quote:
Ik heb meer zin in kip.quote:
Momenten. Ik weet dat ik daar op terug zal kijken.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En waar hoop jij wel op terug te kijken als je 80 wordt dan?
Zal jou eensquote:
Ah, want werk of school of wat dan ook is inderdaad geen moment. Wat voor momenten? Momenten verkregen door je werk, je school, je inkomen? Of de momenten op FOK! waar jij je levenswijsheden kwam vertellen?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Momenten. Ik weet dat ik daar op terug zal kijken.
Flauw hoor, ik ben er netquote:Op maandag 23 maart 2015 22:27 schreef madeliefff het volgende:
ik ga slapen jongens. toedeloeeeehoee
Bonne nuit mademoiselle.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:27 schreef madeliefff het volgende:
ik ga slapen jongens. toedeloeeeehoee
Kom zelf, jouw beurt :$quote:
Gelukkig wordt madelieff direct vervangen door een betere userquote:Op maandag 23 maart 2015 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Flauw hoor, ik ben er net
Maar welterusten
Momenten met mensen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ah, want werk of school of wat dan ook is inderdaad geen moment. Wat voor momenten? Momenten verkregen door je werk, je school, je inkomen? Of de momenten op FOK! waar jij je levenswijsheden kwam vertellen?
waaat! ik pak jou nog wel terugquote:Op maandag 23 maart 2015 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelukkig wordt madelieff direct vervangen door een betere user![]()
![]()
Je wil het maar niet begrijpen he.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ah, want werk, school en je inkomsten uitgeven doe inderdaad helemaal alleen.
Jij zegt dat je denk dat je opleiding je niet helpt in het "echte" leven.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je wil het maar niet begrijpen he.
Welnee, zou je inwikkelen in een zacht dekentje, je voor de haard leggen en troostend door je haar gaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je laat me toch alleen stervenskoud op cs staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |