Witte kool, groene kool, broccoli, veldsla, rode bieten en plantuitjes. Zeker 1/8 van de tuin staat nu al vol.quote:
hahaquote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lever je ballen anders gelijk op een schaaltje in man.
#thingsPuntjenjagerwouldsay
Voor je zelf gaan nadenken.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is er precies recht in de roos? Als ik rond 23;00 uur net 5 of veronica opzet zie ik ook altijd van die vrouwen met een glazen bol voor zich die dit soort dingen vertellen. Wat moet je ermee?
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef hondebrokje het volgende:
Ken mooiere vrouwen.
*kijkt in de spiegel*
moet je doenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik ga voederbietel opgeven voor boer zoekt vrouw
Ik vind ze wel leukquote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
Sowieso die maps van ghostsmw2 heeft de beste maps
stond een mooie vrouw toevallig achter je toen je dat deed?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef hondebrokje het volgende:
Ken mooiere vrouwen.
*kijkt in de spiegel*
Ze stond tegenover me.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stond een mooie vrouw toevallig achter je toen je dat deed?
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef hondebrokje het volgende:
Ken mooiere vrouwen.
*kijkt in de spiegel*
Ik ben nog een mooiere vrouw dan jijquote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef hondebrokje het volgende:
Ken mooiere vrouwen.
*kijkt in de spiegel*
Ah nicequote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Witte kool, groene kool, broccoli, veldsla, rode bieten en plantuitjes. Zeker 1/8 van de tuin staat nu al vol.
In in absolute doodsstrijd vind ik dat Nestalgie diepzinnigere dingen post dan jij eigenlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Iemand met problemen? Dat zijn 7 miljard mensen he, Of denk je dat je de enige met problemen bent? Iedereen heeft zijn eigen problemen, alleen de een laat het minder merken dan de ander, dat is het verschil."
Dat is jouw grote denken?! ...........
Doe niet zo :squote:
hier het bewijsquote:Op maandag 23 maart 2015 22:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik ben nog een mooiere vrouw dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |