Mijn leeftijd maakt niets uit. Mentaal ben ik veel te oud. Ik woon in Zuid-Hollandquote:Op maandag 23 maart 2015 22:07 schreef Scuidward het volgende:
Misschien voor de dame wel.
Hoe oud ben je?
Waar woon je?
Lijkt mij toch wel praktisch voor je eventuele vriendin.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:08 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Mijn leeftijd maakt niets uit. Mentaal ben ik veel te oud. Ik woon in Zuid-Holland
Mijn leeftijd? Praktisch? Ik ben geen 12.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel praktisch voor je eventuele vriendin.
Wat?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Mijn leeftijd? Praktisch? Ik ben geen 12.
Ik zie er oud genoeg uit maar schaam me er niet voor om te bevestigen dat ik onder de Nederlandse leeftijdsdiscriminatieregeling val. Er zijn hier toch ook wel gebruikers van onder de 30?
Wat is dit kansloos zeg.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Hey hey
Verder praten in een persoonlijk berichtje??
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Mijn leeftijd? Praktisch? Ik ben geen 12.
Ik zie er oud genoeg uit maar schaam me er niet voor om te bevestigen dat ik onder de Nederlandse leeftijdsdiscriminatieregeling val. Er zijn hier toch ook wel gebruikers van onder de 30?
Je bent pas 16. Al wel legaal om seks te hebben.quote:
Ben erg verlegen hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Hey hey
Verder praten in een persoonlijk berichtje??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |