Mijn leeftijd maakt niets uit. Mentaal ben ik veel te oud. Ik woon in Zuid-Hollandquote:Op maandag 23 maart 2015 22:07 schreef Scuidward het volgende:
Misschien voor de dame wel.
Hoe oud ben je?
Waar woon je?
Lijkt mij toch wel praktisch voor je eventuele vriendin.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:08 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Mijn leeftijd maakt niets uit. Mentaal ben ik veel te oud. Ik woon in Zuid-Holland
Mijn leeftijd? Praktisch? Ik ben geen 12.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel praktisch voor je eventuele vriendin.
Wat?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Mijn leeftijd? Praktisch? Ik ben geen 12.
Ik zie er oud genoeg uit maar schaam me er niet voor om te bevestigen dat ik onder de Nederlandse leeftijdsdiscriminatieregeling val. Er zijn hier toch ook wel gebruikers van onder de 30?
Wat is dit kansloos zeg.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Hey hey
Verder praten in een persoonlijk berichtje??
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Mijn leeftijd? Praktisch? Ik ben geen 12.
Ik zie er oud genoeg uit maar schaam me er niet voor om te bevestigen dat ik onder de Nederlandse leeftijdsdiscriminatieregeling val. Er zijn hier toch ook wel gebruikers van onder de 30?
Je bent pas 16. Al wel legaal om seks te hebben.quote:
Ben erg verlegen hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Hey hey
Verder praten in een persoonlijk berichtje??
Weet niet of je zo verlegen bent als je in ditzelfde berichtje over seks praatquote:Op maandag 23 maart 2015 22:12 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Je bent pas 16. Al wel legaal om seks te hebben.
[..]
Ben erg verlegen hoor.
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:13 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Weet niet of je zo verlegen bent als je in ditzelfde berichtje over seks praat
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:07 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van je leven
Dus daar ben je op uitquote:Op maandag 23 maart 2015 22:13 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Weet niet of je zo verlegen bent als je in ditzelfde berichtje over seks praat
Nou nee niet echt, ik nam je redelijk serieus en merkte dit op. Wat verwacht je anders?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:16 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
Waarom posten jullie allemaal domme afbeeldingen?
Omdat dit ook een dom topic is.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:16 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
Het probleem is dat jij je te kwetsbaar en afhankelijk opstelt. Zo werkt dat niet. geloof me nou maar.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:18 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Ben jij een man of een vrouw?
Nee ik werk voor mijn toekomst, zou jij beter een voorbeeld aan nemen. Die domme afbeeldingen maken mijn topic raar. Aan de bovenkant staat een balk met een verzameling domme afbeeldingen nu. :Squote:
Je komt wanhopig over.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:16 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Nou nee niet echt, ik nam je redelijk serieus en merkte dit op. Wat verwacht je anders?
Nee ik stelde die vraag aan hem/haar omdat mijn vraag gericht was op vrouwen, niet op mannen. Dus eigenlijk vind ik het raar als hij (en wat anderen) continu hier reageren terwijl zij niet eens het doel van het topic zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij je te kwetsbaar en afhankelijk opstelt. Zo werkt dat niet. geloof me nou maar.
Ga naar een datingsite.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:19 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Nee ik werk voor mijn toekomst, zou jij beter een voorbeeld aan nemen. Die domme afbeeldingen maken mijn topic raar. Aan de bovenkant staat een balk met een verzameling domme afbeeldingen nu. :S
Nou nou nou.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Kom dan ook niet met je "hoi" als je vervolgens zo achterlijk gaat doen, narcist.
Staan genoeg hier in een ander topic vermeld dacht ik zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:22 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Noem eens een aantal gratis datingsites?
Ja jij komt er wel. Zak hooi.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Kom dan ook niet met je "hoi" als je vervolgens zo achterlijk gaat doen, narcist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |