is veel gunstiger.
Ik zat net je topic even bij te lezen.quote:
ja dan doe je het toch lekker nietquote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, vond bf4 al extreem kut worden. Ga Hardline niet kopen, demo was ook al zo meer van hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maps zien er ook allemaal hetzelfde uit, alleen maar kapotte steden en militaire bullshit.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk
Behalve whiteout en free fall
Ik troll vaak, maar waarom zou ik nu trollen? Dan zou ik die gast toch alleen maar boos willen maken?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
weet nog steeds niet of Nestalgie serieus is of aan het trollen is
Weer een aaneenschakeling van open deuren, voor dit soort stof ga ik mijn buurmeisje wel met haar huiswerk helpen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dus door die paar regels concludeer jij dat dat mijn grote denken in? De dingen die ik hier heb genoemd zijn maar een fractie van mijn gedachtes. Je legt 2 dingen in verband die vrij weinig met elkaar te maken hebben. Slaat nergens op. Probeer eens inhoudelijk te reageren. Of gaat dit jou om een argument te winnen? Want als je enkel een argument wint win je niks. Je leert er niks van. Het enigste wat er gebeurt is dat je ego wordt gestreeld. Je wint iets als je iets leert, en leren doe je door te luisteren en er over nadenken. Of leerde jij iets op school door constant er door heen te praten. Nee toch?
Aightquote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zat net je topic even bij te lezen.
ik weet nog steeds niet waar t om gaat dus kan weinig erover zeggen..behalve dat t lang genoeg geduurd heeftquote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
weet nog steeds niet of Nestalgie serieus is of aan het trollen is
Nou, ik vind het wel leuk.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maps zien er ook allemaal hetzelfde uit, alleen maar kapotte steden en militaire bullshit.
Omdat dat hetgeen is waar je constant op terug komt.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja en waarom pak jij alleen die delen eruit?
[..]
Dat zei ik niet, diepzinniger dan jouw gebruikelijke gebrabbel.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Je bent niet de enige met problemen" "sommige mensen hebben grotere problemen dan jij"
Dat vind je diepzinnig, ja?
trollen is niet iemand boos maken, het is bij iemand een reactie uitlokken. en daar ben je nu heel goed mee bezigquote:Op maandag 23 maart 2015 22:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik troll vaak, maar waarom zou ik nu trollen? Dan zou ik die gast toch alleen maar boos willen maken?
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dan doe je het toch lekker nietWelk type speel je meestal? Conquest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
80% Conquest, en soms Blood Money/Rescue(zijn allebei nieuw denk ik)quote:Op maandag 23 maart 2015 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welk type speel je meestal? Conquest?
Nee gast ik pak je alleen op de domme dingen die je zegt, en dan doe je het maar af als 'open deuren' maar je gaat nergens inhoudelijk op in. Wat? Snap je het niet meer, weet je niet wat je moet zeggen, of is het simpelweg te diep voor je simpele ziel? Want zeg dat dan gewoon dan verspil ik geen moeite meer.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weer een aaneenschakeling van open deuren, voor dit soort stof ga ik mijn buurmeisje wel met haar huiswerk helpen.
Ik kom hier dan ook niet binnen vallen om mensen de les te lezen of zogenaamd aan het denken te zetten over dit soort huis-tuin-en-keuken-filosofie.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, diepzinniger dan jouw gebruikelijke gebrabbel.
Leer je überhaupt iets op school?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef Nestalgie het volgende:
Of leerde jij iets op school door constant er door heen te praten.
Jij bent anders degene die in herhaling valt. Stuk of 3 x al open deuren genoemd, zonder verdere uitleg.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat dat hetgeen is waar je constant op terug komt.
Is het nog wel gewoon vlaggen pakken of loop je nu constant met zo'n zak geld op je rug? Want dat was in de demo zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
80% Conquest, en soms Blood Money/Rescue(zijn allebei nieuw denk ik)
Aha nee, ik probeer gewoon een goede discussie aan te gaan en hem iets te laten beseffen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
trollen is niet iemand boos maken, het is bij iemand een reactie uitlokken. en daar ben je nu heel goed mee bezig
Nope vrij weinig, ik leer wel wat. Maar heb niet het idee erbij dat ik er iets in het echte leven aan ga hebben.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leer je überhaupt iets op school?
ja Conquest is gewoon precies hetzelfde gebleven, met dat geld was de Heist mode. moet je geld jatten of verdedigen, maar daar zitten allemaal van die vieze campertjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is het nog wel gewoon vlaggen pakken of loop je nu constant met zo'n zak geld op je rug? Want dat was in de demo zo.
Te diep?.. "Ja, hallo jullie problemen zijn lang zo erg niet als je er zelf een VEEL groter probleem van verzint".quote:Op maandag 23 maart 2015 22:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee gast ik pak je alleen op de domme dingen die je zegt, en dan doe je het maar af als 'open deuren' maar je gaat nergens inhoudelijk op in. Wat? Snap je het niet meer, weet je niet wat je moet zeggen, of is het simpelweg te diep voor je simpele ziel? Want zeg dat dan gewoon dan verspil ik geen moeite meer.
Indoctrinatie.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leer je überhaupt iets op school?
Die heb ik niet gespeeld. Toevallig alleen ghosts gespeeld en ik vind het leuk omdat ik nu eindelijk die maps beetje ken en niet meer elke keer als laatste eindig.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Black ops 2 ook al zag ik, sowieso cod dat geen MW is
Wil wel cod4 met je doen hoor :s
Klopt, je gehele universitaire studie die je aan een baan, inkomen en werk helpt gaat je niet verder helpen in je "echte" leven.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nope vrij weinig, ik leer wel wat. Maar heb niet het idee erbij dat ik er iets in het echte leven aan ga hebben.
Linkse indoctrinatie over het algemeen, dus daar is verder niks mis mee.quote:
Nou weet ik niet of dit sarcasme isquote:Op maandag 23 maart 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Is maar hobbytuin.
Vooral het voortgezet, ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van de slinks-progressieve kerk idd.
Waarom ga je dan nergens inhoudelijk op in? Als het zo laag gegrepen voor je is.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Te diep?.. "Ja, hallo jullie problemen zijn lang zo erg niet als je er zelf een VEEL groter probleem van verzint".
Voor dit soort onzin ga ik wel in de kroeg naast een eerstejaars psychologietrutje zitten.
Mijn titelpagina heeft normaliter meer inhoud dan je gehele pohi bij elkaar, flikker toch op man
Jawel, want door al die linkse indoctrinatie krijgen die mensen een hekel aan links en gaan ze massaal rechts stemmen. Hebben we afgelopen dagen wel weer gezien.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatie over het algemeen, dus daar is verder niks mis mee.
Lekkerquote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga een smoothie maken met meloen en mango en banaan.
Veel plezier suuphermannquote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
deze boi gaat achteruit gezakt Netflix kijken, veel plezier verder
Baan, inkomen en werk is voor mij niet het echte leven. Dat is het niet waar het om draait in het leven, dat is niet waar ik op terug ga kijken als ik 80 ben.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, je gehele universitaire studie die je aan een baan, inkomen en werk helpt gaat je niet verder helpen in je "echte" leven.
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jawel, want door al die linkse indoctrinatie krijgen die mensen een hekel aan links en gaan ze massaal rechts stemmen. Hebben we afgelopen dagen wel weer gezien.
Jelly :squote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
doegiequote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
deze boi gaat achteruit gezakt Netflix kijken, veel plezier verder
Als ik er niet inhoudelijk op inga is vind ik het niet interessant verder. Als je serieus op zoek bent naar bevestiging voor die deze open deuren.... nee bedankt.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan nergens inhoudelijk op in? Als het zo laag gegrepen voor je is.
Nee geen jellyquote:
Ik vind aardbei lekkerderquote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Baan, inkomen en werk is voor mij niet het echte leven. Dat is het niet waar het om draait in het leven, dat is niet waar ik op terug ga kijken als ik 80 ben.
ik heb trek in een hamburgerquote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
Is toch nog geen aardbeiseizoenquote:
Gvd ik nu ookquote:
En waar hoop jij wel op terug te kijken als je 80 wordt dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Baan, inkomen en werk is voor mij niet het echte leven. Dat is het niet waar het om draait in het leven, dat is niet waar ik op terug ga kijken als ik 80 ben.
quote:
Ik heb meer zin in kip.quote:
Momenten. Ik weet dat ik daar op terug zal kijken.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En waar hoop jij wel op terug te kijken als je 80 wordt dan?
Zal jou eensquote:
Ah, want werk of school of wat dan ook is inderdaad geen moment. Wat voor momenten? Momenten verkregen door je werk, je school, je inkomen? Of de momenten op FOK! waar jij je levenswijsheden kwam vertellen?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Momenten. Ik weet dat ik daar op terug zal kijken.
Flauw hoor, ik ben er netquote:Op maandag 23 maart 2015 22:27 schreef madeliefff het volgende:
ik ga slapen jongens. toedeloeeeehoee
Bonne nuit mademoiselle.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:27 schreef madeliefff het volgende:
ik ga slapen jongens. toedeloeeeehoee
Kom zelf, jouw beurt :$quote:
Gelukkig wordt madelieff direct vervangen door een betere userquote:Op maandag 23 maart 2015 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Flauw hoor, ik ben er net
Maar welterusten
Momenten met mensen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ah, want werk of school of wat dan ook is inderdaad geen moment. Wat voor momenten? Momenten verkregen door je werk, je school, je inkomen? Of de momenten op FOK! waar jij je levenswijsheden kwam vertellen?
waaat! ik pak jou nog wel terugquote:Op maandag 23 maart 2015 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelukkig wordt madelieff direct vervangen door een betere user![]()
![]()
Je wil het maar niet begrijpen he.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ah, want werk, school en je inkomsten uitgeven doe inderdaad helemaal alleen.
Jij zegt dat je denk dat je opleiding je niet helpt in het "echte" leven.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je wil het maar niet begrijpen he.
Welnee, zou je inwikkelen in een zacht dekentje, je voor de haard leggen en troostend door je haar gaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je laat me toch alleen stervenskoud op cs staan
Opkkrenquote:
ik denk dat het best ongemakkelijk gaat zijnquote:Op maandag 23 maart 2015 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee, zou je inwikkelen in een zacht dekentje, je voor de haard leggen en troostend door je haar gaan.
Deze discussie zetten we later voort.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij zegt dat je denk dat je opleiding je niet helpt in het "echte" leven.
Dat begrijp ik inderdaad niet, nee.
Waarom ga je er niet op in? Is het te diep voor je?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Deze discussie zetten we later voort.
mijn kankerquote:Op maandag 23 maart 2015 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom ga je er niet op in? Is het te diep voor je?
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom ga je er niet op in? Is het te diep voor je?
Als je gaat schreeuwen terwijl ik je in mn auto probeer te duwen wel jaquote:Op maandag 23 maart 2015 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat het best ongemakkelijk gaat zijn
Tietenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ben iemand aan het versieren, snel wat vinden mannen leuk
hehequote:
Om 22:30 inderdaad. Toen gingen alle grote filosofen inderdaad al naar bed.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]Omdat een mens ook een andere dingen moet doen dan op een internetsite discussieren. Wat dacht je van slapen?
Zo diepzinnig is het allemaal niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:32 schreef Remqo het volgende:
Diepzinnige shizzle op de SC?
Het moet niet gekker worden
Dat je niet generaliseertquote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:
seksquote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
ik schreeuw niet zo snel, ben best wel dapperquote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je gaat schreeuwen terwijl ik je in mn auto probeer te duwen wel ja
hoopte dat je niet zou raden en zou denken, ooooh kut natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je weet dat ik die comment alleen kan lezen nadat ik het al geraden heb he
Vrouwen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef VanderWoodsen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |