Vooral het voortgezet, ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van de slinks-progressieve kerk idd.
Waarom ga je dan nergens inhoudelijk op in? Als het zo laag gegrepen voor je is.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Te diep?.. "Ja, hallo jullie problemen zijn lang zo erg niet als je er zelf een VEEL groter probleem van verzint".
Voor dit soort onzin ga ik wel in de kroeg naast een eerstejaars psychologietrutje zitten.
Mijn titelpagina heeft normaliter meer inhoud dan je gehele pohi bij elkaar, flikker toch op man
Jawel, want door al die linkse indoctrinatie krijgen die mensen een hekel aan links en gaan ze massaal rechts stemmen. Hebben we afgelopen dagen wel weer gezien.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatie over het algemeen, dus daar is verder niks mis mee.
Lekkerquote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga een smoothie maken met meloen en mango en banaan.
Veel plezier suuphermannquote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
deze boi gaat achteruit gezakt Netflix kijken, veel plezier verder
Baan, inkomen en werk is voor mij niet het echte leven. Dat is het niet waar het om draait in het leven, dat is niet waar ik op terug ga kijken als ik 80 ben.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, je gehele universitaire studie die je aan een baan, inkomen en werk helpt gaat je niet verder helpen in je "echte" leven.
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jawel, want door al die linkse indoctrinatie krijgen die mensen een hekel aan links en gaan ze massaal rechts stemmen. Hebben we afgelopen dagen wel weer gezien.
Jelly :squote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
doegiequote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
deze boi gaat achteruit gezakt Netflix kijken, veel plezier verder
Als ik er niet inhoudelijk op inga is vind ik het niet interessant verder. Als je serieus op zoek bent naar bevestiging voor die deze open deuren.... nee bedankt.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan nergens inhoudelijk op in? Als het zo laag gegrepen voor je is.
Nee geen jellyquote:
Ik vind aardbei lekkerderquote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Baan, inkomen en werk is voor mij niet het echte leven. Dat is het niet waar het om draait in het leven, dat is niet waar ik op terug ga kijken als ik 80 ben.
ik heb trek in een hamburgerquote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
Is toch nog geen aardbeiseizoenquote:
Gvd ik nu ookquote:
En waar hoop jij wel op terug te kijken als je 80 wordt dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Baan, inkomen en werk is voor mij niet het echte leven. Dat is het niet waar het om draait in het leven, dat is niet waar ik op terug ga kijken als ik 80 ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |