ik laat me niet chanterenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
beter laat je de OP staan en dan post ik geen gifs meer
Jij doet net alsof je enorme wijsheden vertelt, een toekomstig groot filosoof bent terwijl je niets anders doet dan wat standaard riedeltjes uitkramen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Iemand met problemen? Dat zijn 7 miljard mensen he, Of denk je dat je de enige met problemen bent? Iedereen heeft zijn eigen problemen, alleen de een laat het minder merken dan de ander, dat is het verschil. En wat zie je als mijn open deuren? En je hoeft ook zeker niet naar mijn mond praten maar over elk klein ding ben je negatief. Ipv over elke zin die ik post na te denken en dan inhoudelijk op alles te reageren, reageer je alleen op wat jou uit komt.
waarom stop je niet sowieso met dat idolate gedragquote:Op maandag 23 maart 2015 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
snap hem niet ;squote:Op maandag 23 maart 2015 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh wacht, dat ding heet CoD 4 laat maar :squote:
Zelf doe je toch exact hetzelfde manquote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij doet net alsof je enorme wijsheden vertelt, een toekomstig groot filosoof bent terwijl je niets anders doet dan wat standaard riedeltjes uitkramen.
Dat stoort mij.
ahahaha recht in de roos ookquote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij doet net alsof je enorme wijsheden vertelt, een toekomstig groot filosoof bent terwijl je niets anders doet dan wat standaard riedeltjes uitkramen.
Dat stoort mij.
Het neemt sowieso wat extreme vormen aan, dat gegeil op wat opgetutte modelletjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
omdat ze tantoe lekker is.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
waarom stop je niet sowieso met dat idolate gedrag
nee weggaanquote:
wejooowjeojwojwojwojw xDquote:
ze staat zonder makeup op instagram.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het neemt sowieso wat extreme vormen aan, dat gegeil op wat opgetutte modelletjes.
Lever je ballen anders gelijk op een schaaltje in man.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |