Dat sowieso, maar Treehut bedoelde een oorbel, maar ook daar moeten mannen niet aan beginnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Piercings moet je sowieso niet aan beginnen
Ook gehad, maar dat was in de '80's, toen dat nog konquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar Treehut bedoelde een oorbel, maar ook daar moeten mannen niet aan beginnen
Toen wel jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ook gehad, maar dat was in de '80's, toen dat nog kon
ik kreeg van mijn vader een Zwitsers zakmes toen ik 12 werdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:25 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze in de keukenla kijk met een schaartje
Treehut met stip.....denk ik, maar goed ik kan beter stoppen met denken. Ik heb niet zo een groot hoofd.quote:
ik ben 53 dec.1961quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Treehut met stip.....denk ik, maar goed ik kan beter stoppen met denken. Ik heb niet zo een groot hoofd.
Veel dingen herkenbaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:12 schreef sacha het volgende:
Voor Fann, omdat je het vraagt en vragen staat vrij
[..]
waarom ik niet alles wat ik aan servies gebruik meteen afwas en afspoel
waarom ik de douche niet afdroog als ik hem gebruikt heb
waarom er was voor de wasmachine ligt
waarom mijn kast volstaat met luxe producten
waarom ik de kontjes van het brood niet opeet
waarom mijn kind nog steeds geen veters kan strikken
waarom ik het lef heb om een 2e glas wijn te nemen
waarom ik mij niet netjes aankleed als we uit eten gaan
waarom ik haar niets aanbied
waarom ik de voortuin niet opruim
waarom mijn kind zo laat naar bed gaat
waarom er nog steeds onkruid in mijn tuin staat
waarom mijn kind niet met bestek eet
waarom ik niet op clubs zit
waarom mijn kind niet aan sport doet
waarom ik zoveel rook
waarom ik dat pijpje nog steeds gebruik
waarom ik zoveel zuip
waarom ik geen boter eet
waarom mijn kind zijn eigen boterhammen niet smeert
waarom de badkamer nog steeds een bouwval is
waarom ik niet ontbijt
waarom ik mijn Postbode niet opvoed
waarom ik geen licht op mijn fiets heb
waarom ik duur wasmiddel gebruik
waarom ik geen kaarten stuur
waarom ik nooit langs kom
waarom ik niet elke dag stofzuig
waarom ik niet opruim als er bezoek komt
waarom ik alles op standbye laat staan
waarom de sleutel altijd in de deur zit
waarom ik geen kortingsbonnetjes gebruik
waarom ik soms de telefoon niet opneem
waarom ik de rijdende rechter niet schrijf
waarom ik nooit naar het graf van mijn vader ga
waarom haar dit allemaal moet overkomen
zal ik nog even doorgaan?
Ach, kerel dan valt het nog reuze mee....quote:
quote:
Scheelt niet veel... Is FANN er niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Treehut met stip.....denk ik, maar goed ik kan beter stoppen met denken. Ik heb niet zo een groot hoofd.
Daar was ik vroeger fan van, en The Sweet. Slade vind ik zelfs nu nog goed..quote:
Nope, nu ben jij dus de oudste Chufi.......quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Scheelt niet veel... Is FANN er niet?
en alice cooperquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger fan van, en The Sweet. Slade vind ik zelfs nu nog goed..
Horst Janquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
just me.
Op heel FOK! is dat Horst Jan.
Ik ben nog in de bloei van mijn leven.....quote:
Doe voorzichtigquote:
Dat spreekt ook niemand tegenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben nog in de bloei van mijn leven.....
Nope 1 week jonger dan TH of is al slapen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, nu ben jij dus de oudste Chufi.......
nee ik ga nuquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nope 1 week jonger dan TH of is al slapen?
oh, dat heb ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Momenteel ben ik dan nu de oudste online... Of is Babu stiekem heel oud?quote:
De jongste gaat als eerste naar bed.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:34 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor nu verschillende namen maar ik zou wel graag willen weten wie hier de oudste is.
Want dan schakel ik die even uit, zodat mijn dominantie uitstraalt over de rest van de groep.
Als degene even naar voren wil stappen, dan handelen we dit even af, kan iedereen nog op tijd naar bed.
Ik ga op dit moment voor 'brons'.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Momenteel ben ik dan nu de oudste online... Of is Babu stiekem heel oud?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:36 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, dat heb ik ookHeb mn moeder al jaren niet meer gesproken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezus, hoe jong ben jij dan sjoef?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nope 1 week jonger dan TH of is al slapen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De jongste gaat als eerste naar bed.
Ben jij dat? Dan moeten we DDM roepen, dan kan ze je onder de dekens stoppen.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag nog wel even blijven hoor ... TH compenseert veel uren
Ik kan dat zelf prima hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben jij dat? Dan moeten we DDM roepen, dan kan ze je onder de dekens stoppen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:34 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor nu verschillende namen maar ik zou wel graag willen weten wie hier de oudste is.
Want dan schakel ik die even uit, zodat mijn dominantie uitstraalt over de rest van de groep.
Als degene even naar voren wil stappen, dan handelen we dit even af, kan iedereen nog op tijd naar bed.
1 just mequote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dus en Golfer volgens mij.
Bluezz weet ik niet.
Ben ouder dan TH alhoewel je dat niet zou zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
1 just me
2 golfer
3 Piet volgens mij
of Bloes
Ik ben jonger dus ik hoef niets te zeggen..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ouder dan TH alhoewel je dat niet zou zeggen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar subforumtitel
Maar dan zonder +
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
zeg het dan ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat hij het niet met je eens is, maar het niet durft te zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een domme smilie?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een domme smilie?
Naar wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is prima, bedankt voor je antwoord, dan zoek ik nog even verder.
In mijn geval is in mijn userinfo gewoon te zien van ik van 31-08-1967 benquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is prima, bedankt voor je antwoord, dan zoek ik nog even verder.
Is iedereen het hiermee eens?quote:
Geen idee, jij en Juup sowieso niet, de rest is nog onbekend.quote:
ouwe lulquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:57 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
In mijn geval is in mijn userinfo gewoon te zien van ik van 31-08-1967 ben
Piet denkt jong, dat is al heel wat. En indd i don't care.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is iedereen het hiermee eens?
[..]
Geen idee, jij en Juup sowieso niet, de rest is nog onbekend.
Dat zei ik al, fijn dat je dit nog even bevestigd. Iedereen, Mo geeft geen neuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Piet denkt jong, dat is al heel wat. En indd i don't care.
Maar ik heb wel mijn vermoeden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat we het nooit mogen vragen kom je hier mee weg .....
Denken doe ik niet zo vaak, daar wordt je moe van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Piet denkt jong, dat is al heel wat.
Gewoon in korte zinnen denken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denken doe ik niet zo vaak, daar wordt je moe van.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleine broertje is al ouder.
Die is net iets ouder dan Juup uit 1967.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
WA is ook uit dat jaar volgens mij.
01-06-1959quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dus en Golfer volgens mij.
Bluezz weet ik niet.
Een wijze kan ook heel jong zijn, en gewoon uit de lucht komen vallenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Andere vraag. Hoe oud is een wijze eigenlijk, en komen die altijd uit het oosten?
Jij moet het wel weten, thnx. Van jou neem ik dat direct aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een wijze kan ook heel jong zijn, en gewoon uit de lucht komen vallen
Ach die vindt je zo weer terug in UTO SCquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat 'spekblik' is verdwenen. Why
Eerst allerlei lastige vragen stellen en dan taait ie em.![]()
Hier dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat 'spekblik' is verdwenen. Why
Eerst allerlei lastige vragen stellen en dan taait ie em.![]()
wat mag je niet vragen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat we het nooit mogen vragen kom je hier mee weg .....
Dat is een waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
In een oude doos moet je het leren
Of zoiets
Oosten misschien, maar dat wil niet zeggen Limburgquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Andere vraag. Hoe oud is een wijze eigenlijk, en komen die altijd uit het oosten?
Ik heb ooit wel eens iemand uit dat jaartal gehad ....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
In een oude doos moet je het leren
Of zoiets
Ik niet, maar da's me ook net iets teveel verschilquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens iemand uit dat jaartal gehad ....
Wat weet jij nou van wijze mannen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:28 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Oosten misschien, maar dat wil niet zeggen Limburg
Denken, wat is dat???quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denken doe ik niet zo vaak, daar wordt je moe van.
Op mezelf na nietsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van wijze mannen?
mehquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoort een dame nooit naar haar leeftijd te vragen .... Heb ik ooit geleerd
Nee, tegen mij zeggen ze knul, en als ik alcohol of tabak wil kopen moet ik mijn ID laten zien.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:32 schreef D. het volgende:
Zijn jullie als 40er ook vaak jongeman of -dame genoemd?
Natuurlijk, ik zie er veeeeel jonger uit dan ik daadwerkelijk benquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:32 schreef D. het volgende:
Zijn jullie als 40er ook vaak jongeman of -dame genoemd?
Ow, knul heb ik dan weer nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, tegen mij zeggen ze knul, en als ik alcohol of tabak wil kopen moet ik mijn ID laten zien.
Die zijn best wel vervelend.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb het nl. iedere week (vanmorgen nog), en vroeg me af of mensen dat doen om zichzelf daardoor jonger te voelenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:34 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zie er veeeeel jonger uit dan ik daadwerkelijk ben
verder nog niks teruggelezen ik zag deze kwootquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:12 schreef sacha het volgende:
Voor Fann, omdat je het vraagt en vragen staat vrij
[..]
waarom ik niet alles wat ik aan servies gebruik meteen afwas en afspoel
waarom ik de douche niet afdroog als ik hem gebruikt heb
waarom er was voor de wasmachine ligt
waarom mijn kast volstaat met luxe producten
waarom ik de kontjes van het brood niet opeet
waarom mijn kind nog steeds geen veters kan strikken
waarom ik het lef heb om een 2e glas wijn te nemen
waarom ik mij niet netjes aankleed als we uit eten gaan
waarom ik haar niets aanbied
waarom ik de voortuin niet opruim
waarom mijn kind zo laat naar bed gaat
waarom er nog steeds onkruid in mijn tuin staat
waarom mijn kind niet met bestek eet
waarom ik niet op clubs zit
waarom mijn kind niet aan sport doet
waarom ik zoveel rook
waarom ik dat pijpje nog steeds gebruik
waarom ik zoveel zuip
waarom ik geen boter eet
waarom mijn kind zijn eigen boterhammen niet smeert
waarom de badkamer nog steeds een bouwval is
waarom ik niet ontbijt
waarom ik mijn Postbode niet opvoed
waarom ik geen licht op mijn fiets heb
waarom ik duur wasmiddel gebruik
waarom ik geen kaarten stuur
waarom ik nooit langs kom
waarom ik niet elke dag stofzuig
waarom ik niet opruim als er bezoek komt
waarom ik alles op standbye laat staan
waarom de sleutel altijd in de deur zit
waarom ik geen kortingsbonnetjes gebruik
waarom ik soms de telefoon niet opneem
waarom ik de rijdende rechter niet schrijf
waarom ik nooit naar het graf van mijn vader ga
waarom haar dit allemaal moet overkomen
zal ik nog even doorgaan?
Ze zijn waarschijnlijk een kuil aan het graven.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
verder nog niks teruggelezen ik zag deze kwoot![]()
Wat een HORROR!!!!![]()
wanneer tieft ze op?
Nou je kan het haar nauwelijks kwalijk nemenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn waarschijnlijk een kuil aan het graven.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn waarschijnlijk een kuil aan het graven.
Volgens mij was mams niet mee ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een HORROR!!!!![]()
wanneer tieft ze op?
Die ouwe van mij is tenminste wel amusant.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou je kan het haar nauwelijks kwalijk nemen
ik ken haar niet anders Fann en morgen om 5 uur tieft ze op met mijn oom uit Amerikaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een HORROR!!!!![]()
wanneer tieft ze op?
Ik heb vandaag toch 1 berg op gefietst (helft gelopen).quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij moet zeker eerst weer een berg over om bij het station te komen
pfffffffffffff gelukkig en ik moest effe teruglezenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ken haar niet anders Fann en morgen om 5 uur tieft ze op met mijn oom uit Amerika
EN je tante blijft nog even ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ken haar niet anders Fann en morgen om 5 uur tieft ze op met mijn oom uit Amerika
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
die woont hier en is eigenlijk mijn achternicht
Ursula?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
die woont hier en ik eigenlijk mijn achternicht
quote:
Met eb kun je lopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:57 schreef JuupĐ het volgende:
[..]ik neem op het vasteland liever de laatste bus of taxi dan dat ik van een opgewaardeerde zandplaat naar het vaste land moet zwemmen
Lees net dat je ook bij gekke tante Ursula terecht kunt ... Gewoon deurtjebellen, maar niet wegrennenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:57 schreef JuupĐ het volgende:
[..]ik neem op het vasteland liever de laatste bus of taxi dan dat ik van een opgewaardeerde zandplaat naar het vaste land moet zwemmen
oké danquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:57 schreef JuupĐ het volgende:
Allemaal inteelt daarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees net dat je ook bij gekke tante Ursula terecht kunt ... Gewoon deurtjebellen, maar niet wegrennen
Ik geef het op. Ik volg er niks meer van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
die woont hier en is eigenlijk mijn achternicht
Heeft Choco ook een Griek?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt jou Adonis ook al weer te slapen?
Hij is in België momenteel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt jou Adonis ook al weer te slapen?
Het is een Belg, wat kan je daar nou nog over zeggen dan? Hij eet graag friet en drinkt pintjes.quote:
Kweet niet of dat handig is. Heb nog niets over hem gezegd op fok, behalve dat ie belg is. Ik doe nogal te snel aan TMI en voor mezelf is dat niet erg maar voor een ander misschien wel.quote:
aannames.... aannames...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een Belg, wat kan je daar nou nog over zeggen dan? Hij eet graag friet en drinkt pintjes.
Omg, dit klopt dus wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een Belg, wat kan je daar nou nog over zeggen dan? Hij eet graag friet en drinkt pintjes.
Hier kan dat héél goed hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kweet niet of dat handig is. Heb nog niets over hem gezegd op fok, behalve dat ie belg is. Ik doe nogal te snel aan TMI en voor mezelf is dat niet erg maar voor een ander misschien wel.
Maar dingen over Hollanders kloppen ook. Dat is gewoon zo, geldt ook voor de provincies en zelfs voor de steden.quote:
En dan later tegen me gebruikt worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier kan dat héél goed hoorspill de beans maar
Juup lust ook graag frites en bierquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, klopt gewoon. Tenminste, hij dan. Is echt te mooi soms.
40+ al denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoevaak is jou ondertussen hier al de vraag gesteld hou oud je bent? Een stuk of 40 keer?
maar we hadden het niet over Hollanders, we hadden het over die Belg van jouquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dingen over Hollanders kloppen ook. Dat is gewoon zo, geldt ook voor de provincies en zelfs voor de steden.
Dat heeft ie een paar week terug zelf al eens gezegd ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoevaak is jou ondertussen hier al de vraag gesteld hou oud je bent? Een stuk of 40 keer?
Je kán het tegenkomen in het Smoelenboekquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan later tegen me gebruikt worden.![]()
ja eh... flikker dan al die stomme lijstjes van jou hier neer, dan hoef ik niet terug te lezenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bier, shag en benzine halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
hij heeft grensoverschrijdende bezigheden
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ja eh... flikker dan al die stomme lijstjes van jou hier neer, dan hoef ik niet terug te lezen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
hij heeft grensoverschrijdende bezigheden
Als je er dan toch bentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier, shag en benzine halen.
En uiteraard friet eten.
Geen illegaal vuurwerk?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier, shag en benzine halen.
En uiteraard friet eten.
Tot op heden houd ik me hier redelijk rustig qua info.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kán het tegenkomen in het Smoelenboekwant jou had ik nog niet, ik weet te weinig van
je af
ja, best klote, zo kom je er nooit inquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tot op heden houd ik me hier redelijk rustig qua info.Vind het wel goed van mezelf.
Piet knalt al genoeg met zn draaitafels....quote:
Fann is meesteres in het info los weken hierquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tot op heden houd ik me hier redelijk rustig qua info.Vind het wel goed van mezelf.
Da's wel handig paar reserve.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet knalt al genoeg met zn draaitafels....
PP ik kwam nog 2 naalden tegen voor die platenspeler van me... Belangstelling? Stuur ik ze op
Wijsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar Choco luistert niet naar Fann.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is meesteres in het info los weken hier
geef het even tijd....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar Choco luistert niet naar Fann.....
Ben benieuwd dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is meesteres in het info los weken hier
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:29 schreef JuupĐ het volgende:
Ik wil weer eens gyros met lekkere tzaziki, NU
Dat probeer ik dus nu te krijgen want ik ben toch bezigquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
aha! il heb inderdaad geen beeld bij Choco
Wat let je http://www.restaurantathene.com/quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:29 schreef JuupĐ het volgende:
Ik wil weer eens gyros met lekkere tzaziki, NU
quote:
Fobo dames, alhoewel ik alleen nog maar een kleine pic heb.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
aha! ik heb inderdaad geen beeld bij Choco
ja jezus da's kleiner dan een postzegelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Fobo dames, alhoewel ik alleen nog maar een kleine pic heb.
ik vind het gęnant om in fobo's te loerenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
ik ga wel een keer gravenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
En voor de andere soort foto's. Tja.Genoeg info over mij al te vinden volgens mij, maar niet van mijn belg.
er is toch niks te zienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het gęnant om in fobo's te loeren
Ja goed he.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ja jezus da's kleiner dan een postzegel![]()
en we doen nooit échte foto's
Lijkt op wat ik ooit op de streams zagquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ikke soms ook. Maar bij mij mag het gewoon hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het gęnant om in fobo's te loeren
dan sta ik te boek als laatste voyeurquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
er is toch niks te ziendus je kan gerust kijken...
maar ik weet niet wat voor dirt ik dan tegenkom, dus ik ben benieuwd....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je je een keer verveeld, dan heb je wel wat te doen.
ik ben anoniemquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
dan sta ik te boek als laatste voyeur
Dat was ik alquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
dan sta ik te boek als laatste voyeur
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee ik keek nog een keer ik ben niet anoniemshit
Ik weet het niet veel meer, ik heb behoorlijk veel getypt het laatste jaar, tenminste, bijna een jaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik weet niet wat voor dirt ik dan tegenkom, dus ik ben benieuwd....
Door KT kan dat niet meer, die zat te spammen met anoniem.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee ik keek nog een keer ik ben niet anoniemshit
Was dat zn kloon?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door KT kan dat niet meer, die zat te spammen met anoniem.
Was een anoniem account. Dus ik blok dat en vervolgens zegt hij later dat ie dat was en het flauw vond van mij.quote:
En dat neem je serieus?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was een anoniem account. Dus ik blok dat en vervolgens zegt hij later dat ie dat was en het flauw vond van mij.
Maar je hebt helemaal geen account meer , dus je kunt niets blokkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was een anoniem account. Dus ik blok dat en vervolgens zegt hij later dat ie dat was en het flauw vond van mij.
Ja, zeker weer niet goed van me.quote:
Fok account toch gewoon, bij je instellingen ergens, kan je aanvinken dat je niet wilt dat iemand met een anoniem account op je fobo kan komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt helemaal geen account meer , dus je kunt niets blokken
Sjoef heeft geen fotoboek.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
En nu zit ik zeker ook weer te happen want jij komt hier al jaren man.![]()
Zou kinnen, maar ik heb geen fobo dus ik heb die instelling ook nooit gezien...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fok account toch gewoon, bij je instellingen ergens, kan je aanvinken dat je niet wilt dat iemand met een anoniem account op je fobo kan komen.
En nu zit ik zeker ook weer te happen want jij komt hier al jaren man.![]()
Ik heb er ergens een, maar vraag me niet waar.....quote:
Echt niet. Ok. Nou vooruit dan, maar oh wee joh.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kinnen, maar ik heb geen fobo dus ik heb die instelling ook nooit gezien...
Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er ergens een, maar vraag me niet waar.....
Denk dat je ze daar niet zal vinden.quote:
Ik heb wel eens lopen zoeken, maar nooit iets gevonden...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt niet. Ok. Nou vooruit dan, maar oh wee joh.
Tandjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, ja mijn muffin die staat er wel.
Dan moet je niet meer zoeken...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens lopen zoeken, maar nooit iets gevonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |