Nou, ik vind het wel leuk.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maps zien er ook allemaal hetzelfde uit, alleen maar kapotte steden en militaire bullshit.
Omdat dat hetgeen is waar je constant op terug komt.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja en waarom pak jij alleen die delen eruit?
[..]
Dat zei ik niet, diepzinniger dan jouw gebruikelijke gebrabbel.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Je bent niet de enige met problemen" "sommige mensen hebben grotere problemen dan jij"
Dat vind je diepzinnig, ja?
trollen is niet iemand boos maken, het is bij iemand een reactie uitlokken. en daar ben je nu heel goed mee bezigquote:Op maandag 23 maart 2015 22:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik troll vaak, maar waarom zou ik nu trollen? Dan zou ik die gast toch alleen maar boos willen maken?
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dan doe je het toch lekker nietWelk type speel je meestal? Conquest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
80% Conquest, en soms Blood Money/Rescue(zijn allebei nieuw denk ik)quote:Op maandag 23 maart 2015 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welk type speel je meestal? Conquest?
Nee gast ik pak je alleen op de domme dingen die je zegt, en dan doe je het maar af als 'open deuren' maar je gaat nergens inhoudelijk op in. Wat? Snap je het niet meer, weet je niet wat je moet zeggen, of is het simpelweg te diep voor je simpele ziel? Want zeg dat dan gewoon dan verspil ik geen moeite meer.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weer een aaneenschakeling van open deuren, voor dit soort stof ga ik mijn buurmeisje wel met haar huiswerk helpen.
Ik kom hier dan ook niet binnen vallen om mensen de les te lezen of zogenaamd aan het denken te zetten over dit soort huis-tuin-en-keuken-filosofie.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, diepzinniger dan jouw gebruikelijke gebrabbel.
Leer je überhaupt iets op school?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef Nestalgie het volgende:
Of leerde jij iets op school door constant er door heen te praten.
Jij bent anders degene die in herhaling valt. Stuk of 3 x al open deuren genoemd, zonder verdere uitleg.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat dat hetgeen is waar je constant op terug komt.
Is het nog wel gewoon vlaggen pakken of loop je nu constant met zo'n zak geld op je rug? Want dat was in de demo zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
80% Conquest, en soms Blood Money/Rescue(zijn allebei nieuw denk ik)
Aha nee, ik probeer gewoon een goede discussie aan te gaan en hem iets te laten beseffen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
trollen is niet iemand boos maken, het is bij iemand een reactie uitlokken. en daar ben je nu heel goed mee bezig
Nope vrij weinig, ik leer wel wat. Maar heb niet het idee erbij dat ik er iets in het echte leven aan ga hebben.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leer je überhaupt iets op school?
ja Conquest is gewoon precies hetzelfde gebleven, met dat geld was de Heist mode. moet je geld jatten of verdedigen, maar daar zitten allemaal van die vieze campertjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is het nog wel gewoon vlaggen pakken of loop je nu constant met zo'n zak geld op je rug? Want dat was in de demo zo.
Te diep?.. "Ja, hallo jullie problemen zijn lang zo erg niet als je er zelf een VEEL groter probleem van verzint".quote:Op maandag 23 maart 2015 22:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee gast ik pak je alleen op de domme dingen die je zegt, en dan doe je het maar af als 'open deuren' maar je gaat nergens inhoudelijk op in. Wat? Snap je het niet meer, weet je niet wat je moet zeggen, of is het simpelweg te diep voor je simpele ziel? Want zeg dat dan gewoon dan verspil ik geen moeite meer.
Indoctrinatie.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leer je überhaupt iets op school?
Die heb ik niet gespeeld. Toevallig alleen ghosts gespeeld en ik vind het leuk omdat ik nu eindelijk die maps beetje ken en niet meer elke keer als laatste eindig.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Black ops 2 ook al zag ik, sowieso cod dat geen MW is
Wil wel cod4 met je doen hoor :s
Klopt, je gehele universitaire studie die je aan een baan, inkomen en werk helpt gaat je niet verder helpen in je "echte" leven.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nope vrij weinig, ik leer wel wat. Maar heb niet het idee erbij dat ik er iets in het echte leven aan ga hebben.
Linkse indoctrinatie over het algemeen, dus daar is verder niks mis mee.quote:
Nou weet ik niet of dit sarcasme isquote:Op maandag 23 maart 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Is maar hobbytuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |