Dus door die paar regels concludeer jij dat dat mijn grote denken in? De dingen die ik hier heb genoemd zijn maar een fractie van mijn gedachtes. Je legt 2 dingen in verband die vrij weinig met elkaar te maken hebben. Slaat nergens op. Probeer eens inhoudelijk te reageren. Of gaat dit jou om een argument te winnen? Want als je enkel een argument wint win je niks. Je leert er niks van. Het enigste wat er gebeurt is dat je ego wordt gestreeld. Je wint iets als je iets leert, en leren doe je door te luisteren en er over nadenken. Of leerde jij iets op school door constant er door heen te praten. Nee toch?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Iemand met problemen? Dat zijn 7 miljard mensen he, Of denk je dat je de enige met problemen bent? Iedereen heeft zijn eigen problemen, alleen de een laat het minder merken dan de ander, dat is het verschil."
Dat is jouw grote denken?! ...........
Lkkr kontje heb jequote:Op maandag 23 maart 2015 22:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik ben nog een mooiere vrouw dan jij
"Je bent niet de enige met problemen" "sommige mensen hebben grotere problemen dan jij"quote:Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In in absolute doodsstrijd vind ik dat Nestalgie diepzinnigere dingen post dan jij eigenlijk.
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee, meid ik ben niet onder de indruk.
Nee, vond bf4 al extreem kut worden. Ga Hardline niet kopen, demo was ook al zo meer van hetzelfdequote:
K, ik snap de hintquote:
Ja en waarom pak jij alleen die delen eruit?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Je bent niet de enige met problemen" "sommige mensen hebben grotere problemen dan jij"
Dat vind je diepzinnig, ja?
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iets met een tang en een varken.
Sarcasm.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aantrekkelijk zijn is veel gunstiger.
Ik zat net je topic even bij te lezen.quote:
ja dan doe je het toch lekker nietquote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, vond bf4 al extreem kut worden. Ga Hardline niet kopen, demo was ook al zo meer van hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maps zien er ook allemaal hetzelfde uit, alleen maar kapotte steden en militaire bullshit.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk
Behalve whiteout en free fall
Ik troll vaak, maar waarom zou ik nu trollen? Dan zou ik die gast toch alleen maar boos willen maken?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
weet nog steeds niet of Nestalgie serieus is of aan het trollen is
Weer een aaneenschakeling van open deuren, voor dit soort stof ga ik mijn buurmeisje wel met haar huiswerk helpen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dus door die paar regels concludeer jij dat dat mijn grote denken in? De dingen die ik hier heb genoemd zijn maar een fractie van mijn gedachtes. Je legt 2 dingen in verband die vrij weinig met elkaar te maken hebben. Slaat nergens op. Probeer eens inhoudelijk te reageren. Of gaat dit jou om een argument te winnen? Want als je enkel een argument wint win je niks. Je leert er niks van. Het enigste wat er gebeurt is dat je ego wordt gestreeld. Je wint iets als je iets leert, en leren doe je door te luisteren en er over nadenken. Of leerde jij iets op school door constant er door heen te praten. Nee toch?
Aightquote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zat net je topic even bij te lezen.
ik weet nog steeds niet waar t om gaat dus kan weinig erover zeggen..behalve dat t lang genoeg geduurd heeftquote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
weet nog steeds niet of Nestalgie serieus is of aan het trollen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |